«Κόβει» το Λονδίνο και το Παρίσι η Olympic Air

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Δεν είπα ότι φταίει η Ολυμπιακή για την δύσκολη συνεννόηση με το Expedia.
Αν και φταίει στο ότι μέχρι εχθές πουλούσε θέσεις για αυτές τις ημερομηνίες και ξαφνικά σε 20 ημέρες από σήμερα σταματάει να πετάει, ας έδινε κανένα εξάμηνο περιθώριο.
Από Expedia έκλεισα γιατί τα είχε 100 ευρώ πιο φθηνά από όλους τους άλλους ( 4 άτομα 600 ευρώ αντι για 700 και πάνω), που να φανταστώ ότι θα σταματήσει να πετάει προς Λονδίνο η Ολυμπιακή.
Άλλη φορά πάντως θα συνεκτιμώ και αυτούς τους παράγοντες για την επιλογή μου..
Βρε καλά έκανες και έκλεισες από expedia αφού βρήκες ένα κατοστάρικο φτηνότερα, αλλά όπως κατάλαβες πρέπει να συνεκτιμάς ορισμένα πράγματα πριν κλείσεις... το σχόλιο μου γίνεται λοιπόν γενικό... πολλοί απορούν γιατί οι πράκτορες χρεώνουν 20 και 25? service fee... γιαυτό χρεώνουν, για κάτι τέτοιες στραβές... αντί να τρέχεις εσύ να συνεννοηθείς στην άλλη άκρη του κόσμου με Ινδούς τρέχει ο πράκτορας...
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.499
το σχόλιο μου γίνεται λοιπόν γενικό... πολλοί απορούν γιατί οι πράκτορες χρεώνουν 20 και 25 service fee... γιαυτό χρεώνουν, για κάτι τέτοιες στραβές...
Λίγα είναι τα 25 ευρώ ???? Με αυτα τα χρήματα τρωει και κοιμάται κάποιος στην Ασία τουλαχιστον για 3 μέρες !!!
 

elenara88

Member
Μηνύματα
1.789
Likes
1.817
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική, Περού, Ινδία
επειδη τα εισιτηρια ου θα μου επιστρεψουν για Βρυξελλες τα ειχα μεταφερει απο αλλη ημερομηνια και ειχα πληρωσει 70 ευρω επιπλεον ξερει κανεις αν δικαιουμαι επιστροφη και για αυτα ?
 

AlexG

Member
Μηνύματα
144
Likes
51
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα γίνονται...
Διάβασα με προσοχή όλα σας τα σχόλια και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν πρέπει να εκνευριστώ με αυτη την κινηση της ΟΑ ή να τους λυπηθώ.

Καποια facts κατ'εμε είναι τα εξής:
1) Όντως η περικοπή δρομολογίων είναι μουλωχτη κίνηση για να δώσουν το μονοπώλιο στην Α3 σε όλα αυτά τα δρομολόγια και να πιεσουν την ΕΕ να τους δωσει το πρασινο φως, προφασιζομενοι οτι εμεις πεταμε Βαλκανια οι "αλλοι" πετανε Δυτική Ευρώπη
2) Είναι ντροπή να πετάνε μονο ξένες εταιρείες (ΒΑ, ΕΖ) απ'ευθειας από Θεσσαλονίκη για Λονδίνο και η Α3 να μην πεταει καθολου ενω η ΟΑ να βάζει πτήση τον Οκτώβριο του '10 και να την κόβει το Μάρτιο του '11
3) Ηταν υπερ της εταιρείας οτι εγω σαν πελατης ειχα βρει εισιτηριο τον Δεκεμβριο '09 (θα θυμαστε τι χαμος ειχε γινει με το concept που εβγαλε πρωτη η ΟΑ και ακολούθησε η Α3 μετα) με 1 Ευρώ + φόρους για Λονδίνο, με τελική τιμή 37 Ευρώ one way Αθήνα-Λονδίνο
4) Ηταν κουτο να αγορασει τοσα πολλα αεροσκαφη που δεν ηξερε τι να τα κανει... και σαν κερασακι, δεν ειχαν και τηλεοραση.. Ητοι το περιπου 4ωρο ταξειδι Αθηνα-Λονδινο να είναι μαρτυριο (εν αντιθεσει με την Α3 που εχει τηλεορασουλα και ταινιουλα)
5) Για μενα λαθος να κοψει παντελως αυτα τα ζωτικής σημασίας δρομολόγια - ας τα μειωνε. Και η Α3 το ιδιο ειχε κανει με τις 3 πτησεις απο ΑΤΗ για STN και εν τελει τις μειωσε σε 2 και μεταφερθηκε και στο LHR λογω Star Alliance
6) Επίσης χαζομαρα που δεν το παλεψε να μπει σε καποιο alliance η ΟΑ. Θα μου πεις ποιος να την δεχτει;... Σωστο κι αυτο... Αλλα τα ιδια καραγκιοζιλικια εκανε και η παλια ΟΑ που ηταν μόνη της στον κοσμο με το προγραμμα της (το Icarus αν θυμαστε)
7) Λαθος μεγά το γεγονός οτι αν θελω να κλεισω εισιτηριο μια εβδομαδα πριν για Παρισι από Αθηνα απ'ευθειας, θα πρεπει να πληρωσω 300 Ευρω... Και συν τοις αλλοις, να μην εχω περιθωριο να παιξω λιγο με τις τιμες, καθοτι και οι 2 εταιρειες πανω κατω εχουν τα ιδια fares. Η μονη λυση δηλαδη για να γλιτωσω 100 ευρω είναι να πάω Παρισι μεσω ΖRH, FRA, MUN κλπ..

Αναφερόμενος σε ενα προηγουμενο ποστ, το να προβει καποιος σε τετοιες κινησεις εν οψει καλοκαιρινής σεζόν η απελπισμένος είναι, ή κουτοπονηρος και θελει να κερδισει κατι ή ξυπνησε στραβα καποιος και ειδε οτι δε του βγαινει το Ματ, επομενως ας κανει Ρουα.

Επειδη εχω πηγες και σε ΟΑ και σε Α3, η αληθεια ειναι -εξ'οσων ισχυριζονται- οτι οι "δουλειες" δεν πανε καλα.. Ουτε για την Α3, αλλα πολυ χειρότερα για την ΟΑ.. Και οντως μαλλον η ελληνικη αγορα δεν μπορει να σηκωσει 2 αερομεταφορεις, και ειδικα εν μεσω κρισης. Απο την αλλη βεβαια δεν ξερω αν και αυτο το μοιρασμα των δρομολογιων ειναι λυση..

Σαν κατακλειδα, απλως να αναφερω οτι αν ειναι να πληρωνει καποιος 150 ευρω το Αθηνα-Θεσσαλονικη, τη στιγμη που με 50 ευρω μπορει να παρει την ΕΖ και να πεταχτει μιλανο aller retour, τοτε καλυτερα να κλεισουν και οι 2 και να μας εξυπηρετουν εσωτερικά η Ryan και η Easy... {συγγραφική υπερβολή}
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
είναι φως φανάρι ότι θα δώσουν τα slots τους στην Α3 και βέβαια η συχνότητα της Α3 προς Παρίσι, Λονδίνο, Βρυξέλλες θα αυξηθεί...
Προχθές τα έγραφα σήμερα έγιναν και πραγματικότητα... οι πτήσεις προς Λονδίνο της Α3 γίνονται 4 ημερησίως και αυτές προς Παρίσι 3 ημερησίως... το φοβερό είναι πως αυτές του Λονδίνου ούτε ώρες δεν άλλαξαν... απλά μόνο κωδικούς... η ΟΑ έγινε Α3... και μετά μερικοί μερικοί όνόματα δεν λέμε μέγιστε, είχαν αμφιβολίες για το μαγείρεμα...
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.499
Προχθές τα έγραφα σήμερα έγιναν και πραγματικότητα... οι πτήσεις προς Λονδίνο της Α3 γίνονται 4 ημερησίως και αυτές προς Παρίσι 3 ημερησίως... το φοβερό είναι πως αυτές του Λονδίνου ούτε ώρες δεν άλλαξαν... απλά μόνο κωδικούς... η ΟΑ έγινε Α3... και μετά μερικοί μερικοί όνόματα δεν λέμε μέγιστε, είχαν αμφιβολίες για το μαγείρεμα...

Δάσκαλε δεν είπες όμως και κατι ακόμα
οτι αλλάζει και terminal απο το terminal 1 θα πάει και στο terminal 4 η Α3 εκει που πηγαινε η ΟΑ.
 

sezar7

Member
Μηνύματα
748
Likes
606
Όπως αναφέρει η "Ελευθεροτυπία", επικαλούμενη ενημερωτική επιστολή του νέου διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Θ. Πασχάλη την οποία έστειλε στο πλήρωμα της εταιρείας στις 2 Μαρτίου, τα Airbus θα μειωθούν κατά έξι και από 14 θα μείνουν μόνο οκτώ.
"Σκοπός της Olympic Air είναι να επικεντρωθεί στο περιφερειακό και βαλκανικό δίκτυο για το καλοκαίρι του 2011" αναφέρει ο Θ. Πασχάλης σχετικά με το "ψαλίδισμα" των δρομολογίων προς Βιέννη, Βρυξέλλες, Λονδίνο και Παρίσι.
Σημειώνεται ότι τη Πέμπτη 03/03 πραγματοποιήθηκε συνάντηση των πληρωμάτων της εταιρείας με τον νέο πρόεδρο Γ. Καρακαδά, ο οποίος αναμένεται να αναλάβει πρωτοβουλίες για την ανασυγκρότηση της εταιρείας.
Τέλος, ο Θ. Πασχάλης τονίζει στην επιστολή του πως η Marfin Investment Group συνεχίζει να στηρίζει την Olympic Air", ενώ υπογραμμίζει ότι δεν πρόκειται να γίνουν μειώσεις στα ελικοφόρα της εταιρείας τα οποία τα οποία εκτελούν πτήσεις μικρών αποστάσεων. Οπως αναφέρει η Olympic Air.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.499
Likes
29.137
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Προχθές τα έγραφα σήμερα έγιναν και πραγματικότητα... οι πτήσεις προς Λονδίνο της Α3 γίνονται 4 ημερησίως και αυτές προς Παρίσι 3 ημερησίως... το φοβερό είναι πως αυτές του Λονδίνου ούτε ώρες δεν άλλαξαν... απλά μόνο κωδικούς... η ΟΑ έγινε Α3... και μετά μερικοί μερικοί όνόματα δεν λέμε μέγιστε, είχαν αμφιβολίες για το μαγείρεμα...
Και συνεχίζουν να τις έχουν οι μερικοί μερικοί. Αυτό που βλέπω είναι μια εταιρία να αυξάνει τις συχνότητές της σε ένα δρομολόγιο για να καλύψει την αυξημένη ζήτηση. Δεν υπάρχει κάποια απόδειξη για προσυμφωνία.

Προστίθεται μόνο η συχνότητα ή αλλάζουν και οι ώρες των άλλων 2 πτήσεων? Γιατι ως τώρα η A3 πέταγε σε " δανεικά" slots που είχε πάρει από τη BMI...

Πάντως μα....α να φύγει από το T1 στο LHR... Όλη η συμμαχία και τα connections είναι εκεί! Τι να πάει να κάνει στο Τ4 με τη Sktyteam?

Καλησπέρα από το CPH...
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.499
Πάντως μα....α να φύγει από το T1 στο LHR... Όλη η συμμαχία και τα connections είναι εκεί! Τι να πάει να κάνει στο Τ4 με τη Sktyteam?
δεν φευγει τελείως ,φαίνετε οτι θα πετάει και στα 2 terminal


YΓ. δώσε ενα φιλάκι στην γοργόνα και απο μας
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Τι λες ρε παιδί μου... τστστσ... έδωσαν οικονομικά ανταλάγματα στην ΟΑ για να αγοράσουν τα σλοτς για LHR και CDG?? Και πόσα δώσανε δηλαδή? Γιατί δεν μας λένε? Γιατί απλά θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι... έχει κανένας ιδέα πόσο κάνουν αυτά τα σλοτς? Για ψάχτε το λίγο και προσοχή μην πέσετε από την καράκλα μόλις το διαβάσετε...

Μέγιστε ακόμα τους πιστεύεις? Ακόμα πιστεύεις στα σοβαρά ότι κανένας δεν ήξερε τίποτε για τον φόνο/κόψιμο των δρομολογίων και τυχαία αυτά κατέληξαν στην Α3? Μέγιστε και η αφέλεια έχει τα όρια της...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.271
Μηνύματα
885.863
Μέλη
38.949
Νεότερο μέλος
anthger

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom