Καλημέρα!
Έχω προπληρωμένο ξενοδοχείο στη Bologna μέσω της hotels.com για τις 27 έως 30 Απριλίου.
Γνωρίζετε πώς πρέπει να κινηθώ για να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
Απευθείας επαφή με το ξενοδοχείο ή μέσω της hotels,com. Αν και θεωρώ πιο εφικτό να διαπραγματευτώ αλλαγή ημερομηνίας, πόσο σίγουρη...
Ειλικρινής απορία:
Εφόσον έχουν απαγορευτεί οι πτήσεις προς Ιταλία, είναι λογικό η Ryan να μην επιστρέφει χρήματα;
Δεν έχω μπει ακόμη στη διαδικασία ακύρωσης αλλά η πρακτική είναι γνωστή.
edit: Άκυρο. Επιστρέφει χρήματα.