Αυστρία Μια ερώτηση

NikosUs

Member
Μηνύματα
10
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Φρανκφούρτη
Ταξίδι-Όνειρο
Η.Π.Α
Καλησπέρα ! Επειδή είμαι λίγο αρχάριος σχετικά με τα ταξίδια , μιας και έχω ταξιδέψει 2 φορές εξωτερικό μονο (1 με αεροπλανο η αλλη με πλοιο) , σκοπεύω να ταξιδέψω στην Ελβετία τα Χριστούγεννα , και όλες οι οικονομικές πτήσεις που μου εμφανίζει το momondo είναι με στάση ! Αυτη λοιπον η στάση είναι στην Βιέννη και διαρκεί 9 ώρες. Θα ήθελα λοιπον να μάθω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να την επισκεφθώ ,καθώς θα βρίσκομαι εκει ! Το αεροδρόμιο δεν είναι μακριά απο το κέντρο , επομένως θα ηταν μια καλή ευκαιρία ! Αλλα το θέμα ειναι η βαλίτσα μου ! Μπορώ να την αφήσω κάπου στο αεροδρόμιο , ή γενικώς κάπου ώστε να μην την κουβαλάω ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων ! :)
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.064
Likes
6.303
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Αν το εισιτήριο είναι ενιαίο (που όπως μας τα γράφεις μάλλον ενιαίο είναι) την βαλίτσα θα την παραλάβεις κατευθείαν στην Ελβετία. Αν όχι, στα περισσότερα αεροδρόμια έχει υπηρεσία φύλαξης αποσκευών με κάποια χρέωση.
 

NikosUs

Member
Μηνύματα
10
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Φρανκφούρτη
Ταξίδι-Όνειρο
Η.Π.Α
Τι εννοεις ενιαιο; Για την ακρίβεια το εισητήριο ειναι Θεσσαλονίκη-Ζυρίχη με στάση στην Βιέννη.(9 ωρες). Δηλαδή στην ουσία εγω την βαλίτσα θα την δώ πρώτη φορα στη θεσσαλονίκη , και θα την ξαναδώ στην Ελβετία ετσι ; Αλήθεια ; Και πόσο κοστίζουν αυτες οι υπηρεσίες περίπου ;
 

ANNA-PANOS

Member
Μηνύματα
2.001
Likes
2.094
Επόμενο Ταξίδι
........................
Ταξίδι-Όνειρο
Τώρα, απλά ένα ταξίδι...
Δεν κοστιζουν.Αφου ειναι ενιαιο το εισητηριο ετσι γινεται.Και να θελες να πας βολτα στη Βιεννη με τη βαλιτσα, δε θα στη δινανε.
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.064
Likes
6.303
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
αφου θα την παραλάβεις στην Ελβετία (την βαλίτσα) μην ασχολείσαι με την φύλαξη αποσκευών. Με ποιa εταιρεία πας? Austrian airlines?
 

NikosUs

Member
Μηνύματα
10
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Φρανκφούρτη
Ταξίδι-Όνειρο
Η.Π.Α