Mc Donnell Douglas DC-9

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
ai38.tinypic.com_j5fgwm.jpg


ai36.tinypic.com_28kqcsw.jpg


ai34.tinypic.com_2585xdg.jpg


ai33.tinypic.com_24q7m1y.jpg


To Douglas DC-9 ήταν παρόμοιας διάταξης με το βρετανικό BAC 1-11 και
προοριζόταν για το ίδιο _κομμάτι_ της αγοράς, για ένα αεροσκάφος με
χωρητικότητα μέχρι 80 επιβάτες και δυνατότητα κάλυψης μικρών αποστάσεων.
Το πρωτότυπο DC-9 πέταξε για πρώτη φορά στις 25 Φεβρουαρίου 1965. H πρώτη
έκδοση παραγωγής, το DC-9-10 χωρητικότητας 80-90 θέσεων χρησιμοποιούσε δύο
P&W JT8D-1 μέγιστης ώσης 6.356 κιλών. Το αεροσκάφος μπήκε σε υπηρεσία με
την Delta Airlines στις 8 Δεκεμβρίου 1965. Επόμενο μοντέλο ήταν το DC-9-30
το οποίο είχε άτρακτο επιμηκυμένη κατά 4,54 m και μέγιστη χωρητικότητα 119
επιβάτες. Μεταξύ των βελτιώσεων που εισήγαγε ήταν και η αύξηση του
εκπετάσματος καθώς και η χρήση slats στις πτέρυγες. Το _-30_ μπήκε σε
υπηρεσία την 1η Φεβρουαρίου 1967 με την Eastern Airlines. H Douglas για να
ικανοποιήσει τις ανάγκες της SAS ανέπτυξε τη σειρά _-20_ που συνδύαζε την
άτρακτο της σειράς _-10_ και τις πτέρυγες του _-30_. Μπήκε σε υπηρεσία 23
Ιανουρίου του 1969. Έμπνευση της SAS ήταν επίσης η σειρά _-40_ με άτρακτο
μεγαλύτερη κατά 1,92 m σε σύγκριση με την _-30_ με αυξημένη χωρητικότητα
132 επιβατών και μικρότερη εμβέλεια. H σειρά _-40_ μπήκε σε υπηρεσία το
Μάρτιο του 1968. Τελευταία έκδοση ήταν η σειρά _-50_ με μια επιμήκυνση στην
άτρακτο 4,54 m από το _-30_ και θέσεις για 139 επιβάτες σε ανανεωμένη
εσωτερική διαρρύθμιση. Το DC-9-50 εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Αύγουστο του
1975 με την Swissair. Επίσης κατασκευάστηκαν εκδόσεις μεταφοράς Cargo ή
Combi (επιβάτες και cargo) στις σειρές _-10CF_, _-10F_, _-10RC_ και
_-30CF_, _-30F_, _-30RC_.
Ακόμα παραδόθηκαν στην USAF και το Αμερικανικό Ναυτικό DC-9-CF σαν _-9A_
Nightingale και C-9B Skytrain II αντίστοιχα.
Το DC-9 είναι ένα από τα πιο πετυχημένα πολιτικά jet αεροσκάφη, αφού
κατασκευάστηκαν περισσότερα από 900, εκ των οποίων η πλειοψηφία πετά και
σήμερα.
Μοντέλο: McDONNELL DOUGLAS DC-9-30
Κινητήρες: 2 τουρμποφάν P&W JT 8D-7 μέγιστης ώσης 6.350 κιλών
Διαστάσεις εξωτερικά: Εκπέτασμα πτέρυγας (m): 28,47, Πτερυγική επιφάνεια
(mύ): 92,97, Εκπέτασμα ουράς (m): 11,23, Μήκος (m): 36,37, Ύψος (m): 8,38,
Μεταξόνιο (m): 16,22, Μετατρόχιο (m): 5,03
Διαστάσεις εσωτερικά: Διαστάσεις καμπίνας (μήκοςxπλάτοςxύψος) (m):
21,64x3,07x2,06, Όγκος χώρου αποσκευών (m_): 25,3
Βάρη: Κενό (kg): 25.940, Μέγιστο απογείωσης (kg): 54.885, Φορτίου (kg):
14.060, Καυσίμων (kg): 11.180
Επιδόσεις: Μέγιστη ταξιδίου (Km): 909 σε ύψος 25.000 ποδών, Οικονομική
(Km): 798 σε ύψος 35.000 ποδών, Διαδρομή απογείωσης/προσγείωσης (m):
2.075/1.500, Εμβέλεια (km): (Με απόθεμα καυσίμου 60 λεπτών σε ύψος 10.000
ποδών) με μέγιστο φορτίο: 2.388, Αριθμός επιβατών (μέγιστη χωρητικότητα,
τυπική-διαμόρφωση): 115, 105
πηγη ΠΤΗΣΗ&ΔΙΑΣΤΗΜΑ
 

Sokratis

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
1.056
Επόμενο Ταξίδι
Puerto Rafti
Εχω κανει παμπολλα ταξιδια με dc9 και με το αδελφο dc super 80 τη δεκαετια του 80 και 90 στο δρομολογιο ρωμη-τεργεστη και ρωμη-βενετια. Η διαταξη των καθισματων (3-2) δημιουργουσε απορια και τρομο καθως οταν εμπαινες μεσα ειχες την αισθηση οτι το αεροπλανο θα γερνει στο ταξιδι. Πολυ κλειστοφοβικο μια και ολες τις φορες που ταξιδεψα η εισοδος-εξοδος στο αεροπλανο γινοταν απο την πισω πορτα κατω απο την ουρα αναμεσα στους 2 κινητηρες
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Πολυ κλειστοφοβικο μια και ολες τις φορες που ταξιδεψα η εισοδος-εξοδος στο αεροπλανο γινοταν απο την πισω πορτα κατω απο την ουρα αναμεσα στους 2 κινητηρες
το καλοκαιρι πεταξα με ενα τετοιο απο BCN για IBZ...
ενταξει...παλιο α/φ;)
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Είπα κι εγώ ρε μπαγάσα... MD83... καμιά σχέση με το ηρωικό DC-9... αυτό το ζαχαρώνω τον Φλεβάρη... έχω να μπω χρόνια... μια φορά σε ένα της JAT το 1988 και μια με την ΑΖ του ακατανόμαστου το 1987...
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Είπα κι εγώ ρε μπαγάσα... MD83... καμιά σχέση με το ηρωικό DC-9... αυτό το ζαχαρώνω τον Φλεβάρη... έχω να μπω χρόνια... μια φορά σε ένα της JAT το 1988 και μια με την ΑΖ του ακατανόμαστου το 1987...
οταν ειμουν γυμνασιο ,τι με ειχε πιασει και διαβαζα μαλκο λινκε....ζεραρ ντε βιλιε
ο πριγκιπας πετουσε με SAS και DC-9
νομιζα οτι οτι ηταν κατι το μεγαλοπρεπες....:)
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
οταν ειμουν γυμνασιο ,τι με ειχε πιασει και διαβαζα μαλκο λινκε....ζεραρ ντε βιλιε
ο πριγκιπας πετουσε με SAS και DC-9
νομιζα οτι οτι ηταν κατι το μεγαλοπρεπες....:)
Ο πρίγκιπας πετούσε πάντα με SAS αλλά με DC-8...
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.951
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
βρέ δεν αφήνεις τα αεροπλάνα και να μου στείλεις μιά συνταγή για μηλόπιττα??:D
κανέλα να βαλω??
που είσαι xristo.....1-0
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ο πρίγκιπας πετούσε πάντα με SAS αλλά με DC-8...
τι 8 τι 9 τι 10:)
α ρε ερημη αλεξανδρα τι τραβουσες:haha:

EDIT
βλεπω φιλεναδα τα pm μου σε συνετισαν:bleh:
ακου μηλοπιττα στο σπορο μια ολια ανθρωπο και οχι σε μενα με τα 190 εκατοστα!!:D
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.951
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
εσένα να μη σε νοιάζει ακούς??
και κοίτα τι θα κάνεις αύριο με τους ξενέρωτους τους γαλλους,γιατί σε βλέπω να κονταροκτυπιεσαι και με τον sporo..
περιμένω αποτελέσματα!!:D
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.195
Μηνύματα
883.543
Μέλη
38.899
Νεότερο μέλος
RDESPOINA

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom