Αθήνα vs επαρχία.

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.681
Likes
50.538
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Σωστά αναφέρει η @underwater περιπτώσεις που δεν βολεύουν τα ΜΜΜ. Δεν είναι και λίγες και σίγουρα αφορούν πολύ κόσμο.
Διαφωνώ, εκτός κι αν έχουμε άλλο ορισμό του "λίγες". Δεν έχω στατιστικά αλλά έχει ενδιαφέρον να δούμε τι ποσοστό των κατοίκων της Αθήνας ζουν σε απόσταση μεγαλύτερη των 25' από μέσο σταθερής τροχιάς, είναι σίγουρα μειοψηφία και μάλλον και ξεκάθαρη μειοψηφία.

Καλά ειδικά τα προηγούμενα χρόνια, που ήμουν και εγώ φοιτητής, ήταν μικρή Οδύσσεια να πας σε ορισμένα μέρη. Και επειδή είναι η τυχερή σας μέρα, θα σας πω άλλη μια πραγματική ιστορία.
Ωραίες είναι οι ρετρό ιστορίες, αλλά πόση σχέση έχει το κατά πόσο μπορεί κάποιος να ζήσει ανετότατα χωρίς αυτοκίνητο σήμερα στην Αθήνα με το τι συνέβαινε πριν 18 χρόνια; Πριν το 2004 η Αθήνα ήταν άλλη πόλη, προσωπικά δεν είχα πάει καν ποτέ μου στη Γλυφάδα, ήταν για μένα ένα μέρος από αυτά που δεν είχα πάει επειδή δεν ήξερα να οδηγώ αυτοκίνητο, όπως η Τοσκάνη, η Μογγολία και το Καρακορούμ.

Τα μεσα στην Αθηνα ειναι πολυ καλα με την προϋποθεση οτι χρειαζεσαι μονο μετρο και μονο μη εργασιμες ωρες.
Θα έλεγα "μέσα σταθερής τροχιάς" αντί για απλώς μετρό, τις δε εργάσιμες ώρες προσωπικά δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα, δε βλέπω διαφορά με τις περισσότερες μεγαλουπόλεις του κόσμου, μη σου πω ότι από την πλειοψηφία είναι μικρότερη η πολυκοσμία και το στριμωξίδι.

Κι εγώ θα ήθελα να είναι το τραμ ταχύτερο, αλλά βρίσκω και άδικο να σχολιάζουμε αρνητικά το ότι δε φτάνει μέχρι το Σύνταγμα, από την ώρα που ξέρουμε ότι είναι κάτι προσωρινό (σε λίγες εβδομάδες επιστρέφει απ' ό,τι διάβασα).
 

Thalassaki

Member
Μηνύματα
767
Likes
4.751
Επόμενο Ταξίδι
........
Κι εγώ θα ήθελα να είναι το τραμ ταχύτερο, αλλά βρίσκω και άδικο να σχολιάζουμε αρνητικά το ότι δε φτάνει μέχρι το Σύνταγμα, από την ώρα που ξέρουμε ότι είναι κάτι προσωρινό (σε λίγες εβδομάδες επιστρέφει απ' ό,τι διάβασα).
Μακάρι να ισχύσει ότι διάβασες Yorgos αν και είναι παραπάνω από δύο χρόνια που σταμάτησε να λειτουργεί αυτό το τμήμα. Προσωπικά ήταν αυτό που χρησιμοποιούσα όταν ήθελα να ανέβω Σύνταγμα ενώ τώρα προτιμώ να το κόψω με τα πόδια ή να πάρω το μετρό που με την αναμονή και την διαδρομή κάνω τον ίδιο χρόνο.

Αυτό που προέβαλαν ως αιτία της διακοπής αυτού του τμήματος ήταν η σαθρότητα του υπεδάφους με σοβαρό κίνδυνο υποχώρησης του εδάφους λόγω κραδασμών των συρμών στο τμήμα της Καλλιρόης εκεί που περνούσε παλιά ποτάμι.
Πριν κανένα μήνα διάβασα πως θα τοποθετηθούν αισθητήρες για να ελέγχουν την κατάσταση και θα αποφασίσουν εάν και πότε θα επαναλειτουργήσει το τμήμα. Πρέπει να ξηλώσουν και τις παρεμβάσεις του Μπακογιάννη και του περιπάτου του που κατέλαβαν τμήμα των γραμμών αλλά λεφτά υπάρχουν, (για πέταμα) δεν βαριέσαι!
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.681
Likes
50.538
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Μακάρι να ισχύσει ότι διάβασες Yorgos αν και είναι παραπάνω από δύο χρόνια που σταμάτησε να λειτουργεί αυτό το τμήμα. Προσωπικά ήταν αυτό που χρησιμοποιούσα όταν ήθελα να ανέβω Σύνταγμα ενώ τώρα προτιμώ να το κόψω με τα πόδια ή να πάρω το μετρό που με την αναμονή και την διαδρομή κάνω τον ίδιο χρόνο.

Αυτό που προέβαλαν ως αιτία της διακοπής αυτού του τμήματος ήταν η σαθρότητα του υπεδάφους με σοβαρό κίνδυνο υποχώρησης του εδάφους λόγω κραδασμών των συρμών στο τμήμα της Καλλιρόης εκεί που περνούσε παλιά ποτάμι.
Πριν κανένα μήνα διάβασα πως θα τοποθετηθούν αισθητήρες για να ελέγχουν την κατάσταση και θα αποφασίσουν εάν και πότε θα επαναλειτουργήσει το τμήμα. Πρέπει να ξηλώσουν και τις παρεμβάσεις του Μπακογιάννη και του περιπάτου του που κατέλαβαν τμήμα των γραμμών αλλά λεφτά υπάρχουν, (για πέταμα) δεν βαριέσαι!
https://www.ysterografonews.gr/ellada/tram-epistrefei-syntagma-xekinoyn-dromologia
 

Thalassaki

Member
Μηνύματα
767
Likes
4.751
Επόμενο Ταξίδι
........
Ευχάριστα νέα τουλάχιστον για την γραμμή προς Βούλα γιατί η άλλη προς ΣΕΦ και μέχρι και Πειραιά που είχε αρχίσει να λειτουργεί απο ότι βλέπω θέλει μήνες μέχρι να επαναλειτουργήσει. Θα κατεβαίνουμε με τον ηλεκτρικό για βόλτα στο Φάληρο ή στον Πειραιά.
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.714
Likes
11.276
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Διαφωνώ, εκτός κι αν έχουμε άλλο ορισμό του "λίγες". Δεν έχω στατιστικά αλλά έχει ενδιαφέρον να δούμε τι ποσοστό των κατοίκων της Αθήνας ζουν σε απόσταση μεγαλύτερη των 25' από μέσο σταθερής τροχιάς, είναι σίγουρα μειοψηφία και μάλλον και ξεκάθαρη μειοψηφία.
Βρε συ Γιώργο το έχεις πάρει πολύ "πατριωτικά" το θέμα. Χαίρομαι που τα αθηναϊκά ΜΜΜ σου προσφέρουν την ποιότητα ζωής που θέλεις, αλλά δε γίνεται να "αφορίζεις" την εμπειρία τόσων ανθρώπων. Είναι ένα σωρό οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου που ζουν σε απόσταση μεγαλύτερη των 25' από μέσο σταθερής τροχιάς, ενώ πολλοί από αυτούς εργάζονται παράλληλα σε περιοχή σε απόσταση μεγαλύτερη των 25' από μέσο σταθερής τροχιάς (been there, done that).

Ναι, εντάξει, μπορεί να το δει κανείς ως ευκαιρία για άσκηση, αλλά δεν είναι πάντα έτσι. Προσωπικά το μισάωρο που χρειαζόμουν από το Μέγαρο μέχρι την Πανεπιστημιούπολη δεν είχα πάντα όρεξη να το κάνω πεζή, ιδιαίτερα σε φάσεις με καύσωνα, βροχή ή πολύ κρύο. Οι συνθήκες για τους πεζούς στην περιοχή δεν είναι οι καλύτερες, ενώ δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την φυσική κατάσταση να περπατούν τακτικά αυτή την ανηφόρα (να μη μιλήσουμε για τα ΑμεΑ που είτε θα αναγκαστούν να προσπαθήσουν να εισέλθουν με το αμαξίδιο στα συνωστισμένα λεωφορεία, είτε θα επιλέξουν να μείνουν κλεισμένα στο σπίτι).

Κι εγώ παρά τη γκρίνια μου δεν ήμουν και από τους πιο ταλαιπωρημένους Αθηναίους. Έχω γνωστό που πηγαίνει κάθε μέρα με ΜΜΜ από Νέα Ιωνία-Πέραμα (δε μπορεί να αποφύγει το λεωφορείο, τρώει άπειρες ώρες από τη ζωή του εκεί μέσα, για διάφορους λόγους δε γίνεται να μετακομίσει Πέραμα). Έχω φίλους Νίκαια και Κορυδαλλό που δεν αποχωρίζονταν το αμάξι τους και εδώ και λίγους μήνες που έφτασε μετά από χρόνια καθυστέρησης η Αγία μπλε γραμμή λένε ότι άλλαξε η ζωή τους.

Μακάρι να έκαναν όλοι κάθε μέρα διαδρομές τύπου Χαλάνδρι-Νέος Κόσμος και Ειρήνη-Σεπόλια. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι το προνόμιο. Θεωρώ όμως ότι όταν ετοιμαστεί και η νέα γραμμή μετρό (που θα διασχίζει Πανεπιστημιούπολη-Γαλάτσι-Κυψέλη κλπ, εντάξει, η Κυψέλη ήδη εξυπηρετείται από τη Βικτώρια), η ποιότητα ζωής χιλιάδων ανθρώπων θα βελτιωθεί πολύ.
 

Nikos86

Member
Μηνύματα
548
Likes
4.013
Ταξίδι-Όνειρο
Στον χρονο!
Διαφωνώ, εκτός κι αν έχουμε άλλο ορισμό του "λίγες". Δεν έχω στατιστικά αλλά έχει ενδιαφέρον να δούμε τι ποσοστό των κατοίκων της Αθήνας ζουν σε απόσταση μεγαλύτερη των 25' από μέσο σταθερής τροχιάς, είναι σίγουρα μειοψηφία και μάλλον και ξεκάθαρη μειοψηφία.
Ουτε εγω εχω στατιστικα οποτε σκεφτηκα να βαλω ακτινα οχι 25 λεπτα που ειπες εσυ αλλα 15 λεπτα απο την σταση που ειναι 1,25 χλμ αφου με 5 χλμ την ωρα περπαταει ο μεσος ανθρωπος και εκανα το εμβαδον του κυκλου με τον τυπο πρ τετραγωνο με ρ το 1,25 χλμ και με δεδομενο οτι ζουν 19000 ατομα ανα τ. χλμ στην Αθηνα που γκουγκλαρα και βρηκα εβγαλα ποσα ατομα ζουν σε ακτινα 15 λεπτα απο καθε σταση κατα μεσο ορο. Πολλαπλασιασα με τις 64 στασεις ηλεκτικου και μετρο (βιαστικα τις μετρησα δεν παιρνω και ορκο για το ακριβες νουμερο αλλα καπου τοσες ειναι) τραμ δεν εβαλα και μου βγηκε οτι λιγο λιγοτεροι απο 6.000.000 Αθηναιοι μενουν σε ακτινα τεταρτου απο στασεις μετρο και ηλεκτρικου. Αναρωτιομουν τι εκανα λαθος και μετα απο κανα τριλεπτο σκεφτηκα οτι συμπιπτουν μερικως οι κυκλοι στις κοντινες στασεις. Τελικα βαρεθηκα και τα παρατησα! Αλλα περνα η ωρα με τετοιες μαλακιες που σκεφτομαι και κανω!
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.043
Likes
41.051
προς Σύνταγμα - αλλαγή γραμμής (τότε δεν πήγαινε κατευθείαν Μοναστηράκι οπότε έπρεπε να πάρω την κόκκινη) για να κατέβω Μοναστηράκι - αλλαγή για ΗΣΑΠ για να κατέβω Θησείο - λίγο ακόμα περπάτημα. (Α ρε Β. τι έκανα για σένα)
Μην αναφέρω ότι πέτυχα μια περίοδο όπου γίνονταν έργα στο σταθμό του Θησείου και ήταν κλειστή η κάθοδος. Οπότε σε όλο το προηγούμενο πρέπει να προσθέσουμε ότι πέρναγα από εκεί, δεν σταμάταγε το τρένο, κατέβαινα Πετράλωνα (επόμενος σταθμός), άλλαζα πλευρά, περίμενα να πάρω αυτό που ανέβαινε για να φτάσω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. (κουράστηκα και μόνο που τα έγραψα, όχι να τα κάνω κιόλας).
Ολο αυτο για να μην περπατησεις τη Μητροπολεως μεχρι το Θησειο, 20λ με τα ποδια η 7-8λ με τα λεωφορεια 230, 027, 026, 025.
 

Nikos86

Member
Μηνύματα
548
Likes
4.013
Ταξίδι-Όνειρο
Στον χρονο!
Εεεε καλα βρε συ θα το εκανε και ποδαρατα απλα για να βγει καλυτερα η ιστορια το ειπε, υπαρχει και το λεγομενο storytelling! Γιατι εγω νομιζεις τσακωνοντουσαν οι αλλοι και βγηκα και εκανα τον Ανδρεα, ειπαμε ειμαι καραγκιοζης αλλα οχι και τοσο! Αν ειναι να τα περιγραφουμε και με μαθηματικη ακριβεια καηκαμε! :)
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.681
Likes
50.538
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Βρε συ Γιώργο το έχεις πάρει πολύ "πατριωτικά" το θέμα.
Μπα, συζήτηση κάνουμε.
Χαίρομαι που τα αθηναϊκά ΜΜΜ σου προσφέρουν την ποιότητα ζωής που θέλεις, αλλά δε γίνεται να "αφορίζεις" την εμπειρία τόσων ανθρώπων.
ΜΕ ποια φράση μου θεωρείς πως την αφόρισα; Quote please.
Είναι ένα σωρό οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου που ζουν σε απόσταση μεγαλύτερη των 25' από μέσο σταθερής τροχιάς, ενώ πολλοί από αυτούς εργάζονται παράλληλα σε περιοχή σε απόσταση μεγαλύτερη των 25' από μέσο σταθερής τροχιάς (been there, done that).
Mα δεν είπα εγώ πουθενά ότι δεν υπάρχει "ένας σωρός" ανθρώπων που δεν εξυπηρετείται. Ήμουν σαφής, είπα ότι είναι ξεκάθαρη μειοψηφία.

Ναι, εντάξει, μπορεί να το δει κανείς ως ευκαιρία για άσκηση, αλλά δεν είναι πάντα έτσι. Προσωπικά το μισάωρο που χρειαζόμουν από το Μέγαρο μέχρι την Πανεπιστημιούπολη δεν είχα πάντα όρεξη να το κάνω πεζή, ιδιαίτερα σε φάσεις με καύσωνα, βροχή ή πολύ κρύο. Οι συνθήκες για τους πεζούς στην περιοχή δεν είναι οι καλύτερες, ενώ δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την φυσική κατάσταση να περπατούν τακτικά αυτή την ανηφόρα (να μη μιλήσουμε για τα ΑμεΑ που είτε θα αναγκαστούν να προσπαθήσουν να εισέλθουν με το αμαξίδιο στα συνωστισμένα λεωφορεία, είτε θα επιλέξουν να μείνουν κλεισμένα στο σπίτι).
Τα ΑμεΑ είναι μια κατηγορία ανθρώπων που στη χώρα που ζούμε πουθενά δεν μπορούν να ζήσουν απρόσκοπτα, δεν είναι ίδιον της Αθήνας, στην επαρχία θεωρώ πως είναι και χειρότερα, άπειρα τα παραδείγματα. Τώρα εντάξει, αν δεν μπορείς να ανέβεις ανηφόρα, δεν μπορείς το κρύο, τη βροχή, τη ζέστη ε τι να κάνουμε, είναι συνθήκες που υπάρχουν παντού, πόσες πόλεις ξέρεις χωρίς βροχή, κρύο, ανηφόρες; Σε όλο τον κόσμο περπατάει ο κόσμος με αυτές τις συνθήκες σε μεγαλουπόλεις, από το Λος Άντζελες μέχρι τη Τζακάρτα και δεν έχουν τα δικά μας ΜΜΜ. Από κει και πέρα, εγώ προσωπικά προτιμώ 25' με τα πόδια ανηφόρα και υπό βροχή παρά 10' αναμονή σε στάση λεωφορείου, ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.
Κι εγώ παρά τη γκρίνια μου δεν ήμουν και από τους πιο ταλαιπωρημένους Αθηναίους. Έχω γνωστό που πηγαίνει κάθε μέρα με ΜΜΜ από Νέα Ιωνία-Πέραμα (δε μπορεί να αποφύγει το λεωφορείο, τρώει άπειρες ώρες από τη ζωή του εκεί μέσα, για διάφορους λόγους δε γίνεται να μετακομίσει Πέραμα).
Συμφωνώ, ανήκει στην κατηγορία της μειοψηφίας, ταλαιπωρείται πολύ σε αυτή την κατηγορία. Τόσο που εγώ στη θέση του θα μετακόμιζα, είναι τραγική αυτή η διαδρομή 2 φορές τη μέρα.
Έχω φίλους Νίκαια και Κορυδαλλό που δεν αποχωρίζονταν το αμάξι τους και εδώ και λίγους μήνες που έφτασε μετά από χρόνια καθυστέρησης η Αγία μπλε γραμμή λένε ότι άλλαξε η ζωή τους.
Εντελώς, αυτές οι περιοχές συν Περιστέρια, Αιγάλεα με τεράστιο πληθυσμό ζουν άλλη ζωή πλέον. Αλλά αυτό ακριβώς έλεγα, ότι πλέον οι περισσότεροι εξυπηρετούνται από μέσα σταθερής τροχιάς. Ακόμη κι έτσι, πολλοί συνήθισαν το αμάξι και δεν το αποχωρίζονται, εχω πολλούς γνωστούς.
Θεωρώ όμως ότι όταν ετοιμαστεί και η νέα γραμμή μετρό (που θα διασχίζει Πανεπιστημιούπολη-Γαλάτσι-Κυψέλη κλπ, εντάξει, η Κυψέλη ήδη εξυπηρετείται από τη Βικτώρια), η ποιότητα ζωής χιλιάδων ανθρώπων θα βελτιωθεί πολύ.
Συμφωνώ, τεράστια αλλαγή και οι ανηφόρες στην Κυψέλη είναι όντως δύσκολες. Γουδή, Βεϊκου, Ζωγράφου θα βολεύονται άνετα, ενώ μετά θα γίνουν προσβάσιμες με μέσο σταθερής τροχιάς η Λυκόβρυση, η Πεύκη, η Φιλοθέη, τεράστιο έργο.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.322
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Επειδή έχω χάσει επαφή στις τελευταίες σελίδες με όλα αυτά που λέτε και τα καταλαβαίνετε μόνο εσείς :haha: (κόκκινες-μπλε-πράσινες γραμμές, τραμ, προαστιακοί), να επισημάνω ότι τα ίδια που συζητάτε ισχύουν σε μικρότερο βαθμό φυσικά και σε μια μεγαλούπολη -τρομάρα μας- που δεν διαθέτει παρά μόνο τα στοιχειώδη μέσα μεταφοράς, λεωφορεία δηλαδή και ταξί.

Το πολύ μεγάλο πρόβλημα πρόσβασης στις συγκοινωνίες για το κόσμο που μένει έστω και λίγο εκτός κέντρου δεν λύνεται, καθώς ούτε η παράδοση του μετρο όταν έρθει θα βοηθήσει σ΄αυτή τη κατάσταση, πέρα από ορισμένες συνοικίες. Με λίγα λόγια αν δε μένεις κέντρο ή κοντά σ' αυτό χωρίς αμάξι είσαι καταδικασμένος. Θες πολλές φορές μια ώρα και παραπάνω για να φτάσεις στο προορισμό σου, με λεωφορεία απαρχαιωμένα, με κόσμο παστωμένο (ακόμα και εν καιρώ πανδημίας) και δρομολόγια πολύ αραιά.

Η εικόνα έχει αλλάξει ίσως προς το χειρότερο -και αυτο είναι το παράδοξο- από τότε που χρησιμοποιούσα με συνέπεια ΜΜΜ σε καθημερινή βάση, πριν 16-17 χρόνια. Πλέον αρχίζουν σιγά-σιγά να αλλάζουν τα οχήματα σε περιοχές άνωθεν του περιφερειακού, όχι όμως να βελτιώνονται τα δρομολογια. Απελπιστική κατάσταση, που καθιστά την ύπαρξη αυτοκινήτου δυστυχώς αναγκαία, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Για αρκετό κόσμο δε τίθεται θέμα επιλογής...
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.681
Likes
50.538
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Επειδή έχω χάσει επαφή στις τελευταίες σελίδες με όλα αυτά που λέτε και τα καταλαβαίνετε μόνο εσείς :haha: (κόκκινες-μπλε-πράσινες γραμμές, τραμ, προαστιακοί), να επισημάνω ότι τα ίδια που συζητάτε ισχύουν σε μικρότερο βαθμό φυσικά και σε μια μεγαλούπολη -τρομάρα μας- που δεν διαθέτει παρά μόνο τα στοιχειώδη μέσα μεταφοράς, λεωφορεία δηλαδή και ταξί.

Το πολύ μεγάλο πρόβλημα πρόσβασης στις συγκοινωνίες για το κόσμο που μένει έστω και λίγο εκτός κέντρου δεν λύνεται, καθώς ούτε η παράδοση του μετρο όταν έρθει θα βοηθήσει σ΄αυτή τη κατάσταση, πέρα από ορισμένες συνοικίες. Με λίγα λόγια αν δε μένεις κέντρο ή κοντά σ' αυτό χωρίς αμάξι είσαι καταδικασμένος. Θες πολλές φορές μια ώρα και παραπάνω για να φτάσεις στο προορισμό σου, με λεωφορεία απαρχαιωμένα, με κόσμο παστωμένο (ακόμα και εν καιρώ πανδημίας) και δρομολόγια πολύ αραιά.

Η εικόνα έχει αλλάξει ίσως προς το χειρότερο -και αυτο είναι το παράδοξο- από τότε που χρησιμοποιούσα με συνέπεια ΜΜΜ σε καθημερινή βάση, πριν 16-17 χρόνια. Πλέον αρχίζουν σιγά-σιγά να αλλάζουν τα οχήματα σε περιοχές άνωθεν του περιφερειακού, όχι όμως να βελτιώνονται τα δρομολογια. Απελπιστική κατάσταση, που καθιστά την ύπαρξη αυτοκινήτου δυστυχώς αναγκαία, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Για αρκετό κόσμο δε τίθεται θέμα επιλογής...
Μα αυτό ακριβώς ήταν και το επιχείρημά μου, ότι για τους περισσότερους Αθηναίους η ζωή είναι καλύτερης ποιότητας από ότι για τους περισσότερους Θεσσαλονικείς, η Θεσσαλονίκη έχει απείρως χειρότερες συγκοινωνίες κι ας είναι πολύ μικρότερη πόλη. Οι δε επερχόμενες γραμμές μετρό στην Αθήνα λύνουν πάρα πολλά προβλήματα, εκείνη της Θεσσαλονίκης ελάχιστα.
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.817
Likes
7.700
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι οι σταθερές συγκοινωνίες είναι ικανοποιητικές στην Αθήνα και καλό είναι να αποφασισθεί η ματαίωση της γραμμής 4 του μετρό, που ξεκινάει με 3.8 δις προϋπολογισμό και σίγουρα θα φτάσει τα 6 δις στο τέλος. Τη στιγμή που όλη η επαρχία ψυχορραγεί μπορεί ο James να μείνει λίγο καιρό ακόμη μακριά από την γκόμενα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.841
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom