Turkish Airlines Τurkish Airlines - ερωτήσεις, εντυπώσεις

gianni1966

Member
Μηνύματα
212
Likes
74
Επόμενο Ταξίδι
Λατρεμενη Αβανα...
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερικη(Περου,Βολιβια)
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολο το forum.
Γνωριζει μηπως καποιος καποιο τηλεφωνο επικοινωνιας με τις Τουρκικες Αερογραμμες εδω στην Ελλλαδα;
Προσπαθω μερες να επικοινωνησω μαζι τους και δεν απαντουν σε κανενα τηλεφωνο.
Εστειλα mail αλλα παλι δεν απαντησαν.
Αν καποιος γνωριζει τον ευχαριστω προκαταβολικα.
 

Thalassaki

Member
Μηνύματα
953
Likes
6.028
Επόμενο Ταξίδι
........
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολο το forum.
Γνωριζει μηπως καποιος καποιο τηλεφωνο επικοινωνιας με τις Τουρκικες Αερογραμμες εδω στην Ελλλαδα;
Προσπαθω μερες να επικοινωνησω μαζι τους και δεν απαντουν σε κανενα τηλεφωνο.
Εστειλα mail αλλα παλι δεν απαντησαν.
Αν καποιος γνωριζει τον ευχαριστω προκαταβολικα.
Δοκίμασε εδώ αν και καλύτερα η επικοινωνία να γίνει μέσω email εφόσον στέλνεις στο σωστό.
 

Leftris B

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.947
Likes
1.473
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
japan
γενικα ειναι δυσκολη η επικοινωνια... καποιες φορες απαντουν τις ποιο πολλες οχι
 

BASILISPAP

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
666
Likes
3.924
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Καλησπέρα σας, έχω δύο σκέλη επιστροφής με Turkish airlines από Ζανζιβάρη. Το να κλείσω θέσεις από πριν θα μας κοστίσει περίπου 90 ευρώ για δύο άτομα. Μπορώ να διαλέξω στο check-in δωρεάν θέσεις ή να το δω στο αεροδρόμιο; Ευχαριστώ πολύ
 

delmem39718

Banned
Μηνύματα
2.778
Likes
13.552
Καλησπέρα σας, έχω δύο σκέλη επιστροφής με Turkish airlines από Ζανζιβάρη. Το να κλείσω θέσεις από πριν θα μας κοστίσει περίπου 90 ευρώ για δύο άτομα. Μπορώ να διαλέξω στο check-in δωρεάν θέσεις ή να το δω στο αεροδρόμιο; Ευχαριστώ πολύ
Εκχωρείτε τυχαία θέση δωρεάν στο τσεκ ιν. Θα είστε μαζί.
Δεν θυμάμαι αν η αλλαγή είναι με χρέωση η όχι. Το έκανα για γνωστούς και επειδή το αεροπλάνο ήταν γεμάτο τους έδωσε δυο θέσεις στον διάδρομο ο ένας διπλά στον άλλο. Δηλαδή θέση διάδρομος θέση.
Δεν υπήρχε καλύτερη επιλογή να επιλέγανε διαφορετική θέση.
Κάνε τσεκ ιν νωρίς.
Γράψε δυο λόγια για το αν μπορείς να αλλάξεις η όχι δωρεάν θέση στο τσεκ ιν.
Εγώ έχω μια κράτηση με αυτούς στην οικονομική, άλλα είναι σε μερικούς μήνες από τώρα.
 

L33T

Member
Μηνύματα
277
Likes
463
Επόμενο Ταξίδι
Japan 2026?
Ταξίδι-Όνειρο
Done.Japan2024.2025.2026?
έχω πτήση σήμερα επιστροφής από Σιγκαπούρη με το ΤΚ-55 της Τούρκις, γιατί να μου έτυχε αυτό το ρημάδι ... καλά πέταξα με το airbus προς τα εδώ και ήταν σε διάταξη 2-4-2 μπροστά ,ενώ τώρα θα είμαι σε 3άρι :(
 

delmem39718

Banned
Μηνύματα
2.778
Likes
13.552
έχω πτήση σήμερα επιστροφής από Σιγκαπούρη με το ΤΚ-55 της Τούρκις, γιατί να μου έτυχε αυτό το ρημάδι ... καλά πέταξα με το airbus προς τα εδώ και ήταν σε διάταξη 2-4-2 μπροστά ,ενώ τώρα θα είμαι σε 3άρι :(
Αν έκατσες σε 2-4-2 είναι αεροσκάφος Α350 που προοριζόταν για Αεροφλότ και είναι οι θέσεις πρίμιουμ εκονομυ. Η καμπίνα ήταν σίγουρα ξεχωριστή και στη μέση από την μπιζνες Και την εκονομυ. Οι Τούρκοι τις πουλάνε σαν έξτρα άνετες για κάπου 80 ευρώ κάθε μια. Αν σου δώσανε δωρεάν είσαι τυχερός. Άρα μην κλαίγεσαι. Κανένα airbus δεν εχει 2-4-2 όλα έχουν 3-3-3
 
Last edited:

L33T

Member
Μηνύματα
277
Likes
463
Επόμενο Ταξίδι
Japan 2026?
Ταξίδι-Όνειρο
Done.Japan2024.2025.2026?
Αν έκατσες σε 2-4-2 είναι αεροσκάφος Α350 που προοριζόταν για Αεροφλότ και είναι οι θέσεις πρίμιουμ εκονομυ. Η καμπίνα ήταν σίγουρα ξεχωριστή και στη μέση από την μπιζνες Και την εκονομυ. Οι Τούρκοι τις πουλάνε σαν έξτρα άνετες για κάπου 80 ευρώ κάθε μια. Αν σου δώσανε δωρεάν είσαι τυχερός. Άρα μην κλαίγεσαι. Κανένα airbus δεν εχει 2-4-2 όλα έχουν 3-3-3
Ναι, μου το έδωσαν έτσι δωράκι . Δεν είπα όχι. Πολύ με βοήθησε για το έλα.
Τώρα στο πάνε που είναι το ΤΚ-55 ... Θα κλάψουμε πάλι θα πάρω την μέση μου στα χέρια 🤣
 

Leftris B

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.947
Likes
1.473
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
japan
-
Ναι, μου το έδωσαν έτσι δωράκι . Δεν είπα όχι. Πολύ με βοήθησε για το έλα.
Τώρα στο πάνε που είναι το ΤΚ-55 ... Θα κλάψουμε πάλι θα πάρω την μέση μου στα χέρια 🤣
-
συγνωμη τι ειναι το ΤΚ-55 μαλλον μιλατε για τον αριθμο πτησης, το αεροπλανο ειναι 787-9 απο τα ποιο συγχρονα που υπαρχουν.... σιγουρα οταν πετας 8-9-10 ωρες ειναι ζορι ειδικα αν εισαι αρκετα κυβικα....
 

L33T

Member
Μηνύματα
277
Likes
463
Επόμενο Ταξίδι
Japan 2026?
Ταξίδι-Όνειρο
Done.Japan2024.2025.2026?
-
συγνωμη τι ειναι το ΤΚ-55 μαλλον μιλατε για τον αριθμο πτησης, το αεροπλανο ειναι 787-9 απο τα ποιο συγχρονα που υπαρχουν.... σιγουρα οταν πετας 8-9-10 ωρες ειναι ζορι ειδικα αν εισαι αρκετα κυβικα....
Ναι, ακριβώς. Το ΤΚ-55 εννοώ την πτήση εγώ.
Dreamliner σωστά 787-9 . Όταν ερχόμουν προς Κουάλα Λουμπούρ , οριακά θα το πω ζωάρα, έκανα.🤣
Μπα, κυβικά πολλά δεν είμαι. Θέματα στην μέση μου έχω με κήλες .
Όλα καλά ,σε καμία ώρα ξεκινάμε για επιβίβαση.
 

delmem39718

Banned
Μηνύματα
2.778
Likes
13.552
Ναι, ακριβώς. Το ΤΚ-55 εννοώ την πτήση εγώ.
Dreamliner σωστά 787-9 . Όταν ερχόμουν προς Κουάλα Λουμπούρ , οριακά θα το πω ζωάρα, έκανα.🤣
Μπα, κυβικά πολλά δεν είμαι. Θέματα στην μέση μου έχω με κήλες .
Όλα καλά ,σε καμία ώρα ξεκινάμε για επιβίβαση.
Προς KUL είχες πάρει την πτήση που συνέχιζε για Σύδνεϊ ΤΚ174 ή τελικός προορισμός ήταν η Κουάλα;
 

Leftris B

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.947
Likes
1.473
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Ναι, ακριβώς. Το ΤΚ-55 εννοώ την πτήση εγώ.
Dreamliner σωστά 787-9 . Όταν ερχόμουν προς Κουάλα Λουμπούρ , οριακά θα το πω ζωάρα, έκανα.🤣
Μπα, κυβικά πολλά δεν είμαι. Θέματα στην μέση μου έχω με κήλες .
Όλα καλά ,σε καμία ώρα ξεκινάμε για επιβίβαση.
καλό ταξιδι καλή επιστροφη
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.152
Μηνύματα
958.976
Μέλη
40.130
Νεότερο μέλος
NIKOLAS KALOTERIS

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom