Τι γίνεται με τη booking όταν το δωμάτιο είναι απαράδεκτο;;

Μηνύματα
1.992
Likes
6.323
Το 7 σαν μέσος όρος είναι κακή βαθμολογία.
Μιλάμε για πολλές κακές κριτικές για να φτάσει εκεί ένα κατάλυμα.
Επιπλέον, στις αρνητικές κριτικές θα υπάρχουν σίγουρα αναφορές για καθαριότητα και όσα ακόμα υπάρχουν.
Τώρα, αμφιβάλλω αν μπορούν να κάνουν κάτι τα παιδιά, εκτός από έντονα παράπονα, να ζητήσουν καθάρισμα, οτιδήποτε.
 
Μηνύματα
626
Likes
2.873
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Δεν ξέρω αν θα καταφέρετε τελικά να κερδίσετε κάτι αλλά μακάρι.

Εγώ για την αποφυγή των παραπάνω, πάντα κοιτάω φωτογραφίες επισκεπτών στα google reviews όπου θεωρώ πως είναι αρκετά αξιόπιστα.

Πάντα οι φωτογραφίες στα site κρατήσεων είναι παραπλανητικές.
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
555
Likes
442
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Μιλησα με τη booking ήταν πολύ εξυπηρετικοί έκαναν αίτημα παραπόνων στο κατάλυμα και είπαν ότι αν εντός 24ωρου δεν απαντήσουν θα αναλάβει η booking την αποζημίωση μας .
Περιμένω
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
592
Likes
2.392
Συγγνώμη που πετάγομαι γιατί είναι λίγο άσχετο αυτό που θα πω αλλά θα συμβούλευα να αφήνεται η αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών στα ίδια τα παιδιά/ενήλικες. Ειδικά σε αυτή την εποχή, παίζουν τις εφαρμογές στα δάχτυλα.
Και όλα αυτά είναι καλές εμπειρίες διαχείρισης ταξιδιωτικών αναποδιων.
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
555
Likes
442
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Συγγνώμη που πετάγομαι γιατί είναι λίγο άσχετο αυτό που θα πω αλλά θα συμβούλευα να αφήνεται η αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών στα ίδια τα παιδιά/ενήλικες. Ειδικά σε αυτή την εποχή, παίζουν τις εφαρμογές στα δάχτυλα.
Και όλα αυτά είναι καλές εμπειρίες διαχείρισης ταξιδιωτικών αναποδιων.
Είναι 18 και ενός μήνα πρώτο ταξίδι στο εξωτερικό μόνα τους και δεν ήξεραν καν ότι έχουν δικαίωμα παραπόνων ή αλλαγής δωματίου.
Αν το άφηνα απλά θα έμεναν εκεί γιατί αυτό πίστευαν.
Στο επόμενο ταξίδι θα ξέρουν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.030
Likes
41.021
Συγγνώμη που πετάγομαι γιατί είναι λίγο άσχετο αυτό που θα πω αλλά θα συμβούλευα να αφήνεται η αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών στα ίδια τα παιδιά/ενήλικες. Ειδικά σε αυτή την εποχή, παίζουν τις εφαρμογές στα δάχτυλα.
Και όλα αυτά είναι καλές εμπειρίες διαχείρισης ταξιδιωτικών αναποδιων.
Ναι, μονο που επειδη πληρωνει η μαμα μαλλον ειναι λογικο να φοβαται το τηλεφωνημα " Ελα, μανα, φυγαμε και πηγαμε σε ενα 4αστερο στη Βενετια γιατι δεν ξεραμε τι να κανουμε. Εχει λεφτα η καρτα σου, ε?"
:D.
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
555
Likes
442
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Τελικά η δύναμη της δυνατότητας αρνητικών σχολίων είναι μεγάλη.
Τους άλλαξαν δωμάτιο, τους έβαλαν σε καλύτερο και πιο ακριβά (εκτός του ότι έχει τα αυτονόητα,είναι με θέα και βεράντα,που τα δίνουν πιο ακριβά αυτα), αλλά τους είπαν ότι ελπίζουν ότι δεν θα κάνουν αρνητική κριτική στο booking...
Ερώτηση.Τωρα τι βαθμο να τους βάλουν;Μέχρι πριν την αλλαγή θα έβαζαν ένα,έτσι έλεγαν...Τι είναι το ηθικό τώρα;
Και για να προφυλάξουν τυχόν πελάτες μεν,αλλά και επειδή ανταποκρίθηκαν στα παράπονα μας-τους;
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.141
Likes
20.435
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Ναι δεν ειναι όμως και κακη βαθμολογία για να είναι σε τέτοια κατάσταση..
Κάτω από 8 στη booking σηζεις και με aliens χωρίς να πεις κουβέντα και λες και ευχαριστώ....
Ε όχι και δεν είναι κακή βαθμολογία!
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
555
Likes
442
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Κάτω από 8 στη booking σηζεις και με aliens χωρίς να πεις κουβέντα και λες και ευχαριστώ....
Ε όχι και δεν είναι κακή βαθμολογία!
Δεν ξέρω τι παίζει με τις βαθμολογίες...έχω μείνει σε ξενοδοχείο με 8,1 πάλι στη Βενετία και ήταν επίσης σαν σπιρτόκουτο και βρώμικο,ακόμα θυμάμαι τα αίματα από τα κουνούπια στους τοίχους...μήπως βάζουν δικούς τους να βάζουν δεκαρια να ανεβάζουν το μέσο όρο...δεν ξέρω...
Μια φορά βέβαια μου συνέβη με άνω του οκτώ που ήταν για δύο, αλλά συνέβη.
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
555
Likes
442
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Να μην βάλουν καμία βαθμολογία.
Καλό υπόλοιπό τους.
Αυτό θα έκαναν,αν δεν συνέβαινε η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.
Χθες τα ξημερώματα και αφού τους είχαν αλλάξει δωμάτιο και είπαμε οκ,τέλος καλό όλα καλά...επέστρεψαν στο ξενοδοχείο στις 2.30 το βράδυ,η κεντρική είσοδος ήταν κλειδωμένη και έξω περίμενε ήδη μια άλλη ένοικος μισή ώρα.
Έπαιρναν επί μισή ώρα τηλέφωνο δεν το σήκωνε κανείς,τελικά στις 3 ήρθε ένας αγουροξυπνημενος τύπος κ τους άνοιξε χωρίς καν να μιλήσει να πει ένα συγγνώμη...
Ε νομίζω ότι πρέπει να προειδοποιηθουν μέσω κριτικής,οι επόμενοι πιθανοί πελάτες για το τι τους περιμένει....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.195
Μηνύματα
883.533
Μέλη
38.899
Νεότερο μέλος
RDESPOINA

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom