Air France Ακύρωση & αναπροσαρμογή πτήσης

Sassenach77

Member
Μηνύματα
5.194
Likes
12.112
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Μου ήρθε σήμερα ένα mail απο την Air France, οτι η πτήση αναχώρησης μου μεταφέρεται μία μέρα μετά απο την αρχική. Συγκεκριμένα γράφει οτι ακυρώνεται η αρχική πτήση και στην συνέχεια μου δίνουν νέα μέρα αναχώρησης (με τις ίδιες ώρες), που είναι η επόμενη μέρα....
Ξέρει κάποιος, τι πολιτική αποζημιώσεων έχει η Air France; Δικαιούμαι κάποιου είδους αποζημίωση για αυτή την αλλαγή; Ή "οτι δεν μπορώ να αποφύγω, θα κάτσω να το απολαύσω";
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι κλειστό μετά τις 20:00, οπότε δεν μπόρεσα να μιλήσω με την αεροπορική...
Η αναπροσαρμογή της πτήσης γίνεται 4 μήνες πρίν την πραγματοποίηση της. Δεν ξέρω αν αυτό παίζει ρόλο.

Αυτό που με καίει πιο πολύ είναι, οτι χάνω μία μέρα (πολύτιμη για μένα) απο το ταξίδι μου!....κλάψ....
 

evi01

Member
Μηνύματα
913
Likes
896
Ονειρεμένο Ταξίδι
Η γη ολάκερη!
Σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξεις την προηγούμενη ημέρα; Ίσως σε βολεύει περισσότερο αφού θα κερδίσεις μια μέρα στο ταξίδι σου.
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
431
Likes
1.564
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Πέρσι είχε γίνει κάτι παρόμοιο σε εμάς... Η Etihad αλλαξε μια πτήση και λόγω αυτού θα χάναμε μια μέρα. Είχα επιμείνει πολύ και τελικά βρήκαν, μέσω άλλης πόλης, πτήση στην μέρα που με βόλευε. Φυσικά πρέπει να ρωτήσεις την air France, αύριο... Καλή τύχη!
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
5.194
Likes
12.112
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξεις την προηγούμενη ημέρα; Ίσως σε βολεύει περισσότερο αφού θα κερδίσεις μια μέρα στο ταξίδι σου.
Έχω καθορισμένο όριο άδειας...δεν μπορώ να λείψω την προηγούμενη μέρα :(
 

buffon85

Member
Μηνύματα
571
Likes
1.441
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
ελπιζω να βγαλεις ακρη. υπομονη μεχρι αυριο.. κι εγω θα προσπαθουσα να βρω ακρη, μια μερουλα.. μια μερουλα.
ποσο τα εκλεισες τελικα;
 

heliosciophyte

New Member
Μηνύματα
2
Likes
5
Καλησπέρα. Η απάντηση στο ερώτημά σας είναι : εφόσον πρόκειται για αεροπορική εταιρία της ΕΕ (όπως η Air France), εξαρτάται από διαφόρους παράγοντες. Ένας βασικός παράγοντας είναι αν η ειδοποίηση σας γνωστοποιήθηκε από την αεροπορική εταιρία τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης της πτήσης σας. Διαβάστε την κείμενη νομοθεσία από την επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης πάνω στο θέμα εδώ (και συγκεκριμένα για να μην κουράζεστε να ψάχνετε, είναι το άρθρο 5)γ)ι): http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?qid=1476179175834&uri=CELEX:32004R0261 . Πιο χρηστικό και κατανοητό είναι το ακόλουθο πινακάκι, πάλι από την επίσημη ιστοσελίδα της ΕΕ: http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_el.htm

Ακύρωση
Ακύρωση υπάρχει όταν:

  • η αρχική πτήση σας δεν εκτελείται και ταξιδεύετε με άλλη τακτική πτήση
  • το αεροσκάφος απογειώθηκε, αλλά αναγκάστηκε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο αναχώρησης και ταξιδέψατε με άλλη πτήση
  • η πτήση σας καταλήγει σε αεροδρόμιο που δεν είναι ο τελικός προορισμός που αναγράφεται στο εισιτήριό σας, εκτός εάν:
    • Έχετε αποδεχτεί τη μεταφορά με άλλο δρομολόγιο (υπό παρεμφερείς όρους μεταφοράς το ταχύτερο δυνατόν) στο αεροδρόμιο του αρχικού τελικού σας προορισμού ή οποιουδήποτε άλλου προορισμού για τον οποίο έχετε συμφωνήσει. Στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι υπάρχει καθυστέρηση και όχι ακύρωση.
    • Το αεροδρόμιο άφιξης και το αεροδρόμιο του αρχικού τελικού προορισμού εξυπηρετούν την ίδια πόλη ή περιφέρεια. Στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι υπάρχει καθυστέρηση και όχι ακύρωση.
Αν η πτήση σας ακυρωθεί έχετε δικαίωμα σε επιστροφή του ναύλου, μεταφορά με άλλη πτήση ή σε πτήση επιστροφής, καθώς και το δικαίωμα σε βοήθεια και αποζημίωση. Αποζημίωση δεν οφείλεται εάν είχατε ενημερωθεί τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία αναχώρησης. Ο αερομεταφορέας έχει την υποχρέωση να αποδείξει εάν και πότε ενημερωθήκατε προσωπικά ότι η πτήση σας ακυρώθηκε. Αν αυτό δεν συμβεί μπορείτε να ζητήσετε περαιτέρω βοήθεια από την εθνική σας αρχή
.

Ωστόσο, δεν οφείλεται αποζημίωση αν ο αερομεταφορέας μπορεί να αποδείξει ότι η ακύρωση οφείλεται σε έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.
 
Last edited by a moderator:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
5.194
Likes
12.112
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Καλησπέρα. Η απάντηση στο ερώτημά σας είναι : εφόσον πρόκειται για αεροπορική εταιρία της ΕΕ (όπως η Air France), εξαρτάται από διαφόρους παράγοντες. Ένας βασικός παράγοντας είναι αν η ειδοποίηση σας γνωστοποιήθηκε από την αεροπορική εταιρία τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης της πτήσης σας. Διαβάστε την κείμενη νομοθεσία από την επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης πάνω στο θέμα εδώ (και συγκεκριμένα για να μην κουράζεστε να ψάχνετε, είναι το άρθρο 5)γ)ι): http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?qid=1476179175834&uri=CELEX:32004R0261 . Πιο χρηστικό και κατανοητό είναι το ακόλουθο πινακάκι, πάλι από την επίσημη ιστοσελίδα της ΕΕ: http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_el.htm

Ακύρωση
Ακύρωση υπάρχει όταν:

  • η αρχική πτήση σας δεν εκτελείται και ταξιδεύετε με άλλη τακτική πτήση
  • το αεροσκάφος απογειώθηκε, αλλά αναγκάστηκε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο αναχώρησης και ταξιδέψατε με άλλη πτήση
  • η πτήση σας καταλήγει σε αεροδρόμιο που δεν είναι ο τελικός προορισμός που αναγράφεται στο εισιτήριό σας, εκτός εάν:
    • Έχετε αποδεχτεί τη μεταφορά με άλλο δρομολόγιο (υπό παρεμφερείς όρους μεταφοράς το ταχύτερο δυνατόν) στο αεροδρόμιο του αρχικού τελικού σας προορισμού ή οποιουδήποτε άλλου προορισμού για τον οποίο έχετε συμφωνήσει. Στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι υπάρχει καθυστέρηση και όχι ακύρωση.
    • Το αεροδρόμιο άφιξης και το αεροδρόμιο του αρχικού τελικού προορισμού εξυπηρετούν την ίδια πόλη ή περιφέρεια. Στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι υπάρχει καθυστέρηση και όχι ακύρωση.
Αν η πτήση σας ακυρωθεί έχετε δικαίωμα σε επιστροφή του ναύλου, μεταφορά με άλλη πτήση ή σε πτήση επιστροφής, καθώς και το δικαίωμα σε βοήθεια και αποζημίωση. Αποζημίωση δεν οφείλεται εάν είχατε ενημερωθεί τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία αναχώρησης. Ο αερομεταφορέας έχει την υποχρέωση να αποδείξει εάν και πότε ενημερωθήκατε προσωπικά ότι η πτήση σας ακυρώθηκε. Αν αυτό δεν συμβεί μπορείτε να ζητήσετε περαιτέρω βοήθεια από την εθνική σας αρχή
.

Ωστόσο, δεν οφείλεται αποζημίωση αν ο αερομεταφορέας μπορεί να αποδείξει ότι η ακύρωση οφείλεται σε έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.
Καταρχήν σε ευχαριστώ για το χρόνο που διέθεσες, για να μου δώσεις αυτές τις λεπτομέρειες !

Δεν τίθεται θέμα χρηματικής αποζημίωσης, ειδικά όταν έχω ενημερωθεί 4 μήνες πρίν ( το γράφω πιο πάνω )...ίσως δεν το διευκρίνισα σωστά !
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να ξανακερδίσω αυτή τη μία μέρα, είτε με αλλαγή της πτήσης αναχώρησης, έστω και απο άλλη πόλη, είτε της πτήσης επιστροφής!
Έχω ένα φίλο που πάει Νέα Υόρκη σε λίγες μέρες και του έχει συμβεί το ίδιο! Τελικά όλο του το ταξίδι μεταφέρθηκε μία μέρα μετά (πτήση αναχώρησης και επιστροφής), παρόλο που είχε κλείσει ξενοδοχεία κτλ...
Εγώ είμαι τυχερή που ακόμα δεν έχω κλείσει ξενοδοχεία και οτιδήποτε άλλο πρόκειται να κλείσω!

Καλημέρα !
 
Last edited:

heliosciophyte

New Member
Μηνύματα
2
Likes
5
Καλημερα.
Σωστά, θέμα χρηματικής αποζημίωσης δεν τίθεται όπως πολύ σωστά γράψατε.
Εμένα μου έτυχε ακριβώς το ίδιο με εσάς πριν από 6 μήνες. Η Easyjet ακύρωσε την πτήση μου για Βερολίνο, με ειδοποίηση 4 μήνες πριν (είχα κλείσει ξενοδοχεία και μάλιστα είχα κι άλλη πτήση από Βερολίνο προς Λουμπλιάνα μετά από δύο ημέρες). Μου εδόθησαν δύο επιλογές: είτε να πάω την επομένη ημέρα (που μου έκοβε το ταξίδι κατά μία ημέρα, το οποίο ήταν ολιγοήμερο ούτως ή άλλως) είτε να μου επιστραφούν τα χρήματα του εισιτηρίου. Επέλεξα το δεύτερο κι έκλεισα νέο (ακριβότερο) εισιτήριο, για να μην χάσω το ταξίδι...Δεν μου δόθηκε επιλογή να φθάσω στον προορισμό μου την ίδια ημέρα. Ρώτησα διαφόρους φίλους και γνωστούς που εργάζονται σε ταξιδιωτικά πρακτορεία αν οφείλει η αεροπορική να με προωθήσει στον προορισμό μου την ίδια ημέρα (και εντός 2/3/4 ωρών αναλόγως της απόστασης) και μου απάντησαν ότι, εφόσον ειδοοιήθηκα περισσότερο από 14 ημέρες πριν, δυστυχώς ΔΕΝ είναι υποχρεωμένη η αεροπορική να σε προωθήσει στον προορισμό σου την ίδια ημέρα.
Μια γνωστή μου έπαθε το ίδιο σε πτήση της Aegean Αθήνα-Βενετία φέτος τέλη Ιουνίου, Δευτέρα 26 Ιουνίου αν θυμάμαι καλά (είναι η μοναδική περίπτωση που έχω ακούσει με ακύρωση πτήσης Aegean). Την ειδοποίησαν ότι ακυρώθηκε η πτήση και ότι μπήκε στην πτήση της επόμενης ημέρας κι ότι αν ήθελε να μην πετάξει θα της επιστρέψουν τα χρήματα του εισιτηρίου. Πήρε τηλ. και διαμαρτυρήθηκε ότι έχει κλείσει ξενοδοχεία, ότι πάει για τριήμερο κι ότι της διέλυσαν τις διακοπές, αρχικά της απάντησαν ότι η εταιρία δεν έχει άλλη πτήση για Βενετία την ίδια ημέρα και δεν έχει συμβατική υποχρέωση η εταιρία να την προωθήσει στον προορισμό της την ίδια ημέρα, διότι ειδοποιήθηκε περισσότερο από 14 ημέρες πριν. Η φίλη μου απαίτησε να την βάλουν σε πτήση της Volotea που έφευγε 4 ώρες μετά την ακυρωμένη πτήση και να της πληρώσουν το νέο αεροπορικό εισιτήριο με τη Volotea (που έκανε 180 Ευρώ ενώ της Aegean είχε κοστίσει 45 Ευρώ σε προσφορά). Τελοσπάντων, με τα παράπονα κλπ, μιλώντας με προϊσταμένους κλπ, η Aegean τηε είπε ότι θα κάνει εξαίρεση και να αγοράσει το αεροπορικό εισιτήριο που θέλει με Volotea και θα της καταθέσουν τα χρήματα στον τραπεζικό της λογαριασμό. Αυτό έγινε και πέταξε τελικά με Volotea.

Συνεπώς, συνοψίζοντας (χωρίς να είμαι νομικός και απολύτως ειδικός) η απάντηση στο ερώτημά σας "Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να ξανακερδίσω αυτή τη μία μέρα, είτε με αλλαγή της πτήσης αναχώρησης, έστω και απο άλλη πόλη, είτε της πτήσης επιστροφής!" είναι δυστυχώς αρνητική.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
5.194
Likes
12.112
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Καλημερα.
Σωστά, θέμα χρηματικής αποζημίωσης δεν τίθεται όπως πολύ σωστά γράψατε.
Εμένα μου έτυχε ακριβώς το ίδιο με εσάς πριν από 6 μήνες. Η Easyjet ακύρωσε την πτήση μου για Βερολίνο, με ειδοποίηση 4 μήνες πριν (είχα κλείσει ξενοδοχεία και μάλιστα είχα κι άλλη πτήση από Βερολίνο προς Λουμπλιάνα μετά από δύο ημέρες). Μου εδόθησαν δύο επιλογές: είτε να πάω την επομένη ημέρα (που μου έκοβε το ταξίδι κατά μία ημέρα, το οποίο ήταν ολιγοήμερο ούτως ή άλλως) είτε να μου επιστραφούν τα χρήματα του εισιτηρίου. Επέλεξα το δεύτερο κι έκλεισα νέο (ακριβότερο) εισιτήριο, για να μην χάσω το ταξίδι...Δεν μου δόθηκε επιλογή να φθάσω στον προορισμό μου την ίδια ημέρα. Ρώτησα διαφόρους φίλους και γνωστούς που εργάζονται σε ταξιδιωτικά πρακτορεία αν οφείλει η αεροπορική να με προωθήσει στον προορισμό μου την ίδια ημέρα (και εντός 2/3/4 ωρών αναλόγως της απόστασης) και μου απάντησαν ότι, εφόσον ειδοοιήθηκα περισσότερο από 14 ημέρες πριν, δυστυχώς ΔΕΝ είναι υποχρεωμένη η αεροπορική να σε προωθήσει στον προορισμό σου την ίδια ημέρα.
Μια γνωστή μου έπαθε το ίδιο σε πτήση της Aegean Αθήνα-Βενετία φέτος τέλη Ιουνίου, Δευτέρα 26 Ιουνίου αν θυμάμαι καλά (είναι η μοναδική περίπτωση που έχω ακούσει με ακύρωση πτήσης Aegean). Την ειδοποίησαν ότι ακυρώθηκε η πτήση και ότι μπήκε στην πτήση της επόμενης ημέρας κι ότι αν ήθελε να μην πετάξει θα της επιστρέψουν τα χρήματα του εισιτηρίου. Πήρε τηλ. και διαμαρτυρήθηκε ότι έχει κλείσει ξενοδοχεία, ότι πάει για τριήμερο κι ότι της διέλυσαν τις διακοπές, αρχικά της απάντησαν ότι η εταιρία δεν έχει άλλη πτήση για Βενετία την ίδια ημέρα και δεν έχει συμβατική υποχρέωση η εταιρία να την προωθήσει στον προορισμό της την ίδια ημέρα, διότι ειδοποιήθηκε περισσότερο από 14 ημέρες πριν. Η φίλη μου απαίτησε να την βάλουν σε πτήση της Volotea που έφευγε 4 ώρες μετά την ακυρωμένη πτήση και να της πληρώσουν το νέο αεροπορικό εισιτήριο με τη Volotea (που έκανε 180 Ευρώ ενώ της Aegean είχε κοστίσει 45 Ευρώ σε προσφορά). Τελοσπάντων, με τα παράπονα κλπ, μιλώντας με προϊσταμένους κλπ, η Aegean τηε είπε ότι θα κάνει εξαίρεση και να αγοράσει το αεροπορικό εισιτήριο που θέλει με Volotea και θα της καταθέσουν τα χρήματα στον τραπεζικό της λογαριασμό. Αυτό έγινε και πέταξε τελικά με Volotea.

Συνεπώς, συνοψίζοντας (χωρίς να είμαι νομικός και απολύτως ειδικός) η απάντηση στο ερώτημά σας "Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να ξανακερδίσω αυτή τη μία μέρα, είτε με αλλαγή της πτήσης αναχώρησης, έστω και απο άλλη πόλη, είτε της πτήσης επιστροφής!" είναι δυστυχώς αρνητική.
Θα δείξει όταν μιλήσω με την αεροπορική! Το ξέρω οτι συμβαίνουν αυτά και μου έχει τύχει και εμένα με άλλη αεροπορική να ακυρωθεί πτήση και να αποζημιωθώ ή να μου δώσουν άλλο εισιτήριο ! Οψόμεθα...

Και σταμάτα να μου μιλάς στον πληθυντικό γιατί θα "μαλώσουμε" :) :)
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
431
Likes
1.564
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Έχεις κάποια εξέλιξη;
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
5.194
Likes
12.112
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Έχεις κάποια εξέλιξη;
Έχω καινούργιο εισιτήριο στα χέρια μου με τις ημερομηνίες που θέλω :clap::clap::clap::clap:
Μου άλλαξαν την ενδιάμεση στάση στην αναχώρηση απο Παρίσι σε Άμστερνταμ και φεύγω με KLM αντί Air France!
 

buffon85

Member
Μηνύματα
571
Likes
1.441
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
μπραβοοοοοοοοοοο!!! αντε με το καλο!!!!!!!!!! :clap::clap::clap:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
31.818
Μηνύματα
783.995
Μέλη
36.362
Νεότερο μέλος
[email protected]

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom