Αγγελική μην αγχωνεσαι κατ'αρχην. Δοκίμασε πάλι αυριο, το check in γινεται από 15 μερες εως και 4 ωρες πριν την πτηση. Για να μην σου ερθει μειλ, υπαρχει περιπτωση να εγραψες λάθος το μειλ σου. Αν δεν τα καταφερεις και αυριο, μπορεις να επικοινωνήσεις σε αυτο το τηλεφωνο Contacting Customer Service
Όταν λες ότι δοκίμασες από άλλο τηλέφωνο μήπως εννοείς από άλλη συσκευή στο σπίτι;Γιατί ίσως να υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή.
Εμένα πάντως κάποιος φίλος που πήρε τηλέφωνο αυτές τις ημέρες και συνεννοήθηκε μια χαρά.
Τι να πω Αγγελική.Είσαι άτυχη.
Τον κωδικό της κράτησης τον γράφεις σίγουρα έχοντας το πληκτρολόγιο στα Αγγλικά γράμματα ε;
Δοκίμασε σε περίπτωση που δεν το έχεις κάνει, στο option 1 αλλά και 2 να βάζεις την πτήση της αναχώρησης και όχι της επιστροφής.
Φοβάμαι πάντως πως θα έγραψες ίσως κάποιο γράμμα λάθος όταν έγραφες το mail σου για να κάνεις την κράτηση και για αυτό δεν το αναγνωρίζει αλλά και δεν έστειλε mail επιβεβαίωσης κράτησης.