Γενικά Λάθος Καταχώριση Στοιχείων

xameno_rouxo

Member
Μηνύματα
121
Likes
12
^
οχι να μην δηλωσεις τηλεφωνο που μπορουν να σε βρουνε
εγω λεω για την επιλογη να σου στειλουν τα στοιχεια της πτησης σε μνμ,το οποιο χρεωνεται 3-4 ευρω
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.375
Likes
14.282
^
οχι να μην δηλωσεις τηλεφωνο που μπορουν να σε βρουνε
εγω λεω για την επιλογη να σου στειλουν τα στοιχεια της πτησης σε μνμ,το οποιο χρεωνεται 3-4 ευρω
Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η εξαίρεση.Πρός το παρόν οι περισσότερες δεν χρεώνουν τα μηνύματα.Και φυσικά για κάθε ενδεχόμενο καλό είναι να υπάρχει ο σωστός αριθμός κινητού.
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.047
Likes
1.827
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ταξίδι-Όνειρο
3η βραχονησίδα αριστερά
κοίτα ευτυχώς που έβαλες σωστό email :)

(εγώ να σου πω την αλήθεια, όταν κάνω την κράτηση, μέχρι να δω ότι μου ήλθε το email, δεν φεύγω από τα στοιχεία κράτησης ή γράφω κάπου τον κωδικό κράτησης ....και αυτό γιατί είμαι ψυχαναγκαστική...:haha:)

τώρα για την επιπλέον χρέωση της Ryanair, δεν έχω άποψη...δεν το έβαλα ποτέ... και δεν μου έτυχε να επιβεβαιώσω ότι χρειάζεται ή ότι δεν χρειάζεται........

το λάθος τηλέφωνο που έβαλες, είναι υπαρκτός αριθμός...
θα ψάχνεται ο άλλος να δει τι είναι :haha:
(φαντάσου να είναι κανένας παντρεμένος και να το είδε η γυναίκα του :haha:)
 

taver

Member
Μηνύματα
12.487
Likes
28.956
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
μην το λέτε ότι δεν χρησιμεύει το νούμερο του τηλεφώνου....

εμείς επιστρέφοντας από to ταξίδι μας (Βιετνάμ- Καμπότζη), πέσαμε στην αναγγελία απεργίας ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας...(που μετά ακυρώθηκε)...
αποτέλεσμα αυτού ήταν να ακυρωθούν οι 2 πτήσεις μας (από Bangkok & από Doha) και καθώς δεν είχε περάσει το νουμερο του κινητού μου και στα εισιτήρια επιστροφής, δεν είχαμε καμία ειδοποίηση...
όταν μετά στο αεροδρόμιο της Bangkok μιλήσαμε με Qatar στην Ελλάδα, για το πρόβλημα της ακύρωσης πτήσεων, πρόσθεσαν τα κινητά μας στα στοιχεία μας... και τα ξημερώματα που κοιμόμασταν και περιφερόμασταν στο αεροδρόμιο (σαν τον Tom Hanks:haha:), μας τηλεφώνησαν για να μας πουν σε ποια πτήση μας έβαλαν...
Καλά όλα αυτά, αλλά μιλάμε για Ryanair. Η πιθανότητα να σε πάρει τηλέφωνο η Ryanair για το οτιδήποτε (εκτός αν είναι κάτι που θα το χρεώσει), είναι μηδεν. 0. Zero. Nada.
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.723
Likes
14.824
Επόμενο Ταξίδι
Κοιλάδα μέσου Ρήνου.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
εγώ που πάντα κάνω τσεκ ιν μερικές ώρες πριν την πτήση, μου έρχονται τουλάχιστον 3 μειλ αρχής γενομένης από την ημέρα που δικαιουμαι δωρεάν επιλογή θέσης και μετά μέρα παρά μέρα και την τελευταία μέρα πριν την πτήση έρχεται και sms στο κινητό μου για τελευταία υπενθύμιση το οποίο δεν χρεώνεται.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
(εγώ να σου πω την αλήθεια, όταν κάνω την κράτηση, μέχρι να δω ότι μου ήλθε το email, δεν φεύγω από τα στοιχεία κράτησης ή γράφω κάπου τον κωδικό κράτησης ....και αυτό γιατί είμαι ψυχαναγκαστική...:haha:)
Κι εγώ κρατάω ανοιχτό το παραθύρι με την κράτηση, αλλά αυτό δεν το λες ψυχαναγκασμό. Φίλαγε τα ρούχα ρούχα σου να 'χεις τα μισά, το λες. :cool:

(φαντάσου να είναι κανένας παντρεμένος και να το είδε η γυναίκα του :haha:)
Μπουρλόόότο!

εγώ που πάντα κάνω τσεκ ιν μερικές ώρες πριν την πτήση, μου έρχονται τουλάχιστον 3 μειλ αρχής γενομένης από την ημέρα που δικαιουμαι δωρεάν επιλογή θέσης και μετά μέρα παρά μέρα και την τελευταία μέρα πριν την πτήση έρχεται και sms στο κινητό μου για τελευταία υπενθύμιση το οποίο δεν χρεώνεται.
Με τη ράυαν όλα αυτά; ! Στενές επαφές τρίτου τύπου, ο Μάκης μας! :p
 

marial28

New Member
Μηνύματα
3
Likes
1
Έχω κλείσει αεροπορικά από Θεσσαλονίκη για Παρίσι και έχει γίνει ένα μικρό λάθος. Έχω δύο επίθετα και στα εισιτήρια της ryanair έχω βάλει ανάμεσα παύλα, ενώ στην ταυτότητα μου δεν υπάρχει η παύλα. Το θέμα είναι ότι έχουν περάσει 24 ώρες, για την ακρίβεια βδομάδες και είδα ότι ισχύουν μεγάλες χρεώσεις. Το λάθος όμως είναι πολύ ασήμαντο. Τι μπορώ να κάνω; Θα έχω θέμα;
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Έχω κλείσει αεροπορικά από Θεσσαλονίκη για Παρίσι και έχει γίνει ένα μικρό λάθος. Έχω δύο επίθετα και στα εισιτήρια της ryanair έχω βάλει ανάμεσα παύλα, ενώ στην ταυτότητα μου δεν υπάρχει η παύλα. Το θέμα είναι ότι έχουν περάσει 24 ώρες, για την ακρίβεια βδομάδες και είδα ότι ισχύουν μεγάλες χρεώσεις. Το λάθος όμως είναι πολύ ασήμαντο. Τι μπορώ να κάνω; Θα έχω θέμα;
Να πας στο chat της εταιρείας και θα στο αλλάξουν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.191
Μηνύματα
883.457
Μέλη
38.897
Νεότερο μέλος
Ρεκομπα

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom