• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

γειά χαρά

marouli

Member
Επόμενο Ταξίδι
Στοκχόλμη
Ταξίδι-Όνειρο
Κρουαζιέρα στην Αλάσκα
γεια χαρά. με λένε Μαρία και εντελώς τυχαία ανακάλυψα την ιστοσελίδα αυτή που την βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ...χαριτωμένη. Είμαι και εγω fan των ταξιδίων. Μέχρι τώρα πίστευα ότι εχω ταξιδέψει αρκετά, αλλά βλέποντας το προφίλ των χρηστών εδώ, είμαι μάλλον ερασιτέχνης στο χώρο! Θα τα λέμε συχνά. Φιλιά και καλά ταξίδια σε όλους (Υ.Γ. Εχω ήδη κλείσει να πάω Ζυρίχη στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας!!! Βρήκα φθηνό ναύλο μέσα απο το site της swiss.com) H άρρωστη!!!:clap:

Επόμενο Ταξίδι
Καλαβρυτα Σ/Κ...
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΝΤΑΡΤΙΚΗ...
Γεια σου marouli ηρθες στο σωστο μερος.Μονο που σε προλαβα γιατι φευγω στις 30 για ελβετια....Καλα ταξιδια να εχεις και να θυμασαι οτι εδω μεσα θα βρεις οτι χρειαζεσαι...

tanasis

Member
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ΠΑΝΤΟΥ
hello marouli καλώς όρισες, εγώ πριν μπω στο forum νόμιζα οτι έκανα ταξίδια αλλά τώρα διαβάζοντας τις εμπειρίες κάποιων στο forum νομίζω ότι έκανα εκδρομές. :haha:

marouli

Member
Επόμενο Ταξίδι
Στοκχόλμη
Ταξίδι-Όνειρο
Κρουαζιέρα στην Αλάσκα
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά. Τρελοκεφαλλονίτη, έχεις υπέροχο νησί (το έχω επισκεφθεί ουκ ολίγες φορές ) με θεόκουρλους κατοίκους!
Ζυρίχη έχεις ξαναπάει;

Επόμενο Ταξίδι
Καλαβρυτα Σ/Κ...
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΝΤΑΡΤΙΚΗ...
Να εισαι καλα για τα καλα σου λογια.Μπα δεν εχω ξαναπαει.Πρωτη φορα θα ειναι...
Με εχουν δασκαλεψει μια χαρα παντως εδω μεσα τα παιδια...

marcrafin

Member
Επόμενο Ταξίδι
Ισπανία
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία
Ήμουν στην Ζυρίχη πριν ένα μήνα. Ωραία πόλη, όχι όμως η ωραιότερη της Ελβετίας. Η Βέρνη μου φανηκε πιο αρχοντική και η Λουκέρνη σκέτη ζωγραφιά. Η Ζυρίχη ομως η πιο ακριβή.