Ρωσία Ιστορία για ένα νεκρό Lada

kalspiros

Member
Μηνύματα
2.554
Likes
3.988
Επόμενο Ταξίδι
remaining UK
Ταξίδι-Όνειρο
yeah, whatever...

Βρισκόμασταν μέσα στο λεωφορείο 13 σωστά; Μπήκαμε από μια από τις πίσω πόρτες ενώ βγήκαμε από μπροστά και πληρώσαμε περίπου μισό ευρώ. Στη συνέχεια:

Υπάρχουν δύο τινά για την πληρωμή του Μετρό της Αγίας Πετρούπολης. Είτε βγάζετε τα μικρά νομισματάκια που τα χρησιμοποιείται στις εισόδους προς τις αποβάθρες με ακριβώς τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούσατε τα πενηντάρικα για το Bubble Bubble, είτε βγάζε κάρτα δέκα διαδρομών για μια βδομάδα. Συγκρίνετε τις τιμές γιατί υπάρχει πιθανότητα η κάρτα να σας βγαίνει πιο ακριβή από τα νομισματάκια (25 ρούβλια έκαστος). Διαλέγω κάρτα για να το παίξω hi tech (τρομάρα μου… με τέτοιο ipod?) και αρχίζω την κατάβαση με τις κυλιόμενες σκάλες (αλλά Βουδαπέστη δηλαδή γρηγορότερες από τις δικές μας). Κατάβαση σημαίνει ότι θα βρίσκεστε επί 2:30 λεπτά σε δαύτες! Φανταστείτε ότι πρέπει να κατεβείτε περίπου 70 μέτρα κάτω από τη γη, βάθος επιλεγμένο για να γίνουν με ασφάλεια οι διατρήσεις κάτω από τα κανάλια και τον Neva αλλά και για να χρησιμοποιηθούν ως καταφύγια.
alh4.googleusercontent.com__mr7puALiUp8_TfjhMCNXugI_AAAAAAAAAEo_UQM8yTUn_f4_s720_DSC05801.JPG

Εδώ στην μπλε γραμμή τα πράγματα είναι απλώς τυπικά (σε αντίθεση με την φαντασμαγορική κόκκινη). Πολυκαιρισμένοι σταθμοί, χωρίς έμπνευση, με μια κεντρική αποβάθρα. Επιλέξτε την κατεύθυνσή σας και κατεβείτε προς την πόλη (ο σταθμός Nevsky Prospect είναι «μονόδρομος»). Θα πρέπει ή να μετράτε τους σταθμούς, ή να παρακολουθείτε τα ονόματα στους σταθμούς (τα οποία όμως σπανίζουν) ή τέλος να προσπαθείτε να καταλάβετε τα Ρώσικα των μεγαφώνων, πράγμα που καλό θα ήταν να το χρησιμοποιήσετε ως την τελευταία διέξοδο. Για να τελειώσω με τα tips για το μετρό, πρώτων προμηθευθείτε καινούριο χάρτη καθώς κάποια πράγματα έχουν αλλάξει όπως π.χ. η μισή γραμμή 4 (κίτρινη) που έχει μετονομαστεί σε γραμμή 5 (μωβ) και δεύτερων προσοχή στους σταθμούς μεταβιβάσεως καθώς οι πλείστοι διαθέτουν δύο ονόματα. Τέλος, τα βαγόνια είναι πνιγμένα στις διαφημίσεις ενώ κάποια είναι βαμμένα με την ίδια μπογιά και τεχνοτροπία που βάφονταν τα καράβια στην δεκαετία του ’70!

Στο ξενοδοχείο τώρα, πιάνω συζήτηση με την ρεσεψιονίστ. Γνωρίζει τα προβλήματα της Ελλάδας και μου εκφράζει την επιθυμία της να έρθει αλλά και τον προβληματισμό της ως προς τους λόγους που μας διατηρούν εντός Σένγκεν τούτη την περίοδο ενώ θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε ορδές Ρώσων τουριστών που, λόγω δυσκολίας στην απόκτηση βίζας, προτιμούν άλλους «υποδεέστερους» προορισμούς (σύμφωνα με τα λεγόμενά της πάντα).

Καιρός για την πρώτη βολτούλα στην πόλη και την λέω βολτούλα καθώς.. εντάξει, δεν ξεπέρασε και τα 11 χιλιόμετρα… Ήταν ακριβώς τόσα…

Το ξενοδοχείο βρίσκεται καράκέντρο στην Γκοστίνι Ντβορ. Κινούμαι με κατεύθυνση προς τον ναό της Αναστάσεως, την εκκλησία «ζαχαρωτό» της πόλης. Εγώ δεν τα είχα δει πουθενά αλλού αυτά τα πράγματα άρα χρειάστηκε να την απολαύσω για κανένα δίλεπτο μέχρι να τραβήξω την πρώτη φωτογραφία.
alh4.googleusercontent.com__r_wrTGaFpgo_TfjibZeqY4I_AAAAAAAAAFk_t288BIodrpo_s512_DSC06115.JPG

alh4.googleusercontent.com__ftKfIyKmzlo_TfjgNfIaAfI_AAAAAAAAAEE_B_TIpGV798s_s720_DSC05619.JPG
alh5.googleusercontent.com__h3_eOyzJqwI_TfjgUfPfXrI_AAAAAAAAAEM_jwsQxbIoz6w_s720_DSC05623.JPG

Στην συνέχεια συνεχίζω βόρια προς το κανάλι Μόικα το οποίο και το περπατάω μέχρι την οδό των Εκατομμυριούχων και την Nevsky Prospect.
alh4.googleusercontent.com__j0Cp5gknHBw_TfjgUuvJpwI_AAAAAAAAAEI_6oPUUxoKSnw_s720_DSC05635.JPG

Στην διαδρομή εντοπίζω όλο και περισσότερους νεαρούς Ρώσους να κυκλοφορούν με ανθοδέσμες στα χέρια, στοιχείο που φανερώνει πως περίπου λειτουργεί το καμάκι εδώ πάνω. Επίσης το άλλο που παρατήρησα είναι ότι στους δρόμους δεν υπάρχουν πολλοί επαίτες αλλά όσοι υπάρχουν, δέχονται πολύ συχνά την ευσπλαχνία των συμπολιτών τους. Ήταν αρκετές οι φορές όπου ντόπιοι έκαναν μεταβολή και έψαχναν για πολύ ώρα τα πορτοφόλια τους μέχρι να βρούνε τα χρήματα που αναλογούν στην αγαθοεργία της ημέρας τους. Με τον ίδιο τρόπο αντιμετωπίζουν και τους μουσικούς του δρόμου.

Στρίβω αριστερά στην βαρετή και προβλέψιμη Nevsky με κατεύθυνση τον ναό Kazan
alh5.googleusercontent.com__f2iuENGir_s_Tfjf2jE6r7I_AAAAAAAAAD4_apRcJBl8gSE_s512_DSC05614.JPG

απ’ όπου θα συνεχίσω μέσω του καναλιού Griboedova μέχρι την Sennaya Ploshchad, την τεράστια πλατεία με την πλούσια ιστορία. Σε αυτή την διαδρομή θα βρείτε της Γέφυρα της Τράπεζας με τους Γρύπες με τα χρυσά φτερά στις άκρες της, που χρονολογείται από το 1826.
alh5.googleusercontent.com__WCU3QFdrjO0_TfjgkbzvBvI_AAAAAAAAAEQ_UCp9BeR8P50_s720_DSC05688.JPG

Η διαδρομή συνεχίζετε σε αυτό το κανάλι δίπλα από πολύχρωμα κτίρια φωτισμένα με το μαλακό φως του απομεσήμερου.
alh4.googleusercontent.com__9x5nASV99To_TfjhH2W8tOI_AAAAAAAAAEk_6K8jcElARKI_s720_DSC05785.JPG

Στάση στην Sennaya όπου, σε αντίθεση με τα όσα πούνε οι κακές γλώσσες, έφαγα το πρώτο και τελευταίο Subway σάντουιτς. Ά, η Sennaya δε λέει πλέον μία. Μη χάσετε τον χρόνο σας. Συνεχίζω στο Griboedova μέχρι το αδιάφορο για την δική μου αισθητική (όποια κι αν είναι αυτή) Θέατρο Μαριίνσκι και το Ωδείο Ρίμσκι. Από κει κατευθείαν πορεία προς την μεγάλη μου προσδοκία, το νησί της Νέας Ολλανδίας. Περικυκλωμένο από κανάλια, το προσεγγίζεις μόνο από δύο γέφυρας στα βόριά του οι οποίες την περίοδο αυτή είναι κλειστές. Τούτο το νησί έχει μια είσοδο απ’ όπου μπαίνανε τα καραβάκια, φορτώνονταν με ξυλεία από τις γύρω αποθήκες και έβγαιναν από τα ανατολικά γεμάτα και έτοιμα για την συνέχεια του ταξιδίου τους. Δυστυχώς, το είδα μόνο από μακριά.

Φτάνοντας στο τέλος τούτης της μέρας (μόνο και μόνο επειδή το πρόδιδε το ρολόι μου καθώς μαζεύτηκα στο ξενοδοχείο με μια λιακάδα αλά 18:30 Ελληνική) βγαίνω για πρώτη φορά στον Neva και προχωράω μέχρι τον Άγιο Ισαάκ, έναν επιβλητικό ναό που δεσπόζει στην πόλη με τον χρυσό του τρούλο.
alh4.googleusercontent.com___ltzCUIqdWk_Tfjgtiwp0jI_AAAAAAAAAEU_Bht74cL4fts_s720_DSC05733.JPG

Μια βόλτα τέλος από το κατάστημα των Faberge, αγόρασα καμιά δεκαριά από δαύτα (μου έχουν περισσέψει κάποια, αν θέλει κάποιος να μου κάνει την χάρη και να επωμιστεί μερικά, θα το χαρώ πολύ)
alh3.googleusercontent.com__89PYyt4Q1Fw_Tfjg4jqcVDI_AAAAAAAAAEc_ywvqAYrW1O4_s720_DSC05783.JPG

και πάω για ύπνο αλά Al Pacino στο Insomnia.
 

Attachments

taver

Member
Μηνύματα
12.497
Likes
29.133
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Γράψε ρε συ πρώτα 2 κουβέντες να καταλάβει ο κόσμος... Πότε πήγες, πως, με ποιούς...
 

kalspiros

Member
Μηνύματα
2.554
Likes
3.988
Επόμενο Ταξίδι
remaining UK
Ταξίδι-Όνειρο
yeah, whatever...
Ά σωστά, δεν το κρατάω πλέον μυστικό. Αλλά και πάλι ας περιμένουν. Αν πω από τώρα τα χουνέρια που σου έκανε η Swiss, ποιό το νόημα...??
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.271
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Η Αγία Πετρούπολη είναι ένας προορισμός που επιθυμώ πολύ να επισκεφτώ! Η ιστορία σου με βάζει στο κλίμα της πόλης...Ανυπομονώ για τη συνέχεια!
 

taver

Member
Μηνύματα
12.497
Likes
29.133
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Ά σωστά, δεν το κρατάω πλέον μυστικό. Αλλά και πάλι ας περιμένουν. Αν πω από τώρα τα χουνέρια που σου έκανε η Swiss, ποιό το νόημα...??
Τι φταίει η Swiss που ένας οδηγός στις Κάννες με πήγε στο αεροδρόμιο μόλις λίγα λεπτά πριν την πτήση?
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Γράψε ρε συ πρώτα 2 κουβέντες να καταλάβει ο κόσμος... Πότε πήγες, πως, με ποιούς...
Ε...ψιλοδικαιολογείται, αφού ξεκινάει με τη φράση ''σκόρπια λόγια''.

Σπύρο, μεγάλο πρόβλημα με τον φωτισμό κόντρα, ε; Να θές να δείς καλά και να μη σ'αφήνει.... :haha:
 

danev

Member
Μηνύματα
519
Likes
251
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια-Τσεχια-Σλοβακια.
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΦΙΟΡΔ
...Εδώ στην Moskovskaya, τα περισσότερα θυμίζουν το κοντινό παρελθόν της χώρας. Τα μπλοκ, τα φαγωμένα πεζοδρόμια από γυμνό και σκασμένο μπετό, το μεγαλόπρεπο Μνημείο της Νίκης. Αυτή ήταν και η περιοχή την οποία προσπάθησε ο Στάλιν να την αναδείξει ως το νέο κέντρο της πόλης, μακριά από το «πολύ» παραποτάμιο κέντρο...

Σε διαμέρισμα ακριβώς δίπλα στην Moskovskaya, έμεινα την τελευταία φορά και μάλιστα στις <λευκές νύχτες>! Ανεπανάληπτη εμπειρία ο τρόπος που οι κάτοικοι ζουν τις <νύχτες> αυτές! Ειδικά όταν μεταμεσονύκτιες ώρες ανοίγουν οι γέφυρες του Νέβα για τα πλοια και έτσι η κυκλοφορία σταματά! :clap:
 

kalspiros

Member
Μηνύματα
2.554
Likes
3.988
Επόμενο Ταξίδι
remaining UK
Ταξίδι-Όνειρο
yeah, whatever...
Σε διαμέρισμα ακριβώς δίπλα στην Moskovskaya, έμεινα την τελευταία φορά και μάλιστα στις <λευκές νύχτες>! Ανεπανάληπτη εμπειρία ο τρόπος που οι κάτοικοι ζουν τις <νύχτες> αυτές! Ειδικά όταν μεταμεσονύκτιες ώρες ανοίγουν οι γέφυρες του Νέβα για τα πλοια και έτσι η κυκλοφορία σταματά! :clap:
Τ' ακούτε βρε οι δυο σας??? Που σας είχα φάει τ' αυτιά για τούτο το θέαμα κι εσείς πηγαίνατε για ύπνο???

Σπύρο, μεγάλο πρόβλημα με τον φωτισμό κόντρα, ε; Να θές να δείς καλά και να μη σ'αφήνει.... :haha:
Αν εξαιρέσεις κάποια ηθελημένα flair effect κατά τ' άλλα μεγάλο πρόβλημα το οποίο όμως σου το λύνει η πόλη... (ά, εσύ μάλλον μιλάς για τον φωτισμό μέσα στο μετρό, έ; )

Τι φταίει η Swiss που ένας οδηγός στις Κάννες με πήγε στο αεροδρόμιο μόλις λίγα λεπτά πριν την πτήση?
Κάποιοι μου άνοιξαν τα μάτια και μου παρουσίασαν ένα νέο και πιο πιθανό σενάριο το οποίο λέει ότι προστατεύεις την συμμαχία...:D
 

danev

Member
Μηνύματα
519
Likes
251
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια-Τσεχια-Σλοβακια.
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΦΙΟΡΔ
Τ' ακούτε βρε οι δυο σας??? Που σας είχα φάει τ' αυτιά για τούτο το θέαμα κι εσείς πηγαίνατε για ύπνο???
Τρείς είσασταν? Ε, θα είχατε γίνει 6, για να μην πω 9 και κόψετε φλέβες!:bleh:
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.708
Likes
6.339
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
Ποιοι αυτοί οι δύο;;;:D

Χάσατε "Λευκές Νύχτες"!!!!!!!
 

kalspiros

Member
Μηνύματα
2.554
Likes
3.988
Επόμενο Ταξίδι
remaining UK
Ταξίδι-Όνειρο
yeah, whatever...
Εντάξει βρε παιδιά, είπα μπούρδα (άκου κει "λευκές μέρες"!!!)
Με τον taver και τον samion... θα τα πούμε όλα, είχε γέλιο η υπόθεση....
 

kalspiros

Member
Μηνύματα
2.554
Likes
3.988
Επόμενο Ταξίδι
remaining UK
Ταξίδι-Όνειρο
yeah, whatever...
Everlasting sunshine

Βρισκόμασταν μέσα στο λεωφορείο 13 σωστά; Μπήκαμε από μια από τις πίσω πόρτες ενώ βγήκαμε από μπροστά και πληρώσαμε περίπου μισό ευρώ. Στη συνέχεια:

Υπάρχουν δύο τινά για την πληρωμή του Μετρό της Αγίας Πετρούπολης. Είτε βγάζετε τα μικρά νομισματάκια που τα χρησιμοποιείται στις εισόδους προς τις αποβάθρες με ακριβώς τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούσατε τα πενηντάρικα για το Bubble Bubble, είτε βγάζε κάρτα δέκα διαδρομών για μια βδομάδα. Συγκρίνετε τις τιμές γιατί υπάρχει πιθανότητα η κάρτα να σας βγαίνει πιο ακριβή από τα νομισματάκια (25 ρούβλια έκαστος). Διαλέγω κάρτα για να το παίξω hi tech (τρομάρα μου… με τέτοιο ipod?) και αρχίζω την κατάβαση με τις κυλιόμενες σκάλες (αλλά Βουδαπέστη δηλαδή γρηγορότερες από τις δικές μας). Κατάβαση σημαίνει ότι θα βρίσκεστε επί 2:30 λεπτά σε δαύτες! Φανταστείτε ότι πρέπει να κατεβείτε περίπου 70 μέτρα κάτω από τη γη, βάθος επιλεγμένο για να γίνουν με ασφάλεια οι διατρήσεις κάτω από τα κανάλια και τον Neva αλλά και για να χρησιμοποιηθούν ως καταφύγια.
alh4.googleusercontent.com__mr7puALiUp8_TfjhMCNXugI_AAAAAAAAAEo_UQM8yTUn_f4_s720_DSC05801.JPG

Εδώ στην μπλε γραμμή τα πράγματα είναι απλώς τυπικά (σε αντίθεση με την φαντασμαγορική κόκκινη). Πολυκαιρισμένοι σταθμοί, χωρίς έμπνευση, με μια κεντρική αποβάθρα. Επιλέξτε την κατεύθυνσή σας και κατεβείτε προς την πόλη (ο σταθμός Nevsky Prospect είναι «μονόδρομος»). Θα πρέπει ή να μετράτε τους σταθμούς, ή να παρακολουθείτε τα ονόματα στους σταθμούς (τα οποία όμως σπανίζουν) ή τέλος να προσπαθείτε να καταλάβετε τα Ρώσικα των μεγαφώνων, πράγμα που καλό θα ήταν να το χρησιμοποιήσετε ως την τελευταία διέξοδο. Για να τελειώσω με τα tips για το μετρό, πρώτων προμηθευθείτε καινούριο χάρτη καθώς κάποια πράγματα έχουν αλλάξει όπως π.χ. η μισή γραμμή 4 (κίτρινη) που έχει μετονομαστεί σε γραμμή 5 (μωβ) και δεύτερων προσοχή στους σταθμούς μεταβιβάσεως καθώς οι πλείστοι διαθέτουν δύο ονόματα. Τέλος, τα βαγόνια είναι πνιγμένα στις διαφημίσεις ενώ κάποια είναι βαμμένα με την ίδια μπογιά και τεχνοτροπία που βάφονταν τα καράβια στην δεκαετία του ’70!

Στο ξενοδοχείο τώρα, πιάνω συζήτηση με την ρεσεψιονίστ. Γνωρίζει τα προβλήματα της Ελλάδας και μου εκφράζει την επιθυμία της να έρθει αλλά και τον προβληματισμό της ως προς τους λόγους που μας διατηρούν εντός Σένγκεν τούτη την περίοδο ενώ θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε ορδές Ρώσων τουριστών που, λόγω δυσκολίας στην απόκτηση βίζας, προτιμούν άλλους «υποδεέστερους» προορισμούς (σύμφωνα με τα λεγόμενά της πάντα).

Καιρός για την πρώτη βολτούλα στην πόλη και την λέω βολτούλα καθώς.. εντάξει, δεν ξεπέρασε και τα 11 χιλιόμετρα… Ήταν ακριβώς τόσα…

Το ξενοδοχείο βρίσκεται καράκέντρο στην Γκοστίνι Ντβορ. Κινούμαι με κατεύθυνση προς τον ναό της Αναστάσεως, την εκκλησία «ζαχαρωτό» της πόλης. Εγώ δεν τα είχα δει πουθενά αλλού αυτά τα πράγματα άρα χρειάστηκε να την απολαύσω για κανένα δίλεπτο μέχρι να τραβήξω την πρώτη φωτογραφία.
alh4.googleusercontent.com__r_wrTGaFpgo_TfjibZeqY4I_AAAAAAAAAFk_t288BIodrpo_s512_DSC06115.JPG

alh4.googleusercontent.com__ftKfIyKmzlo_TfjgNfIaAfI_AAAAAAAAAEE_B_TIpGV798s_s720_DSC05619.JPG
alh5.googleusercontent.com__h3_eOyzJqwI_TfjgUfPfXrI_AAAAAAAAAEM_jwsQxbIoz6w_s720_DSC05623.JPG

Στην συνέχεια συνεχίζω βόρια προς το κανάλι Μόικα το οποίο και το περπατάω μέχρι την οδό των Εκατομμυριούχων και την Nevsky Prospect.
alh4.googleusercontent.com__j0Cp5gknHBw_TfjgUuvJpwI_AAAAAAAAAEI_6oPUUxoKSnw_s720_DSC05635.JPG

Στην διαδρομή εντοπίζω όλο και περισσότερους νεαρούς Ρώσους να κυκλοφορούν με ανθοδέσμες στα χέρια, στοιχείο που φανερώνει πως περίπου λειτουργεί το καμάκι εδώ πάνω. Επίσης το άλλο που παρατήρησα είναι ότι στους δρόμους δεν υπάρχουν πολλοί επαίτες αλλά όσοι υπάρχουν, δέχονται πολύ συχνά την ευσπλαχνία των συμπολιτών τους. Ήταν αρκετές οι φορές όπου ντόπιοι έκαναν μεταβολή και έψαχναν για πολύ ώρα τα πορτοφόλια τους μέχρι να βρούνε τα χρήματα που αναλογούν στην αγαθοεργία της ημέρας τους. Με τον ίδιο τρόπο αντιμετωπίζουν και τους μουσικούς του δρόμου.

Στρίβω αριστερά στην βαρετή και προβλέψιμη Nevsky με κατεύθυνση τον ναό Kazan
alh5.googleusercontent.com__f2iuENGir_s_Tfjf2jE6r7I_AAAAAAAAAD4_apRcJBl8gSE_s512_DSC05614.JPG

απ’ όπου θα συνεχίσω μέσω του καναλιού Griboedova μέχρι την Sennaya Ploshchad, την τεράστια πλατεία με την πλούσια ιστορία. Σε αυτή την διαδρομή θα βρείτε της Γέφυρα της Τράπεζας με τους Γρύπες με τα χρυσά φτερά στις άκρες της, που χρονολογείται από το 1826.
alh5.googleusercontent.com__WCU3QFdrjO0_TfjgkbzvBvI_AAAAAAAAAEQ_UCp9BeR8P50_s720_DSC05688.JPG

Η διαδρομή συνεχίζετε σε αυτό το κανάλι δίπλα από πολύχρωμα κτίρια φωτισμένα με το μαλακό φως του απομεσήμερου.
alh4.googleusercontent.com__9x5nASV99To_TfjhH2W8tOI_AAAAAAAAAEk_6K8jcElARKI_s720_DSC05785.JPG

Στάση στην Sennaya όπου, σε αντίθεση με τα όσα πούνε οι κακές γλώσσες, έφαγα το πρώτο και τελευταίο Subway σάντουιτς. Ά, η Sennaya δε λέει πλέον μία. Μη χάσετε τον χρόνο σας. Συνεχίζω στο Griboedova μέχρι το αδιάφορο για την δική μου αισθητική (όποια κι αν είναι αυτή) Θέατρο Μαριίνσκι και το Ωδείο Ρίμσκι. Από κει κατευθείαν πορεία προς την μεγάλη μου προσδοκία, το νησί της Νέας Ολλανδίας. Περικυκλωμένο από κανάλια, το προσεγγίζεις μόνο από δύο γέφυρας στα βόριά του οι οποίες την περίοδο αυτή είναι κλειστές. Τούτο το νησί έχει μια είσοδο απ’ όπου μπαίνανε τα καραβάκια, φορτώνονταν με ξυλεία από τις γύρω αποθήκες και έβγαιναν από τα ανατολικά γεμάτα και έτοιμα για την συνέχεια του ταξιδίου τους. Δυστυχώς, το είδα μόνο από μακριά.

Φτάνοντας στο τέλος τούτης της μέρας (μόνο και μόνο επειδή το πρόδιδε το ρολόι μου καθώς μαζεύτηκα στο ξενοδοχείο με μια λιακάδα αλά 18:30 Ελληνική) βγαίνω για πρώτη φορά στον Neva και προχωράω μέχρι τον Άγιο Ισαάκ, έναν επιβλητικό ναό που δεσπόζει στην πόλη με τον χρυσό του τρούλο.
alh4.googleusercontent.com___ltzCUIqdWk_Tfjgtiwp0jI_AAAAAAAAAEU_Bht74cL4fts_s720_DSC05733.JPG

Μια βόλτα τέλος από το κατάστημα των Faberge, αγόρασα καμιά δεκαριά από δαύτα (μου έχουν περισσέψει κάποια, αν θέλει κάποιος να μου κάνει την χάρη και να επωμιστεί μερικά, θα το χαρώ πολύ)
alh3.googleusercontent.com__89PYyt4Q1Fw_Tfjg4jqcVDI_AAAAAAAAAEc_ywvqAYrW1O4_s720_DSC05783.JPG

και πάω για ύπνο αλά Al Pacino στο Insomnia.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.265
Μηνύματα
885.647
Μέλη
38.945
Νεότερο μέλος
Dim69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom