Αεροπορικά συμβάντα με Boeing και οχι μόνο.

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.280
Likes
7.987
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Πήρα την πρωτοβουλία, ορμώμενος από τα ποστ της Sylvia και αφού υπάρχει μεγάλη συζήτηση ανα τον κόσμο γύρω από τα περιστατικά {ότι συμβαίνει, ακόμα και το παραμικρό, θα παίρνει διαστάσεις} του συγκεκριμένου ναυπηγείου, πχ στην Αμερική μπορείς αν θέλεις χωρίς κόστος από κάποιες εταιρείες να κάνεις αλλαγή ή ακύρωση αν ο τύπος είναι 737max... Flyers are changing their tickets to avoid these planes
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.280
Likes
7.987
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Θα σου πει και ο αντίλογος, τόσα Yakovlev, Antonov, Tupolev και δεν ξέρω τι άλλο ρημάδι Ανατολικό έχει πέσει τόσα χρόνια, και όμως συνεχίζουν και πετάνε και μεταφέρουν κόσμο. Ας μείνουμε όμως εντός θέματος με την πληθώρα πληροφοριών για κάθε Boeing που έρχεται στο φως, fingers crossed να είναι ατυχήματα και όχι δυστυχήματα.
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
595
Likes
2.405
Δεν λέει και κάτι ουσιαστικό το άρθρο.

Επίσης πρέπει να γίνεται και κάπως διαχωρισμός σε τι ευθύνεται η boeing και σε τι οι αεροπορικές σχετικά με το maintenance και αν το ακολουθούν.
Φαντάζομαι είναι και αυτό ζήτημα.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
469
Likes
1.540
Δεν λέει και κάτι ουσιαστικό το άρθρο.

Επίσης πρέπει να γίνεται και κάπως διαχωρισμός σε τι ευθύνεται η boeing και σε τι οι αεροπορικές σχετικά με το maintenance και αν το ακολουθούν.
Φαντάζομαι είναι και αυτό ζήτημα.
Οι αεροπορικες ακολουθουν αυτο που προβλεπει ο κατασκευαστης οσον αφορα τη συντηρηση. Τα αεροπλανα περνανε επιθεωρησεις αναλογα τη παλαιοτητα και τις ωρες πτησης και σε καμια περιπτωση δε μπορουν να κανουν διαφορετικα, αφου υποκεινται σε ελεγχους απο τους αρμοδιους φορεις. Απλα πρεπει να λαβουμε υποψιν οτι οι στολοι, ειδικα στις ΗΠΑ, ειναι τεραστιοι πχ η United μονο εχει 950 αεροπλανα, εκ των οποιων η παλαιοτητα δεν ειναι και τοσο μικρη. Υπαρχουν προγραμματα αντικαταστασης ενος τεραστιου αριθμου που τρεχουν αυτη τη στιγμη, αλλα αυτα τα περιστατικα θα συνεχισουν να εμφανιζονται. Και ακομα και αν τα περισσοτερα ειναι αξια αναφορας πχ πανελ που ξηλωθηκαν, ροδα που εφυγε απο το τροχο, κτλ υπαρχουν και αλλα που ισως δεν ειναι και τοσο σοβαρα, πχ σκασιμο ενος λαστιχου στην προσγειωση. Μπορει να συμβει σε οποιοδηποτε αεροπλανο ακομα και καινουργιο...

Τα σοβαρα προβληματα αφορουν τα ΜΑΧ, τα οποια υποτιθεται ειναι καινουργια............

Υ.Γ η διασπαση της Boeing σε δυο τμηματα, προκειμενου να κόψουν το "αρρωστο βαριδι" του τμηματος των πολιτικων αεροσκαφων, ειναι ολο και πιο κοντα.
 

poised

Member
Μηνύματα
877
Likes
6.516
Πράγματι, όπως επίσης ότι πολλές από τις οδηγίες επιθεώρησης ή αντικατάστασης έχουν πολύ μεγάλο χρονικό περιθώριο. Δηλαδή μπορεί μία οδηγία να καθίσταται υποχρεωτική μέχρι την επόμενη μεγάλη συντήρηση ή κάποιες χιλιάδες ώρες ή εκατοντάδες κύκλους. Δηλαδή μπορείς να το κάνεις αύριο, μπορεί και σε 3 χρόνια. Η αεροπορική εταιρία κρίνει - μέσα στα πλαίσια που αφήνει ο κατασκευαστής - πότε μπορεί να το κάνει, ανάλογα και με τη κρισιμότητα που διακρίνει. Αυτό με το καπάκι από το κουμπί που κόλλησε δεν πιστεύω ότι είχε μεγάλη προτεραιότητα, τώρα όμως θα έχει.
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
595
Likes
2.405
Οι αεροπορικες ακολουθουν αυτο που προβλεπει ο κατασκευαστης οσον αφορα τη συντηρηση. Τα αεροπλανα περνανε επιθεωρησεις αναλογα τη παλαιοτητα και τις ωρες πτησης και σε καμια περιπτωση δε μπορουν να κανουν διαφορετικα, αφου υποκεινται σε ελεγχους απο τους αρμοδιους φορεις. Απλα πρεπει να λαβουμε υποψιν οτι οι στολοι, ειδικα στις ΗΠΑ, ειναι τεραστιοι πχ η United μονο εχει 950 αεροπλανα, εκ των οποιων η παλαιοτητα δεν ειναι και τοσο μικρη. Υπαρχουν προγραμματα αντικαταστασης ενος τεραστιου αριθμου που τρεχουν αυτη τη στιγμη, αλλα αυτα τα περιστατικα θα συνεχισουν να εμφανιζονται. Και ακομα και αν τα περισσοτερα ειναι αξια αναφορας πχ πανελ που ξηλωθηκαν, ροδα που εφυγε απο το τροχο, κτλ υπαρχουν και αλλα που ισως δεν ειναι και τοσο σοβαρα, πχ σκασιμο ενος λαστιχου στην προσγειωση. Μπορει να συμβει σε οποιοδηποτε αεροπλανο ακομα και καινουργιο...

Τα σοβαρα προβληματα αφορουν τα ΜΑΧ, τα οποια υποτιθεται ειναι καινουργια............

Υ.Γ η διασπαση της Boeing σε δυο τμηματα, προκειμενου να κόψουν το "αρρωστο βαριδι" του τμηματος των πολιτικων αεροσκαφων, ειναι ολο και πιο κοντα.
Εκτός του κατασκευαστή, υπάρχουν και εξτρα επιθεωρησεις/ελεγχοι που επιβαλλει ή ΙΑΤΑ ή κάθε κράτος ξεχωριστά (ή η ΕΕ και καθε αλλη ρυθμιστικη αρχη);
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.856
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom