traveladdict
Member
- Μηνύματα
- 1.380
- Likes
- 1.348
- Επόμενο Ταξίδι
- Λος Άντζελες
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν υπηρεσία σε πελάτη για οποιοδήποτε λόγο. Βασική προϋπόθεση είναι να μην υπάρχει οικονομικό όφελος από αυτή την άρνηση.
Δηλαδή αν σου παρέχουν ισάξιες ή ακριβότερες υπηρεσίες σε άλλο ξενοδοχείο, ή αν σου επιστρέψουν την προκαταβολή (που είναι 2 μήνες πριν πάτε) είναι καλυμμένοι.
Τα δικαστήρια δεν αναγνωρίζουν παράβαση εφόσον δεν είναι ζημιωμένος οικονομικά ο πελάτης.
Αυτό που θα ήταν πιο σωστό να κάνουν ( χωρίς να είναι υποχρεωμένοι) θα ήταν να σας δώσουν δωμάτια κάπου αλλού με μεγάλη έκπτωση, ή να σας δεχτούν στο ξενοδοχείο τους άλλες ημερομηνίες, πάλι με έκπτωση σαν είδος αποζημίωσης. Αυτό θα έκανε ένας σωστός επαγγελματίας.
Μπορείς λοιπόν να του το ζητήσεις ευγενικά, λέγοντας του π.χ. ότι βρίσκεις ακριβότερα εισιτήρια πλέον και θα πρέπει να κάνει και αυτός μια αβαρία εφόσον αυτός επέλεξε την αλλαγή.
Δηλαδή αν σου παρέχουν ισάξιες ή ακριβότερες υπηρεσίες σε άλλο ξενοδοχείο, ή αν σου επιστρέψουν την προκαταβολή (που είναι 2 μήνες πριν πάτε) είναι καλυμμένοι.
Τα δικαστήρια δεν αναγνωρίζουν παράβαση εφόσον δεν είναι ζημιωμένος οικονομικά ο πελάτης.
Αυτό που θα ήταν πιο σωστό να κάνουν ( χωρίς να είναι υποχρεωμένοι) θα ήταν να σας δώσουν δωμάτια κάπου αλλού με μεγάλη έκπτωση, ή να σας δεχτούν στο ξενοδοχείο τους άλλες ημερομηνίες, πάλι με έκπτωση σαν είδος αποζημίωσης. Αυτό θα έκανε ένας σωστός επαγγελματίας.
Μπορείς λοιπόν να του το ζητήσεις ευγενικά, λέγοντας του π.χ. ότι βρίσκεις ακριβότερα εισιτήρια πλέον και θα πρέπει να κάνει και αυτός μια αβαρία εφόσον αυτός επέλεξε την αλλαγή.