Booking. com

chris7

Member
Μηνύματα
3.111
Likes
24.120
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς

croce

Member
Μηνύματα
227
Likes
405
Last edited:

Hayate

Member
Μηνύματα
856
Likes
5.252
Επόμενο Ταξίδι
Oπου δεν κανονιζουμε..
Ταξίδι-Όνειρο
Hokkaido χειμωνα
Αθηναία τουρίστρια έκανε αρνητική κριτική για ξενοδοχείο της Ρόδου στο booking.com. Ο ξενοδόχος ζητά 60.000€ αποζημίωση και την 3μηνη φυλάκιση της.
Ελληνίδα τουρίστρια έκανε αρνητική κριτική για ξενοδοχείο - Ο ξενοδόχος ζητά 60.000 ευρώ αποζημίωση
Εγω θα χρωστάω κάνα εκατομμύριο σε λιγο αν αρχισουν και κάνουν αγωγές τα ξενοδοχεία που βαζω χαμηλες βαθμολογιες και κανω κακες κριτικες
 
Μηνύματα
777
Likes
622
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Καλά της έκαναν, διάβασα την αιτιολόγηση του ξενοδόχου. Έχει τεράστια διαφορά η κακή κριτική ή η χαμηλή βαθμολογία από την ψευδή και κακοήθη.
 

giwrgostr

Member
Μηνύματα
16
Likes
64
Έχεις κάθε δικαίωμα να πεις ότι δεν ήσουν ευχαριστημένος με την καθαριότητα, καθώς είναι υποκειμενικό. Ωστόσο, όταν μιλάς για πράγματα που αποδεικνύονται όπως οι κοριοί, πρέπει να έχεις και στοιχεία, αλλιώς είναι δυσφήμιση. Πχ σε ένα εστιατόριο μπορείς να πεις ότι δεν σου άρεσε το φαγητό, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι ήταν ληγμένο χωρίς στοιχεία.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.262
Μηνύματα
885.504
Μέλη
38.941
Νεότερο μέλος
doremmy

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom