duty_free
Member
- Μηνύματα
- 1.063
- Likes
- 4.912
Διαβασα που λετε κατι περι λογοτεχνικου τουρισμου (Ο λογοτεχνικός τουρισμός είναι η νέα τάση στα ταξίδια) οστις ειναι η νεα τασις εις τα ταξίδια (λέγουν) καί νομζω οτι πρέπει κι εμείς να μαρτυρίσουμε λογοτεχνία και υψηλας τέχνας ώστε να αποτελέσουμε αβανγκαρντ ατομάκια καθως θα αναζητούμε π.χ. στο Δουβλίνο τον κοπρολάγνο κατα την Bloomsday.
Γι αυτο λοιπόν, παίρνω το θαρρος και σας παρουσιάζω κάτι υπερτέλειους στιχους μου που ντυθηκαν μουσική aka μελοποιήθηκαν υπό του Φλοίσβου και τραγουδηθήκανε από τον Γιώργο Σαλαμπάση, στιχοι οίτινες προέκυψαν κατα την βολτα μου στο Ριάντ το περασμενο ιανουάριο.
Δεν ειναι λογοτεχνια βεβαιως αλλά νομιζω οτι τεινει σε κατι για το οποίον ολοι θα πείτε στο τελος:
Συγγνώμη, πως θα ξεδιαβάσω ό,τι μόλις διάβασα;
Μὲ ἔρευνα ενδελεχῆ τσιλίκου προγραμμάτου
μὲ ἔσμπρωξα, μὲ ἔστειλα στὴν ἔρημος, πιὸ κάτου
Σαοὺδ αὐτῆς τὸ ὄνομα, ῥιάλια τὰ λεφτά της
πετρέλαιο, καμῆλες; Νά! Τί προἰκα ἀπ'τὸ μπαμπᾶ της!
Ἀφίχθην δὲ νωρὶς πολύ, μὲ τσίμπλες στ'ὀφθαλμόν μου
Καὶ ἔξυνα μὴ ξεπλυθεὶς τὸν μάχμουρλο φαλλό μου
Ἀπόθεσα βαλίτσες τρεῖς, ἐσώρουχα τουΐτι
παιζώντας το πολὺ βαρὺς στῆς ῥεσεψιὸν τὴν πρίττυ.
Κοιμήθηκα· βολτάρισα ρουφῶντας τὴν κοιλιά μου
κονιορδιλίκι πώλησα στὰ γκομενὲ τῆς ἄμμου
Ἀναποφεύκτως τὸ λοιπὸν ἐφάνηκα τσιμπούρι
μ'ἀπείλησαν οἱ ἄντρηδοι: γιὰ κοῖτα τὸ κουμπούρι!
Γυναῖκες ὄμορφες γλαὲς μελάνου χρῶμα φρύδια
ἀντράδων σβοῦρες φορεσιὲς τῶν μόδιστρων τὰ ἴδια
Στὴν χῶρα μέσα τῶν σαοὺδ τὸν κόσμον ὅλον εἶδα
μὰ πρόσεξα ποὺ λὲς ναοῦμ καὶ κἄτι ἄλλα ἴδια
Πολλὰ νιντζάκια πανταχοῦ, μαυρίλα δίχως ἄλλο
χωρὶς κλοπάκια ἀνεὺ ντοροῦ διακύβευμα μεγάλο
ἐκάθησα σ'ἕνα καφφὲ νὰ πιῶ τσαΐ ἒλ γκρέϋ
μία γκαρσόνα μὲ τουπὲ ὁλόϊδια ἡ γκρέη
μὲ ἔφερε καὶ ναργιλὲ μὲ ἄρωμα αἰδοίου
καὶ σταυροπόδι κάθησε παρὰ ἐμοῦ τοῦ ἰδίου
τὸ γκομενέτε μἄρεσεν, ἀναφανδὸν καὶ ζήτω
ἀπ’ ὅλα τὰ προγούμενα αὐτὸ ἦτο τὸ κρείττω.
Γουστάρω λίαν νὰ γενῇς δική μου μιὰ συμβία
Νὰ πλένῃς μου καὶ τὰ βρακιά, νὰ ῥάβῃς τὰ κομβία.
Θὰ σὲ παγαίνω ἐκδρομάς, θὰ ἀράζουμε χλιδᾶτα
Καθεύδουσα παρόρμησις νὰ πράξουμε μιὰ ἄτα.
ἀείρροη τροφὸς λοιπὸν τὸ ὑμέτερον τὸ στῆθος
θὰ σοῦ τὸ τρώω ξέσκεπο κι ἂς μᾶς κοιτάζῃ πλῆθος
μὰ τώρα δέβα ἀτουκὰ πελάτης ἦλθε μέσα
νὰ πάω δὲ νὰ κατουρῶ, ἡ κύστη μου μπαμπέσα.
(πεντακόσαι χιλιάδαι δίσκοι)
Γι αυτο λοιπόν, παίρνω το θαρρος και σας παρουσιάζω κάτι υπερτέλειους στιχους μου που ντυθηκαν μουσική aka μελοποιήθηκαν υπό του Φλοίσβου και τραγουδηθήκανε από τον Γιώργο Σαλαμπάση, στιχοι οίτινες προέκυψαν κατα την βολτα μου στο Ριάντ το περασμενο ιανουάριο.
Δεν ειναι λογοτεχνια βεβαιως αλλά νομιζω οτι τεινει σε κατι για το οποίον ολοι θα πείτε στο τελος:
Συγγνώμη, πως θα ξεδιαβάσω ό,τι μόλις διάβασα;
Μὲ ἔρευνα ενδελεχῆ τσιλίκου προγραμμάτου
μὲ ἔσμπρωξα, μὲ ἔστειλα στὴν ἔρημος, πιὸ κάτου
Σαοὺδ αὐτῆς τὸ ὄνομα, ῥιάλια τὰ λεφτά της
πετρέλαιο, καμῆλες; Νά! Τί προἰκα ἀπ'τὸ μπαμπᾶ της!
Ἀφίχθην δὲ νωρὶς πολύ, μὲ τσίμπλες στ'ὀφθαλμόν μου
Καὶ ἔξυνα μὴ ξεπλυθεὶς τὸν μάχμουρλο φαλλό μου
Ἀπόθεσα βαλίτσες τρεῖς, ἐσώρουχα τουΐτι
παιζώντας το πολὺ βαρὺς στῆς ῥεσεψιὸν τὴν πρίττυ.
Κοιμήθηκα· βολτάρισα ρουφῶντας τὴν κοιλιά μου
κονιορδιλίκι πώλησα στὰ γκομενὲ τῆς ἄμμου
Ἀναποφεύκτως τὸ λοιπὸν ἐφάνηκα τσιμπούρι
μ'ἀπείλησαν οἱ ἄντρηδοι: γιὰ κοῖτα τὸ κουμπούρι!
Γυναῖκες ὄμορφες γλαὲς μελάνου χρῶμα φρύδια
ἀντράδων σβοῦρες φορεσιὲς τῶν μόδιστρων τὰ ἴδια
Στὴν χῶρα μέσα τῶν σαοὺδ τὸν κόσμον ὅλον εἶδα
μὰ πρόσεξα ποὺ λὲς ναοῦμ καὶ κἄτι ἄλλα ἴδια
Πολλὰ νιντζάκια πανταχοῦ, μαυρίλα δίχως ἄλλο
χωρὶς κλοπάκια ἀνεὺ ντοροῦ διακύβευμα μεγάλο
ἐκάθησα σ'ἕνα καφφὲ νὰ πιῶ τσαΐ ἒλ γκρέϋ
μία γκαρσόνα μὲ τουπὲ ὁλόϊδια ἡ γκρέη
μὲ ἔφερε καὶ ναργιλὲ μὲ ἄρωμα αἰδοίου
καὶ σταυροπόδι κάθησε παρὰ ἐμοῦ τοῦ ἰδίου
τὸ γκομενέτε μἄρεσεν, ἀναφανδὸν καὶ ζήτω
ἀπ’ ὅλα τὰ προγούμενα αὐτὸ ἦτο τὸ κρείττω.
Γουστάρω λίαν νὰ γενῇς δική μου μιὰ συμβία
Νὰ πλένῃς μου καὶ τὰ βρακιά, νὰ ῥάβῃς τὰ κομβία.
Θὰ σὲ παγαίνω ἐκδρομάς, θὰ ἀράζουμε χλιδᾶτα
Καθεύδουσα παρόρμησις νὰ πράξουμε μιὰ ἄτα.
ἀείρροη τροφὸς λοιπὸν τὸ ὑμέτερον τὸ στῆθος
θὰ σοῦ τὸ τρώω ξέσκεπο κι ἂς μᾶς κοιτάζῃ πλῆθος
μὰ τώρα δέβα ἀτουκὰ πελάτης ἦλθε μέσα
νὰ πάω δὲ νὰ κατουρῶ, ἡ κύστη μου μπαμπέσα.
(πεντακόσαι χιλιάδαι δίσκοι)
