Ξεσηκώθηκαν οι Χιώτες- Μποϊκοτάρουν την Olympic Air και προτιμούν τούρκικη εταιρεία λόγω κόστους

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Προσφατα απαγορευσαν στην Turkish να βαλει δευτερη πτηση για Θεσσαλονικη και δεν υπαρχει πιθανοτητα να απαγορευσουν στους Χιωτες που τους εχουν χεσμενους να πεταξουν.
Οι πτήσεις προς - από Τουρκία εμπίπτουν σε ειδικές διακρατικές συμφωνίες, μια που η Τουρκία δεν είναι μέλος της Ε.Ε. Συνεπώς πολύ καλά έκανε η ΥΠΑ και δεν έδωσε άδεια για δεύτερη πτήση της ΤΚ στην Θεσσαλονίκη... με άλλα λόγια είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση το παράδειγμα που λες με την πτήση προς- από την Χίο... πόσες φορές θα το πω, για να το καταλάβετε... όποιος γουστάρει, μπορεί να πετάξει όπου και όσο θέλει μέσα στην Ελλάδα και παντού στην Ε.Ε, αρκεί να μην είναι το δρομολόγιο άγονο και αρκεί να υπάρχουν χρονοθυρίδες στα εκάστοτε αεροδρόμια...

Ενταξει, δεν εχω κατι αλλο να πω... Προφανως δεν βλεπετε φτωχεια, αναξιοκρατια, διαπλοκη, διαφθορα και αδιαφορια στην Ελλαδα και να σας πεισω για το αντιθετο το θεωρω ματαιο. Συνεχιστε να πιστευετε ο,τι θελετε.
Στο συγκεκριμένο θέμα δεν κάνουμε πολιτική, απλά λέμε ότι 100€ για να πάει και να έρθει κάποιος στην Χίο είναι λογικό ποσό... δεν μπορεί να κοστίζει λιγότερο μια πτήση, τέλος... αυτό είναι αντικειμενικός παράγοντας και δεν έχει να κάνει ούτε με την φτώχεια ούτε με την διαπλοκή ούτε με την διαφθορά που επικρατεί στην Ελλάδα... είναι το ίδιο σα να ζητάς να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο εμπορικής αξίας 10.000€ με 500€...

Στα της Γαλλίας τώρα...

Πρώτα από όλα οι Γαλλικές εταιρίες που εκτελούν εσωτερικά δρομολόγια είναι ελάχιστες και σχεδόν όλες μέλη της ΑF... ελάχιστες είναι οι χώρες που μπορούν να έχουν πάνω από 2 άντε 3 σοβαρές σε μέγεθος αεροπορικές εταιρίες... μην μπερδεύεις τις 30 εταιρίες που έχουν πάρει άδεια από την Γαλλική ΥΠΑ με αυτές που εκτελούν προγραμματισμένα δρομολόγια...

Δεύτερον οι τιμές των εσωτερικών δρομολογίων είναι ακριβώς στα επίπεδα που είναι στην Ελλάδα... σε διαβεβαιώ ότι το κόστος ενός αεροπορικού ταξιδιού δεν εξαρτάται από το επίπεδο διαβίωσης των κατοίκων αλλά από ένα σωρό αντικειμενικούς παράγοντες, όπως τις τιμές των καυσίμων, τα αεροπορικά τέλη τον τύπο του αεροπλάνου, την πυκνότητα δρομολογίων, την κίνηση κ.α... άρα τα όσα μας λες για την διαφορά οικονομικού επιπέδου των δύο χωρών είναι αέρας φρέσκος...

Τρίτον... σωστά λες ότι στη Γαλλία υπάρχουν και μη Γαλλικές εταιρίες που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού... αυτό σημαίνει ότι υπάρχει κίνηση και συνεπώς κέρδος για τις εταιρίες, πράγμα που σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Αν οι εταιρίες που ανέφερες υποπτεύονταν ότι υπάρχει σοβαρό κέρδος για τις εσωτερικές Ελληνικές γραμμές να είσαι σίγουρος ότι θα εκτελούσαν και με το παραπάνω αυτά τα δρομολόγια... αρα αν με τέτοιο ανταγωνισμό οι τιμές στη Γαλλία παραμένουν σε επίπεδα Ελλάδας, αυτό σημαίνει ότι η αγορά στην Γαλλία συσσωρεύει υπερκέρδη και οι Ελληνικές τιμές είναι πολύ ανταγωνιστικότερες...
 

Katsim

New Member
Μηνύματα
3
Likes
6
Σέβομαι τις απόψεις όλων σας το μόνο που με ενόχλησε ειναι η απαξίωση των ανθρώπων αυτών που προσπαθούν για κάτι καλύτερο!!
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.032
Likes
12.155
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
@Traveller Εμενα η διαφωνια μου δεν ειναι τιμολογιακη αλλα διαφωνια ως προς την πολιτικη παροχων του κρατους προς τους πολιτες του, την ευκολια δημιουργιας αεροπορικης απο τους ντοπιους και τον χαρακτηρισμο ως "εμμετικο εκβιασμο" της αναγκης τους να στραφουν στην Τουρκια.

Η Α3 καλα κανει και εχει αυτες τις τιμες και δικαιωμα της στην τελικη. Και οντως συμφωνω πως μπορει να μην βγαινει παρακατω. Αν ομως οι Χιωτες (και οι οποιοιδηποτε Χιωτες) επιλεξουν τους Τουρκους, να εγκαταλειψει την Χιο και οχι να κανει μια επιθετικη εκπτωτικη τιμολογιακη πολιτικη για να ξανακερδισει τους χαμενους πελατες.

Ειμαι υπερ της επιδοτησης των αεροπορικων εισιτηριων για τις νησιωτικες περιοχες κατα τη χειμερινη περιοδο και τις μερες της θερινης που ειναι αδυνατη η ακτοπλοικη συνδεση. Επιδοτηση που θα δινεται στους κατοικους των νησιων, ειτε ως φιξ ποσο ανα εισιτηριο (π.χ. 25€ για καθε εισιτηριο ανεξαρτητα απο την τιμη του) , ειτε ως ποσοστο επι της τιμης του εισιτηριου (π.χ. 20%), ειτε ως ετησιο επιδομα για αγορα εισιτηριων εντος της χωρας (π.χ. 400€) το χρονο με την υποχρεωση να πληρωνει ο κατοχος ενα ελαχιστο ποσο (π.χ. τους φορους αεροδρομιων). Οπως επισης και μια εξτρα επιδοτησης για τους φοιτητες και φανταρους που οι γονεις τους ζουν στα νησια και οι ιδιοι σπουδαζουν ή υπηρετουν αλλου.

Θεωρω αυτονοητο, πως τα ασφαλιστικα ταμεια και η προνοια θα επρεπε να καλυπτουν ολες τις αναγκαστικες μεταφορες, των κατοικων ολης της χωρας, για οποιαδηποτε λογο υγειας στο 100% για αποστασεις μεγαλυτερες απο 50 χιλιομετρα και οταν προκειται για χρονια πασχοντες ανεξαρτητως αποστασης.

Οι Χιωτες στελνουν μηνυμα με δυο αποδεκτες. Απο τη μια στην Α3 που δεν εχει κανεις απαιτηση να το αποδεχθει. Σαν επιχειρηση ας το σταθμισει κι ας κοιταξει το συμφερον της και απο την αλλη στην πολιτεια, που ειλικρινα δεν καταλαβαινω το λογο -αφου θα τους γραψει στα παλαιοτερα των υποδηματων της οπως κανει παντα- .

Δεν υπαρχει κανενας "εμμετικος εκβιασμος", εμμετικα ειναι τα μυαλα που σκεφτονται ετσι για τις ζωες συνανθρωπων τους.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Στην Ελλάδα του 2013 όπου μισθοί καταρρέουν, κεκτημένα δεκαετιών σαρώνονται, η ανεργία γιγαντώνεται και η δημόσια παιδεία και υγεία εξαφανίζονται, αυτά που αναφέρεις είναι εντελώς παράλογα και ανεφάρμοστα...

Για την οικονομία της κουβέντας όμως θα ακολουθήσω τον συλλογισμό σου και για μια ακόμη φορά θα διαφωνήσω... Έστω λοιπόν ότι το κράτος είχε την δυνατότητα να διαθέσει έξτρα χρήματα για αεροπορικά εισιτήρια, πράγμα που δεν γίνεται σχεδόν πουθενά στην Ε.Ε, τότε χίλιες φορές θα προτιμούσα να τα διαθέσει στις υποδομές του νησιού, όπως την αναβάθμιση του νοσοκομείου και των σχολικών κτιρίων παρά να τα μοιράσει σε ταξιδάκια... το συγκεκριμένο σχόλιο σου είναι πλήρως ανεφάρμοστο και κυρίως λάθος... πάντα προσπαθείς να βρεις και να θεραπεύσεις την αιτία και όχι το αποτέλεσμα... το να ξοδεύει λοιπόν το κράτος χρήματα σε επιδοτήσεις αεροπορικών ταξιδιών είναι εντελώς παράλογο την στιγμή που με αυτά τα χρήματα θα μπορούσε να προσληφθεί ιατρικό προσωπικό, καθηγητές και να αναβαθμίζονταν οι υλικοτεχνικές υποδομές του νησιού...

Κλείνω λέγοντας ότι δεν υπάρχει καν εμετικός εκβιασμός γιατί δεν υφίσταται θέμα τουρκικών αερογραμμών... κουτοπονηριά υπάρχει και προσπάθεια να δημιουργήσουμε ντόρο για ένα θέμα που υποτίθεται ότι αδικούμαστε... την συγκεκριμένη χρονική περίοδο ολόκληρος ο Ελληνικός λαός καταπιέζεται από μια στυγνά δικτατορική κυβέρνηση και όχι μόνο οι Χιώτες... όταν αυτό το καταλάβουμε όλοι μας και δεν κοιτάμε μόνο την πάρτη μας, ίσως κάτι γίνει...
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.032
Likes
12.155
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
το να ξοδεύει λοιπόν το κράτος χρήματα σε επιδοτήσεις αεροπορικών ταξιδιών είναι εντελώς παράλογο την στιγμή που με αυτά τα χρήματα θα μπορούσε να προσληφθεί ιατρικό προσωπικό, καθηγητές και να αναβαθμίζονταν οι υλικοτεχνικές υποδομές του νησιού...
Αν δεν πανε κατευθειαν στον κοσμο θα φαγωθουν απο τους μακρυχερηδες. Αυτο κανει το κρατος δεκαετιες εδω και δεκαετιες. Αναβαθμιζει τις υλικοτεχνικες υποδομες των νησιων, των ακριτικων και απομακρυσμενων περιοχων και στελνει πληθωρα δασκαλων και ιατρων. Καμια ελλειψη σε κανενα νησι.

Ωρες ωρες σκεφτομαι πως αν δεν εγραφες στα ελληνικα αλλα σε αλλη γλωσσα θα στοιχιμαειζα πως δεν εχεις πατησει το ποδι σου στην Ελλαδα.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Ω μα φυσικά... καλύτερα απευθείας επιδοτήσεις στα χέρια του λαού, σαν εκείνες του Κωστάκη στις πυρκαγιές της Πελοπονήσσου, σαν τις επιδοτήσεις της ΕΟΚ στους αγρότες επί Ανδρέα ή σαν τις τελευταίες γελοιότητες με τις σημερινές επιδοτήσεις της θέρμανσης... ήθελα να ήξερα διαβάζεται τι διάολο γράφετε?

Τέλος πάντων το θέμα πιστεύω ότι εξαντλήθηκε... όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν... οι υπόλοιποι ας περιμένουν την κοινωνική πρόνοια να τους επιδοτεί τα αεροπορικά τους ταξίδια...
 

nena

Member
Μηνύματα
867
Likes
470
Ταξίδι-Όνειρο
greenland-φεροε-svalbard
γενικα η περιφερεια εχει προβλημα, πριν την ryanair απο τη θεσνικη δεν ταξιδευαμε παρα μονο κανα σαντανσκι που δεν εχω χειροτερο λεμε!
τωρα δεν υπαρχει ατομο που δεν πηγε εξωτερικο στην περιοχη μου.

κατι αντιστοιχο χρειαζεται κ η Χιος κτλ..δυστυχως.

το χαρμοσυνο νεο ηταν η aegean... με κατι 60αρια εως 80αρια αξιωθηκα κ γω να κλεισω με νορμαλ εταιρεια!
ιστορικες στιγμες..:oscar:
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.115
Likes
41.394
οι υπόλοιποι ας περιμένουν την κοινωνική πρόνοια να τους επιδοτεί τα αεροπορικά τους ταξίδια...
Και καλά θα κάνουν να περιμένουν και να απαιτήσουν. Δεν καλύπτει η αεροπορική μετακίνηση μόνο ανάγκες αναψυχής. Αν συναντήσει κανείς οικογένεια ολόκληρη στο Παίδων να συνοδεύει παιδί που έχει ανάγκη από ειδικότητα σπάνια που είναι αδύνατο να αποκτήσει το νοσοκομείο Χίου, καταλαβαίνει ότι τα 100 ευρώ το άτομο είναι τεράστιο ποσό. Και δεν έχουν εναλλακτική να ταξιδέψουν με το προσωπικό τους σκάφος για να τους βγεί φτηνότερα.
 

CaveTravel

Member
Μηνύματα
102
Likes
44
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη
Ταξίδι-Όνειρο
Περου-Χιλη
Οι πτήσεις προς - από Τουρκία εμπίπτουν σε ειδικές διακρατικές συμφωνίες, μια που η Τουρκία δεν είναι μέλος της Ε.Ε. Συνεπώς πολύ καλά έκανε η ΥΠΑ και δεν έδωσε άδεια για δεύτερη πτήση της ΤΚ στην Θεσσαλονίκη... με άλλα λόγια είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση το παράδειγμα που λες με την πτήση προς- από την Χίο... πόσες φορές θα το πω, για να το καταλάβετε... όποιος γουστάρει, μπορεί να πετάξει όπου και όσο θέλει μέσα στην Ελλάδα και παντού στην Ε.Ε, αρκεί να μην είναι το δρομολόγιο άγονο και αρκεί να υπάρχουν χρονοθυρίδες στα εκάστοτε αεροδρόμια...

1.Επειδή είναι προφανές ότι δεν το γνωρίζεις η διακρατική συμφωνία ανάμεσα σε Τουρκία και Ελλάδα έχει ήδη παραβιαστεί και την έχει παραβιάσει η ΥΠΑ.
2.Ακόμα και να μην είχε παραβιαστεί είναι δυνατόν σε μια χώρα που κυνηγάει σαν τρελή το ξένο χρήμα να στεκόμαστε σε γραφειοκρατικές διαδικασίες όταν υπάρχει ιδιωτική εταιρεία που σου δίνει
τη δυνατότητα άφιξης πολύ περισσότερων τουριστών εξ Ανατολής και άρα ξένο χρήμα?
3.Το Ατατούρκ δίνει slot στην Aegean απλά το δίνει μαύρα μεσάνυχτα και δεν αρέσει στην εταιρεία.
Και είναι φυσικό μια και το Ατατούρκ είναι πλήρως κορεσμένο αεροδρόμιο εξού και φτιάχνεται καινούργιο.Ουδεμία σχέση έχει το συγκεκριμένο αεροδρόμιο με το Μακεδονία στο οποίο παίζεις 5χ5 άνετα και έχει άπειρες χρονοθυρίδες.


Ο μόνος που χάνει από την όλη υπόθεση είναι η Aegean γιατί θα χάσει το μονοπώλιο των non loco
στη Θεσσαλονίκη και εκείνα τα τριακοσαράκια που χτυπάει για Μόναχο παρέα με τη Lufthansa
θα γίνουν παρελθόν.Αν δεν το βλέπεις πρόβλημά σου!Συνέχισε να μιλάς για διακρατικές συμφωνίες...





άρα τα όσα μας λες για την διαφορά οικονομικού επιπέδου των δύο χωρών είναι αέρας φρέσκος...
.[/quote]

Ο ίδιος ο αντιπρόεδρος της Aegean δήλωσε πριν λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη ότι η τιμολογιακή του πολιτική εξαρτάται άμεσα από την οικονομική κατάσταση του target group στο οποίο
απευθύνεται και σέβεται την συγκυρία της ελληνικής οικονομίας και άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει σε καμια αύξηση των εισητηρίων.
Μην γίνεσαι βασιλικότερος του Βασιλάκη,please..!
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
1.Επειδή είναι προφανές ότι δεν το γνωρίζεις η διακρατική συμφωνία ανάμεσα σε Τουρκία και Ελλάδα έχει ήδη παραβιαστεί και την έχει παραβιάσει η ΥΠΑ...!
Mπουχαχα... σε καλο σου βραδιατικα... η Ελληνικη ΥΠΑ εχει ξεβρακωθει στους Τουρκους και αυτοι ζητανε ολο και περισσοτερα... δες ποσες φορες και σε τι ωρες πετανε οι Τουρκοι απο Αθηνα και ασε τα κουλα...

2.Ακόμα και να μην είχε παραβιαστεί είναι δυνατόν σε μια χώρα που κυνηγάει σαν τρελή το ξένο χρήμα να στεκόμαστε σε γραφειοκρατικές διαδικασίες όταν υπάρχει ιδιωτική εταιρεία που σου δίνει
τη δυνατότητα άφιξης πολύ περισσότερων τουριστών εξ Ανατολής και άρα ξένο χρήμα?..!
Nαι ειναι δυνατον... γιατι η Τουρκικη εταιρια ουτε Ελληνες εργαζομενους απασχολει ουτε φορους στο Ελληνικο κρατος αποδιδει... η ΥΠΑ αριστα πρατει που δεν ξεβρακωνεται ακομη περισσοτερο στις απαιτησεις των Τουρκων... η Α3 εχει ζητησει πολλες φορες ανθρωπινα slots και οι Τουρκοι δινουν τα γαλαταδικα... εχε υποψιν λοιπον οτι ολες οι συμφωνιες βασιζονται στις αρχες της αμοιβαιοτητος και αυτες οι Τουρκοι δεν τις τηρουν...

Ο μόνος που χάνει από την όλη υπόθεση είναι η Aegean γιατί θα χάσει το μονοπώλιο των non loco
στη Θεσσαλονίκη και εκείνα τα τριακοσαράκια που χτυπάει για Μόναχο παρέα με τη Lufthansa
θα γίνουν παρελθόν.Αν δεν το βλέπεις πρόβλημά σου!Συνέχισε να μιλάς για διακρατικές συμφωνίες...
Τα ειπαμε και παραπανω... χανει το Ελληνικο κρατος... αν δεν το βλεπεις ανοιξε τα ματια σου να το δεις...

Ο ίδιος ο αντιπρόεδρος της Aegean δήλωσε πριν λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη ότι η τιμολογιακή του πολιτική εξαρτάται άμεσα από την οικονομική κατάσταση του target group στο οποίο
απευθύνεται και σέβεται την συγκυρία της ελληνικής οικονομίας και άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει σε καμια αύξηση των εισητηρίων.
Μην γίνεσαι βασιλικότερος του Βασιλάκη,please..!
Προφανως η κανεις πλακα η εισαι σε συγχυση... εχεις δει εσυ αυξηση των εισιτηριων της Α3...οσο πουλαγε πουλαει και ακομη φθηνοτερα... το θεμα ειναι οτι εσεις δεν θελετε να πετατε με λογικες τιμες, θελετε να πετατε τσαμπα... ε αυτο δεν γινετε αγορια μου... αμα θελετε να πετατε τσαμπα φτιαξτε πρωτα μια εταιρια μονοι σας και μετα καντε οτι γουσταρετε με τις τιμες σε αυτη...
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Για τον Τρότσκι ξέχασες να γράψεις ρε συ.Που τον θυμάσαι σε κάτι άκυρες κουβέντες αλλά στην τελική είσαι πιο νεοφιλελεύθερος κι από τον Friedman.

Είναι προφανές ότι αυτό στο οποίο αναφερόμαστε κάποιοι είναι μια πιο σοσιαλιστική λογική γύρω από τις μεταφορές του πληθυσμού εντός της χώρας του.Εσύ δεν μας λες απλώς ότι "αυτό δεν γίνεται με τις παρούσες συνθήκες" αλλά κι ότι "δεν θα έπρεπε να γίνει"!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.265
Μηνύματα
885.701
Μέλη
38.946
Νεότερο μέλος
Delmary

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom