10 χρησιμες συμβουλες για τους τουριστες

Lucia86

Member
Μηνύματα
128
Likes
29
Επόμενο Ταξίδι
Σικαγο(?)και Ιταλια
Ταξίδι-Όνειρο
Ινδια,για 3 μηνες!!!
1. Η προκαταβολη για κρατηση δεν υπερβαινει το 25% του συνολικου κοστους διαμονης
2.
Ζηταμε φαξ ή mail οτι ο ξενοδοχος αποδεχεται την κρατηση μας
3. Αν ακυρωσουμε την κρατηση 21 μερες πριν απο την αφιξη, δικαιουμαστε πισω ολη την προκαταβολη
4.
Το δωματιο πρεπει να παρεχει ακριβως οσες ανεσεις διαφημιζει οτι εχει
5.
Αν το ξενοδοχειο αδυνατει να φιλοξενησει πελατες που εχει αποδεχθει, πρεπει να τους βρει καταλυμα της ιδιας κατηγοριας
6. Καθε καταστημα μαζικης εστιασης ειναι υοχρεωμενο να εχει κουτι παραπονων στην εξοδο
7.
Τα τουριστικα γραφεια ειναι υπευθυνα για ολες τις υπηρεσιες που εχουν συμφωνησει να παρεχουν, ακομη και αυτες που παρεχονται απο τριτους
8. Ταταξι ειναι υποχρεωμενα να εκδιδουν αποδειξεις εφοσον τους ζητηθει
9.
Οι αποδειξεις παροχης υπηρεσιων κατοχυρωνουν τον καταναλωτη σε οποια διεκδικηση- διαφορα με τουριστικες επιχειρισεις
10.
Στους χωρους εστιασης ειναι υποχρεωτικο να υπαρχει τιμοκαταλογος στην εισοδο

Πηγη: Εοτ, ΙΝΚΑ, ΚΕΠΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ Απο την εφημεριδα Τα νεα
 
Last edited by a moderator:

Lucia86

Member
Μηνύματα
128
Likes
29
Επόμενο Ταξίδι
Σικαγο(?)και Ιταλια
Ταξίδι-Όνειρο
Ινδια,για 3 μηνες!!!
Περιμενω αντιδρασεις παιδια...
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.404
Likes
17.235
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Αντιδράσεις για ποιο πράγμα; για την Ελλάδα μιλάμε μην ξεχνιόμαστε...
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.951
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
ψυχραιμία !!!! ο καλός ο ταξιδιώτης δέχεται και τις τυχόν ατασθαλίες ...διαφορετικά ,αυτός θα χαλαστει ,αυτός θα εκνευριστεί ,και δεν θα καταφέρει και τίποτα ...για αυτό cool παιδιά ,και άν και το δωμάτιο δεν έχει 3 μπανια αλλα δύο ,δεν χάθηκε και ο κόσμος .....
 

mak

Member
Μηνύματα
29
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
??????
Πολυ καλο post Lucia86! Θα πρεπει να ξερουμε ποια ειναι τα δικαιωματα μας, παρολο που πολλες φορες δεν τα χρησιμοποιουμε για να μην "χαλαστουμε" εμεις! Τουλαχιστον οταν μας "κοροιδευουν" ή μας εκμεταλευονται να γινεται εις γνωση μας.;)
3. Αν ακυρωσουμε την κρατηση 21 μερες πριν απο την αφιξη, δικαιουμαστε πισω ολη την προκαταβολη
Αυτο ηταν κατι που πραγματικα δεν γνωριζα και ευτυχως δεν την εχω πατησει μεχρι τωρα!!!!!!
 

varsa

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
128
Ταξίδι-Όνειρο
far away
να προσθέσω κι εγω ενα αρθρο που βρηκα στο eportal.gr

Η Ένωση Καταναλωτών και Ποιότητα Ζωής, ενημέρωσε για τους όρους διαμονής σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση...
οι ξενοδοχειακές τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα και πρέπει να αναγράφονται σε κάθε δωμάτιο. Παράλληλα, το ξενοδοχείο οφείλει να παρέχει ό,τι είχε συμφωνηθεί με τον πελάτη ανάλογα με τις δυνατότητές του. Όσον αφορά, στο οικονομικό μέρος, ο ξενοδόχος δικαιούται να ζητήσει προκαταβολή από τον ενδιαφερόμενο, έως το 25% της τιμής του δωματίου. Σε περίπτωση που αναβληθεί το ταξίδι, ο ξενοδόχος υποχρεούται να επιστρέψει την προκαταβολή, μόνο αν ενημερωθεί τουλάχιστον 21 ημέρες πριν την ημερομηνία διαμονής.

Επιπλέον, σύμφωνα με τη σχετική γνωστοποίση της ΕΚΠΟΙΖΩ, αν ο πελάτης χρησιμοποιήσει το δωμάτιο λιγότερες από τις συμφωνηθείσες ημέρες και ενημερώσει εγκαίρως τον ξενοδοχειακό υπάλληλο, οφείλει να καταβάλει το 50% της αρχικά συμφωνηθείσας τιμής. Η κατοχύρωση της κράτησης εγγράφως με φαξ ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι υποχρεωτική, διαφορετικά η κράτηση θεωρείται ότι ισχύει για μία ημέρα και ανανεώνεται καθημερινά σιωπηρώς. Επιπρόσθετα, η χρέωση των τηλεφωνημάτων από το ξενοδοχείο είναι ελεύθερη. Ο πελάτης πρέπει να εγκαταλείψει το δωμάτιο μέχρι τις 12 το μεσημέρι, ενώ σε περίπτωση που παραμείνει μέχρι τις έξι το απόγευμα θα επιβαρυνθεί το 50% της τιμής του.

Σχετικά με τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, η ΕΚΠΟΙΖΩ αναφέρει ότι οφείλουν, καταρχάς, να φέρουν ειδικό σήμα ΕΟΤ. Επίσης, είναι απαραίτητη η ύπαρξη στοιχειώδους εξοπλισμού ενός σπιτιού, όπως ψυγείο, κουζίνα και σκεύη. Παράλληλα, πρέπει να έχουν σωστό φωτισμό και να τηρούν όλους τους κανόνες υγιεινής παρέχοντας πετσέτες και σεντόνια. Οι τιμές των ενοικιαζόμενων δωματίων διαμορφώνονται ελεύθερα και οφείλουν να αναγράφονται στα δωμάτια.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, η ΕΚΠΟΙΖΩ, σημειώνει ότι ο αιτούμενος μπορεί να απευθυνθεί στις κατά τόπους νομαρχίες, στην ΕΚΠΟΙΖΩ, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στα γραφεία Τουριστικής Αστυνομίας.
 

Zacharoula

Member
Μηνύματα
228
Likes
109
Επόμενο Ταξίδι
Δολομίτες
Ταξίδι-Όνειρο
Ο κόσμος όλος.
Lucia,όντως πολύ χρήσιμο αυτό το θέμα καθώς πολλοί είμαστε αυτοί που την έχουμε πατήσει ή θα την πατήσουμε στο μέλλον.
Ειδικά το κομμάτι με τις ακυρώσεις,είναι πολύ σημαντικό.
Για να είμαι ειλικρινής,δεν με νοίαζει καθόλου αν εκεί που θα πάω,έχει κουτί παραπόνων καθώς μπορείς να απευθυνθείς και κατά πρόσωπο στους υπαλλήλους του εκάστοτε χώρου.(Σιγά μην κοιτάει κανείς τα χαρτία..σάμπως τα κοιτούν στα λεωφορεία ή όπου αλλού υπάρχουν?).
Επίσης σημαντικόταατο και αυτό με την υποχρέωση του ξενοδοχείου να σου βρεί κάποιο άλλο,ίδιας κατηγορίας, σε περίπτωση λάθους.
Αν το ψάξεις λίγο παραπάνω,σίγουρα θα βρείς ακόμα περισσότερες πληροφορίες για να μεγαλώσει η λίστα.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.404
Likes
17.235
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Ποτέ δεν υπήρχε πρόβλημα με τους νόμους στην Ελλάδα. Υπάρχουν άφθονοι. Το ερώτημα είναι εφαρμόζονται;
 

Dionysis...

Member
Μηνύματα
6
Likes
0
Γεια σας παιδιά....νέος εδω...οι νόμοι στην ελλάδα για να εφαρμοστούν πρέπει να αλλάξουν πολλά...Πρώτα στην νοοτροπία μας..:)
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
155
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...
Και μερικοι «αγραφοι νομοι» απο εμενα που θα πρεπει να προσεχετε οταν κλεινετε ξενοδοχειο στην Ελλαδα:

Α. Για υποτιθεται παραθαλασσιο ξενοδοχειο να ψαχνετε παντα για αεροφωτογραφιες. Μονο τοτε θα δειτε ποσο μακρυα ειναι η προσφερομενη πλαζ και εαν οντως ειναι «ιδιωτικη». Πολλα ξενοδοχεια εχουν καπως «τσιμπημενες» τιμες επειδη δηθεν ειναι «επανω στη παραλια». Φυσικα εκ των υστερων ανακαλυπτετε οτι αυτα ειναι παραμυθια…
Επισης, να βλέπετε και φωτογραφιες που εχουν τραβηχτει στη πλαζ για να δειτε αν πραγματι ειναι αμμωδης παραλια η οχι. Πολλα ξενοδοχεια που γνωριζουν οτι αν και παραθαλασσια δεν εχουν καλη πλαζ, τοτε στις μπροουρες εχουν πολλες φωτο απο τη πισινα και μονο μια μικρη απο τη παραλια που να δειχνει 2-3 ομπρελες. Υπαρχουν ακομη και sites ξενοδοχειων που εχουν χρησιμοποιησει photoshop για να κανουν γαλαζιοπρασινα τα νερα. Μπειτε σε καποιο site της περιοχης για να δειτε αν οντως ειναι ετσι η παραλια. Δεν νομιζω να θελετε να πληρωσετε παραπανω χρηματα για βραχια?

Ολα αυτα τα γραφω απο πολυετη εμπειρια και γιατι θα μπορουσατε να πατε σε πολυ καλυτερα και οικονομικοτερα ξενοδοχεια που δεν ειναι επανω σε παραλια αλλα λιγο πιο μεσα. Αν οντως καποιο ξενοδοχειο εχει ιδιωτικη παραλια τοτε διακαιουται να χρεωνει παραπανω , αν οχι ειναι κοροιδια.


Β. Για να καταλαβετε αν το ξενοδοχειο σας προσεχει τους πελατες του ή ειναι ταληροφονιαδες της αρπα κολλας!

1. Ο κλιματισμος ειναι κεντρικος και οχι ατομικος σε καθε δωματιο. Βασικοτατο. Αν σας τυχει να πατε Σεπτεμβρη που εχει ακομη ζεστη αλλα οχι πολλους πελατες, τη βαψατε. Θα σκασετε!
2. Παντου στους τοιχους υπαρχει «πιτσιλωτο τσιμεντο». Ειναι η πιο φτηνη μεθοδος της δεκαετειας το 70. Ειναι σκετη αηδια και δειχνει οτι κανεις δεν ενδιαφερεται για ανακαινιση.
3. Δεν υπαρχει φρεσκο γαλα στο πρωινο, μονο εβαπορε
4. Δεν υπαρχει φρεσκια (η 100% χυμος απο χαρτοκουτι) πορτοκαλαδα παρα μονο συμπυκνωμενη με ζαχαρη που διαλυεται με νερο (σκετη ξεφτυλα, ειδικα σε μερη οπου ειναι γεματα πορτοκαλιες)
5. Σε ημιδιατροφη ή Α/Ι να βλεπετε αν εχει μεινει αρκετο απο καποιο φαγητο. Τοτε θα το δειτε σιγουρα με καποια σαλτσα και αλλη ονομασια την επομενη (π.χ. τη μια ημερα τρωτα μπιφτεκια, την επομενη τρωτε σουτζουκακια με σαλτσα).
6. Σας χρεωνουν εξτρα τις ομπρελες και τις ξαπλωστρες. Απαραδεκτο
7. Σας χρεωνουν εξτρα τη TV. Απαραδεκτο δις
8. Σπασμενα πλακακια. Δεν στοιχιζει τιποτα να τα αλλαξουν.
9. Το δωματιο εχε κλειδι και οχι καρτα. Τα περισσοτερα ξενοδοχεια πηραν επιδοτησεις τα προηγουμενα χρονια και εχουν κλειδι-καρτα. Τα περισσοτερα που δεν εχουν ακομη απλα δεν ενδιαφερονται να βελτιωσουν το «προιον» τους
10. Δεν υπαρχουν σαμπουαν και αφρολουτρο, παρα μονο σαπουνι στο μπανιο. Απαραδεκτο τρις
11. Δεν υπαρχει εξτρα χαρτι υγειας και θα πρεπει να ζητησεις. Τοτε ειτε το προσωπικο ειναι της πλακας ειτε ο ιδιοκτητης ειναι ταληροφονιας. Μακρυα…
12. Αν ολο το προσωπικο ειναι αλλοδαποι και δεν μιλανε καθολου Ελληνικα, τοτε ο ιδιοκτητης αλλαζει προσωπικο καθε χρονο γιατι δεν τους πληρωνει καλα και φευγουν. (εχω τυχει σε Α΄κατηγοριας ξενοδοχειο στη Χαλκηδικη και χρειαστηκε μιση ωρα να καταλαβουν να μου φερουν χωριατικη σαλατα). Μεγαλη ξεφτιλα
13. Παντοτε ελεγχετε τις τιμες των ειδων που ειναι στο μπαρ του δωματιου - πρεπει να υπαρχει τιμοκαταλογος. Μπορει να εκπλαγειτε απο το ποσο χρεωνουν ορισμενα ειδη.

Η λιστα ειναι σιγουρα ημιτελης. Οποιος θελει μπορει να συμπληρωσει.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.501
Likes
8.021
Και μερικοι «αγραφοι νομοι» απο εμενα που θα πρεπει να προσεχετε οταν κλεινετε ξενοδοχειο στην Ελλαδα:

Α. Για υποτιθεται παραθαλασσιο ξενοδοχειο να ψαχνετε παντα για αεροφωτογραφιες. Μονο τοτε θα δειτε ποσο μακρυα ειναι η προσφερομενη πλαζ και εαν οντως ειναι «ιδιωτικη». Πολλα ξενοδοχεια εχουν καπως «τσιμπημενες» τιμες επειδη δηθεν ειναι «επανω στη παραλια». Φυσικα εκ των υστερων ανακαλυπτετε οτι αυτα ειναι παραμυθια…
Επισης, να βλέπετε και φωτογραφιες που εχουν τραβηχτει στη πλαζ για να δειτε αν πραγματι ειναι αμμωδης παραλια η οχι. Πολλα ξενοδοχεια που γνωριζουν οτι αν και παραθαλασσια δεν εχουν καλη πλαζ, τοτε στις μπροουρες εχουν πολλες φωτο απο τη πισινα και μονο μια μικρη απο τη παραλια που να δειχνει 2-3 ομπρελες. Υπαρχουν ακομη και sites ξενοδοχειων που εχουν χρησιμοποιησει photoshop για να κανουν γαλαζιοπρασινα τα νερα. Μπειτε σε καποιο site της περιοχης για να δειτε αν οντως ειναι ετσι η παραλια. Δεν νομιζω να θελετε να πληρωσετε παραπανω χρηματα για βραχια?

Ολα αυτα τα γραφω απο πολυετη εμπειρια και γιατι θα μπορουσατε να πατε σε πολυ καλυτερα και οικονομικοτερα ξενοδοχεια που δεν ειναι επανω σε παραλια αλλα λιγο πιο μεσα. Αν οντως καποιο ξενοδοχειο εχει ιδιωτικη παραλια τοτε διακαιουται να χρεωνει παραπανω , αν οχι ειναι κοροιδια.


Β. Για να καταλαβετε αν το ξενοδοχειο σας προσεχει τους πελατες του ή ειναι ταληροφονιαδες της αρπα κολλας!

1. Ο κλιματισμος ειναι κεντρικος και οχι ατομικος σε καθε δωματιο. Βασικοτατο. Αν σας τυχει να πατε Σεπτεμβρη που εχει ακομη ζεστη αλλα οχι πολλους πελατες, τη βαψατε. Θα σκασετε!
2. Παντου στους τοιχους υπαρχει «πιτσιλωτο τσιμεντο». Ειναι η πιο φτηνη μεθοδος της δεκαετειας το 70. Ειναι σκετη αηδια και δειχνει οτι κανεις δεν ενδιαφερεται για ανακαινιση.
3. Δεν υπαρχει φρεσκο γαλα στο πρωινο, μονο εβαπορε
4. Δεν υπαρχει φρεσκια (η 100% χυμος απο χαρτοκουτι) πορτοκαλαδα παρα μονο συμπυκνωμενη με ζαχαρη που διαλυεται με νερο (σκετη ξεφτυλα, ειδικα σε μερη οπου ειναι γεματα πορτοκαλιες)
5. Σε ημιδιατροφη ή Α/Ι να βλεπετε αν εχει μεινει αρκετο απο καποιο φαγητο. Τοτε θα το δειτε σιγουρα με καποια σαλτσα και αλλη ονομασια την επομενη (π.χ. τη μια ημερα τρωτα μπιφτεκια, την επομενη τρωτε σουτζουκακια με σαλτσα).
6. Σας χρεωνουν εξτρα τις ομπρελες και τις ξαπλωστρες. Απαραδεκτο
7. Σας χρεωνουν εξτρα τη TV. Απαραδεκτο δις
8. Σπασμενα πλακακια. Δεν στοιχιζει τιποτα να τα αλλαξουν.
9. Το δωματιο εχε κλειδι και οχι καρτα. Τα περισσοτερα ξενοδοχεια πηραν επιδοτησεις τα προηγουμενα χρονια και εχουν κλειδι-καρτα. Τα περισσοτερα που δεν εχουν ακομη απλα δεν ενδιαφερονται να βελτιωσουν το «προιον» τους
10. Δεν υπαρχουν σαμπουαν και αφρολουτρο, παρα μονο σαπουνι στο μπανιο. Απαραδεκτο τρις
11. Δεν υπαρχει εξτρα χαρτι υγειας και θα πρεπει να ζητησεις. Τοτε ειτε το προσωπικο ειναι της πλακας ειτε ο ιδιοκτητης ειναι ταληροφονιας. Μακρυα…
12. Αν ολο το προσωπικο ειναι αλλοδαποι και δεν μιλανε καθολου Ελληνικα, τοτε ο ιδιοκτητης αλλαζει προσωπικο καθε χρονο γιατι δεν τους πληρωνει καλα και φευγουν. (εχω τυχει σε Α΄κατηγοριας ξενοδοχειο στη Χαλκηδικη και χρειαστηκε μιση ωρα να καταλαβουν να μου φερουν χωριατικη σαλατα). Μεγαλη ξεφτιλα
13. Παντοτε ελεγχετε τις τιμες των ειδων που ειναι στο μπαρ του δωματιου - πρεπει να υπαρχει τιμοκαταλογος. Μπορει να εκπλαγειτε απο το ποσο χρεωνουν ορισμενα ειδη.

Η λιστα ειναι σιγουρα ημιτελης. Οποιος θελει μπορει να συμπληρωσει.
Εμένα με ξενερώνει απίστευτα όταν δω σε ξενοδοχείο να στρώνουν ακόμα κουβέρτα με πανωσέντονο... που σημαίνει ότι με την ίδια κουβερτούλα έχει σκεπαστεί πλήθος κόσμου πριν από μένα... ας ενημερώσει κάποιος τους ξενοδόχους ότι καλό θα ήταν πλέον να χρησιμοποιούν καινούρια-καθαρή παπλωματοθήκη για κάθε νέο πελάτη!
 

dimitris70

Member
Μηνύματα
97
Likes
20
Και μερικοι «αγραφοι νομοι» απο εμενα που θα πρεπει να προσεχετε οταν κλεινετε ξενοδοχειο στην Ελλαδα:

Α. Για υποτιθεται παραθαλασσιο ξενοδοχειο να ψαχνετε παντα για αεροφωτογραφιες. Μονο τοτε θα δειτε ποσο μακρυα ειναι η προσφερομενη πλαζ και εαν οντως ειναι «ιδιωτικη». Πολλα ξενοδοχεια εχουν καπως «τσιμπημενες» τιμες επειδη δηθεν ειναι «επανω στη παραλια». Φυσικα εκ των υστερων ανακαλυπτετε οτι αυτα ειναι παραμυθια…
Επισης, να βλέπετε και φωτογραφιες που εχουν τραβηχτει στη πλαζ για να δειτε αν πραγματι ειναι αμμωδης παραλια η οχι. Πολλα ξενοδοχεια που γνωριζουν οτι αν και παραθαλασσια δεν εχουν καλη πλαζ, τοτε στις μπροουρες εχουν πολλες φωτο απο τη πισινα και μονο μια μικρη απο τη παραλια που να δειχνει 2-3 ομπρελες. Υπαρχουν ακομη και sites ξενοδοχειων που εχουν χρησιμοποιησει photoshop για να κανουν γαλαζιοπρασινα τα νερα. Μπειτε σε καποιο site της περιοχης για να δειτε αν οντως ειναι ετσι η παραλια. Δεν νομιζω να θελετε να πληρωσετε παραπανω χρηματα για βραχια?

Ολα αυτα τα γραφω απο πολυετη εμπειρια και γιατι θα μπορουσατε να πατε σε πολυ καλυτερα και οικονομικοτερα ξενοδοχεια που δεν ειναι επανω σε παραλια αλλα λιγο πιο μεσα. Αν οντως καποιο ξενοδοχειο εχει ιδιωτικη παραλια τοτε διακαιουται να χρεωνει παραπανω , αν οχι ειναι κοροιδια.


Β. Για να καταλαβετε αν το ξενοδοχειο σας προσεχει τους πελατες του ή ειναι ταληροφονιαδες της αρπα κολλας!

1. Ο κλιματισμος ειναι κεντρικος και οχι ατομικος σε καθε δωματιο. Βασικοτατο. Αν σας τυχει να πατε Σεπτεμβρη που εχει ακομη ζεστη αλλα οχι πολλους πελατες, τη βαψατε. Θα σκασετε!
2. Παντου στους τοιχους υπαρχει «πιτσιλωτο τσιμεντο». Ειναι η πιο φτηνη μεθοδος της δεκαετειας το 70. Ειναι σκετη αηδια και δειχνει οτι κανεις δεν ενδιαφερεται για ανακαινιση.
3. Δεν υπαρχει φρεσκο γαλα στο πρωινο, μονο εβαπορε
4. Δεν υπαρχει φρεσκια (η 100% χυμος απο χαρτοκουτι) πορτοκαλαδα παρα μονο συμπυκνωμενη με ζαχαρη που διαλυεται με νερο (σκετη ξεφτυλα, ειδικα σε μερη οπου ειναι γεματα πορτοκαλιες)
5. Σε ημιδιατροφη ή Α/Ι να βλεπετε αν εχει μεινει αρκετο απο καποιο φαγητο. Τοτε θα το δειτε σιγουρα με καποια σαλτσα και αλλη ονομασια την επομενη (π.χ. τη μια ημερα τρωτα μπιφτεκια, την επομενη τρωτε σουτζουκακια με σαλτσα).

9. Το δωματιο εχε κλειδι και οχι καρτα. Τα περισσοτερα ξενοδοχεια πηραν επιδοτησεις τα προηγουμενα χρονια και εχουν κλειδι-καρτα. Τα περισσοτερα που δεν εχουν ακομη απλα δεν ενδιαφερονται να βελτιωσουν το «προιον» τους
10. Δεν υπαρχουν σαμπουαν και αφρολουτρο, παρα μονο σαπουνι στο μπανιο. Απαραδεκτο τρις
11. Δεν υπαρχει εξτρα χαρτι υγειας και θα πρεπει να ζητησεις. Τοτε ειτε το προσωπικο ειναι της πλακας ειτε ο ιδιοκτητης ειναι ταληροφονιας. Μακρυα…
12. Αν ολο το προσωπικο ειναι αλλοδαποι και δεν μιλανε καθολου Ελληνικα, τοτε ο ιδιοκτητης αλλαζει προσωπικο καθε χρονο γιατι δεν τους πληρωνει καλα και φευγουν. (εχω τυχει σε Α΄κατηγοριας ξενοδοχειο στη Χαλκηδικη και χρειαστηκε μιση ωρα να καταλαβουν να μου φερουν χωριατικη σαλατα). Μεγαλη ξεφτιλα
13. Παντοτε ελεγχετε τις τιμες των ειδων που ειναι στο μπαρ του δωματιου - πρεπει να υπαρχει τιμοκαταλογος. Μπορει να εκπλαγειτε απο το ποσο χρεωνουν ορισμενα ειδη.

Η λιστα ειναι σιγουρα ημιτελης. Οποιος θελει μπορει να συμπληρωσει.
Καλά όλα αυτά αλλά πρέπει να εξηγήσουμε για πόσα αστέρια ξενοδοχείο και τι κατηγορία τιμής μιλάμε.
Δεν μπορούμε να έχουμε αυτές τις απαιτήσεις για 3άστερα ξενοδοχεία και κάτω.
Νομίζω ότι μιλάμε για 4 αστέρια και πάνω και σίγουρα υπάρχουν πολλά 4άστερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αξιοθρήνυτα!!
Αλλά με λύπη μου έχω διαπιστώσει ότι δεν υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα.....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.837
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom