Ηνωμένο Βασίλειο Τρελοί Άγγλοι ή πρόβλημα?

zupi

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Kαλημέρα παιδιά του travelstories.gr
Σας διαβάζω τουλάχιστον εδώ και 6 μήνες και με έχετε βοηθήσει με πάμπολλες πληροφορίες στα τελευταία ταξίδια μου.
Αποφάσισα και εγώ να εγγραφώ στο φόρουμ με αφορμή ένα πολύ άσχημο περιστατικό που μου συμβαίνει από χθες. Ας περάσει αυτή η φουρτούνα:( και τις επόμενες μέρες θα σας συστηθώ καταλλήλως;)
Μπαίνω στο ζουμί της υπόθεσης...
Απ'τις 6 Γενάρη μέσω του booking.com είχα κλείσει τρικλινο δωμάτιο σε ξενοδοχείο στο Λονδίνο από μεθαύριο Κυριακη 14 Μαρτη μέχρι και την Παρασκευή 19 Μάρτη. Είχα δώσει στοιχεία κάρτας και η κράτηση είχε γίνει με επιβεβαιωτικα emails. Θα πληρώναμε με μετρητα στο ξενοδοχείο όμως η ίδια η διαδικασία μας ανάγκαζε να πληρώσουμε μετα το πέρας των 5 ημερών.
Ξαφνικά σήμερα το ξημέρωμα,3 μήνες μετά τη κράτηση-2 μέρες πριν την άφιξη μας μου έρχεται μεηλ απ το booking.com που έλεγε πως
"Επικοινώνησε μαζί μας το ****** Hotel ενημερώνοντάς μας ότι τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας που είχατε εισάγει κατά τη διαδικασία της κράτησης *********** δεν έγιναν δεκτά.

Παρακαλείστε να δώσετε νέα, έγκυρα ή εναλλακτικά στοιχεία μέσα σε 24 ώρες κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο"
Όπως καταλαβαίνετε τρελάθηκα...Έκανα ότι μου ζητηθηκε και φυσικα και πάλι η διαδικασία ολοκληρώθηκε με επιτυχια και μου στάλθηκε επιβεβαιωτικο μεηλ.
Φυσικά και επικοινώνησα και με το ξενοδοχείο που μου είπαν πως και πάλι έδωσα τα ίδια στοιχεια κάρτας(μα 1 έχω τι να κανω?) και πως "¨YOUR BOOKING IS NOT CONFIRMED YET BECAUSE YOUR CREDIT CARD IS ( DECLINED )...YOUR CREDIT CARD DETAILS IS NOT VAILD ( DECLINED )"
Συγγνώμη άλλα έχω τρελαθεί:(. Έχω κάνει άπειρες συναλλαγες με αυτή την κάρτα. Είναι prepaid visa γνωστης τράπεζας που φυσικά και είναι ενεργή και όλα κανονικά μιας μέσω αυτής έκανα αγορα μόλις προχθές,έκλεισα διάφορα μουσεία για το Λονδίνο καθώς και τα πηγαινε-ελα εισιτήρια 3 μήνες πριν.
Τους έστειλα ξανα πως μεσες άκρες μου λένε αηδίες και πως είμαι διατεθιμένος ακόμα και να πληρώσω προκαταβολικα για τη κράτηση και ξανα τα ιδια παντελη μου " ΥOUR CARD IS STILL NOT VALID AND ALSO IS NOT PREPAID BECAUSE WHEN YOU MADE YOUR BOOKING WITH BOOKING .COM , YOUR CREDIT CARD DETAILS IT WAS TO GRANTED YOUR BOOKING ( NOT PREPAID BOOKING ), NO ONE CHARGED YOU , AND WE CAN NOT CHARGE YOU CARD BECAUSE IS NOT VALID – PLEASE , YOU SHOULD GO TO YOUR BANK AND ASK THEM ABOUT YOUR CARD PROBLEM. "
Βοηθήστε με ρε παιδιά με αυτούς που έμπλεξα. Σας λέω όλα είναι οκ μέχρι αηδίας απο πλευράς μου. Έχω εκτυπωμένα όλα τα επιβεβαιωτικα μέηλ και είμαστε 3 άτομα με τις βαλίτσες για την Κυριακή. Δε θα έχω που να μεινω? Μου λένε πως αν δεν αλλάξω τα στοιχεια της πιστωτικής εντος 48 ωρών η κράτηση θα παύσει να υφίσταται:mad:


Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά ήθελα να σας τα εξηγήσω πλήρως για να μου απαντήσετε κάτι σωστό.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Χάρης
 
Last edited by a moderator:

joela

Member
Μηνύματα
351
Likes
149
Επόμενο Ταξίδι
ΠΕΡΟΥ
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου!!!!!
Καλημέρα και καλώς ήρθες.Κατάρχην ψυχραιμία.Δε λέει τώρα τρεις μέρες πριν αντί να είσαι ενθουσιασμένος να φύγεις με νεύρα κρόσια.Δεν ξέρω κατα πόσο θα βοηθήσω αλλά όταν κάναμε κράτηση μέσω μπουκινγκ μια φορά,ενω η κράτηση εγινε κανονικά,μετάαπο λίγο καιρό μας πήραν απο το ξενοδοχείο και μας είπαν οτι δεν δέχονται τη συγκεκρημένη κάρτα.Τους είπαμε οτι θα πληρωσουμε με μετρητά και μας είπαν οτι θα πάρουν μια εβδομάδα πριν να επιβαιβεωθεί η κράτηση για να μην έχουν και αυτοι πρόβλημα σε περίπτωση ακύρωσης και έτσι έγινε.Εσεις δεν μπορείτε να έρθετε σε μια τέτοια συννενόηση με το ξενοδοχείο?Εξηγήστε τους οτι θα πάτε σίγουρα και θα πληρώσετε με μετρητά.Η στην έσχατη να σας δώσουν ένα λογαριασμό να βάλετε εκεί τα λεφτά.
 

zupi

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Eυχαριστώ για το χρόνο και την βοήθεια σου.
Εμείς νομίσαμε πως την κάρτα την θέλουν απλά για μια καβατζα δική τους και όχι για να πληρώσουμε. Ούτως ή άλλως με μετρητά είχαμε σκοπό να πληρώσουμε. Τους το προτείναμε να βάλουμε κάπου λεφτά αλλά η απάντηση τους απλά δεν υπήρξε. Θα τους ξαναστειλω πως θα παμε σιγουρα και πως να πληρώσουμε μετρητα μας και δε τους σπάσω το ξενοδοχείο:bleh: (συγχωρεσε με αλλα απ'τα νευρα μου δε ξερω τι λεω)
 

joela

Member
Μηνύματα
351
Likes
149
Επόμενο Ταξίδι
ΠΕΡΟΥ
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου!!!!!
Ναι η κάρτα δεν χρεώνεται,παρα μόνο σε περίπτωση μη εμφανισης.Γι΄αυτό ζητάνε στοιχεία.Ποιός ξέρει.Πάντως ξαναπροσπάθησε και ξαναπές τους για το λογαριασμό η ρώτα τους εν πάσει περιπτώση τι άλλο μπορείς να κάνεις σε περίπτωση που δε βρεθεί άκρη με την κάρτα,αφού ούτως ή άλλως θα πληρώσεις με μετρητά.Εύχομαι όλα να πάνε καλα.
ααααα!!!! και να περάσετε ΤΕΛΕΙΑ!!!!:clap::clap::clap:
 

nenena

Member
Μηνύματα
979
Likes
154
Επόμενο Ταξίδι
αναζητείται
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Καλωσήρθες και καλά ταξίδια! Μια πρόταση θα κάνω, κάποιος από την παρέα σου δεν έχει κάρτα ή κάποιος γνωστός τελοσπάντων να σε εξυπηρετήσει? Να βρεθεί αλλό ξενοδοχείο δεν παίζει,ε? Θα μου πεις είναι και τελευταία στιγμή και είσαι και μες τα νεύρα! Όπως και να ΄χει κάποιος τρόπος θα υπάρχει.
 

sognante

Member
Μηνύματα
7
Likes
1
Καλημέρα και καλώς ήρθες και από εμένα zupi!!!Είχα και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα πριν λίγο καιρό.Ενώ η κάρτα μου ήταν κανονικά φορτωμένη με χρήματα το ξενοδοχείο δεν μπορούσε να προχωρήσει στην χρέωση. Τελικά μετά από 2-3 τηλεφωνήματα καταλάβαμε ότι το πρόβλημα ήταν ότι η κάρτα μας ήταν visa electron.To ξενοδοχείο δεχότανε visa όχι όμως visa electron :(
Στην περίπτωση μας επικοινωνήσαμε με το ξενοδοχείο και μας έστειλε τραπεζικό λογαριασμό όπου και κάναμε την κατάθεση.
Νομίζω ότι πρέπει να συνεννοηθείς με το ξενοδοχείο ώστε να βρεθεί μία λύση.
Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να περάσετε τέλεια!!!
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.831
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom