• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Ιούλιο 2016! Κάντε κλικ εδώ!

Ακυρωση/Αλλαγή booking

katkats

Moderator
Πάντα αναφέρει ημερομηνια και ωρα της πολης αφιξης πολυ ξεκαθαρα.
Μπορεις να το δεις και στην επομενη κρατηση σου στο πεδιο Manage your bookings.
Σε δικη μου κρατηση λεει και για ποσες μερες και λεπτα ειναι η κρατηση free.
Πολύ σωστή επισήμανση και υπενθύμιση για όλους εμάς τους ξεχασιάρηδες. :D
 

depy!!!

Member
Μπορεί να βοηθήσει εάν χρήστες έχουν παρόμοιες εμπειρίες και πως το αντιμετώπισαν.
Δεν διαβασες καλα τους ορους η ξεχαστηκες, δεν εχει σημασια. Δυστυχως εσυ επαιξες κι εχασες και οχι ο ξενοδοχος. Παρολο που περασε η προθεσμια δωρεαν ακυρωσης δεν θελεις να πληρωσεις. Απο μας τι περιμενεις; να σου πουμε μπραβο, καλα κανεις, κι εμεις αυτο θα καναμε;
Κατι τετοιες συμπεριφορες ειναι η αιτια που τα πραγματα δυσκολευουν. Αν γινει κοινη πρακτικη των ξενοδοχων η χρεωση των ακυρωτικων απο την αρχη της κρατησης και η επιστροφη τους σε περιπτωση εγκαιρης ακυρωσης, δεν θα μας αρεσει καθολου.
 

fotast

Member
Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τουλάχιστον πρέπει να διαβάζουμε προσεκτικά το mail της επιβεβαίωσης για να μπορούμε να κάνουμε αλλαγές έγκαιρα.Δύο λεπτά υπόθεση είναι και μας γλυτώνει από τρεξίματα με ακυρώσεις καρτών κτλ.
 

panpan

Member
Γι' αυτό το booking έχει καταντήσει εκεί που βρίσκεται λόγω τέτοιων μαζικών πρακτικών.
Το να είναι μια από τις μεγαλύτερες μηχανές (ίσως η μεγαλύτερη)αναζήτησης ξενοδοχείων με 12,5 δις το 2017 είναι κατάντια;
 

North66

Member
Αν είσαι μέτοχος της booking ναι δεν είναι κατάντια, εγώ όμως μιλάω για τους πελάτες.
 

fotast

Member
Το θέμα αφορά την Booking βέβαια αλλά ας γράψουμε τις (3) πρώτες εναλλακτικές επιλογές.
 

Ntt

Member
@adiaforos

Η έκφρασε "έπαιξε και έχασε" δεν εννοώ ότι τζόγαρε στη δουλειά του αλίμονο, απλά τρόπος του λέγειν.
Προσοχή μην μπερδεύεις την προπληρωμή με την δέσμευση.
Άλλο το δεσμεύω και άλλο το προπληρώνω.

Και ναι θεωρώ ότι ΟΛΕΣ οι κρατήσεις πρέπει να σου δίνουν π.χ. 24-48 ώρες ΔΩΡΕΑΝ χωρίς δέσμευση και μετά το 24-48ωρο αν δεν έχει γίνει δέσμευση να σου ακυρώνει την κράτηση.

Ναι οι πελάτες πρέπει κάποια στιγμή να ωριμάσουν και να μάθουν να συμπεριφέρονται ανάλογα.
Επίσης δυστυχώς (προσωπική μου άποψη) επιτρέπει σε πελάτες πολλαπλές κρατήσεις , ίδιες ημερομηνίες, ίδια άτομα.

Όποιος βασιστεί στην ειλικρίνεια του πελάτη, την ηθική του, και στο φιλότιμο του κτλ κτλ ατύχησε, αυτά ήταν για άλλες εποχές , business is business.

Συμφωνώ 100% να γίνετε δέσμευση του ποσού εντός ενός χρονικού ορίου και μετά απόρριψη της κράτησης.

@adiaforos αυτό θα βοηθήσει και εμάς τους υπόλοιπους να βρίσκουμε διαθεσιμότητα.
 
Εχουμε γεμίσει ηθικολογους όχι μόνο εδώ μέσα αλλα γενικά σε αυτή την χώρα, ήθελα να ήξερα ποσοι από εσάς αν για τον οποιοδήποτε λόγο χανατε την προθεσμία θα πληρώνατε 600ευρω τελικά χωρίς λόγο. Τι στο καλό όλοι τόσο λαρτζ είστε σας περισσεύουν? Ευχαριστώ για την "βοήθεια" , και τα δύο ξενοδοχεία απάντησαν πως δεν έχει γίνει κάποια χρέωση στην κάρτα και πως το δωμάτιο ακυρώθηκε και δεν έχω κάποια άλλη υποχρέωση απέναντι τους. Κρίμα έπρεπε να τους έχω δώσει χτες τα 600 μην τα χάσουν!
 

Ntt

Member
και τα δύο ξενοδοχεία απάντησαν πως δεν έχει γίνει κάποια χρέωση στην κάρτα και πως το δωμάτιο ακυρώθηκε και δεν έχω κάποια άλλη υποχρέωση απέναντι τους
Άρα στα λόγια μου ήρθαν
Δηλαδή τι χρέωσαν ? τον αέρα?
Νομίζω κανείς δεν σου είπε να δώσεις τα 600 ευρώ, ακόμη και όσοι διαφώνησαν μαζί σου.
 

North66

Member
Εχουμε γεμίσει ηθικολογους όχι μόνο εδώ μέσα αλλα γενικά σε αυτή την χώρα, ήθελα να ήξερα ποσοι από εσάς αν για τον οποιοδήποτε λόγο χανατε την προθεσμία θα πληρώνατε 600ευρω τελικά χωρίς λόγο.
Τώρα που έμαθες πώς δουλεύει το booking, θα αναστενάξουν οι κρατήσεις. Να μην κλείνεις μόνο 2 δωμάτια τη φόρα, κλείστα 10-10, τζάμπα είναι. Και μετά όταν θα χάνεις τις προθεσμίες να έρχεσαι εδώ να μας κάνεις κήρυγμα για τους κακούς ηθικολόγους (εμάς) και τους κακούς πελάτες (εσένα).
 

maria91

Member
Εχουμε γεμίσει ηθικολογους όχι μόνο εδώ μέσα αλλα γενικά σε αυτή την χώρα, ήθελα να ήξερα ποσοι από εσάς αν για τον οποιοδήποτε λόγο χανατε την προθεσμία θα πληρώνατε 600ευρω τελικά χωρίς λόγο. Τι στο καλό όλοι τόσο λαρτζ είστε σας περισσεύουν? Ευχαριστώ για την "βοήθεια" , και τα δύο ξενοδοχεία απάντησαν πως δεν έχει γίνει κάποια χρέωση στην κάρτα και πως το δωμάτιο ακυρώθηκε και δεν έχω κάποια άλλη υποχρέωση απέναντι τους. Κρίμα έπρεπε να τους έχω δώσει χτες τα 600 μην τα χάσουν!
Το οτι αποφασισες να οργανωσεις ενα ταξιδι μονη σου χωρις καμια σχετικη εμπειρια και χωρις να βοηθηθεις απο καπου πρωτα και χωρις να διαβασεις ορους και προυποθεσεις,δε μας κανει εμας ηθικολογους προφανως...οταν κλεινουμε ξενοδοχεια αεροπορικα η οτιδηποτε κοιταμε προσεκτικα τα παντα και τους ορους..οτι ξεχαστηκες ηταν δικο σου θεμα οπως και το οτι δε ειδες πουθενα οτι ελεγε οτι η ακυρωση ειναι σε τοπικη ωρα της χωρας που πας που μεταξυ μας ειναι και αυτονοητο..αν νομιζες λοιπον οτι θα ξεχαστεις ας εβαζες 2-3 μερες πριν ειδοποιηση και ολα καλα...αντ αυτου εκανες χαζομαρα,βρηκες την λυση με την τραπεζα σου και μπηκες να ρωτησεις εδω μεσα τι;;;;αφου δεν ειχες λεφτα και η τραπεζα σου δωσε το οκ να κλεισεις λογαριασμο δε χρειαζοταν καν να μπεις στο κοπο να γραψεις στο φορουμ και να μην κριθεις και να σε πειραξει οπως φανηκε...την επομενη φορα περισσοτερη προσοχη ή πρακτορειο,φιλικα παντα!
 

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.174
Μηνύματα
702.632
Μέλη
34.734
Νεότερο μέλος
AlkisR

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom