Singapore Airlines Singapore Airlines:Ιδρύει εταιρεία χαμηλού κόστους

fotast

Member
Μηνύματα
9.337
Likes
14.200
Την πρόθεσή της να ιδρύσει μια νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, που θα εξυπηρετεί δρομολόγια μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων, ανακοίνωσε η Singapore Airlines.
Η νέα αεροπορική εταιρεία θα επιτρέψει στον Όμιλο SIA να εξυπηρετήσει μια νέα αγορά και να καλύψει την αυξανόμενη ανάγκη του επιβατικού κοινού για ταξίδια χαμηλού κόστους.
Η εταιρία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργιά της μέσα σε ένα χρόνο. Η αεροπορική εταιρεία θα ανήκει εξ ολοκλήρου στη Singapore Airlines, εντούτοις θα λειτουργεί και θα διευθύνεται ανεξάρτητα.
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ονειρεμένο Ταξίδι
Bανουατου/Tαιλανδη
Με λιγα λογια η air asia θαχει ανταγωνιστη.
Και οπου ανταγωνισμος συνεπαγεται καλυτερες τιμες.
Τελειο.!!:clap:
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.529
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Eμ μεγαλη πιτα της ετρωγε η Air Asia, οποτε λογικο ειναι να μην θελησει να την αφησει μονη της!
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.627
Likes
50.307
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού τότε, τώρα, πάντα
Καλώς ή κακώς το μέλλον -τουλάχιστον στις μικρές και μεσαίες αποστάσεις- είναι οι LCC. Πρόσφατη έκθεση του ιδρύματος τουριστικών μελετών της Μαδρίτης προέβλεπε πως μέχρι το 2015 εντός της Ευρώπης το 70% των μετακινήσεων θα γίνεται από εταιρίες χαμηλού κόστους. Οι περισσότεροι επιβάτες για πτήσεις 2 και 3 ωρών δεν ενδιαφέρονται για τις "πρόσθετες" παροχές των regular.
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.064
Likes
6.294
Ονειρεμένο Ταξίδι
Μπαγκλαντες
Ηδη η singapore έχει μέρος της tiger air και είναι parent της Silk. Θα φτιάξει κι άλλη? Αν θέλει να φτιάξει κάτι ας φτιάξει πρώτα τις τιμές της Silk (αν μπορεί βέβαια).
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.355
Likes
9.276
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Καλώς ή κακώς το μέλλον -τουλάχιστον στις μικρές και μεσαίες αποστάσεις- είναι οι LCC.
στην Κίνα βέβαια έχουν φάει τα μούτρα τους. εκλεισαν όλες εκτός από μία. κάθε αγορά έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. άλλο Ασία, άλλο Ευρώπη. και οι "παραδοσιακές" εταιρείες σίγουρα δεν θα μείνουν με τα χέρια σταυρωμένα.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.920
Και στην Λατινική Αμερική το ίδιο έχει συμβεί... εκτός Βραζιλίας που κι εκεί πολλές έχουν κλείσει οι υπόλοιπες έφαγαν τα μούτρα τους...

Αλλά και στην Ευρώπη πόσες loco υπάρχουν σήμερα και πόσες πριν 4-5 χρόνια? Αν βγάλεις έξω τους γίγαντες FR, EZY και άντε μια Wizz οι υπόλοιπες πιάσαμε πάτο... το μέλλον δεν είναι οι loco αλλά οι regular που θα προσαρμόσουν τις πτήσεις τους σε μοντέλα loco... είναι αδύνατον να επιβιώσει μια loco εταιρία σήμερα αν δεν έχει τις πλάτες μιας regular... τα πτητικά έξοδα και τα έξοδα συντήρισης είναι τεράστια πια και είναι τρομακτικά δύσκολο να ανταπεξέλθουν οι εταιρίες πόσο μάλλον οι loco σε αυτά...

Η κίνηση της Singapore μου φαίνεται μυστήρια αλλά αυτοί σίγουρα θα ξέρουν καλύτερα... έχουν να συναγωνιστούν έναν κολλοσό, έχουν ήδη μια περιφεριακή εταιρία και ελέγχουν κατά μεγάλο ποσοστό ακόμη μία... τι διάολο σκέφτονται?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.112
Μηνύματα
880.678
Μέλη
38.838
Νεότερο μέλος
Crimson_gr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom