Ινδία India,it never ends

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47
renata γραφω ότι είδα και ένιωσα ..κανε υπομονή αυτά είναι οι πρώτες εικόνες.
Ινδια θα ξαναπάω το πασχα ...αυτό δεν σημαινει οτι δεν θα περιγραψω αρχικα συναισθήματα και εντυπώσεις.
dmdoc για αμστερνταμ είχα ξεκινησει...ινδια κατεληξα γιατί ήταν ευκαιρία λόγω φθηνων εισητηρίων εποχης και επιπλεον εχω μεινει απο δουλεια ....αρα ηταν η καταλληλη εποχη.ειχα χρονο διαθεση και καποια χρηματα στην ακρη να κανω ταξιδι ζωης έστω για κανα δυο βδομάδες .
 

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47
Το δωμάτιο είναι λίγο σκοτεινό ,καθαρό με διπλό κρεβάτι και ζεστό νερό .Αφήνω τα πραγματά μου και κατεβαίνω πάλι κάτω.Πηγαίνω στο απέναντι cafe παραγγέλνω έναν καφέ και ξεκινώ γράφοντας τις εντυπώσεις μου.
Εμφανίζεται ένας Βέλγος με τη Γαλλίδα φίλη του .Κάθεται λίγο στο τραπέζι μου και ανταλάσσουμε εντυπώσεις.Του λέεω ότι έχω σαλτάρει ,με κοιτά και μου απαντά,πρέπει να κοιμηθείς λίγο.
Γράφω λίγες γραμμές στο τετράδιακι που είχα αγοράσει από το Δελχί και μη έχοντας πιει γουλία από τον καφέ πηγαίνω στο δωμάτιο νυσταγμένη.
Σε μία ώρα έχω ραντεβού με τον Αμερικάνο.Βγάζω τα παπούτσια και βλέπω την εικόνα των ποδιών μου.Ήταν σαν να τα είχα για ώρες σε μια λεκάνη με νερό.Τελικά οι μπότες ήταν κακή ιδέα.Κάνω ένα ντους και ξαπλώνω.
Για κάμποση ώρα προσπάθησα να κοιμηθώ δεν ξέρω αν τα κατάφερα ήμουν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.Τα συναισθήματα μου ένα μάτσο κουρέλια .
Συναντιέμαι με τον Αμερικάνο μισθώνουμε ένα ricksaw με αφηνιασμένο παζάρι από μεριάς μου και με τον έκπληκτο φίλο μου κατευθυνόμαστε προς τον πρώτο σταθμό, τον τάφο του Γκάντι.
Περπατάμε για λίγο ξαφνικά βγάζει τα παπούτσια του και τον χάνω.Μέχρι να συννενοηθώ για ειδικές παντόφλες και να βγάλω τις μπότες ,προχωρά αρκετά βγάζοντας φωτογραφίες.
Φοράω ενα ζευγάρι λευκές παντόφλες ξενοδοχείου και περπατάω μέσα στην όαση.Λοφάκια καταπράσινα,μικρά σκιουράκια,έφηβοι Ινδοί κοντά στον τάφο και αραγμένοι στην πρασινάδα ,λίγοι τουρίστες ,ο Αμερικάνος κάπου τριγύρω βγάζει φωτογραφίες και γω θαυμάζω τις παντόφλες και την ηρεμία που ζω.
Μισή ώρα κράτησε ο παράδεισος,ο οδηγός μας περιμένει για το Red Fort.
Ένα τεράστιο κόκκινο κάστρο αρκετά εντυπωσιακό.Βγάζουμε τις φωτογραφίες μας ,χαζεύουμε πάλι τους Ινδούς μαθητές και την ευγένια που τους διακατέχει και αποφασίζουμε να φύγουμε.
Κολλάμε στην κίνηση περίπου μια ώρα.Διάφοροι ζητιάνοι πλησιάζουν το ricksaw ζητώντας χρήματα.Στην αρχή της διαδρομής φωνάζω έντονα no ,στο γυρισμό έχω κλείσει τα μάτια και αφήνω τον Αμερικάνο με τον οδηγό να καθαρίσουν καθώς οι κόρνες και το βουητό στο δρόμο με νανουρίζουν.
Το ricksaw σταματημένο και στον απέναντι δρόμο περνά ένας ελέφαντας.
Με αργές και νωχελικές κινήσεις προσπαθώ να τον φωτογραφήσω ,είμαι έτοιμη να καταρρεύσω και ίσα ίσα που τον προλαβαίνω.
Ο Αμερικάνος πότε πότε βγαίνει από το όχημα και κοιτά με τον οδηγό μας την κίνηση.Προσπαθεί να βοηθήσει τον οδηγό να σπρώξει το ricksaw στην άκρη του δρόμου όταν μείναμε από βενζίνη και η γαιδούρα μέσα λαγοκοιμάται .Τελικά δεν τη γλίτωσα περπάτησα μέχρι το ξενοδοχείο.
Κλείνομαι για λίγο στο δωμάτιο και τηλεφωνώ στο σπίτι .
Συσσωρευμένη ένταση και άγχος βγαίνουν προς στιγμήν στο τηλέφωνο.
Ισιώνω ακούγοντας όλα όσα έλεγα πριν το ταξίδι,για τις δυσκολίες ,τα άσχημα συναισθήματα που μπορεί να προκύψουν στην αρχή και όλα τα σχετικά.
Οπλίζομαι με υπομονή και κατεβαίνω για φαγητό.
Το εστιατόριο απέναντι από το ξενοδοχείο είναι άριστο.
Καθαρό με ινδική και κινέζικη κουζίνα και δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω με μια άποψη που είχα διαβάσει στο indiamike ότι είναι ίσως το καλύτερο στην περιοχή.
Οι νούγιες που παραγγέλνω είναι εκπληκτικές.
Αποφασίζω να πάρω και ένα κοτόπουλο λίγο καυτερό ,αλλά όπως αποδεικνύεται ήταν αρκετά... ακόμα και για μένα που είμαι λάτρης.
Στην Ινδία διαπίστωσα ότι τα πάντα είναι καυτερά όταν τα παραγγελνεις να μην είναι ...και όταν ζητά κανείς ένα πιάτο λίγο καυτερό τότε διαπιστώνει ότι έκανε λάθος....Την περίπτωση του πολύ καυτερού ,που έβρισκα στους καταλόγους δεν την εξετάζω καν.
Δεν νομίζω να το τρώει άλλη εθνικότητα αυτό παρά μόνο η ινδική.
Ο Αμερικάνος αποφασίζει να παέι για ύπνο,δίνουμε ραντεβού 5 το πρωί στη reception. Το τρένο μας φεύγει 6.50.Δύο ώρες πιο νωρίς ραντεβού είναι μια σιγουριά για μας .Τι κι αν ο σταθμός είναι το πολύ ένα χιλιόμετρο?
Έχουμε φάει αποπροσανατολισμό με το κουτάλι και δεν είναι ώρα για παιχνίδια.
Φεύγει για το δωμάτιο ,παραγγέλνω ένα καφέ που δεν ήρθε ποτέ και αποφασίζω να κάτσω στα καναπεδάκια του ξενοδοχείου.
Η ξαφνική επιθυμία για σοκολάτα με οδηγεί σε ένα μινι μάρκετ δίπλα στο ξενοδοχείο το οποίο ανήκει σε έναν παχουλό συμπαθέστατο κύριο.
Καθώς διαλέγω τη σοκολάτα μου έρχεται ένα κοριτσάκι και ζητά ψωμί για τοστ.Βγάζει ένα πακέτο πάνω στον πάγκο ,το οποίο δεν είχε καμία σχέση με τα πακέτα έξω που ήταν στα τελάρα του μαγαζιού.Το κοριτσάκι στη συνέχεια του ζητά σερβιέτες.Ανοίγει ένα μικρό ξύλινο ντουλαπάκι με συρόμενη πόρτα,χαμηλό, βγάζει ένα πακέτο και παραμερίζει τις άσπρες σακούλες στην άκρη .Παίρνει μια μαύρη σακούλα και τα βάζει όλα μέσα.Παίρνω τη σοκολάτα μου και κατευθύνομαι στα καναπεδάκια.
Εδώ και ώρα κάθεται μια Γαλλίδα με έναν Γάλλο γύρω στα 40 και οι δύο.
Μιλούν με έναν μεσήλικα κουστουμαρισμένο Ινδό.
Ακούω να λένε ότι έχουν μόνο μια μέρα στο Δελχί και μετά θα φυγουν για Γαλλία.
Δικοί μου είναι αυτοί σκέφτομαι .Όμως η συμπεριφορά τους είναι άνετη.Ξαφνικά ο Ινδός ανοίγει σακούλες και τους δείχνει μια μεγάλη υφασμάτινη τσάντα και κομμάτια από υφάσματα με στάμπες.
Έμποροι σκέφτομαι για αυτό τέτοια άνεση για αυτό και η μια μόνο μέρα στο Δελχί.
Στην είσοδο του ξενοδοχείου μπαινοβγαίνουν διάφοροι τουρίστες.
Οι πιο μεγάλοι σε ηλικία είναι πολύ άνετοι,με κάποιες εξαιρέσεις που πλέον φωνάζουν από μακριά ότι βρίσκονται για πρώτη φορά στο τρελοκομείο.
Να και ένα χαρούμενο ζευγάρι Ευρωπαίων με ένα πολύ μικρό μωράκι μαζί τους.
Ο άντρας κρατά μια μεγάλη μπλε τσάντα σκουπιδιών στην πλάτη και η γυναίκα το μωρό.Μάλλον είχαν ψωνίσει από το τοπικό bazaar .
Χαμογελαστοί κατευθύνονται στο ανσασερ και εγω απορημένη τους κοιτώ σκεπτόμενη το μαύρο χαρτομάντηλο που είχα για τη μύτη μου .Μα πως έφεραν το μωρο εδώ απορώ.Η μόλυνση στον αέρα είναι τέτοια που δεν επιτρέπει βόλτες με μωρό.
Οι Γάλλοι συνεχίζουν την κουβέντα με τον Ινδό και γω γράφω στο τετραδιάκι μου.Με έχουν νανουρίσει για τα καλά με την κουβέντα έτσι ανεβαίνω στο δωμάτιο για ύπνο.
Ξαπλώνω με τα ρούχα κουκουλώνομαι με την κουβέρτα και ονειρεύομαι τις εντυπώσεις της διαδρομής με το τρένο (το οποίο σίγουρα θα είναι βρωμερό) και το Taj.Χαλάλι σκέφτομαι .Άντε να δούμε τι μας περιμένει αύριο στο τρένο.
Κοιμήθηκα λίγες ώρες και ξύπησα 2.30 το βράδυ.Μίλησα με κάποιους φίλους στην Αθήνα έγραψα στο τετράδιό μου και γύρω στις 4.30 άρχισα να ετοιμάζομαι.
5.10 έπλενα τα δόντια μου στην είσοδο του ξενοδοχείου με την οδοντόπαστα του Αμερικάνου πάνω από την τάφρο ,καθώς νόμιζα ότι είχα ξεχάσει την δική μου.Οι ινδικές συνήθειες μόλις άρχισαν σκέφτομαι .
Παίρνουμε ένα ricksaw και κατευθυνόμαστε στο σταθμό του τρένου.
Το New Dehli Train Station έχει αρκετό κόσμο ανάμεσά τους και πολλούς τουρίστες.
Τα τοπικά φαγάδικα απέναντι από το σταθμό μυρίζουν φαγητό,κατσαρόλες βράζουν,πίτες ετοιμάζονται ,τριγύρω λάσπη ,σκυλιά ,ζητιάνοι όλα μαζί.
Μπαίνουμε στο σταθμό και διαπιστώνουμε ότι το τρένο μας θα ξεκινήσει 11.50 και όχι 6.50.
Δεν με απασχολεί καθόλου.Περιμένω πως και πως να βρουμε ένα cafe και να απολάυσω τον καφέ μου μέχρι να έρθει το τρένο.Το έχω παρει απόφαση, από την Αθήνα, πως τα τρένα καθυστερούν τις περισσότερες φορές και είναι εντελώς αναμενόμενο .
Ο Αμερικάνος όμως δεν σκέφτεται το ίδιο.Θέλει να φθάσουμε νωρίς στην Άγκρα και όχι απόγευμα προς βράδυ ώστε να φύγουμε κατευεθείαν για Τζαιπούρ μετα το Taj και έχει δίκιο.Ναι του έχω μιλήσει για Τζαιπούρ και θέλει να τη δει.
Δεν ξέρουμε αν πρέπει να αλλάξουμε τα εισητήρια ή να βγάλουμε καινούρια.
Κάποιοι Ευρωπαίοι ισχυρίζονται ότι υπάρχουν κι άλλα τρένα που οδηγούν στην Άγκρα και φεύγουν 7.30 ή 9.
Ακούμε διάφορα.Οι Ινδοί υπάλληλοι μιλούν σπαστά αγγλικά και λένε όλοι διαφορετικά πράγματα κάθε φορά που τους ρωτάμε.
Η υπομονή μας δεν έχει αρχίσει ακόμα να δοκιμάζεται.
Πηγαίνουμε ακόμα μια φορά στην έκδοση εισητηρίων για τους ντόπιους καθώς το γραφείο που βγάζουν εισητήρια οι τουρίστες ανοίγει στις 8.
Ανάμεσα σε πολλούς Ινδούς και λίγους Ευρωπαίους συναντάμε την Ελένα.....
 
Μηνύματα
2.487
Likes
3.195
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Μάλιστα,...πάντως δεν είναι τυχαίο που περίπου τα ίδια πράγματα που έκαναν σ εσένα εντύπωση και σου προκάλεσαν αυτά τα ανάμικτα συναισθήματα σε σχέση με τη βρωμιά,τη μολυσμένη ατμόσφαιρα,την ..χύμα κατάσταση τα περιγράφει έτσι κι άλλος φίλος στην δική του ιστορία...που την ξεκίνησε σήμερα κι έτσι σας διαβάζω παράλλληλα:haha:,
περιμένω τη συνέχεια!
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.052
Likes
7.801
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Εντάξει lalibela αλλα μην αδικούμε τόσο απλά ένα τόπο ένα μέρος, τους ανθρώπους του!!!
ξαναδιάβασε το δεύτερο μέρος που έγραψες-- αφήνει μιά αδικη γεύση..
Renata μου μην την πιάνεις απ'το λαιμό την κοπέλα! :) Διαβάζω την ιστορία της και χαμογελώ, την απολαμβάνω, είναι σα να ξαναζώ το πρώτο ταξίδι μου στην Ινδία πριν 16 χρόνια, έτσι ακριβώς ένοιωθα κι εγώ, ήθελα να πάρω το πρώτο αεροπλάνο για πίσω, είναι μάλλον αναπόφευκτο για εμάς τους δυτικούς. Όμως, όπως ξέρεις, τη χώρα τη λάτρεψα, πήγα άλλες 3 φορές την επόμενη πενταετία!

Όπως πολύ σοφά λένε: Το χειρότερο πράγμα που μπορεί να σου συμβεί στην Ινδία είναι... να ξαναπάς! :D
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
μπα!! δεν πιάνω κανένα απο τα μούτρα--απλά για την ινδία θαθελα να ακούσω μιά βαθύτερη περιγραφή,πέραν απο λέξεις που ηχούν σαν βρισιές για αυτόν τον τόπο....
χωρίς να θέλω να θίξω την κοπέλα,πως να το κάνομε η ινδία για να περιγραφεί θέλει τα μάτια έμπειρου ταξιδευτή...
 

christos71

Banned
Μηνύματα
126
Likes
17
χρησιμη σημειωση
το δελχι φιλοξενει τους διεθνεις αγωνες κοινοπολιτειας(commonwealth) για το 2010.ως εκ τουτου, ανασκαπτεται μανιωδως, φτιαχνουν πεζοδρομια, τρελους υπερδρομους ταχειας κυκλοφοριας, ουλτραανισοπεδους κομβους, μετρο κλπ.και πρεπει να εχουμε υποψιν οτι η οικονομια και ο ρυθμος της ινδιας ειναι απο τους πιο ραγδαια αυξανομενους του κοσμου,πραγματα που εδω ή στην ευρωπη γινονται σε 10 χρονια, εκει γινονται σε 6 μηνες...
 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.610
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
μπα!! δεν πιάνω κανένα απο τα μούτρα--απλά για την ινδία θαθελα να ακούσω μιά βαθύτερη περιγραφή,πέραν απο λέξεις που ηχούν σαν βρισιές για αυτόν τον τόπο....
χωρίς να θέλω να θίξω την κοπέλα,πως να το κάνομε η ινδία για να περιγραφεί θέλει τα μάτια έμπειρου ταξιδευτή...
Δεν έχεις δίκιο Ρένα,
Η κοπέλα είναι μόλις στη δεύτερη μέρα της στην Ινδία.
Το σοκ ανακατεμένο με την κούραση είναι αναμενόμενο ( κι αν σκεφτείς οτι αρχικό προορισμό είχε το Αμστερνταμ...)
Δεν έχει γράψει ως τώρα τίποτα ψεύτικο ή προσβλητικό.
Έμπειρος ταξιδευτής γίνεσαι ταξιδεύοντας με ανοιχτά μάτια και καρδιά..
Lalibela, δε χορταίνω να διαβαζω ιστορίες για την Ινδία. ( κι ολοι το χουμε παραδεχτεί εδω μέσα πως είναι ένα πολύ ξεχωριστό ταξίδι - για χίλιους λόγους)
Ο λόγος πάλι σε σένα...
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
899
μπα!! δεν πιάνω κανένα απο τα μούτρα--απλά για την ινδία θαθελα να ακούσω μιά βαθύτερη περιγραφή,πέραν απο λέξεις που ηχούν σαν βρισιές για αυτόν τον τόπο....
χωρίς να θέλω να θίξω την κοπέλα,πως να το κάνομε η ινδία για να περιγραφεί θέλει τα μάτια έμπειρου ταξιδευτή...
Να με συγχωρείς αλλά θα διαφωνήσω.
Η lalibela με την περιγραφή της όσο σκληρή κ να είναι απλά παραθέτει αυτά που αντίκρυσαν τα μάτια της,χωρίς βερνίκι ή γυάλισμα.
Εξάλλου γράφει την προσωπική της ιστορία και όχι έναν οδηγό για την travelpedia.
Κ τέλος τι σημαίνει έμπειρος ταξιδευτής;Έχει μήπως αυτός την ικανότητα να "βλέπει" άλλα πράγματα;Κ μόνο αυτός έχει το δικαίωμα να περιγράφει εμπειρίες;Σίγουρα και αυτός ο "έμπειρος" στο πρώτο του ταξίδι θα ήταν βρεγμένη γάτα.Όλοι από κάπου ξεκινάμε,και αλοίμονο αν το λησμονούμε.
Go on lalibela...με την περιγραφή σου είμαι ήδη Δελχί
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Και εγω θα ειχα παθει την πλακα μου στη θεση της Lalibella, ολομοναχη να ξεκινησεις για Αμστερνταμ και να βρεθεις Ινδια, θελει κοτσια! Ειναι πολυ νωρις να εκφερουμε αποψη Ρενατα μου. Αλλωστε ενα αποσπασμα ολου του ταξιδιου εχει γραψει, δεν το εχει ακομη ολοκληρωσει. Και απο αυτα που εγραψε στον χαιρετισμο του Χριστου, νομιζω οτι θελει περισσοτερο να επικεντρωσει στην εσωτερικη της μεταμορφωση και μετασχηματισμο που της επεφερε το ταξιδι οποτε ειναι πολυ λογικο να ξεκινα με την αγχωτικη αρνητικη οψη που καταρχην της δημιουργησαν οι οντως σκληρες εικονες στο Δελχι. Δεν εχω βρεθει ακομη εκει, αλλα απο οσα ξερω, δεν νομιζω οτι οσα ανεφερε ειναι υπερβολικα.
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
χρησιμη σημειωση
το δελχι φιλοξενει τους διεθνεις αγωνες κοινοπολιτειας(commonwealth) για το 2010.ως εκ τουτου, ανασκαπτεται μανιωδως, φτιαχνουν πεζοδρομια, τρελους υπερδρομους ταχειας κυκλοφοριας, ουλτραανισοπεδους κομβους, μετρο κλπ.και πρεπει να εχουμε υποψιν οτι η οικονομια και ο ρυθμος της ινδιας ειναι απο τους πιο ραγδαια αυξανομενους του κοσμου,πραγματα που εδω ή στην ευρωπη γινονται σε 10 χρονια, εκει γινονται σε 6 μηνες...
αυτό ακριβώς εννοούσα!! να κοιτάζομε παραπέρα απο αυτό που βλέπομε!!!
δεν ζητάω ούτε λούστρα ούτε βερνίκια..
thanks.
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
899
χρησιμη σημειωση
το δελχι φιλοξενει τους διεθνεις αγωνες κοινοπολιτειας(commonwealth) για το 2010.ως εκ τουτου, ανασκαπτεται μανιωδως, φτιαχνουν πεζοδρομια, τρελους υπερδρομους ταχειας κυκλοφοριας, ουλτραανισοπεδους κομβους, μετρο κλπ.και πρεπει να εχουμε υποψιν οτι η οικονομια και ο ρυθμος της ινδιας ειναι απο τους πιο ραγδαια αυξανομενους του κοσμου,πραγματα που εδω ή στην ευρωπη γινονται σε 10 χρονια, εκει γινονται σε 6 μηνες...

Τώρα μπορώ να καταλάβω την πραγματικότητα των εικόνων της lalibela.
Εδώ εμείς δεν μπορέσαμε να ανεχτούμε τα έργα για το 2004,που θέλουμε να θεωρούμαστε και πιο πολιτισμένοι(τρομάρα μας), και ας κρατήσαν και παραπάνω σε διάρκεια.Πως θα περιγράφαμε την Αθήνα αν ήταν τέτοιο εργοτάξιο άραγε;....
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.180
Μηνύματα
883.109
Μέλη
38.891
Νεότερο μέλος
CrisPan

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom