Giristroula
Member
- Μηνύματα
- 723
- Likes
- 348
- Επόμενο Ταξίδι
- κάτσε να μαζώξω κάνα χρήμ
- Ταξίδι-Όνειρο
- Κίνα, Ιαπωνία
Όγδοη Μέρα
Ξυπνήσαμε και ξεκινήσαμε την εκδρομή μας με πρωϊνή μπουγάτσα στον Ίκαρο και καφέ ακριβώς δίπλα στο Μάγκο με τον ωραίο κήπο και την πισίνα. Χαλαρώσαμε σε κάτι ωραίους καναπέδες και απολαμβάναμε τις διακοπές μας. Η Βουρβουρού δε μπορώ να πω πως μου άφησε και ιδιαίτερη εντύπωση, παρόλου που είχα ακούσει από πολλούς καλά λόγια. Πρόκειται για ένα ήσυχο μέρος για οικογενειακές διακοπές. Διασχίζοντας τον κεντρικό δρόμο από τη δεξιά και την αριστερή πλευρά του υπήρχαν περιποιημένα ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, με όμορφους κήπους με λουλούδια και γκαζόν, ταβερνούλες, αυτά...πάνω στην παραλία δεν είδα να έχει ιδιαίτερη κίνηση ούτε τουριστικά μαγαζιά. Εκείνη τη μέρα έτυχε να έχει και 8 μποφώρ και η θάλασσα ήταν φουρτουνιασμένη.
Μετά τον καφέ μας στο Μάγκο συνεχίσαμε προς τα νότια, περνώντας από τον οικισμό των καθηγητών του ΑΠΘ, όπου θαυμάσαμε ωραία σπίτια μέσα το πευκοδάσος. Πρόκειται για αραιοκατοικημένη περιοχή κι αυτό ήταν που μου άρεσε ιδιαίτερα.
Συνεχίζοντας για το κάμπιγκ του Αρμενιστή, είδαμε αριστερά μας το μνημείο προς τιμή των 3 αεροπόρων που σκοτώθηκαν το Φλεβάρη του 1995 στο βουνό Ίταμος.
Φτάσαμε στον Αρμενιστή και ευτυχώς βρήκαμε χώρο για πάρκιγκ κοντά την είσοδο. Δώσαμε μία ταυτότητα και μπήκαμε στο χώρο. Μιλάμε για το μεγαλύτερο κάμπιγκ της Ελλάδας σε 120 στρ. δάσους που το καλοκαίρι συγκεντρώνει 2000 επισκέπτες. Φτιάχτηκε το 1981 και έχει 150 ατομα προσωπικό. Σε κάποια σημεία υπήρχαν στημένες σκηνές και σε κάποια άλλα τροχόσπιτα.
Όλος ο κόσμος χαιρόταν τον ήλιο και τις διακοπές του. Προχωρήσαμε προς την παραλία,
αλλά το κύμα μας απέτρεψε και έτσι φύγαμε προς τις Καβουρότρυπες, την αγαπημένη παραλία πολλών.
Για να κατεβεί κανείς στις καβουρότρυπες δεν υπάρχει πινακίδα. Παει ρωτώντας...Εμείς πήγαμε ως το Πλατανίτσι και γυρίσαμε πίσω. Με σημάδι κάτι κάδους, μετά από σχετικές οδηγίες, βρήκαμε την παραλία. Τα βράχια σχηματίζουν πραγματικό υπερθέαμα, δημιουργώντας 6 όρμους.
Τα νερά είναι τιρκουάζ και η άμμος ολόλευκη.
Το σήμα κατατεθέν σε αυτή την παραλία είναι μία τεράστια βράχινη γοργόνα, που κείτεται ξαπλωμένη πλάι στο νερό.
Την έχει σκαλίσει κάποιος ντόπιος καλλιτέχνης. Στους περισότερους όρμους δεν υπάρχει ακτή για να καθίσουν οι επισκέπτες, αλλά μικρά και μεγάλα βράχια. Είχε πλάκα γιατί σαν τα κατσίκια πηδούσαμε από τον ένα βράχο στον άλλο. Εκεί έκοβε λίγο η θαλασοταραχή και κολυμπήσαμε αρκετά.
Συνεχίσαμε τη διαδρομή μας και φτάσαμε στη Σάρτη, έναν οικισμό με 1000 κατοίκους. Μέχρι το 1960 λέει, η επικοινωνία γινόταν μόνο δια θαλάσσης. Τώρα υπάρχει ασφαλτόδρομος και τουρισμός. Η Σάρτη μας άρεσε έτσι όπως την είδαμε από το δρόμο, πριν ακόμη φτάσουμε. Φαίνεται μεγάλο μέρος από μακριά και ακόμη μεγαλύτερη η παραλία που απλώνεται μπροστά τον οικισμό με τα βαθυπράσινα νερά να τη σκιάζουν από πάνω.
Βολτάραμε μέχρι να βρούμε κάπου να καθίσουμε για φαγητό. Τελικά στρωθήκαμε το Μ.Αλέξανδρο και ήπιαμε ουζάκι!
Επόμενο τουρ στο χωριό Συκιά και κατόπιν στη Σκάλα Συκιάς με την υπέροχη, τεράστια, αμμουδερή παραλία. Ήταν η ώρα του ηλιοβασιλέματος και τα πάντα γύρω μας είχανε πάρει ένα πολύ όμορφο χρώμα.
Φτάσαμε ως την άκρη και καθίσαμε στο Αλάτι για τον απογευματινό μας καφέ. Και εκεί, όπως και στο Πόρτο Κουφό, είχε φοβερή ησυχία και γαλήνη.
Μείναμε ώσπου σουρούπωσε για τα καλά και έπειτα πήραμε το δρόμο της επιστροφής προς τη Βουρβουρού. Τόσο όμορφα τελείωσε και αυτή η μέρα...
Ξυπνήσαμε και ξεκινήσαμε την εκδρομή μας με πρωϊνή μπουγάτσα στον Ίκαρο και καφέ ακριβώς δίπλα στο Μάγκο με τον ωραίο κήπο και την πισίνα. Χαλαρώσαμε σε κάτι ωραίους καναπέδες και απολαμβάναμε τις διακοπές μας. Η Βουρβουρού δε μπορώ να πω πως μου άφησε και ιδιαίτερη εντύπωση, παρόλου που είχα ακούσει από πολλούς καλά λόγια. Πρόκειται για ένα ήσυχο μέρος για οικογενειακές διακοπές. Διασχίζοντας τον κεντρικό δρόμο από τη δεξιά και την αριστερή πλευρά του υπήρχαν περιποιημένα ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, με όμορφους κήπους με λουλούδια και γκαζόν, ταβερνούλες, αυτά...πάνω στην παραλία δεν είδα να έχει ιδιαίτερη κίνηση ούτε τουριστικά μαγαζιά. Εκείνη τη μέρα έτυχε να έχει και 8 μποφώρ και η θάλασσα ήταν φουρτουνιασμένη.
Μετά τον καφέ μας στο Μάγκο συνεχίσαμε προς τα νότια, περνώντας από τον οικισμό των καθηγητών του ΑΠΘ, όπου θαυμάσαμε ωραία σπίτια μέσα το πευκοδάσος. Πρόκειται για αραιοκατοικημένη περιοχή κι αυτό ήταν που μου άρεσε ιδιαίτερα.
Συνεχίζοντας για το κάμπιγκ του Αρμενιστή, είδαμε αριστερά μας το μνημείο προς τιμή των 3 αεροπόρων που σκοτώθηκαν το Φλεβάρη του 1995 στο βουνό Ίταμος.
Φτάσαμε στον Αρμενιστή και ευτυχώς βρήκαμε χώρο για πάρκιγκ κοντά την είσοδο. Δώσαμε μία ταυτότητα και μπήκαμε στο χώρο. Μιλάμε για το μεγαλύτερο κάμπιγκ της Ελλάδας σε 120 στρ. δάσους που το καλοκαίρι συγκεντρώνει 2000 επισκέπτες. Φτιάχτηκε το 1981 και έχει 150 ατομα προσωπικό. Σε κάποια σημεία υπήρχαν στημένες σκηνές και σε κάποια άλλα τροχόσπιτα.


Για να κατεβεί κανείς στις καβουρότρυπες δεν υπάρχει πινακίδα. Παει ρωτώντας...Εμείς πήγαμε ως το Πλατανίτσι και γυρίσαμε πίσω. Με σημάδι κάτι κάδους, μετά από σχετικές οδηγίες, βρήκαμε την παραλία. Τα βράχια σχηματίζουν πραγματικό υπερθέαμα, δημιουργώντας 6 όρμους.



Συνεχίσαμε τη διαδρομή μας και φτάσαμε στη Σάρτη, έναν οικισμό με 1000 κατοίκους. Μέχρι το 1960 λέει, η επικοινωνία γινόταν μόνο δια θαλάσσης. Τώρα υπάρχει ασφαλτόδρομος και τουρισμός. Η Σάρτη μας άρεσε έτσι όπως την είδαμε από το δρόμο, πριν ακόμη φτάσουμε. Φαίνεται μεγάλο μέρος από μακριά και ακόμη μεγαλύτερη η παραλία που απλώνεται μπροστά τον οικισμό με τα βαθυπράσινα νερά να τη σκιάζουν από πάνω.

Επόμενο τουρ στο χωριό Συκιά και κατόπιν στη Σκάλα Συκιάς με την υπέροχη, τεράστια, αμμουδερή παραλία. Ήταν η ώρα του ηλιοβασιλέματος και τα πάντα γύρω μας είχανε πάρει ένα πολύ όμορφο χρώμα.


Attachments
-
52,5 KB Προβολές: 141