Δικαιώματα επιβατών ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών

xalara

Member
Μηνύματα
218
Likes
672
Επόμενο Ταξίδι
Αndromeda
Ταξίδι-Όνειρο
Bora-bora
Σήμερα είχα μια πολύ άσχημη εμπειρία με την εταιρία ΑΝΕΚ την οποία θα ήθελα να μοιραστώ προς ενημέρωση αλλά και να ρωτήσω πως πρέπει να αντιδράμε σε παρόμοιες περιπτώσεις.

Πριν δύο εβδομάδες αποφάσισα να επισκεφτώ την Σαντορίνη για ένα διήμερο. Λόγω δουλειάς δεν μπορούσα να λείψω καθημερινή. Έτσι παρόλη την ταλαιπωρία κλείσαμε αναχώρηση στις 26/8 στις 23:59 από Πειραιά, θα φτάναμε πρωί πρωί στο νησι και επιστροφή στις 28/8 21:50 φτάνοντας Πειραιά Δευτέρα 5:30. Οι μετακινήσεις θα γινόντουσαν με το πλοίο «Πρέβελης» που ανήκει στην ΑΝΕΚ – ΑΙΓΑΙΟΝ.

Ως κρητικός την ΑΝΕΚ την είχα τιμήσει μερικές φορές για Κρήτη και της είχα εμπιστοσύνη. Τα ακτοπλοϊκά είχαν κλειστεί ηλεκτρονικά (όπως και η μια διανυκτέρευση εκεί). Μετά την ηλεκτρονική κράτηση δίνουν ένα κωδικό και εκδίδεις τα εισιτήρια από τα κεντρικά ή από το λιμάνι πριν την αναχώρηση.

Σήμερα λοιπόν επειδή πέρναγα από τα γραφεία της εταιρείας στο Σύνταγμα λέω ας μη τα’ αφήνω τελευταία στιγμή αλλά να τα βγάλω από εκεί. Δίνω τα online voucher στην κοπέλα και μου δίνει ένα κλειστό φάκελο με τα εισιτήρια, χωρίς να μου πει κάτι. Ευτυχώς, πάντα τα ελέγχω μπας και έχει γίνει κάποιο λάθος στο όνομα και παρατηρώ ότι μου χε βγάλει αναχώρηση 27/8 7 το πρωί από Πειραιά και επιστροφή 29/8 2:30. Της εξηγώ και της έδειξα ότι άλλα έκλεισα πριν 2 βδομάδες και άλλα μου δώσε. Η απάντηση ήταν απλή «τα δρομολόγια του πλοίου άλλαξαν». Το ΣΚ, όπως καταλαβαίνετε, χάλασε αφού θα ‘χανα σχεδόν όλο το Σάββατο και θα γύριζα Αθήνα 10 το πρωί (άρα έχω πρόβλημα και με την δουλειά).
Στη συνέχεια ζητάω επιστροφή χρημάτων αφού άλλα συμφωνήσαμε και άλλα μου δίνουν και απαντάει ότι δεν γίνεται. Όταν το λεγε στην προϊσταμένη της, η κοπέλα στο ταμείο, χασκογέλαγε και φαινόταν ότι ο κλειστός φάκελος, η καμία αναφορά στην αλλαγή των αναχωρήσεων και η άγνοια για επιστροφή του αντίτιμου ήταν η εκπαίδευση της από την εταιρεία… Τα παραπάνω με έκαναν έξω φρενών και χρειάστηκε γίνω επίμονος μέχρι να πάρω αυτό που ζήταγα.

Στη συνέχεια ενημερώθηκα από πρακτορείο ότι το δρομολόγιο του πλοίου είναι μεγάλο ανέκδοτο και αλλάζει συνέχεια ώρες ώστε πολλοί πράκτορες δεν κλείνουν στους πελάτες τους μ’ αυτό. Επίσης έμαθα ότι οι γονείς μου είχαν κλείσει με το πλοίο αυτό Σαντορίνη – Ηράκλειο πριν καμιά βδομάδα και το δρομολόγιο έγινε μετά από 10 ώρες χωρίς να τους πεί κάτι η εταιρία.

Μαθημένος από τα αεροπορικά ταξίδια που υπάρχουν πολύ αυστηροί κανόνες, μου κακοφάνηκε πολύ η ακύρωση του ταξιδιού μου και θέλω να ενημερωθώ αν μπορώ να κάνω κατι (βέβαια εγώ πήρα τα χρήματα μου πίσω) αλλά και να ενημερώσω τα υποψήφια «θύματα» για την κατάσταση που επικρατεί.

Άλλωστε τι θα γινόταν αν πήγαινα αύριο στις 12 Πειραιά και μου έλεγαν ότι το πλοίο θα φύγει (?) σε 7 ώρες?:(
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.254
Μηνύματα
885.117
Μέλη
38.934
Νεότερο μέλος
msayath

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom