Ιταλία Τα Γλυπτά των Αιθέρων! - Δολομίτες

underwater

Member
Μηνύματα
2.919
Likes
13.820
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Μόλις προχθές ανακάλυψα αυτή την ιστορία κι έχω ενθουσιαστεί με τις υπέροχες φωτογραφίες, αλλά και τις περιγραφές!

Πολύ θα χαρώ να την ολοκληρώσεις, είναι νομίζω πολύ χρήσιμη για όλους όσους αγαπάμε φύση και πεζοπορίες!
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.811
Likes
4.837
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
6η Μέρα
1751752642068.png

Σήμερα αφήνουμε το κατάλυμά μας και κατευθυνόμαστε με τελικό προορισμό το Ortisei όπου και θα διανυκτερεύσουμε. Ο δρόμος μας είναι και πάλι απο την ίδια κατεύθυνση που πήγαμε εχθες για την πεζοπορία μας στις Tre Cime (3 κορυφές). Το σκηνικό είναι εντελώς χειμωνιάτικο και οι κορυφές απο το δρόμο ίσα που φαίνονται απο την...ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ! Όλα τα βουνά είναι κατάλευκα! Αν πηγαίναμε εκεί πάνω σήμερα θα συναντούσαμε χιόνια!
Συνεχίζουμε και πρώτη στάση για σήμερα η διασημότερη λίμνη στους Δολομίτες και όχι άδικα, η Lago di Braias. Καθώς το μέρος είναι πολύ τουριστικό ξεκινάμε αρκετά πρωί για να μπορέσουμε να βγάλουμε ωραίες φωτογραφίες. Γύρω από την λίμνη υπάρχουν διάφορα μονοπάτια που μπορεί κανείς να ακολουθήσει. Επίσης μπορείς να νοικιάσεις αν θες βαρκάκι με 19€ (μισή ώρα) ή 29€ (1 ώρα). Τιμές 2022.
20220609_101936.jpg

20220608_182043.jpg

20220608_182036.jpg

20220608_181940.jpg

Σύμφωνα με τον μύθο στη Lago di Braies οι Ναζί υποτίθεται ότι βύθισαν πάνω από 10 τόνους χρυσού στον πυθμένα της όταν τελείωσε ο δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος. Λέγεται ότι όταν τα αμερικανικά στρατεύματα πλησίαζαν και η Γερμανία ήταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης, οι Ναζί μετέφεραν κουτιά με χρυσό στην άκρη της λίμνης, πρώτα με στρατιωτικό όχημα και στη συνέχεια με άμαξα, για να τα βυθίσουν. Η ιστορία είναι η αιτία πολλών αποστολών κυνηγιού θησαυρών, αρκετών μυστηριωδών θανάτων στη λίμνη και ενέπνευσε πολλά βιβλία.
20220608_181904.jpg

20220608_181150.jpg

20220608_180532.jpg

20220608_180830.jpg

Πάρα το γεγονός ότι η λίμνη ήταν όντως φανταστική, δεν είχαμε ικανοποιηθεί 100%. Είχε ένα μικρό αεράκι που δεν επέτρεπε να κάνει τους καθρεπτισμούς που είχαμε δει σε φωτογραφίες. Αποφασίσαμε να κάτσουμε λοιπόν λίγο παραπάνω μήπως κόψει λίγο ο αέρας και τελικά η τύχη ήταν όντως εδώ…!
20220609_101827.jpg

20220609_101640.jpg

IMG_20220609_110947.jpg

IMG_20220609_104334.jpg

Μες την τρελή χαρά που τελικά τα καταφέραμε, αφήνουμε τη Lago di Braias και κατά την διαδρομή κάνουμε μία παράκαμψη προς το χωριό Tolpei για να δούμε τα παραδοσιακά σπιτάκια του, τους λόφους που μοιάζουν με πράσινα χαλιά και την χαρακτηριστική εκκλησία Santa Barbara.
20220609_113911.jpg

20220609_114032.jpg

Χαρακτηριστικός κήπος σπιτιού!
20220609_114016.jpg

20220609_114844.jpg

20220609_114924.jpg

20220609_115023.jpg

IMG_20220609_114320.jpg

Ο καιρός άρχισε να μας χαλάει. Άρχισε να ψιχαλίζει και να κατεβαίνουν σύννεφα αλλά δεν πτοούμαστε. Συνεχίζουμε τη βόλτα μας στο χωριό.
IMG_20220609_115940.jpg

20220609_121537.jpg

IMG_20220609_120945.jpg

20220609_120239.jpg

20220609_115217.jpg

Συνειδητοποιούμε ότι όλο το ταξίδι μας είναι λες και το ζούμε μέσα σε ένα καρτ-ποστάλ. Συνεχώς συναντούμε πανέμορφα τοπία και το εντυπωσιακό είναι πως είναι όλα συγκεντρωμένα σε μια σχετικά μικρή γεωγραφικά περιοχή!
IMG_20220609_121254.jpg

20220609_121109.jpg

Η διαδρομή μας συνεχίζεται μέσα από το ορεινό πέρασμα Passo Gardena μέχρι να φτάσουμε στο ξενοδοχείο μας στο Ortisei για check in. Βόλτα στο χωριό θα κάνουμε αργά το απόγευμα. Το αρχικό πρόγραμμα για την συνέχεια είχε ανάβαση στην κορυφή Seceda. Σκεφτήκαμε ότι δεν θα είχε όμως και πολύ νόημα με αυτόν τον καιρό να ανέβουμε στα 2500 μέτρα! Δεν έβρεχε για την ώρα αλλά ο καιρός ήταν άστατος. Τι θα κάνουμε και τι θα καταφέρουμε να δούμε εκεί πάνω άραγε;
20220609_113213.jpg

Αποφασίσαμε να πάμε τελικά να δούμε το Merano το οποίο δεν είχαμε καν στο πρόγραμμα αλλά μια ομάδα Ελλήνων που συναντήσαμε χθες στην πεζοπορία μας (στις 3 κορυφές), επέμενε ότι δεν πρέπει να το χάσουμε και ότι είναι μάλιστα πολύ πιο όμορφο από το Bolzano. Φύγαμε λοιπόν!
20220609_155032.jpg

20220609_155244.jpg

20220609_155045.jpg

Το Merano είναι μια ιστορική λουτρόπολη και ο τουρισμός του κατά βάση στηρίζεται στα θερμά λουτρά του. Έχει ένα όμορφο ιστορικό κέντρο αλλά για μένα το βασικό χαρακτηριστικό της πόλης είναι το ποτάμι που διατρέχει την πόλη και ο πεζοδρόμος που υπάρχει κατά μήκος αυτού. Η περατζάδα που κάναμε σε αυτό το δρόμο και στα γεφυράκια πάνω από το ποτάμι ήταν απόλαυση.
20220609_154834.jpg

IMG_20220609_175548.jpg

IMG_20220609_175237.jpg

IMG_20220609_175223.jpg

Ο Πύργος της πυρίτιδας
20220609_180053.jpg

Το ιστορικό κέντρο
IMG_20220609_180826.jpg

IMG_20220609_180557.jpg

IMG_20220609_184153.jpg

20220609_181057.jpg
Στη συνέχεια πήραμε τα chairlifts (5€) που σε ανεβάζουν στο λόφο πάνω από την πόλη και περνάνε πάνω από τους αμπελώνες. Ναι, το Merano παράγει και τα δικά του κρασιά. Τα συγκεκριμένα lifts θεωρούνται ιστορικά καθώς είναι του προηγούμενου αιώνα με υποτυπώδη πρότυπα ασφαλείας (κατεβάζεις απλά μια μπάρα μπροστά σου χωρίς να κλειδώνει καν).
IMG_20220609_173524.jpg

20220609_162941.jpg

20220609_163027.jpg

20220609_162957.jpg

20220609_163240.jpg

Στην κορυφή υπάρχει ένα ωραίο καφέ/εστιατόριο και κάτσαμε για ένα ποτάκι. Φυσικά υπάρχει και η επιλογή να ανέβεις με τα πόδια αν θες καθώς υπάρχει μονοπάτι μέσα από τους αμπελώνες. Κατα τις 7 φύγαμε για το Ortisei.
20220609_203647.jpg

20220609_203150.jpg

20220609_204154.jpg

IMG_20220609_231258.jpg

To Ortisei πραγματικά είναι μια σταλίτσα αλλά εύκολα το πιο όμορφο χωριό που θα βρεις στους Δολομίτες. Σχεδόν σα μακέτα. Όλα καλοβαλμένα κ περιποιημένα!
IMG_20220609_204146.jpg

IMG_20220609_204055.jpg

IMG_20220609_203839.jpg

20220609_203731.jpg

Το βράδυ φάγαμε στο Mauriz Keller. Πανέμορφο μαγαζί. Το φαγητό απλά κάλο όμως.
20220609_215854.jpg
 
Last edited:

panlek30

Member
Μηνύματα
1.811
Likes
4.837
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
7η Μέρα
1751834339570.png

Ορτιζέι προς Ορτιζέι - Χάρτες Google

Η σημερινή μέρα προμηνύεται ηλιόλουστη. Καμία σχέση με χθες. Σηκωνόμαστε και από το διαμέρισμά μας έχουμε πιθανά την ωραιότερη θέα που μπορεί να ζητήσει κάποιος στο Ortisei.
IMG_20220610_072546.jpg

IMG_20220610_072246.jpg

IMG_20220610_072109.jpg

20220610_071104.jpg

Κατά τις 9 παίρνουμε τα lifts (μέσα από το Ortisei - Seilbahnen St.Ulrich - Seiser Alm 22€) για να ανεβούμε στο Alpe di Siusi.
20220610_085229.jpg

IMG_20220610_125330.jpg

Το Alpe di Siusi (Seiser Alm στα γερμανικά) είναι το μεγαλύτερο αλπικό λιβάδι στην Ευρώπη, καλύπτοντας μια επιφάνεια 56 τετραγωνικών χιλιομέτρων. Εδώ, τα βουνά συνυπάρχουν με λιβάδια, δημιουργώντας ένα μαγευτικό τοπίο. Ήδη από τα lifts η θέα μας αποζημιώνει...
20220610_090104.jpg

Υπάρχουν άπειρα μονοπάτια που μπορείς να ακολουθήσεις. Εμείς σχεδιάσαμε αυτό :
Almgasthof Mont Seuc, Bergstation Seiser Alm, 39046 Ortisei BZ, Ιταλία προς Almgasthof Mont Seuc - Χάρτες Google
20220610_091823.jpg

20220610_092339.jpg

20220610_093922.jpg

20220610_094753.jpg

20220610_095441.jpg

IMG_20220610_095542.jpg

Περίπου στα μισά της διαδρομής σταματήσαμε στο καταφύγιο Malga Sanon για καφέ και γλυκάκια. Εννοείται ότι δεν υπήρχε σημείο που να μην προσφέρει θέα!
IMG_20220610_104426.jpg

20220610_102504.jpg

IMG_20220610_103115.jpg

IMG_20220610_121526.jpg

Συνεχίζουμε να περιπλανιόμαστε στο μονοπάτι που είχαμε χαράξει το οποίο είχε ανηφορική κλίση και προσφέρει όλο και καλύτερη θέα στα λιβάδια.
20220610_110713.jpg

20220610_110733.jpg

20220610_113443.jpg

20220610_113940.jpg

20220610_114051.jpg

IMG_20220610_093003.jpg

IMG_20220610_111706.jpg

IMG_20220610_114220.jpg

IMG_20220610_123111.jpg

20220610_113156.jpg

Χαθήκαμε στην απεραντοσύνη του τοπίου. Η φύση στα καλύτερά της, έχει πραγματικά ζωγραφίσει!
Κατά τις 2 αφήνουμε το καλυβο-λιβαδο-στρουμφοχωριό και κατεβαίνουμε στο Ortisei. Παίρνουμε το αυτοκίνητό μας και κατευθυνόμαστε στο Col Raiser όπου θα πάρουμε τα lifts για την κορυφή Seceda! (Cable railway Col Raiser in Selva)
20220610_133654.jpg

IMG_20220610_133352.jpg

Στα 2500 μέτρα η κορυφογραμμή Seceda με το ακανόνιστο σχήμα, προσφέρει μια από τις πιο εμβληματικές απόψεις στους Δολομίτες.
20220610_134945.jpg

IMG_20220610_234306.jpg

Στο φτάνοντας στην κορυφή αντικρίζεις μια ορεινή πεδιάδα με την Seceda σε πρώτο πλάνο. Από εδώ ξεκινάνε διαφορά μονοπάτια όμως επιλέξαμε να μην απομακρυνθούμε ιδιαίτερα και περιοριστήκαμε στο κεντρικό (εύκολο) μονοπάτι καθώς δε θέλαμε να περπατήσουμε πολύ ξανα!
20220610_135001.jpg

20220610_141452.jpg

20220610_142042.jpg

20220610_142318.jpg

20220610_142902.jpg

20220610_144324.jpg

20220610_144329.jpg

20220610_144610.jpg

IMG_20220610_145055.jpg

20220610_145220.jpg

Έφτασε 6 και επόμενος σταθμός η χαρακτηριστική εκκλησία Santa Maddalena. Παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας στο parking του ομώνυμου χωριού και περπατάμε μέχρι το σημείο που φαίνεται πανοραμικά για την χαρακτηριστική φωτογραφία.
IMG_20220610_175643.jpg

IMG_20220610_175636.jpg

Από κάποιο σημείο κ έπειτα βγήκαμε εκτός του μονοπατιού και μπήκαμε μέσα σε ένα χωράφι. Έξαλλος ένας αγρότης πετάχτηκε από το πουθενά και μας κατσάδιασε, πιθανά γιατί το είχε σπείρει. Οπότε θέλει λίγο προσοχή!
IMG_20220610_182820.jpg

20220610_174120.jpg

20220610_173317.jpg

Εκεί κοντά βρίσκεται ένα ακόμα διάσημο εκκλησάκι του St Johann. Στάση για μερικές ΑΚΟΜΑ :haha: φωτογραφίες.
20220610_180827.jpg

20220610_180949.jpg

20220610_180951.jpg

20220610_181321.jpg

Επιστρέφουμε στο Ortisei και επειδή το ξενοδοχείο μας μας έχει δώσει εισιτήρια για το δημόσιο spa της πόλης, αποφασίζουμε να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία για να σβήσουμε την κούραση της ημέρας. Ένα τυπικό spa ήταν αλλά μια χαρά περάσαμε. Είχε και κάτι δίνες που σε γύριζαν γύρω-γύρω και διασκεδάσαμε.
20220610_195012.jpg

20220610_200307.jpg

20220610_211742.jpg

Γυρίσαμε στο δωμάτιο μας και για απόψε αποφασίσαμε να φάμε απλά και ταπεινά μακαρονάκια. Λίγο η κούραση που είχαμε για να ξαναβγούμε, λίγο που είχαμε ξεφραγκιαστεί τις προηγούμενες μέρες (χωρίς να έχουμε φάει και τίποτα τρομερό), μια χαρά ήταν. Ταράτσα την κάναμε!
20220610_220612.jpg
 
Last edited:

panlek30

Member
Μηνύματα
1.811
Likes
4.837
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
8η Μέρα
1752005802866.png

Ορτιζέι προς Sirmione - Χάρτες Google

Ξεκινάμε από το Ortisei και πρώτη στάση για σήμερα η Lago di Carezza που δεν είχαμε καταφέρει να δούμε την 2η μέρα, λόγω της καταιγίδας που είχε ξεσπάσει. Από το σημείο του parking της λίμνης ξεκινάει ένα μονοπάτι από μια κρεμαστή γέφυρα. Δεν ασχοληθήκαμε που οδηγεί, απλά ανεβήκαμε να τη δούμε και περπατήσαμε προς την αντίθετη κατεύθυνση που οδηγούσε στη λίμνη.
IMG_20220611_093338.jpg

Αν θα μπορούσες να φανταστείς την ιδανικότερη λίμνη, σίγουρα θα έφερνες στο μυαλό σου κάποια σαν την Carezza. Πραγματικά τα έχει όλα! Πράσινο, διαύγεια και μαγικές αντανακλάσεις. Στα συν ότι είναι εύκολα προσβάσιμη.
20220611_094023.jpg

Η λίμνη Carezza συνδέεται με τον μύθο της νεράιδας του νερού που κάποτε ζούσε εδώ. Συχνά καθόταν στην ακτή, έπλεκε τα ξανθά μαλλιά της και τραγουδούσε. Μια μέρα, ο μάγος του Μασαρέ πέρασε από τη λίμνη, την άκουσε να τραγουδάει και την ερωτεύτηκε. Με όλη του τη μαγική δύναμη προσπάθησε να την απαγάγει αλλά δεν τα κατάφερε. Έτσι, ο μάγος ζήτησε βοήθεια από τη μάγισσα Langwerda η οποία τον συμβούλεψε να ντυθεί έμπορος κοσμημάτων και να δημιουργήσει ένα ουράνιο τόξο από πολύτιμους λίθους. Ο μάγος πήγε και πάλι στη λίμνη Carezza για να την προσελκύσει με τους λίθους και να την απαγάγει. Έτσι κι έγινε, όμως ξέχασε να μεταμφιεστεί σε έμπορο. Η νεράιδα του νερού θαύμαζε τα όμορφα χρώματα του ουράνιου τόξου και τα πολλά πετράδια. Αλλά παρατήρησε επίσης τον μάγο που κρυβόταν στην ακτή και ξαφνικά βούτηξε πίσω στη λίμνη. Από εκείνη τη μέρα, δεν την ξαναείδαν ποτέ. Ο μάγος ήταν τόσο θυμωμένος που την έχασε που έσκισε το ουράνιο τόξο από τον ουρανό, το έσπασε και πέταξε τα πετράδια στη λίμνη. Αυτός είναι ο λόγος που η λίμνη Carezza (Karer See, στα γερμανικά) λάμπει ακόμα και σήμερα στα πιο υπέροχα χρώματα ουράνιου τόξου και ονομάζεται επίσης ως Λίμνη Ουράνιο Τόξο “Lec de ergobando",στα Λαδινικά.
20220611_095358.jpg

Συνεχίζουμε για το Bolzano. Το Bolzano έχει πληθυσμό περίπου 100.000 κατοίκους, έχει το διάσημο μουσείο αρχαιολογίας και είναι μια από τις πλουσιότερες πόλεις στην Ιταλία.
20220611_112410.jpg

Το πρώτο πράγμα που συναντάμε είναι το Monumento della Vittoria (Μνημείο Νίκης) που κατασκευάστηκε το 1928 με εντολή του Μουσολίνι για την προσάρτηση του Νότιο Τιρόλο στην Ιταλία μετά τον Α 'Παγκόσμιο Πόλεμο. Ένα φασιστικό και άσχημο κατ’ εμέ μνημείο. Επίσης ένα προκλητικό και αμφιλεγόμενο σύμβολο, αφού ο μισός πληθυσμός εδώ είναι...γερμανόφωνος!

Συνεχίζουμε με την επίσκεψή μας στο Αρχαιολογικό Μουσείο Άλτο Άντιτζ (Νότιου Τιρόλου) για να δούμε το σημαντικότερο έκθεμα του μουσείου και τον μοναδικό λόγο που αξίζει να το επισκεφθεί κάποιος, τον Ότζι.
20220611_120950.jpg

Ο «Ότζι, ο άνθρωπος των πάγων» είναι η αρχαιότερη μούμια της Ευρώπης (5.300 ετών) που βρέθηκε μέσα σε έναν παγετώνα στις Άλπεις, στα σύνορα της Αυστρίας με την Ιταλία, το 1991 από κάποιους Γερμανούς τουρίστες. Αρχικά πίστεψαν πως ήταν το πτώμα κάποιου ορειβάτη που είχε χαθεί πριν από χρόνια. Η επιστημονική έρευνα έδειξε όμως ότι ο άνθρωπος ήταν 46 ετών, είχε καφέ μάτια και δυσανεξία στη λακτόζη. Επίσης έπασχε από αρτηριοσκλήρωση. Τα αιμοπετάλιά του επίσης βρίσκονταν σε ιδιαίτερα καλή κατάσταση ενώ κατάφεραν να ανακαλύψουν και το τελευταίο γεύμα του (είχε φάει κρέας ελαφιού, ψωμί από βότανα, ρίζες και υπολείμματα από φρούτα και πίτουρα).

Οι ερευνητές ασχολήθηκαν επίσης τόσο με την αιτία θανάτου του (δολοφονία ή ανθρωποθυσία) ενώ έφτασαν μέχρι την ανασύνθεση του DNA του. Πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι ο Ότζι έχει ζωντανούς συγγενείς. Τουλάχιστον 3.700 άνδρες από το Τιρόλο υποβλήθηκαν σε εξέταση DNA και όπως αποδείχθηκε, οι 19 από αυτούς είχαν συγγένεια με τον Οτζι.

Πράγματι εντυπωσιακή ανακάλυψη και όσα μαθαίνεις αλλά είναι ένα ολόκληρο μουσείο στηριγμένο σε ένα και μόνο εύρημα. Θα ήθελα και κάτι παραπάνω…
20220611_124645.jpg

Συνεχίζουμε και μπαίνουμε για τα καλά στην παλιά πόλη η οποία είναι ένα κόσμημα. Κτίρια διαφόρων αρχιτεκτονικών επιρροών, γραφικά δρομάκια, όμορφες πλατείες και μαγαζιά. Μια πόλη αριστοκρατική που τα έχει όλα, χωρίς όμως τους έντονους ρυθμούς ζωής που έχουν οι πόλεις. Κοινώς, ποιότητα ζωής για τους τυχερούς κατοίκους της!
20220611_122442.jpg

20220611_122417.jpg

20220611_122639.jpg

20220611_124449.jpg

Η κεντρική πλατεία Piazza Walther (Waltherplatz)
20220611_125510.jpg

20220611_123452.jpg

Χαρακτηριστική καμάρα (υπάρχει μέχρι κ σε μαγνητάκια)
20220611_123545.jpg

IMG_20220611_123459.jpg

20220611_125046.jpg

20220611_123809.jpg

20220611_130552.jpg

20220611_131830.jpg

IMG_20220611_125049.jpg

Μοντέρνα νέα διπλή γέφυρα που συνδέει το μουσείο σύγχρονης τέχνης με την απέναντι μεριά της πόλης.
IMG_20220611_132117.jpg

Δυστυχώς ο χρόνος μας εδώ ήταν πολύ περιορισμένος (3-4 ώρες μόνο) και δεν την ευχαριστηθήκαμε όπως της άξιζε. Χρειάζεται σίγουρα 1 διανυκτέρευση. Ειδικά το καλοκαίρι με σύμμαχο τον καιρό που σφύζει από ζωή αλλά και τα Χριστούγεννα αφού έχει καθιερωθεί ως ιταλική πρωτεύουσα των Χριστουγέννων, επειδή κάθε χρόνο υπάρχει μεγάλη Χριστουγεννιάτικη αγορά στην κεντρική πλατεία.
Σίγουρα λοιπόν θα ήθελα να ξαναεπιστρέψω στο Bolzano. Για την ώρα παγωτάκι και φύγαμε!
20220611_123340.jpg

Τελευταίος σταθμός στο ταξίδι μας θα είναι το Sirmione στη λίμνη Garda.
20220611_174918.jpg

Φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας κατά τις 6. Αφήσαμε το αμάξι μας εκεί και αποφασίσαμε να πάμε περπατώντας μέχρι την είσοδο της οχυρωμένης πόλης (περίπου 2 χλμ). Σοφή επιλογή γιατί και η διαδρομή ήταν ευχάριστη και δεν μπλέξαμε με κίνηση, parking κτλ.
Το Sirmione είναι χτισμένο πάνω σε μία χερσόνησο στη λίμνη Garda. Αρχαιολογικές ανασκαφές έχουν δείξει ότι κατοικείται ήδη από τη Ρωμαική εποχή. Στην είσοδο της πόλης δεσπόζει το μεσαιωνικό κάστρο Scaligero που χτίστηκε τον 13ο αιώνα και πήρε το όνομά του από την οικογένεια Scala, που επί ενάμιση αιώνα δυνάστευε τη Βερόνα.
20220611_175540.jpg

Με ύψος που φτάνει τα 47 μέτρα, βασικός ρόλος του επιβλητικού οχυρού ήταν να αποτρέπει τους επίδοξους εισβολείς από το να πλησιάσουν την πόλη. Η είσοδος στην πόλη είναι δυνατή μόνο μέσω μίας κινητής γέφυρας, ενώ η τάφρος που το περικλείει ενώνεται με τα νερά της λίμνης. Τέλος είναι σημαντική λουτρόπολη με θεραπευτικά νερά.
20220611_175608.jpg

Το Sirmione είναι το πιο τουριστικό μέρος που επισκεφθήκαμε στο ταξίδι μας. Κόσμος παντού. Στα σοκάκια στα μαγαζιά, στην παραλία. Ουσιαστικά περπατήσαμε πάνω στον βασικό πεζόδρομο μέχρι το τέλος- τέλος της χερσονήσου που καταλήγει στην παραλία Jamaica. Η διαδρομή όλη ήταν όμορφη γεμάτη σοκάκια και ωραία σπίτια.
20220611_175731.jpg

20220611_180824.jpg

Εδώ βρίσκεται και το αγαπημένο εξοχικό σπίτι της Μαρίας Κάλλας. Σε αυτό το σπίτι λέγεται ότι ήρθαν μαζί με τον Ωνάση και ανακοίνωσαν στον σύζυγό της ότι είναι ερωτευμένοι και του ζήτησε διαζύγιο. Εκείνη η στιγμή ήταν και η τελευταία φορά που είδε το σπίτι. Λίγα χρόνια αργότερα η βίλα πωλήθηκε.
20220611_201900.jpg

Φτάνουμε στην Jamaica η οποία δεν είναι στην πραγματικότητα παραλία αλλά μια αράδα από λείες πλάκες. Και εδώ χαμός από κόσμο. Είχε και ένα beach bar. Αράξαμε, ήπιαμε τα ποτάκια μας και είδαμε το ηλιοβασίλεμα. Καλή φάση! Στην επιστροφή βρήκαμε ένα μαγαζάκι και κάτσαμε για φαγητό.
20220611_193118.jpg

Κάπως έτσι έκλεισε το βράδυ μας αλλά στην ουσία και όλο το ταξίδι μας! Την επόμενη μέρα το πρωί, απλά παραδώσαμε το αμάξι μας και πήραμε από το Bergamo την πτήση της επιστροφής.

Ήταν ένα ταξίδι που μας γέμισε με μοναδικές εικόνες. Ένα ταξίδι από αυτά που μας αρέσουν πολύ, γεμάτο φύση και δραστηριότητες. Ελπίζω με την ιστορία μου κάποιον να βοήθησα και να ενέπνευσα να σχεδιάσει το επόμενο δικό του ταξίδι στους μαγικούς - και αγαπημένους μου πλέον - Δολομίτες!

Καλά και ασφαλή ταξίδια σε όλους!
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
7.425
Likes
59.162
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Χαίρομαι πολύ που ολοκλήρωσες την ιστορία σου, δείχνοντας μας ανεπανάληπτα τοπία κι εξαιρετικά μέρη που πάντα γεννούν ωραίες ταξιδιωτικές ιδέες σε μας τους υπόλοιπους.
Πάντα τέτοια εύχομαι! :)
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.811
Likes
4.837
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
Χαίρομαι πολύ που ολοκλήρωσες την ιστορία σου, δείχνοντας μας ανεπανάληπτα τοπία κι εξαιρετικά μέρη που πάντα γεννούν ωραίες ταξιδιωτικές ιδέες σε μας τους υπόλοιπους.
Πάντα τέτοια εύχομαι! :)
Επίσης Ψηλέ μου με τις ταξιδάρες σου!
 

Viajero93

Member
Μηνύματα
202
Likes
1.317
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική, Κούβα
Υπέροχες εικόνες και πολύ ωραία και βοηθητική αφήγηση για ένα ταξίδι που φαίνεται ονειρικό! Ευχαριστούμε!
 

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.760
Likes
9.767
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Ευχαριστούμε πολύ για την ιστορία. Μου θύμισες αγαπημένα μέρη και άλλα που θα ήθελα κάποια στιγμή να επισκεφθώ. Πολύ ωραίες φωτογραφίες.

Ένα σχόλιο για το Μπολζανο, καταλαβαίνω πως το εννοείς ότι οι κάτοικοι είναι τυχεροί που ζουν εκεί κι έχουν ποιότητα ζωής λόγω φύσης, αλλά έχοντας ζήσει για μικρό διάστημα στην πόλη, η καθημερινότητα γίνεται πάρα πολύ βαρετή πάρα πολύ γρήγορα. Έχει πολλές επιλογές για εκδρομές, αλλά αν εργάζεσαι μέσα στη βδομάδα κι έχεις χρόνο μόνο τα σκ, έχεις ελάχιστες επιλογές στην ίδια την πόλη. Αν μάλιστα δεν σε ενδιαφέρει η φύση και οι ανάλογες εκδρομές, κόβεις φλέβες την πρώτη βδομάδα. Η περιοχή έχει από τα υψηλότερα ποσοστά αυτοκτονιών στην Ιταλία. Για ταξίδι και για βάση στην περιοχή συμφωνώ ότι είναι πολύ καλή περίπτωση. Από τις ομορφότερες πόλεις κοντά στις Άλπεις που έχω επισκεφθεί ανεξαρτήτως χώρας.
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.811
Likes
4.837
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
Ευχαριστούμε πολύ για την ιστορία. Μου θύμισες αγαπημένα μέρη και άλλα που θα ήθελα κάποια στιγμή να επισκεφθώ. Πολύ ωραίες φωτογραφίες.

Ένα σχόλιο για το Μπολζανο, καταλαβαίνω πως το εννοείς ότι οι κάτοικοι είναι τυχεροί που ζουν εκεί κι έχουν ποιότητα ζωής λόγω φύσης, αλλά έχοντας ζήσει για μικρό διάστημα στην πόλη, η καθημερινότητα γίνεται πάρα πολύ βαρετή πάρα πολύ γρήγορα. Έχει πολλές επιλογές για εκδρομές, αλλά αν εργάζεσαι μέσα στη βδομάδα κι έχεις χρόνο μόνο τα σκ, έχεις ελάχιστες επιλογές στην ίδια την πόλη. Αν μάλιστα δεν σε ενδιαφέρει η φύση και οι ανάλογες εκδρομές, κόβεις φλέβες την πρώτη βδομάδα. Η περιοχή έχει από τα υψηλότερα ποσοστά αυτοκτονιών στην Ιταλία. Για ταξίδι και για βάση στην περιοχή συμφωνώ ότι είναι πολύ καλή περίπτωση. Από τις ομορφότερες πόλεις κοντά στις Άλπεις που έχω επισκεφθεί ανεξαρτήτως χώρας.
Εννοειται εσυ εχεις καλυτερη αποψη αφου εζησες εκει. Οπως ειπα 4 ωρες εμεινα στην πόλη. Μονο για την αισθηση που μου εδωσε μπορω να μιλησω. Ωστοσο μου ταιριαξε υποκειμενικα μιλωντας και εξακολουθω να πιστευω οτι θα μου αρεσε να ζω. Αλλα εγω δεν εχω κ καμια καουρα με τις μεγαλες πολεις. Θα ζουσα κ σε χωριο αν εξασφαλιζα το επαγγελματικο με καποιο τροπο.
 

Jakis

Member
Μηνύματα
106
Likes
963
Απίθανες φωτογραφίες !

Ευχαριστούμε για την λεπτομερέστατη περιγραφή, μπήκε στα bookmark για του χρόνου.


Δυο ερωτήσεις :

Βλέπω να μην υπάρχει σχεδόν καθόλου χιονι, παρότι ήταν αρχές Ιουνη. Ετυχε εκείνη τη χρονιά ή οι πεζοπορικές διαδρομές τερμάτιζαν σε σχετικά χαμηλό υψόμετρο;

Βασει όσων είδατε, αν έπρεπε να αφήσετε κάτι εκτός, τι θα ήταν αυτό; (Θα ήθελα να αφιερώσω περισσότερες ημέρες στο βουνό).
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.088
Μηνύματα
930.855
Μέλη
39.833
Νεότερο μέλος
drentzi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom