Recent content by touristgirl

1. T

Αμερικάνικες και άλλες ξένες σειρές!!

Με την καραντίνα κατάφερα και τελείωσα Casa de papel Grey's anatomy Big little lies This is us, υπέροχο για ακόμα μία σεζόν. Ξεκίνησα Designated survivor αλλά στη 2η σεζόν με κούρασε λίγο, δεν ξέρω αν φτιάχνει πιο μετά και την τελευταία εβδομάδα ανακάλυψα το Workin' Moms που είναι κωμική σειρά...
  2. T

Ταϊλάνδη ΣΑΜΟΥΙ 2011

5η - 6η μέρα Η 5η μέρα είχε μετακόμιση. Είχαμε κανονίσει να μείνουμε τις μισές μέρες σε άλλη παραλία μήπως και βαριόμασταν όλες τις μέρες στην ίδια (αν και την Chaweng τελικά δε νομίζω ότι την βαριέσαι). Έτσι, πήγαμε σε ένα ξενοδοχείο – αδερφάκι του άλλου στην παραλία Choeng Mon στο βόρειο τμήμα...
  3. T

4η μέρα Την επόμενη δεν είχαμε κανονίσει τίποτα οπότε ρωτήσαμε στο ξενοδοχείο τι μας προτείνουν. Μας είπαν ότι κάθε Παρασκευή έχει μια υπαίθρια αγορα φαγητών στο Fishermans Village στην παραλία Bophut από την άλλη πλευρά του νησιού οπότε ξεκινήσαμε για εκεί. Το χωριουδάκι είναι πολύ γραφικό και...
  4. T

Ταϊλάνδη ΣΑΜΟΥΙ 2011

@turms Μήπως έμενες εδω :) ; Αυτά τα bungalows τα τραβήξαμε επειδή μας άρεσαν πολύ και είπαμε ότι την επόμενη φορά που θα έρθουμε σε κάτι τέτοια θα μείνουμε. Μας άρεσε πολύ το στυλ, η ατμόσφαιρα και ότι ήταν δυο βήματα από την παραλία, και τι παραλία! Ωστόσο θεωρώ και εγώ ότι το μέρος ίσως να...
  5. T

2η - 3η μέρα Την επόμενη μέρα πήγαμε σε μια παραλία μεταξύ Chaweng και Lamai, Silver Beach λεγόταν (να ΄ναι καλά ο @GTS που είχα διαβάσει την ιστορία του από το Σαμούι και με έτρωγε αυτή η φωτογραφία που είχε βάλει) με αυτά τα αυτοκίνητα που κάθεσαι πίσω στην καρότσα (songthaew) και είναι σαν...
  6. T

Ταϊλάνδη ΣΑΜΟΥΙ 2011

Έχουν περάσει τα χρόνια αλλά αν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στα 1300-1400 ευρώ ο καθένας, αεροπορικά (απευθείας λίγο πριν η THAI σταματήσει τα δρομολόγια που είχε τότε με Αθήνα) και ξενοδοχεία (άψογα, πάνω στην παραλία) με πρωϊνό για 8 νύχτες. Εκεί πάντως ήταν πολύ καλές οι τιμές σε φαγητό/ποτό...
  7. T

Η ιστορία γράφεται μετά από καθυστέρηση ετών το ξέρω, και ζητάω συγγνώμη για αυτό. Πρόσφατα βρήκα χρόνο και επανενεργοποίησα υπολογιστή που είχα να τον χρησιμοποιήσω χρόνια και βρήκα μέσα τις φωτογραφίες από το ταξίδι που έγινε τον Σεπτέμβριο 2011, 10 μέρες/8 νύχτες. Έχοντας ταξιδέψει αρκετά...
  8. T

Ιστορία του Μήνα - Μάιος - Ιούνιος 2016

Ψήφισα κι εγώ αλλά δυσκολεύτηκα πολύ να επιλέξω.. Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι ιστορίες. Μπράβο στα παιδιά!
  9. T

Ιδέες για Νότια Πελοπόννησο

Δες αν σε ενδιαφέρει και η πλευρά που βλέπει Ιόνιο. Εμείς για κάποια χρόνια και με ορμητήριο τη Γιάλοβα γυρίσαμε με ημερήσιες εκδρομές Κορώνη, Μεθώνη, Πύλο, Μαραθόπολη, Πολυλίμνιο. Πολύ ωραία μέρη και ωραίες παραλίες (Περούλια, Λάμπες, Βοϊδοκοιλιά, Ρωμανός).
  10. T

Γαλλία Γερμανία 4 μέρες, 3 πόλεις, 2 χώρες, 1 θεματικό πάρκο

Δεν έχω πάει Disneyland αλλά το Europa Park μας άρεσε πάρα πολύ. Είχα πάει ξανά ως έφηβη αλλά τώρα ήταν πολύ καλυτερα το έχουν πολλαπλασιασει σε μέγεθος. Επίσης από το τέλος του 2019 αν δεν κάνω λάθος θα βάλουν και νεροτσουληθρες και πισινες. Η μικρή είναι πεντέμιση και είχε πάρα πολλά παιχνίδια...
  11. T

Είχε σε κάποια σημεία πίνακες που σε ενημερωναν για τους χρόνους. Αν ήταν λιγότερος ο χρόνος θα μπαίναμε κι εμείς εναλλάξ.
  12. T

Γαλλία Γερμανία 4 μέρες, 3 πόλεις, 2 χώρες, 1 θεματικό πάρκο

Η σκέψη να πάμε ένα ταξίδι στην Ευρώπη υπήρχε καιρό και τελικά το πήραμε απόφαση ένα απόγευμα του Φεβρουαρίου. Καθότι θα ταξιδεύαμε με ένα παιδί πεντέμιση χρονών σκεφτήκαμε να πάμε κάπου με ένα θεματικό πάρκο κοντά. Η Disneyland μας ερχόταν λίγο ακριβά, το ίδιο και to Efteling (κυρίως τα...
  13. T

Live from... (click and post one photo)

Από το δωμάτιο στη Χαϊδελβέργη.