Recent content by Vanessa tzn

1. Vanessa tzn

Αίγυπτος Πληροφορίες - Ερωτήσεις για Αίγυπτο

Καλησπέρα , εμείς περάσαμε πολύ ωραία στο Λούξορ , μείναμε στο Hilton και από εκεί κλείσαμε και τις εκδρομές με την ξεναγό , για το Καιρο δεν θα πρότεινα να μείνετε Γκίζα ίσως στο Καιρο να ήταν καλύτερα να περάσετε τις υπόλοιπες μέρες σας και να πατε στη Γκίζα για πυραμίδες και το μουσείο
  2. Vanessa tzn

Γαλλία Ιταλία Παρίσι ή Νάπολη; Help

Όλα ωραία είναι εγώ θα περίμενα να δω πως θα είναι τότε και η κατάσταση στη κάθε περιοχή με τον κοβιντ και θα αποφάσιζα έτσι γιατί η κάθε περιοχή έχει τη γοητεία της πάντως το Παρίσι για τα δικά μου γούστα υπερτερεί και η θερμοκρασία όσες φορές έχω πάει τέλος Ιουλίου αρχές Αυγούστου είναι στους...
  3. Vanessa tzn

Παρίσι το καλοκαίρι είναι τέλειο η καλύτερη εποχή για εμένα έχω πάει 3 φορές!!
  4. Vanessa tzn

Αίγυπτος Πληροφορίες - Ερωτήσεις για Αίγυπτο

Ναι είναι η οπτική που το βλέπει ο καθένας το βλέπουμε ίσως διαφορετικά και αυτό είναι οκ!εγώ επέλεξα να κάνω ένα τεστ πρώτα κ όταν ήταν αρνητικό να κλείσω τα εισιτήρια για 2 μέρες μετά για να αποφύγω αυτό που λέτε ,σεβόμενη πάντα τα υγειονομικά πρωτόκολλα μάσκες αντισηπτικά αποστάσεις να κάνω...
  5. Vanessa tzn

Ναι !!εγώ έχω χρόνια ιδιωτική ασφάλεια τώρα μου το πήρε το χαρτοφυλάκιο η eurolife πριν ήμουν με την prime insurance και το δικό μου συμβόλαιο με καλύπτει σε πολλές χώρες
  6. Vanessa tzn

Αίγυπτος Πληροφορίες - Ερωτήσεις για Αίγυπτο

Καλησπέρα το ρίσκο είναι προσωπική επιλογή που κάνει ο καθένας εσεις μπορείτε να επιλέξετε να μην το πάρετε εγώ με το ίδιο ρίσκο βγαίνω από το σπίτι μου και πάω σούπερ μάρκετ,τράπεζα, κτλ εγώ προσωπικά. Δεν έχουν πολλά κρούσματα και μιλάμε για μια χώρα 98000000 κατοικων,εμείς δεν πήγαμε γιατί...
  7. Vanessa tzn

Ευχαριστούμε πολύ!! Ναι πραγματικά νομίζω ήμασταν τυχεροί που τα είδαμε όλα με τον λιγότερο κόσμο ,δεν ξέρω για δημόσια μμμ αλλά έχει το Uber επιλογές και να σε πάει ατομικά με αμάξι η ακόμα να μοιραστείς διαδρομή με άλλους σε βανάκι που νομίζω όλοι ντόπιοι αυτό είδα να χρησιμοποιούν για μένα...
  8. Vanessa tzn

Αίγυπτος Πληροφορίες - Ερωτήσεις για Αίγυπτο

Ευχαριστούμε πολύ! Το εύχομαι να το κάνετε είναι πολύ ωραίο ταξίδι ναι ακριβώς όπως το λέτε θέλει αρκετή οργάνωση , είναι μια κουβέντα μεγάλη αυτή και κατά ποσό αυτός ο περιορισμός τελικά έχει δουλέψει δεν θα μπω σε αυτό θα μείνω μόνο στο ταξιδιωτικό κομμάτι ,όχι ήταν 25 δολάρια ο κάθε ένας τώρα!
  9. Vanessa tzn

Καλημέρα ,είμαστε καραντίνα γυρνώντας από 2 εβδομάδες στην Αίγυπτο και παρόλο που δεν είμαι καλή στο να γράψω μια ταξιδιωτική ιστορία νομίζω ότι αξίζει να δώσω πληροφορίες για ένα ταξίδι που ήταν απόλυτα ασφαλές και έγινε εν μέσω κορονοϊού. Αρχικά αποφασιστικέ τελευταία στιγμή, έχουμε λοιπόν...
  10. Vanessa tzn

Φάρμακα στο αεροπλάνο

Ναι σίγουρα ,Η θερμοκρασία στο αεροπλάνο είναι ήδη πιο χαμηλη όλα τα φαγητά έρχονται με τρόλεϊ το οποίο δεν είναι ψυγείο στα αναψυκτικά για να παγώσουν βάζουμε κοντά τους σακούλα με ξηρό πάγο Ναι μάλλον θα είναι πιο χαμηλή θερμοκρασία ίσως να ζητήσετε να σας βάλουν μια πάγοκύστη εκεί να την...
  11. Vanessa tzn

Καλησπέρα!δουλευα αεροσυνοδος στην Aegean και με βεβαιότητα σας λέω δεν υπάρχει ψυγείο μου είχε τύχει παρόμοια περίπτωση και με την άδεια της προϊσταμένης βάλαμε την ένεση στο συρτάρι που μεταφέρουμε τον ξηρό πάγο ίσως αν ευγενικά το ζητήσετε και μπορούν να σας βάλουν εκεί την ένεση
  12. Vanessa tzn

Τουρκία Κωνσταντινούπολη πληροφορίες

Καλησπέρα έχουμε επισκεφθεί το aquarium στο εμπορικό και ήταν ωραίο αν σας αρέσει κάτι τέτοιο να το δείτε,αν πάτε πρώτη φορά Κωνσταντίνουπολη έχει πολυ πιο ωραια αξιοθέατα να δείτε για Ίντερνετ εγω δεν γνωρίζω συνήθως ζητάω στο ξενοδοχείο και νοικιάζω φορητό Ίντερνετ από το ξενοδοχείο ίσως...
  13. Vanessa tzn

Κατάρ Ντόχα - Doha Qatar - Stopover

Καλησπέρα!μολις γυρισαμε από Ντοχα και ηθελα να σας γράψω την εμπειρία μου είχαμε transit 5 ώρες και 20 λεπτά στη Ντοχα βγήκαμε κανονικότατα και πολυ γρήγορα δεν είχε κόσμο δεν μας ρώτησαν τίποτα πληρώσαμε οδηγό με 50qar για το souq waqif φάγαμε στο ιρανικό εστιατόριο Parisa πήγαμε βόλτα σε όλη...
  14. Vanessa tzn

Κατάρ Stopover στη Ντόχα και διαμονή.

Τι να πω κρίμα που δεν μπορέσατε να βγείτε ..θα σας γράψω όταν πάω να σας πω την εμπειρία μου
  15. Vanessa tzn

Πάντως κ γω μου πήρα τηλέφωνο στην Qatar μου είπαν ότι αν έχω ελληνικό διαβατήριο που έχει τουλάχιστον 6 μήνες μέχρι την λήξη έχω δικαίωμα να βγω από το αεροδρόμιο με δωρεάν βίζα και να επιδείξω κ τα εισιτήριο της επιστροφής από Ντοχα-Αθήνα