Δεν λέω οτι δεν φταίνε και οι γονείς μου απλώς και ο φάκελος από έξω είχε τη σωστή ημερομηνία και
επειδή ο λόγος που πήγαν αυτό το ταξίδι δεν ήταν για λόγους αναψυχής αλλά για σοβαρό λόγο κατι που τόνισαν. Όταν πήρανε τηλέφωνο για να λυθεί το πρόβλημα ο πράκτορας έλεγε πως δεν έχει κάνει κάποιο...
Τα χαρτιά είναι α4 εκτυπωμένα. Ο φάκελος της αναχώρησης είχε 2 χαρτιά μέσα τα δύο εισιτήρια. Ο φάκελος με τα εισιτήρια της επιστροφής ( τα λάθος) ήταν δύο σελίδες που έλεγε τα ονόματα τους το που πάνε και το πότε έρχονται. Σε αυτό το χαρτί υπάρχει στη πίσω σελίδα το λάθος.
ναι γύρισαν χθες το βράδυ. Είπε πως τα ακύρωσε και τους έβγαλε νέα εισιτήρια. Τη διαφορά αυτή όμως πρέπει να την πληρώσουν αυτοί ή επειδή είναι λάθος τους δεν πληρώνουμε. Δεν μου/μας έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο και δεν γνωρίζω από αυτα.
Το ξενοδοχείο ήταν κλεισμένο για 3 βράδια και οι γονείς μου είπαν να βάλει τα εισιτήρια της άφιξης και της επιστροφής σε 2 φακέλους. Ο φάκελος με τα εισιτήρια που έχει γίνει το λάθος έχει τη σωστή ημερομηνία δλδ για το μήνα αυτό. Έγραφε απ'εξω επιστροφή και τη σωστή ημερομηνία.
Καλησπέρα σε όλους και ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί δεν γνωρίζω από αυτά.
Ακόμα ελπίζω να είναι το σωστό μέρος γι'αυτή την ερώτηση
Πριν λίγες μέρες προσπάθησα να κλείσω εισιτήρια για τους γονείς μου (2 άτομα) όμως δεν μπόρεσα για το εξωτερικό. Τόσο με την δικιά μου κάρτα όσο και με...