- Μηνύματα
- 223
- Likes
- 2.169
- Επόμενο Ταξίδι
- Ισλανδία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ανταρκτική
Αποχαιρετάμε τη Βυτίνα.
Πω ...πω.... Τι λιχουδιά είναι αυτή! Στομάχι-ποδαράκια υποθέτω.Φίλε Μάκη μου, εχθές τον έφτιαξα.
Στομάχι, μάγουλα.Πω ...πω.... Τι λιχουδιά είναι αυτή! Στομάχι-ποδαράκια υποθέτω.