Ποιος επιβαρύνεται το λάθος σε αεροπορικά εισιτήρια. Εγώ ή ο πράκτορας ( Λάθος ημερομηνία)

Μηνύματα
10
Likes
2
Καλησπέρα σε όλους και ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί δεν γνωρίζω από αυτά.
Ακόμα ελπίζω να είναι το σωστό μέρος γι'αυτή την ερώτηση

Πριν λίγες μέρες προσπάθησα να κλείσω εισιτήρια για τους γονείς μου (2 άτομα) όμως δεν μπόρεσα για το εξωτερικό. Τόσο με την δικιά μου κάρτα όσο και με αυτή των γονιών μου. Επειδή το ταξίδι δεν θα γινόταν για λόγους αναψυχής και αποφάσισαν να πάνε σε κάποιο τουριστικό πρακτορείο.
Ο ταξιδιωτικός πράκτορας έκλεισε λάθος τα εισιτήρια επιστροφής. Αντί για πχ 9 Ιουλίου έκλεισε για τις 10 Σεπτεμβρίου. Ο φάκελος με τα εισιτήρια να πάνε ήτανε σωστός όμως δεν άνοιξαν το φάκελο με τα εισιτήρια της επιστροφής. Οι γονείς μου στο αεροδρόμιο είδαν το λάθος και οι υπηρεσίες του αεροδρομίου τους παρέπεμψαν στο πράκτορα. Αυτός στην αρχή αρνήθηκε το λάθος αλλά στη συνέχεια πλήρωσε την διαφορά ακύρωσης του εισιτηρίου και εξέδωσε νέα εισιτήρια ζητώντας από τους γονεί μου να πληρώσουν τη διαφορά. Μπορεί να μας πει κάποιος ποιος επιβαρύνεται τη διαφορά αυτή των χρημάτων ο πράκτορας ή οι γονείς μου δλδ ο πελάτης.
Συγνώμη για την ερώτηση αλλά δεν μου έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο και δεν ξέρω τι γίνεται.
Ευχαριστώ
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.434
Likes
4.423
Προφανώς επιβαρύνεται ο πράκτορας, το θέμα είναι πώς αποδεικνύεις εσύ ότι η εντολή σου ήταν για τις 10 Ιουλίου κι όχι Σεπτεμβρίου (αλληλογραφία κλπ.)
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.393
Likes
14.317
Οι γονείς γύρισαν;Ο πράκτορας έχει την δυνατότητα ακύρωσης της επιστροφής;
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.090
Likes
1.660
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Τα 260 ευρώ είναι η διαφορά ναύλου;
Δηλαδή το κάθε εισιτήριο ήταν 130 ευρώ ακριβότερο;
 
Μηνύματα
10
Likes
2
Προφανώς επιβαρύνεται ο πράκτορας, το θέμα είναι πώς αποδεικνύεις εσύ ότι η εντολή σου ήταν για τις 10 Ιουλίου κι όχι Σεπτεμβρίου (αλληλογραφία κλπ.)
Το ξενοδοχείο ήταν κλεισμένο για 3 βράδια και οι γονείς μου είπαν να βάλει τα εισιτήρια της άφιξης και της επιστροφής σε 2 φακέλους. Ο φάκελος με τα εισιτήρια που έχει γίνει το λάθος έχει τη σωστή ημερομηνία δλδ για το μήνα αυτό. Έγραφε απ'εξω επιστροφή και τη σωστή ημερομηνία.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.090
Likes
1.660
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Οπότε το λάθος είναι καθαρά του πράκτορα και με απόδειξη.
 
Μηνύματα
10
Likes
2
Οι γονείς γύρισαν;Ο πράκτορας έχει την δυνατότητα ακύρωσης της επιστροφής;
ναι γύρισαν χθες το βράδυ. Είπε πως τα ακύρωσε και τους έβγαλε νέα εισιτήρια. Τη διαφορά αυτή όμως πρέπει να την πληρώσουν αυτοί ή επειδή είναι λάθος τους δεν πληρώνουμε. Δεν μου/μας έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο και δεν γνωρίζω από αυτα.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.393
Likes
14.317
ναι γύρισαν χθες το βράδυ. Είπε πως τα ακύρωσε και τους έβγαλε νέα εισιτήρια. Τη διαφορά αυτή όμως πρέπει να την πληρώσουν αυτοί ή επειδή είναι λάθος τους δεν πληρώνουμε. Δεν μου/μας έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο και δεν γνωρίζω από αυτα.
Εννοούσα αν γύρισαν δεν θα έχει την δυνατότητα να ακυρώσει ξανά τα εισιτήρια και να τους αφήσει ξεκρέμαστους στην επιστροφή.Να επιμένετε ότι είναι δικό του λάθος.
 
Μηνύματα
10
Likes
2
Τα 260 ευρώ είναι η διαφορά ναύλου;
Δηλαδή το κάθε εισιτήριο ήταν 130 ευρώ ακριβότερο;
δεν ξερω εαν ηταν η διαφορά ναύλου. Είπε πως τα ακύρωσε και τους έβγαλε νέα εισιτήρια. Φαντάζομαι πως είναι η ακύρωση και τα νέα εισιτήρια
 

vanda

Member
Μηνύματα
888
Likes
4.274
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Αν και το ξενοδοχείο ήταν κλεισμένο (από τον πράκτορα) για τα σωστά βράδια, αποδεικνύεται ξεκάθαρα οτι το λαθος ειναι δικό του.

Να μην του δώσουνε φράγκο!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.902
Μέλη
38.906
Νεότερο μέλος
Makarena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom