Ryanair Ακυρώσεις πτήσεων από Ryanair

psilos3

Member
Μηνύματα
6.089
Likes
44.965
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Καλησπέρα, όταν κάνεις ακύρωση της πτήσεις θα σου έρθει ένα email που θα σε ρωτάει αν θες voucher ή refund εκεί πρέπει να επιλέξεις voucher και θα σου στείλουν νέο email Με το voucher που θα γράφει αριθμό , ποσό και ημερομηνία λήξης.
Πολύ ωραία, σ' ευχαριστώ για τη βοήθεια, θα το προχωρήσω έτσι.
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.500
Likes
7.691
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νιγηρας-Μαλι
εκλεισα και εγω να παω σε νησι με την ακατανομαστη πια εταιρεια..μου ακυρωνει τη πτηση ενα μηνα πριν και εδω και δεκα μερες περιμενω την επιστροφη χρηματων που δεν βλεπω να ερχονται......κανενα τιπς εχετε??
 

kostas87

Member
Μηνύματα
5
Likes
2
καλησπερα σχετικα με το δωρεαν τελος αλλαγης γνωριζει καποιος αν μπορω να αλλαξω κ τη διαδρομη ή αφορα μονο σε αλλες ημερομηνιες?
 

kostas87

Member
Μηνύματα
5
Likes
2
δηλαδη σου βγαζουν voucher με το ποσο και επιλεγεις οποια νεα διαδρομη θες?

το λεω γιατι θελω να κλεισω 3 πτησεις one way και ενδεχεται να ακυρωσω την ενδιαμεση και να κανω την 1η με επιστροφη
 

paefstra

Member
Μηνύματα
12.938
Likes
40.786
δηλαδη σου βγαζουν voucher με το ποσο και επιλεγεις οποια νεα διαδρομη θες?

το λεω γιατι θελω να κλεισω 3 πτησεις one way και ενδεχεται να ακυρωσω την ενδιαμεση και να κανω την 1η με επιστροφη
Οχι, απλα μπαινεις στη διαχειριση κρατησης και η φορμα ειναι ενεργη για να βαλεις επιθυμητο προορισμο και πληρωνεις εξτρα την πιθανη διαφορα του ναυλου μονο.
 

vikara

Member
Μηνύματα
474
Likes
3.967
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νησί του Πάσχα
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζετε,μέχρι πόσες μέρες πριν την αναχώρηση δικαιούται η εταιρεία να ακυρώσει την πτήση?Κάπου είχα διαβάσει για 14 μέρες αλλά δεν το βρίσκω. Και αν ισχυουν αυτές οι 14 μέρες,υπάρχει περίπτωση να την ακυρώσει μετά το πέρας τους? Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση?Δικαιούσαι επιπλέον αποζημίωση?
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.424
Likes
4.409
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζετε,μέχρι πόσες μέρες πριν την αναχώρηση δικαιούται η εταιρεία να ακυρώσει την πτήση?Κάπου είχα διαβάσει για 14 μέρες αλλά δεν το βρίσκω. Και αν ισχυουν αυτές οι 14 μέρες,υπάρχει περίπτωση να την ακυρώσει μετά το πέρας τους? Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση?Δικαιούσαι επιπλέον αποζημίωση?
EUR-Lex - 32004R0261 - EL

Άρθρο 5
Ματαίωση
1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:
α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 8, και
β) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχείο α) και παράγραφος 2, καθώς και βοήθεια σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχεία β) και γ) σε περίπτωση μεταφοράς με άλλη πτήση, όταν ο ευλόγως αναμενόμενος χρόνος αναχωρήσεως της νέας πτήσης είναι τουλάχιστον η επόμενη μέρα από τον χρόνο αναχωρήσεως που είχε ορισθεί για την ματαιωθείσα πτήση, και
γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν:
i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή
ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ή
iii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση λιγότερο από επτά ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με άλλη πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από μία ώρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.
2. Όταν γνωστοποιείται στους επιβάτες η ματαίωση, τους δίνονται εξηγήσεις σχετικά με δυνατή εναλλακτική μεταφορά.
3. Ο πραγματικός αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να πληρώσει αποζημίωση σύμφωνα με το άρθρο 7 αν μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.
4. Το βάρος αποδείξεως του αν ενημερώθηκε και πότε ενημερώθηκε ο επιβάτης για τη ματαίωση της πτήσης το φέρει ο πραγματικός αερομεταφορέας.

Άρθρο 7
Δικαίωμα αποζημίωσης
1. Όταν γίνεται παραπομπή στο παρόν άρθρο, ο επιβάτης λαμβάνει αποζημίωση ύψους:
α) 250 ευρώ για όλες τις πτήσεις έως και 1500 χιλιομέτρων·
β) 400 ευρώ για όλες τις ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1500 χιλιομέτρων και όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1500 και 3500 χιλιομέτρων·
γ) 600 ευρώ για όλες τις πτήσεις που δεν εμπίπτουν στα στοιχεία α) ή β).
Για τον προσδιορισμό της σχετικής απόστασης, λαμβάνεται ως βάση ο τελευταίος προορισμός στον οποίο ο επιβάτης θα φθάσει καθυστερημένα μετά την προγραμματισμένη ώρα εξαιτίας της άρνησης επιβίβασης.
2. Όταν προσφέρεται στους επιβάτες μεταφορά στον τελικό τους προορισμό με άλλη πτήση σύμφωνα με το άρθρο 8, η ώρα άφιξης της οποίας δεν υπερβαίνει την προγραμματισμένη ώρα άφιξης της πτήσης για την οποία είχε αρχικά κρατηθεί η θέση κατά:
α) δύο ώρες για όλες τις πτήσεις έως 1500 χιλιομέτρων, ή
β) τρεις ώρες προκειμένου για όλες τις ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1500 χιλιομέτρων και για όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1500 και 3500 χιλιομέτρων, ή
γ) τέσσερις ώρες προκειμένου για όλες τις πτήσεις που δεν εμπίπτουν στα στοιχεία α) ή β),
ο πραγματικός αερομεταφορέας μπορεί να μειώσει την αποζημίωση που προβλέπεται στην παράγραφο 1 κατά 50 %.
3. Η αποζημίωση που αναφέρεται στην παράγραφο 1 καταβάλλεται σε ρευστό, με ηλεκτρονικό τραπεζικό έμβασμα, με τραπεζική εντολή ή επιταγή, ή, εφόσον συμφωνήσει ενυπογράφως ο επιβάτης, με ταξιδιωτικά κουπόνια (voucher) ή/και άλλες υπηρεσίες.
4. Οι αποστάσεις που δίδονται στις παραγράφους 1 και 2 μετρούνται με τη μέθοδο της μεγιστοκύκλιας διαδρομής.
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
730
Likes
1.851
Επόμενο Ταξίδι
Λάος
Ονειρεμένο Ταξίδι
Με βανάκι στη Νορβηγία
Καλημερα σε ολους. Για δωστε και σε μενα μια συμβουλη, γιατι εχω μπλεξει και φυσικα εχω εκνευριστει οσο δεν παιρνει.
Ειχα ακυρωμενη πτηση απο την αρχη του κορωνοιου για την οποια ειχα παρει βαουτσερ. Μετα απο κανα χρονο και αφου η ιδια η εταιρεια μου εδινε την επιλογη, ζητησα επιστροφη των χρηματων. Περασε πολυς καιρος που δεν ειχε γινει η επιστροφη και επικοινωνησα με μειλ να μαθω τι εχει γινει. Η απαντηση ηρθε μετα απο μολις δυο ωρες και κου ειπαν οτι τα χρηματα ειχαν επιστραφη στην καρτα μου. Μαλιστα μου ανεφεραν κι την ημερομηνια της επιστροφης.
Επικοινωνω με την τραπεζα η οποια μετα απο ελεγχο δεν βλεπει την επιστροφη και μου λεει να ζητησω απο τη ryan να μου δωσουν καποιο κωδικο επιστροφης η καποιο αλλο αποδεικτικο στοιχειο για να μπορεσουν να το ψαξουν.
Απο τοτε εχουν περασει 3 μηνες, εχω στειλει στη ryan 3-4 μειλ ανα διαστηματα, στα πρωτα δεν απαντουσαν καν. Στα δυο τελευταια μου λενε οτι το αιτημα παραλειφθηκε και θα επεξεργαστει.
Μπορω να κανω κατι αλλο, να απευθυνθω καπου αλλου; Το ποσο δεν ειναι μεγαλο -60 ευρω- αλλα το θεωρω κοροιδια.
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.229
Likes
7.626
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Αμφισβήτηση συναλλαγής !
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
730
Likes
1.851
Επόμενο Ταξίδι
Λάος
Ονειρεμένο Ταξίδι
Με βανάκι στη Νορβηγία
Αμφισβήτηση συναλλαγής !
Την αμφισβητηση συναλλαγης την εχω χρησιμοποιησει αρκετες φορες, αλλα ειναι δυνατον να αμφισβητησω σημερα μια συναλλαγη που εκανα πριν δυο χρονια;
 
D

Delmem38110

Guest
αν σου είπαν ότι τα επέστρεψαν το έχουν κάνει.
είναι πολύ αξιόπιστοι και γρήγοροι με τις επιστροφές.
για περισσότερες πληροφορίες μπες στο live chat και μίλα με κάποιον από αυτούς.
θα σε βοηθήσει. (έχει αναμονή)
μπορείς να ψάξεις κι εσύ αν έχεις internet banking.
Ryanair Live Chat
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.786
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom