• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Νοέμβριο 2016 - Ιανουάριο 2017! Κάντε κλικ εδώ!
  • 10ο επεισόδιο στην εκπομπή μας!! Ταξίδι στο Ομάν!! - κλικ εδώ

Scoot Airlines - Για να μην πάθετε εγκεφαλικό - Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

poised

Member
Μηνύματα
158
Likes
697
Μπορείς να κάνεις μία καταγγελία στην ΥΠΑ (πληροφορίες νωρίτερα) και ελπίζω να έχεις τουλάχιστον κάποιο τρόπο να δείξεις ότι δεν σου δόθηκε επιλογή γιατί άμα φαίνεται ότι εσύ το ζήτησες ανεξάρτητα του τι συνέβει, δύσκολα τα πράγματα...
 
Μηνύματα
1.490
Likes
3.857
Πληροφοριακά, ακόμη περιμένω απάντηση από την Scoot, στην οποία προωθήθηκε η καταγγελία από την Asian Aviation εδώ στην Αθήνα. Αυτό αφορά το Αθήνα - Βιετνάμ.
Για το Μαλαισία - Αθήνα, ο εν λόγω κανονισμός της Ε.Ε. μετράει, ή όχι; Γιατί, όπως το διάβασα στο σάιτ της ΥΠΑ, δεν είμαι σίγουρος ότι γίνεται καταγγελία, αφού η αναχώρηση γίνεται από μη κοινοτικό αερολιμένα και αφορά μη κοινοτική αεροπορική...Χμμ, αρχίζω να κοιτάω ημερομηνίες για Καμπότζη πάλι :)
 

plakos

New Member
Μηνύματα
2
Likes
2
Μου ακυρωσαν και μενα τη πτηση απο Αθηνα - Σιγκαπουρη, σε μυνηματα στο FB και μεσω μαιλ ζητωντας refund δεν πηρα καμια απαντηση, τηλεφωνησα στην εξυπηρετηση εδω στην Ελλαδα και μου ειπαν οτι μονο voucher δινουν
Εχω κανει αμφισβητηση συναλλαγης γιατι εχω πληρωσει μεσω Paypal, το Paypal Protection καλυπτει τετοιες συναλλαγες και λογικα θα γινει refund.
Θα ενημερωσω για την εξελιξη
 
Μηνύματα
1.490
Likes
3.857
Μου ακυρωσαν και μενα τη πτηση απο Αθηνα - Σιγκαπουρη, σε μυνηματα στο FB και μεσω μαιλ ζητωντας refund δεν πηρα καμια απαντηση, τηλεφωνησα στην εξυπηρετηση εδω στην Ελλαδα και μου ειπαν οτι μονο voucher δινουν
Εχω κανει αμφισβητηση συναλλαγης γιατι εχω πληρωσει μεσω Paypal, το Paypal Protection καλυπτει τετοιες συναλλαγες και λογικα θα γινει refund.
Θα ενημερωσω για την εξελιξη
Πότε έγινε η συναλλαγή; Επειδή δεν έχω κάνει ποτέ αμφισβήτηση συναλλαγής, δεν παίζει ρόλο πόσο παλιά είναι η συναλλαγή;
 

plakos

New Member
Μηνύματα
2
Likes
2
Πότε έγινε η συναλλαγή; Επειδή δεν έχω κάνει ποτέ αμφισβήτηση συναλλαγής, δεν παίζει ρόλο πόσο παλιά είναι η συναλλαγή;
Εχει περιθωριο 180 μερες ( 6 μηνες ) να κανεις αμφισβητηση συναλλαγης για πληρωμες μεσω Paypal
 

babaduma

Member
Μηνύματα
4.974
Likes
7.341
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ονειρεμένο Ταξίδι
α του Κενταύρου
Πότε έγινε η συναλλαγή; Επειδή δεν έχω κάνει ποτέ αμφισβήτηση συναλλαγής, δεν παίζει ρόλο πόσο παλιά είναι η συναλλαγή;
Δεν παίζει ρόλο. Ρώτησα στην Τράπεζα (Eurobank) για πληρωμή πριν δυόμισυ μήνες. Να έχει όλο το documentation των επικοινωνιών σου με την εταιρία. Από την στιγμή που έχει παρέλθει η ημερομηνία των υποτιθέμενων πτήσεων και δεν έχεις πετάξει (φυσικά), μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση στη βάση ότι πλήρωσες για υπηρεσίες που δεν έλαβες.

Η διαδικασία με το Paypal είναι διαφορετική.
Πληροφοριακά, ακόμη περιμένω απάντηση από την Scoot, στην οποία προωθήθηκε η καταγγελία από την Asian Aviation εδώ στην Αθήνα. Αυτό αφορά το Αθήνα - Βιετνάμ.
Για το Μαλαισία - Αθήνα, ο εν λόγω κανονισμός της Ε.Ε. μετράει, ή όχι; Γιατί, όπως το διάβασα στο σάιτ της ΥΠΑ, δεν είμαι σίγουρος ότι γίνεται καταγγελία, αφού η αναχώρηση γίνεται από μη κοινοτικό αερολιμένα και αφορά μη κοινοτική αεροπορική...Χμμ, αρχίζω να κοιτάω ημερομηνίες για Καμπότζη πάλι :)
Για την πτήση της επιστροφής δεν καλύπτεσαι. Για αντίστοιχη δική μου από Σιγκαπούρη για Αθήνα, μου είπε η υπάλληλος ότι δεν καλύπτει η οδηγία. Επειδή η δική μας πτήση αναχώρησης ATH-BKK πραγματοποιήθηκε (!) χθες, πολύ αμφιβάλλω αν θα πετύχουμε κάτι.

Συμβουλή: Προσπάθησε (προσπαθείστε και όσοι διαβάζετε) να επικοινωνήσετε με email με το γραφείο στην Σιγκαπούρη. Φαίνεται ότι είναι οι μόνοι που απαντούν (γενικότερα, όχι μόνον της Scoot, της Qatar απαντούν μέσα σε 24 ώρες !!!).
 
Μηνύματα
1.490
Likes
3.857
Δεν παίζει ρόλο. Ρώτησα στην Τράπεζα (Eurobank) για πληρωμή πριν δυόμισυ μήνες. Να έχει όλο το documentation των επικοινωνιών σου με την εταιρία. Από την στιγμή που έχει παρέλθει η ημερομηνία των υποτιθέμενων πτήσεων και δεν έχεις πετάξει (φυσικά), μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση στη βάση ότι πλήρωσες για υπηρεσίες που δεν έλαβες.

Η διαδικασία με το Paypal είναι διαφορετική.

Για την πτήση της επιστροφής δεν καλύπτεσαι. Για αντίστοιχη δική μου από Σιγκαπούρη για Αθήνα, μου είπε η υπάλληλος ότι δεν καλύπτει η οδηγία. Επειδή η δική μας πτήση αναχώρησης ATH-BKK πραγματοποιήθηκε (!) χθες, πολύ αμφιβάλλω αν θα πετύχουμε κάτι.

Συμβουλή: Προσπάθησε (προσπαθείστε και όσοι διαβάζετε) να επικοινωνήσετε με email με το γραφείο στην Σιγκαπούρη. Φαίνεται ότι είναι οι μόνοι που απαντούν (γενικότερα, όχι μόνον της Scoot, της Qatar απαντούν μέσα σε 24 ώρες !!!).
Ωραία. Ταξίδι 2021: Από 11-12 Απριλίου μέχρι 1-2 Μαϊου, βόρειο Βιετνάμ και Καμπότζη ;)
 

babaduma

Member
Μηνύματα
4.974
Likes
7.341
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ονειρεμένο Ταξίδι
α του Κενταύρου
Ωραία. Ταξίδι 2021: Από 11-12 Απριλίου μέχρι 1-2 Μαϊου, βόρειο Βιετνάμ και Καμπότζη ;)
Μην τα κλείσεις από τώρα, περίμενε να πάρουμε τα voucher πρώτα και τα κλείνουμε μαζί μετά! (Θα ζητήσω voucher και από το εστιατόριο που έκλεισα για τις μπύρες! :D )
 

poised

Member
Μηνύματα
158
Likes
697
Η οδηγία καλύπτει "passengers who start their trip at an EU airport, or land in an EU airport provided that the airline is headquartered in the EU."

Εγώ λοιπόν έχω το εξής... περίεργο, ένα εισιτήριο από ασία -> ελλάδα το οποίο έχω πετάξει και ένα εισιτήριο από ελλάδα -> ασία (επιστροφή) το οποίο ήταν για Μάιο και ακυρώθηκε. Συνεπώς πέφτω στην κατηγορία του "start their trip in EU" και τυπικά με καλύπτει. Το είχα ξεχάσει, αλλά τη πτήση την είχα αγορασμένη από singapore και μέρος της (την ακυρωμένη) την πετάει η scoot. Η scoot μου έστειλε τα γνωστά για voucher αλλά λέει ότι αν έχεις βγάλει το εισιτήριο μέσω άλλης εταιρίας να επικοινωνήσεις με "την άλλη". Θα αφήσω να περάσει λίγο ο καιρός να συνέλθουν στα call center λίγο και θα επικοινωνήσω με singapore να δω τι θα γίνει...
 
Μηνύματα
1.490
Likes
3.857
Θα αφήσω να περάσει λίγο ο καιρός να συνέλθουν στα call center λίγο και θα επικοινωνήσω με singapore να δω τι θα γίνει...
Θα συνέλθουν, ή θα τους απολύσουν και δε θα βρίσκουμε κανέναν;; :haha:
Μακάρι να πάρεις τα λεφτά πίσω φίλε, να μη μείνουμε όλοι μόνο με voucher
 

babaduma

Member
Μηνύματα
4.974
Likes
7.341
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ονειρεμένο Ταξίδι
α του Κενταύρου
Θα συνέλθουν, ή θα τους απολύσουν και δε θα βρίσκουμε κανέναν;; :haha:
Μακάρι να πάρεις τα λεφτά πίσω φίλε, να μη μείνουμε όλοι μόνο με voucher
Φοβάμαι ότι - υπό τις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί - δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα. Και, αν χρειαστεί, μακάρι αυτό να είναι το μόνο κόστος που θ' αναγκαστούμε να υποστούμε.

Πάντως, την "μαμά" της δικιάς σου δύσκολα θα την αφήσουν να "πεθάνει". Μακάρι να κάνουν τα ίδια και για την "δικιά" μου.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
235
Likes
349
Επόμενο Ταξίδι
μέχρι το ΑΤΜ...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
ΑΝΘΡΑΚΑΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ!

Μετά την καταγγελία στην ΥΠΑ, η Scoot Ελλάδας μού είπε ότι θα πάρουμε τα χρήματά μας πίσω.
Α μπράβο, λέω, για δες εξυπηρέτηση!!!

Έλα μου ντε που χάρηκα πριν την ώρα μου...

Το Σάββατο πήρα ένα email από τη Scoot το οποίο με ενημέρωνε ότι θα πάρουμε το Voucher. Έστειλα αμέσως email στη Scoot Ελλάδας, η οποία μου απάντησε ότι δεν έχει καμία ενημέρωση από το σύστημά της και θα το κοιτάξει.

Δευτέρα απόγευμα πήρα τηλέφωνο τα κεντρικά της Scoot στη Σιγκαπούρη.
Μίλησα 30 λεπτά μαζί τους (!!!) Αρνούνταν πεισματικά να επιστρέψουν τα χρήματα.
Είδα και έπαθα μέχρι να τους εξηγήσω ότι οφείλουν να τηρήσουν τους όρους κράτησης.

Scoot - Conditions of Carriage, 9.4: "If we are unable to provide you with a flight, ...
we will offer you a travel voucher ... or a refund to the original mode of payment."

Κάθε φορά που επέμενα, με άφηνε στην αναμονή για να ρωτήσει τι να κάνει.
Μετά, έλεγε: Ναι, αλλά στην περίπτωση του COVID, προσφέρουμε refund σε voucher.

Παιδιά, έχουν πάρει γραμμή και πουλάνε τρελίτσα: 1 στις 2 λέξεις ήταν refund (μπλα μπλα your refund is processed, μπλα μπλα your refund is issued), για να ηρεμήσει ο πελάτης. Και κάπου ανάμεσα στο refund σου πετούσε και τη λέξη voucher.

Όταν τελικά ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, με άφησε στην αναμονή για 4η φορά. Μετά, μου είπε ότι καταλαβαίνουμε την ανησυχία σας και θα προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων, και θα σας ενημερώσουμε. Ουσιαστικά, με ξεφορτώθηκαν ευγενικά...

Ενέργειες
Καταγγελία: ΥΠΑ (νέα), Συνήγορο Καταναλωτή, Υπουργείο Τουρισμού
Αμφισβήτηση συναλλαγής στην Τράπεζα.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.802
Μηνύματα
739.442
Μέλη
35.489
Νεότερο μέλος
xmarx

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom