Μπλέκεις τους λίγους πόντους που δίνει ανά τρίμηνο (500/1000) με τους πόντους που δίνει με την τωρινή προσφορά (5000/10000) και είναι πρόσθετοι. Οι όροι λένε να είναι ενεργό το πακέτο την ημερομηνία απόδοσης των έξτρα 5000 ή 10000 πόντων, όχι να είναι ενεργό για τρεις μήνες. Άρα αρκεί να...
Η απόδοση των πόντων θα γίνει μέχρι 30 μέρες μετά τη λήξη της προσφοράς δλδ 30/05/2025 για ενεργά πακέτα. Άρα αν το απενεργοποιήσεις πριν την ημερομηνία απόδοσης πόντων, λογικά δε θα πάρεις τους πόντους.
Κινείται πολύ μαύρο χρήμα και κάπως πρέπει να καταναλωθεί. Από περιέργεια ένα ταξιδιωτικό γραφείο θα δεχόταν πληρωμή μετρητοίς για ένα οργανωμένο των 5 ή 10 χιλιάδων ευρώ;
Απ' το πρωινό περπάτημα στον ήλιο (μιας και είμαστε ταξιδιωτικό φόρουμ) θα λάβεις τάξεις μεγέθους περισσότερη επικίνδυνη ακτινοβολία απ' ό,τι απ' το κινητό. Άρα αντηλιακό πιο χρήσιμο απ' τη λειτουργία πτήσης.
Για τους τζαμπατζήδες από το νησί της μακροζωίας έχεις να σχολιάσεις κάτι ή να συζητήσουμε για το αν αυτοί που ελέγχουν εισιτήρια πλοίου λέγονται ελεγκτές, υπάλληλοι του λογιστηρίου ή ρεσεψιονίστ;
Βίντεο: Καθυστέρηση του BS Myconos στη Σύρο - Ταλαιπωρία και αγανάκτηση - Ικαριακή Ραδιοφωνία
"... κάποιοι επιβάτες, κατά πληροφορίες 200 με επιφύλαξη, μη μπορώντας να βρουν εισιτήριο για Πειραιά, έβγαλαν για Σύρο σκοπεύοντας να πληρώσουν τη διαφορά εν πλω. "
Ότι και καλά οι 200 έκατσαν να...
Αν αυτοί οι 220 δεν έβρισκαν εισιτήριο για Ικαρία-Πειραιά και έβρισκαν για Ικαρία-Σύρο, τότε γιατί ταυτόχρονα με το Ικαρία-Σύρο δεν έκλειναν και ένα εισιτήριο Σύρο-Πειραιά με την ίδια ή άλλη εταιρεία και άρα να έχουν εξασφαλίσει το ταξίδι τους μέχρι Πειραιά; Μήπως γιατί είναι σύστημα να κλείνουν...
Μια χαρά καλοκαιρινός προορισμός είναι τα Κανάρια με αρκετή δροσιά για το γεωγραφικό πλάτος τους που δεν τη βρίσκεις πουθενά στη Μεσόγειο ίδια περίοδο. Αν ανέβεις σε υψόμετρο στην Τενερίφη θες σίγουρα πιο χοντρά ρούχα και το καλοκαίρι.
Σωστά και να προσθέσω ότι πολλές πόλεις του μεγέθους της Θεσσαλονίκης δεν έχουν καθόλου μετρό αλλά εναλλακτικά συστήματα συγκοινωνίας (τραμ), όπως πχ η Νίκαια.
Με πάνω από 300 εκατομμύρια ευρώ το χλμ. μάλλον είναι το ακριβότερο αυτή τη στιγμή σε όλο τον κόσμο (έτσι λέει και το chatgpt)...
Στα σημαντικά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί πρέπει η υπόλοιπη Ελλάδα να πριμοδοτεί το εισιτήριο του Θεσσαλονικιώτικου Μετρό στην αστεία τιμή των 60 λεπτών, όταν πχ σε επαρχιακές πόλεις το εισιτήριο λεωφορείου κοστίζει πάνω από 1 ευρώ; Και λέω πριμοδοτεί γιατί σίγουρα με τέτοια αστεία τιμή...