Alitalia Alitalia - Νέα, Πληροφορίες & Ερωτήσεις

Samion

Member
Μηνύματα
10.368
Likes
9.292
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
1.Θετικο καθως εχω ταξιδι μπροστα μου σε λιγοτερο απο μηνα
2.Πολλοι υποστηριζουν οτι με την υπαρχουσα μορφη η Alitalia ειναι καταδικασμενη καθως δν θα ειναι ποτε κερδοφορα εχοντας τη βαση της στη Ρωμη. Απο την αλλη ομως το Μιλανο με το συστημα με τα δυο αεροδρομια, ενα ουσιαστικα για την ενδοευρωπαικη κινηση και ενα για τα υπολοιπα δρομολογια δν προκειται να εξελιχθει σε hub οπως το Παρισι που οι ενδοευρωπαικες τροφοδοτουν τα υπερατλαντικα δρομολογια της Air France.
1. Κ που να εβλεπες το δικο μου καρνε.. μην ανησυχεις καθολου. Αστεια πραγματα..η κυβερνηση εχει ηδη φανερωσει καποιους ασους σε περιπτωση αναγκης, κρατικες οντοτητες που θα εμπαιναν προσωρινα ως σωσιβιο (βλ. FS).
2.δεν θα συμφωνησω απολυτα. Το συστημα των 2 hub εχει δοκιμαστει (αποτυχημενα) στην πραξη. Σιγουρα ομως απαιτειται κ καποιο αλλο μοντελο. Κ οχι αυτο της Air One που περιτρανα αποδεικνυει τους κακους χειρισμους. Ισως αυτο του Λινατε-Φιουμιτσινο που η Ευκολη υπεστη την πρωτη της ηττα επι ιταλικου εδαφους..
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.368
Likes
9.292
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
η κυβερνηση εχει ηδη φανερωσει καποιους ασους σε περιπτωση αναγκης, κρατικες οντοτητες που θα εμπαιναν προσωρινα ως σωσιβιο (βλ. FS)...
κ πριν αλεκτωρ λαλήσει τρις...
Ικανοποίηση εξέφρασε σε βραδυνό ανακοινωθέν το Palazzo Chigi (Μεγαρο Μαξιμου..) για την επερχόμενη εισοδο των Ιταλικών Ταχυδρομειων (και της επιτυχημενης εννοειται Mistral Air που ελέγχουν) στην αυριανη αυξηση μετοχικου κεφαλαιου...

Il Governo esprime soddisfazione per la volontà di Poste SpA di partecipare, come importante partner industriale, all’aumento di capitale di Alitalia.
http://governo.it/Presidenza/Comunicati/dettaglio.asp?d=73231
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.675
Likes
16.429
Άρα τα δημοσιεύματα είναι σωστά με την έννοια ότι υφίσταται σοβαρό πρόβλημα για την βιωσιμότητα της εταιρείας και η όποια αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου απο τα Ταχυδρομεία σαν ενέσεις στο άρρωστο ακούγονται....
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.368
Likes
9.292
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Άρα τα δημοσιεύματα είναι σωστά με την έννοια ότι υφίσταται σοβαρό πρόβλημα για την βιωσιμότητα της εταιρείας και η όποια αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου απο τα Ταχυδρομεία σαν ενέσεις στο άρρωστο ακούγονται....
ναι, δεν ειπε κανεις το αντιθετο. απλα τη σοβαροτητα που επιδεικνυει η κυβερνηση στην αντιμετωπιση του ζητηματος δεν την επιδεικνυουν οι δημοσιογραφισκοι. τον πολυ κοσμο δεν χρειαζεται να τον ανησυχουμε. υπαρχει σοβαροτητα και διαθεση ετσι ωστε να μην αντιμετωπισει κανενα απολυτως προβλημα η εταιρεια, αυτο ειναι το σημαντικοτερο. κλεινουμε κ θα κλεινουμε με την εταιρεια χωρις ανησυχια. αν θα μπει στο σχημα της AF/KLM, ή της Etihad κ πότε ποσώς ενδιαφερει. παρεπιπτοντως τα Ιταλικά Ταχυδρομεία έγιναν ο 2ος μετοχος της εταιρειας με 15% περιπου. ενδιαφερον θα εχει η τυχη της Mistral Air, αν θα συνεχισει την αυτονομια της ή όχι δηλ..
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
Μελετάται η δημιουργία μιας «φθηνής» Alitalia - Θα συνεχισθεί η διαπραγμάτευση για την πώληση στον όμιλο Air France-KLM[/SIZE]
Συνεισφέροντας 75 εκατομμύρια ευρώ τα Ιταλικά Ταχυδρομεία (Poste Italiane) έσωσαν την Alitalia, η οποία ήταν μια «ανάσα» πριν τη χρεοκοπία. Η ιταλική κυβέρνηση ζήτησε από τα Ταχυδρομεία να λάβουν μέρος στην αύξηση κεφαλαίου της Alitalia, ενώ ονέος μέτοχος θα προσφέρει τεχνογνωσία του στους τομείς του λογισμικού, της μεταφοράς εμπορευμάτων. Παράλληλα μελετάται η δημιουργία μιας παράλληλης αεροπορικής εταιρίας «χαμηλού κόστους» της Alitalia.

Η επικύρωση της συμμετοχής των Poste Italiane στο εταιρικό κεφάλαιο της Alitalia αναμένεται να γίνει σήμερα το απόγευμα, κατά την συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας. Πέρα από την άντληση ρευστότητας από τα Ιταλικά Ταχυδρομεία, στην αύξηση κεφαλαίου αναμένεται να συμμετέχουν και ιδιώτες μέτοχοι, με περίπου 215 εκατομμύρια ευρώ, ενώ πρόκειται να ζητηθούν δάνεια από διάφορες τράπεζες ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Εταιρίας Υδρογονανθράκων (Eni) Πάολο Σκαρόνι έκανε ήδη γνωστό ότι «υπό το φως των νέων θετικών εξελίξεων, η παροχή καυσίμων στον ιταλικό αερομεταφορέα, πρόκειται να συνεχισθεί».

«Χρειάζεται ανανέωση, μια νέα στρατηγική ανάπτυξης και σταθερό πλαίσιο μετόχων», ανέφερε η προεδρία της ιταλικής κυβέρνησης σε σχετική ανακοίνωσή της.

Θα συνεχισθεί η διαπραγμάτευση για την πώληση της εταιρίας στον όμιλο Air France

Σύμφωνα με σχολιαστές, ο πρωθυπουργός Ενρίκο Λέτα μοιάζει ουσιαστικά να ζητεί την αντικατάσταση του διοικητικού συμβουλίου της Alitalia, ενώ μετά από μια πρώτη φάση σταθεροποίησης πρόκειται να συνεχισθεί η διαπραγμάτευση για την πώληση της εταιρίας στον όμιλο Air France-KLM.

«Πρέπει, όμως, να αποσαφηνισθούν οι όροι και το πλαίσιο, ώστε να αποφευχθεί μια επικίνδυνη συρρίκνωση, διότι είναι παράλογο να πηγαίνει κανείς από την Ρώμη στην Μέση Ανατολή περνώντας υποχρεωτικά από το Παρίσι», σημείωσε η εφημερίδα Ιλ Μεσατζέρο.

Ο Ιταλός υπουργός μεταφορών Μαουρίτσιο Λούπι, τέλος, υπογραμμίζει ότι «η επιλογή των Ιταλικών Ταχυδρομείων δεν αποτελεί επ' ουδενί παραβίαση των κανόνων σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις». Αναμένεται, όμως, και η σχετική τοποθέτηση των Βρυξελλών.

Τα χρέη της Alitalia είχαν ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, πέντε χρόνια μετά από την αγορά του από όμιλο Ιταλών επιχειρηματιών, όπως μετέδωσε η δημόσια τηλεόραση Rai.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.368
Likes
9.292
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
"φθηνης" Alitalia?δημιουργια low cost?αυτα δεν ισχυουν. Η προσφατη αναδιπλωση της ευκολης σε ολη τη χωρα (μειωση στο Παλερμο,Λινατε κ σε αλλες γραμμες, αποχωρηση απο Αθηνα) δειχνει τον ορθο δρομο. Οχι μιμηση του μοντελου τους προς Θεου..
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
Σαμιονα μιας που εισαι ειδικος στην ιταλικη αεροπορικη αγορα, πως πιστευεις θα μπορεσει η Αλιταλια να καταστει βιωσιμη αρχικα και στη συνεχεια κερδοφορα?
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.368
Likes
9.292
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
πως πιστευεις θα μπορεσει η Αλιταλια να καταστει βιωσιμη αρχικα και στη συνεχεια κερδοφορα?
καλα την ερωτηση την εξελαβα ως φιλολογική..
το προγραμμα "διάσωσης' της εταιρειας από όπου κι αν προερχεται (διαδρομους τραπεζων ή Παρίσι) δεν κομιζει ευχαριστα νέα για πολλούς. περικοπές σιγουρα δρομολογίων, προσωπικού κλπ.
σε αυτα που μας ενδιαφερουν περισσοτερο..θύμα και η Νάπολη δυστυχώς..τέλος από Αθήνα.
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
καλα την ερωτηση την εξελαβα ως φιλολογική..
το προγραμμα "διάσωσης' της εταιρειας από όπου κι αν προερχεται (διαδρομους τραπεζων ή Παρίσι) δεν κομιζει ευχαριστα νέα για πολλούς. περικοπές σιγουρα δρομολογίων, προσωπικού κλπ.
σε αυτα που μας ενδιαφερουν περισσοτερο..θύμα και η Νάπολη δυστυχώς..τέλος από Αθήνα.
Εννοω τι μοντελο να ακολουθησει, να επικεντρωθει στο Λινατε, να κοψει τα υπερατλαντικα, να φτιαξει θυγρατικη LoCo κοκ.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.368
Likes
9.292
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Εννοω τι μοντελο να ακολουθησει, να επικεντρωθει στο Λινατε, να κοψει τα υπερατλαντικα, να φτιαξει θυγρατικη LoCo κοκ.
εγω εννοουσα οτι λυση δεν βρηκαν τοσοι κ τοσοι ειδικοι..τεσπα ετσι φιλολογικά..
θυγατρική εχει ήδη, σχεδον λοκο, την Air One που δεν περπαταει. στο Λινατε επικεντρωση δεν γινεται. ουτε 2 hub γινεται. ειναι σε εξελιξη, παγωμενη τωρα, η διαδικασια του re-hubbing παντως. η απαντηση πχ στους εμιρηδες κ στο Mιλανο-Ν. Υορκη ηταν ισχυρη. οι καταλληλες συμμαχιες υπαρχουν και φυσικα πρεπει υπο το πρισμα των συμμαχιων παντα, να συνεχιστουν τα υπεραντλαντικά. προς Βραζιλια, Καρακας, Μπουενος τα δρομολογια ειχαν υψηλοτατες πληροτητες. με την ισπανική υποχωρηση της Iberia ανοιγονται κι αλλες ευκαιριες. αρκουν οι καταλληλες κινησεις για να αποφευχθουν πατατες τυπου Πεκινου.. Ενδυναμωση λοιπον των υπεραντλαντικων, ειδικα προς Λ. Αμερικη, ενδυναμωση στο Μιλανο και αντιμετωπιση των λοκο με τα οπλα τους οπως κανει η AF, BA, LH. δεν ειναι δυνατον να εχουν τετοια μεριδια αγορας στην ιταλική αγορα. αισχος.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.216
Μηνύματα
883.945
Μέλη
38.907
Νεότερο μέλος
Chrysostomos

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom