Χαμενες αποσκευες..

paefstra

Member
Μηνύματα
12.934
Likes
40.776
Οχι, δεν την κλειδώνω από τότε που πήγα στην Αίγυπτο και είδα να έχουν σκίσει βαλίτσες που ήταν κλειδωμένες για να κάνουν έλεγχο.
Ευτυχώς, δεν πήραν τα κοσμήματα που είχα μέσα.
Την κλειδωνω κι ας τη σκισουν, να μου την πληρωσουν καινουρια.
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.229
Likes
7.621
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Όταν χρειαστεί να ανοίξουν και πρέπει ......... τις ανοίγουν και δεν ρωτάνε ! για αυτό τον λόγο πρέπει να είναι, είμαστε υποχρεωμένοι να είναι TSA_approved !
 

vanda

Member
Μηνύματα
875
Likes
4.171
Επόμενο Ταξίδι
Βρυξέλλες ξανά
Ονειρεμένο Ταξίδι
Βιετνάμ και Αργεντινή
Όταν χρειαστεί να ανοίξουν και πρέπει ......... τις ανοίγουν και δεν ρωτάνε ! για αυτό τον λόγο πρέπει να είναι, είμαστε υποχρεωμένοι να είναι TSA_approved !
Πολύ χρήσιμη πληροφορία!
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
247
Likes
253
Ονειρεμένο Ταξίδι
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Καλημέρα σε όλους , είχα αναφέρει σε άλλο θέμα την περιπέτεια της ανιψιάς μου με τη χαμένη βαλίτσα της. Πολλοί μας βοήθησαν λέγοντας τις εμπειρίες τους. Μετα από μια βδομάδα η βαλίτσα βρέθηκε. Το ερώτημα μας είναι , εάν κάποιος γνωρίζει, πως μπορούμε να ζητήσουμε αποζημίωση. Το κορίτσι ξεκίνησε από Θεσσαλονίκη στις 2/7 για Αθηνά με Aegean. Από κεί πέταξε με Eguptair για Καιρο και πάλι με Egypt air για Κιγκαλι. Το πιο πιθανο είναι η βαλίτσα να μη φορτώθηκε καθόλου στην πτήση για Καιρο γιατι η πτήση από Θεσσαλονίκη είχε καθυστέρηση, και ισα που πρόλαβε και μπήκε εκείνη στο αεροπλάνο. Η Aegean ήταν ανήξερη, ελεγε ότι η βαλίτσα είναι στην Αθηνά. Από το αεροδρόμιο στο Κιγκαλι της έδωσαν ένα πλάνο όπου έδειχνε τη βαλίτσα στις Βρυξέλλες, στο Μαρόκο, στην Καζαμπλαγκα, στην Κωνσταντινούπολη. Τελικά ξαφνικά χθες έφτασε στο Κιγκαλι. Ήταν πολύ μεγάλο το πρόβλημα για ένα κορίτσι 23 μόνο σε μια ξένη ώχρα , χωρίς να μπορεί να βρει τα απαραίτητα τόσο ευκολα. Θα ήθελα λοιπον να ρωτήσω, η αιτηση για αποζημίωση γίνεται στην Aegean ? ή στην Egypt air. Και πως ακριβως? Υπάρχει κάποιο mail? Φόρμα που συμπληρώνουμε? Όπως καταλαβαίνεται τα ρωτώ όλα αυτά γιατί η τηλεφωνική επικοινωνία είναι σχεδον αδύνατη ειδικά με την Egyptair στην Αθηνά. Εάν λοιπόν κάποιος γνωρίζει ας μας δώσει τα φωτα του.
Ευχαριστω πολυ
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ονειρεμένο Ταξίδι
θα το αποφασίσω αύριο
Δεν εχω εμπειρια απο προσωρινή απώλεια βαλίτσας με Egyptair, με Aegean είχα πάει επιτόπου και είχα κάνει αίτηση και την επόμενη μέρα πήρα τηλέφωνο και μετά από αρκετή αναμονή μίλησα μαζί τους.
Αποζημίωση, στη δική μου περίπτωση, που και καλά θα ερχόταν στις 2 μέρες, μετά στις 3, τελικά ήρθε στις 7, ήταν να μου καλύψουν τα εύλογα έξοδα πρώτης ανάγκης μέχρι ένα ποσό (υποβάλλοντας τις σχετικές αποδείξεις).

Το εισιτήριο κλείστηκε ενιαία; Αν ναι, απευθείας από το site της αεροπορικής; Αν ναι, θεωρώ ότι θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αεροπορική εταιρεία μέσω της οποίας κλείσατε τα εισιτήρια (λογικά Aegean?).

Από την άλλη, αν οι πτήσεις κλείστηκαν χωριστά, τότε δε θα έπρεπε να παραλάβει η ίδια τη βαλίτσα και να την ξαναφορτώσει; Άρα θα ήξερε αν η βαλίτσα έφτασε ή όχι στην Αθήνα και επομένως σε ποιά από τις δύο αεροπορικές να απευθυνθεί.

Σε κάθε περίπτωση, αν δε μπορέσετε να βρείτε φόρμα για αποζημίωση λόγω καθυστέρησης παράδοσης βαλίτσας, μπορείτε να συμπληρώσετε ένα complaint form της εταιρείας. Αποκλείεται να μην έχει.
Δε ξέρω αν και στον ευρωπαϊκο κανονισμό για τα δικαίωματα επιβατών αναφέρεται κάτι.
 
D

Delmem38110

Guest
Καλημέρα σε όλους , είχα αναφέρει σε άλλο θέμα την περιπέτεια της ανιψιάς μου με τη χαμένη βαλίτσα της. Πολλοί μας βοήθησαν λέγοντας τις εμπειρίες τους. Μετα από μια βδομάδα η βαλίτσα βρέθηκε. Το ερώτημα μας είναι , εάν κάποιος γνωρίζει, πως μπορούμε να ζητήσουμε αποζημίωση. Το κορίτσι ξεκίνησε από Θεσσαλονίκη στις 2/7 για Αθηνά με Aegean. Από κεί πέταξε με Eguptair για Καιρο και πάλι με Egypt air για Κιγκαλι. Το πιο πιθανο είναι η βαλίτσα να μη φορτώθηκε καθόλου στην πτήση για Καιρο γιατι η πτήση από Θεσσαλονίκη είχε καθυστέρηση, και ισα που πρόλαβε και μπήκε εκείνη στο αεροπλάνο. Η Aegean ήταν ανήξερη, ελεγε ότι η βαλίτσα είναι στην Αθηνά. Από το αεροδρόμιο στο Κιγκαλι της έδωσαν ένα πλάνο όπου έδειχνε τη βαλίτσα στις Βρυξέλλες, στο Μαρόκο, στην Καζαμπλαγκα, στην Κωνσταντινούπολη. Τελικά ξαφνικά χθες έφτασε στο Κιγκαλι. Ήταν πολύ μεγάλο το πρόβλημα για ένα κορίτσι 23 μόνο σε μια ξένη ώχρα , χωρίς να μπορεί να βρει τα απαραίτητα τόσο ευκολα. Θα ήθελα λοιπον να ρωτήσω, η αιτηση για αποζημίωση γίνεται στην Aegean ? ή στην Egypt air. Και πως ακριβως? Υπάρχει κάποιο mail? Φόρμα που συμπληρώνουμε? Όπως καταλαβαίνεται τα ρωτώ όλα αυτά γιατί η τηλεφωνική επικοινωνία είναι σχεδον αδύνατη ειδικά με την Egyptair στην Αθηνά. Εάν λοιπόν κάποιος γνωρίζει ας μας δώσει τα φωτα του.
Ευχαριστω πολυ

όλες οι πληροφορίες υπάρχουν στο Ίντερνετ από τον επίσημο αερομεταφορέα.
αν ο κωδικός κράτησης έγινε με την Αιγαίου... διάβασε προσεκτικά όλο το παρακάτω λιγκ.
Καθυστέρηση ή Φθορά Αποσκευής | Επίσημη ιστοσελίδα Aegean | Αεροπορικά σε Ελλάδα & εξωτερικό
για παράπονα αίτηση αποζημίωσης
Επικοινωνήστε μαζί μας

αν η κράτηση έγινε με κάρτα που παρέχει δωρεάν ταξιδιωτική κάλυψη μπορεί να απαιτήσεις και από εκεί αποζημίωση.

Egyptair
EGYPTAIR – The Official Website / Book Your Next Flight Online And Fly EGYPTAIR
EGYPTAIR – The Official Website / Book Your Next Flight Online And Fly EGYPTAIR
 
Last edited by a moderator:

penelopebek

Member
Μηνύματα
247
Likes
253
Ονειρεμένο Ταξίδι
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Δεν εχω εμπειρια απο προσωρινή απώλεια βαλίτσας με Egyptair, με Aegean είχα πάει επιτόπου και είχα κάνει αίτηση και την επόμενη μέρα πήρα τηλέφωνο και μετά από αρκετή αναμονή μίλησα μαζί τους.
Αποζημίωση, στη δική μου περίπτωση, που και καλά θα ερχόταν στις 2 μέρες, μετά στις 3, τελικά ήρθε στις 7, ήταν να μου καλύψουν τα εύλογα έξοδα πρώτης ανάγκης μέχρι ένα ποσό (υποβάλλοντας τις σχετικές αποδείξεις).

Το εισιτήριο κλείστηκε ενιαία; Αν ναι, απευθείας από το site της αεροπορικής; Αν ναι, θεωρώ ότι θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αεροπορική εταιρεία μέσω της οποίας κλείσατε τα εισιτήρια (λογικά Aegean?).

Από την άλλη, αν οι πτήσεις κλείστηκαν χωριστά, τότε δε θα έπρεπε να παραλάβει η ίδια τη βαλίτσα και να την ξαναφορτώσει; Άρα θα ήξερε αν η βαλίτσα έφτασε ή όχι στην Αθήνα και επομένως σε ποιά από τις δύο αεροπορικές να απευθυνθεί.

Σε κάθε περίπτωση, αν δε μπορέσετε να βρείτε φόρμα για αποζημίωση λόγω καθυστέρησης παράδοσης βαλίτσας, μπορείτε να συμπληρώσετε ένα complaint form της εταιρείας. Αποκλείεται να μην έχει.
Δε ξέρω αν και στον ευρωπαϊκο κανονισμό για τα δικαίωματα επιβατών αναφέρεται κάτι.

Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση, τα εισητηρια κλειστηκαν ενιαια μεσω του site της Egyptair. Αρα σαυτους πρεπει να απευθυνθούμε απ ότι καταλαβαίνω. Αυτο ειναι μεγαλο προβλημα . Δεν απαντουν ποτε στο αεροδρομιο της Αθηνας. Στο site δεν ειδα κατι, αλλα θα ξαναψαξω. Ευχαριστω και παλι.
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ονειρεμένο Ταξίδι
θα το αποφασίσω αύριο

penelopebek

Member
Μηνύματα
247
Likes
253
Ονειρεμένο Ταξίδι
Οπου λαμπει ο Ηλιος
EGYPTAIR – The Official Website / Book Your Next Flight Online And Fly EGYPTAIR

Εδώ λέει ότι πρέπει να στείλετε email στο [email protected] μεσα σε 21 μέρες από την παραλαβή ζητώντας αποζημίωση για καθυστέρηση παράδοσης.

εδιτ: αναφέρθηκε και στο ποστ #126
Βρηκα και μια φορμα στο we care. Θα στειλουμε και στα δυο. Απλα δεν ξεραμε σε ποια αεροπορικη πρεπει να απευθυνθούμε. Λογικα η Aegean εκανε το λαθος, όμως τελικα μαλλον πρεπει στην Egyptair που κλεισαμε το εισιτήριο.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.337
Likes
14.200
Το διάβασα σε ένα άρθρο και το βάζω.Είναι λέει το πρώτο Ελληνικό γραφείο για αποζημιώσεις αποσκευών και καθυστερήσεις πτήσεων.
Προφανέστατα δεν έχω σχέση με νομικές υπηρεσίες ούτε με το συγκεκριμένο γραφείο.

Αποζημίωση πτήσης | AirLawyer – Καθυστέρηση πτήσης, ακύρωση πτήσης, άρνηση επιβίβασης

«Εγώ έφτασα, η βαλίτσα μου όχι» | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
 

vanda

Member
Μηνύματα
875
Likes
4.171
Επόμενο Ταξίδι
Βρυξέλλες ξανά
Ονειρεμένο Ταξίδι
Βιετνάμ και Αργεντινή
Εντωμεταξύ καμία απαντηση απο τη Lufthansa στα e-mail διαμαρτυρίας μου, μόνο αριθμό πρωτοκόλλου μου έστειλαν. Καμια ενημέρωση για αποζημίωση η καταβολή των χρηματων που ζήτησα με αποδείξεις για πραγματα αναπλήρωσης. Αναμένω ξανά, όντας πολύ απογοητευμένη.
Σήμερα, ένα μήνα περίπου μετά, η Lufthansa κατέθεσε στο λογαριασμό μου τα χρήματα για όλες τις αγορές που είχα κάνει και τους είχα στείλει αποδείξεις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που άργησε η βαλίτσα μου.

Αποφάσισα να τους συγχωρήσω. 😊
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.424
Likes
4.409
Είχα συμπληρώσει προ μηνών την ειδική φόρμα της Austrian για αποζημίωση λόγω καθυστέρησης αποσκευής, με ταυτόχρονη επισύναψη όλων των αποδείξεων αγορών κλπ. που έκανα μέχρι την παραλαβή της.
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση, ενώ έκανα και δεύτερο/παρόμοιο claim πριν από λίγες εβδομάδες. Σε τηλέφωνο που τους έκανα μου είπαν ότι δυστυχώς η διαδικασία γίνεται μόνο μέσω της φόρμας στο site τους (αυτό πο έκανα ήδη δηλαδή) και δε μπορούν να με βοηθήσουν τηλεφωνικά.
Τι παραπάνω μπορώ να προσπαθήσω?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.112
Μηνύματα
880.666
Μέλη
38.838
Νεότερο μέλος
Crimson_gr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom