Τα δικαιώματα των ταξιδιωτών κατά τη διαμονή τους σε τουριστικά καταλύματα

chrikky

Member
Μηνύματα
1.122
Likes
274
Επόμενο Ταξίδι
Στη Μόσχα αδερφές μου...
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη ξανά...
Από την ΕΚΠΟΙΖΩ

aassets.in.gr_dGenesis_assets_Content5_Photo_1031038_b.jpg


Eurokinissi​

Τα δικαιώματα που έχει ο ταξιδιώτης κατά τη διαμονή του είτε σε ξενοδοχείο, είτε σε ενοικιαζόμενα δωμάτια παρουσιάζει με ανακοίνωσή της η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ).

Συγκεκριμένα, σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης έχει κλείσει δωμάτιο σε ξενοδοχείο πρέπει να γνωρίζει ότι:

-Οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα και πρέπει να αναγράφονται σε κάθε δωμάτιο.

-Θα πρέπει να τηρούνται όλες οι διαφημιζόμενες παροχές, όπως και να προσφέρεται ό,τι ακριβώς ζητήθηκε και συμφωνήθηκε ανάλογα με τις δυνατότητες του ξενοδοχείου και του δωματίου (απόσταση από τη θάλασσα, θέα, κλιματισμός, τηλεόραση, cd player, πρωινό, κλπ).

-Ο ξενοδόχος δικαιούται να ζητήσει προκαταβολή ως το 25% της τιμής του δωματίου (προαιρετικά).

-Η προκαταβολή χάνεται σε περίπτωση που ματαιωθεί ή αναβληθεί το ταξίδι και δεν έχει προηγηθεί έγκαιρη ενημέρωση του ξενοδόχου (τουλάχιστον 21 μέρες πριν), διαφορετικά υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα.

-Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί το δωμάτιο λιγότερες από τις συμφωνηθείσες ημέρες, αν ο ξενοδόχος ενημερωθεί εγκαίρως δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση διαφορετικά πρέπει να καταβληθεί το 50% της τιμής που αρχικά συμφωνήθηκε.

-Για να κατοχυρωθείτε θα πρέπει ο ξενοδόχος να σας απαντήσει εγγράφως με fax ή e-mail μέσα σε 3 ημέρες ότι αποδέχεται την παραγγελία σας.

-Στην περίπτωση που δεν υπάρχει έγγραφη απάντηση ή άλλη απόδειξη της κράτησης, αυτή θεωρείται ότι έγινε για μία ημέρα και ανανεώνεται καθημερινά σιωπηρώς (εφόσον κανείς πελάτης - ξενοδόχος δεν δηλώνει το αντίθετο).

-Εγκαταλείπετε το δωμάτιο ως τις 12 το μεσημέρι, ενώ αν παραμείνετε έως τις 6 το απόγευμα θα επιβαρυνθείτε με το 50% της τιμής.

-Η χρέωση των τηλεφωνημάτων από το ξενοδοχείο είναι ελεύθερη.

Αν πρόκειται για κράτηση σε ενοικιαζόμενα δωμάτια οι ταξιδιώτες πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:

-Τα δωμάτια πρέπει να φέρουν το ειδικό σήμα του ΕΟΤ.

-Να έχουν το στοιχειώδη εξοπλισμό ενός σπιτιού (ψυγείο. κουζίνα, σκεύη).

-Να έχουν σωστό φωτισμό.

-Να είναι καθαρά και να παρέχονται σεντόνια και πετσέτες.

-Οι τιμές και εδώ διαμορφώνονται ελεύθερα, αλλά αναγράφονται υποχρεωτικά στα δωμάτια.

Στην περίπτωση που οι καταναλωτές αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα μπορούν να καλούν στην ΕΚΠΟΙΖΩ (210 3304444), στο 1520 στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ΥΠΑΝ) και στα γραφεία της Tουριστικής Aστυνομίας.


Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
πηγη: www.in.gr
 
Last edited by a moderator:

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.504
Likes
8.036
Όταν κάνω κράτηση σε κάποιο ξενοδοχείο μέσω του official site αναφέρεται στο σημείο "cancellation policy" η "ποινή" μου σε περίπτωση έγκαιρης ακύρωσης, μη έγκαιρης ακύρωσης, μη-εμφανισής μου την προγραμματισμένη ημέρα κ.λ.π. κ.λ.π. ...
Τι γίνεται όμως αν εγώ πάω κανονικά, έχοντας μάλιστα ανά χείρας την επιβεβαίωση όπου αναφέρεται ο κωδικός κράτησης, αλλά οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου με ενημερώσουν ότι για κάποιον λόγο δεν υπάρχει δωμάτιο του τύπου που έχω κλείσει, ή ακόμα χειρότερα καθόλου διαθέσιμο δωμάτιο?
Ποια τα δικαιώματά μου?
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.223
Μηνύματα
884.241
Μέλη
38.915
Νεότερο μέλος
katsanas1962@gmai

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom