argiroupoli
Member
- Μηνύματα
- 69
- Likes
- 243
- Ταξίδι-Όνειρο
- Οδικώς NYC - L.A (USA)
Είμαστε πλέον στο αλβανικό έδαφος. Δεν κρύβω ότι με είχε προβληματίσει έντονα το τι επικρατεί οδηγικά και όχι μόνο στην Αλβανία.
Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι οι μεγάλες ανεκμετάλλευτες πεδινές εκτάσεις που έχει η χώρα.
Η κίνηση είναι πολύ αραιή , είναι περίπου 07.00πμ ώρα Αλβανίας. Είχα πείσει τον εαυτό μου ότι θα τηρώ τα όρια ταχύτητας γιατί έτσι με είχαν συμβουλέυσει. Τελικά μετα από κανα τέταρτο επί αλβανικού εδάφους και αφου με έχουν προσπεράσει σαν ακινητοποιημένο τρία τουλάχιστον '' ελληνικά '' αυτοκίνητα, αλλαξαμε τρόπο κίνησης και ταυτιστήκαμε με το περιβάλλον.
Κοντά στα σύνορα και μέχρι τα άνω όρια της Β. Ηπείρου υπάρχουν πολλές ελληνικές πινακίδες.
Από τα σύνορα και μέχρι το σημείο που ο δρόμος θα τερματισει για να ενωθεί κάθετα με τον δρόμο από φιέρι για αυλώνα, είναι μία λωρίδα ανάκατεύυνση, αρκετα φαρδύς
(βοήθεια από google street view)
με αρκετά καλή οδοσήμανση ...
μόνη παραφωνία ήταν ο περιμετρικός του Τεπελενίου
(περιμετρικός του Τεπελενίου)
Πρόκειται γενικότερα για δρόμο που φαίνεται ότι είναι αρκετά καινούριος. Πετύχαμε μάλιστα και σημεία που τα ολοκληρώνανε εκείνη την περίοδο. Πραγματικά μας εξέπληξε ευχάριστα. Ούτε λακούβες ούτε και κακοτεχνίες στο μεγαλύτερο κομματι. Μέχρι και εδώ έχουμε διάσπαρτα και παλιά πετρινα φυλάκια, τα οποία έγιναν επί Χόντζα για να προστατευθούν από την επίθεση των Ελλήνων.
(πριν την διχάλα στην είσοδο στο Τεπελένι)
Το πρόβλημα όμως που αντιμετωπίζεις σε όλο το οδικό δίκτυο, είναι οι πάρα πολλοί πεζοί, οι οποίοι κινούνται προς καθε κατεύθυνση στο δρόμο, ενώ πολλοί περιμένουν τα λεωφορειάκια , της γραμμής θα λέγαμε, για να πάνε στη δουλειά τους. Περπατάνε, μιλάνε με τον ''γνωστό'' στην άλλη άκρη του δρόμου και αν τύχει και περάσει το λεωφορείο τους, κανούν νόημα και ας μην είναι στη στάση, και φυσικά το λεωφορειάκι σταματάει. Αυτό είναι μόνιμη κατάσταση σε όλο το δίκτυο. Ανα πάσα στιγμή περνάνε και κάθετα το δρόμο.





Το δεύτερο είναι η αρκετά κακή συμπεριφορά των Αλβανών στην οδήγηση. Για παράδειγμα, ενω κινείσαι σε αστική περιοχή, μας έτυχε, αυτοκίνητο που περίμενε επί του πεζοδρμίου να μπει στο ρεύμα, και ενώ έχω φτασει δίπλα του, επιτάχυνε με τέτοια μανία, επί του πεζοδρομίου για να με περάσει και να πηδήξει κυριολεκτικά από το πεζοδρόμιο στον δρόμο. Τα φλάς δεν χρησιμοποιούνται από κανέναν σχεδόν.





Και τρίτο και πιο ασυνήθιστο πρόβλημα ήταν οι πάσης φυσεως ζωήλατες άμαξες. Κάρα με άλογο, γάιδαρο, αγελάδα, ή και συνδυασμό, τα οποία κινούνται κανονικά σε όλο το δίκτυο.































Επίσης υπάρχουν παραπολλά μπλόκα μετρησαμε δεκαεφτά μέχρι να βγούμε από τη χώρα. Ενώ όπου υπήρχε κυκλικός κόμβος, υπήρχε τροχαία για ρύθμιση, γιατί αλλιώς θα είμασταν ακόμα εκεί. !!
Αφού λοιπόν φτάνουμε στην διαστάρωση ΦΙΕΡΙ - ΑΥΛΏΝΑ, καταλαβαίνουμε ότι για να την διασχίσουμε, απλά πρέπει να είσαι πολύ γρήγορος. Δεν υπάρχει σήμανση, πατάς γκάζι κλείνεις τα μάτια και περνάς !!!!! Από εκείνο τοσημείο και μεχρι να μπούμε στον δρόμο για Τίρανα, είναι πολύ κακό κομμάτι, πολύ κίνηση, λακούβες, βρωμιά και παει λέγωντας. Περίπου κανά τέταρτο είναι αυτό.
και κάπου εδώ κάναμε και μία μισάωρη στάση
Αφού πήραμε τις κατάλληλες ανάσες συνεχίσαμε το ταξίδι μας. Σε όλο το δίκτυο υπήρχε πάρα πολλή κίνηση και στα δύο ρεύματα, ενώ έβλεπες αυτοκίνητα από όλες σχεδόν τις χώρες της κεντρικής Ευρώπης.
Το τελευταίο κομμάτι , πριν τα Σκόδρα ως και τα σύνορα με Μαυροβούνιο, ήταν και τα χειρότερα. Ο δρόμος γίνεται πολύ στενός με κάποιες στροφές. Στα σύνορα καναμε περίπου 40 λεπτά να περάσουμε τα αλβανικά σύνορα. Είχε ουρά 1,7 χμ ενώ σε όλο αυτό το χρόνο μας χτυπούσαν το τζάμι μόνιμα ζητιάνοι.







Ο έλεγχος στα σύνορα του Μαυροβουνίου ήταν πολύ γρήγορος και έτσι εισήλθαμε στην επόμενη χώρα !!




Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι οι μεγάλες ανεκμετάλλευτες πεδινές εκτάσεις που έχει η χώρα.

Η κίνηση είναι πολύ αραιή , είναι περίπου 07.00πμ ώρα Αλβανίας. Είχα πείσει τον εαυτό μου ότι θα τηρώ τα όρια ταχύτητας γιατί έτσι με είχαν συμβουλέυσει. Τελικά μετα από κανα τέταρτο επί αλβανικού εδάφους και αφου με έχουν προσπεράσει σαν ακινητοποιημένο τρία τουλάχιστον '' ελληνικά '' αυτοκίνητα, αλλαξαμε τρόπο κίνησης και ταυτιστήκαμε με το περιβάλλον.
Κοντά στα σύνορα και μέχρι τα άνω όρια της Β. Ηπείρου υπάρχουν πολλές ελληνικές πινακίδες.
Από τα σύνορα και μέχρι το σημείο που ο δρόμος θα τερματισει για να ενωθεί κάθετα με τον δρόμο από φιέρι για αυλώνα, είναι μία λωρίδα ανάκατεύυνση, αρκετα φαρδύς

(βοήθεια από google street view)
με αρκετά καλή οδοσήμανση ...
μόνη παραφωνία ήταν ο περιμετρικός του Τεπελενίου

(περιμετρικός του Τεπελενίου)
Πρόκειται γενικότερα για δρόμο που φαίνεται ότι είναι αρκετά καινούριος. Πετύχαμε μάλιστα και σημεία που τα ολοκληρώνανε εκείνη την περίοδο. Πραγματικά μας εξέπληξε ευχάριστα. Ούτε λακούβες ούτε και κακοτεχνίες στο μεγαλύτερο κομματι. Μέχρι και εδώ έχουμε διάσπαρτα και παλιά πετρινα φυλάκια, τα οποία έγιναν επί Χόντζα για να προστατευθούν από την επίθεση των Ελλήνων.

(πριν την διχάλα στην είσοδο στο Τεπελένι)
Το πρόβλημα όμως που αντιμετωπίζεις σε όλο το οδικό δίκτυο, είναι οι πάρα πολλοί πεζοί, οι οποίοι κινούνται προς καθε κατεύθυνση στο δρόμο, ενώ πολλοί περιμένουν τα λεωφορειάκια , της γραμμής θα λέγαμε, για να πάνε στη δουλειά τους. Περπατάνε, μιλάνε με τον ''γνωστό'' στην άλλη άκρη του δρόμου και αν τύχει και περάσει το λεωφορείο τους, κανούν νόημα και ας μην είναι στη στάση, και φυσικά το λεωφορειάκι σταματάει. Αυτό είναι μόνιμη κατάσταση σε όλο το δίκτυο. Ανα πάσα στιγμή περνάνε και κάθετα το δρόμο.






Το δεύτερο είναι η αρκετά κακή συμπεριφορά των Αλβανών στην οδήγηση. Για παράδειγμα, ενω κινείσαι σε αστική περιοχή, μας έτυχε, αυτοκίνητο που περίμενε επί του πεζοδρμίου να μπει στο ρεύμα, και ενώ έχω φτασει δίπλα του, επιτάχυνε με τέτοια μανία, επί του πεζοδρομίου για να με περάσει και να πηδήξει κυριολεκτικά από το πεζοδρόμιο στον δρόμο. Τα φλάς δεν χρησιμοποιούνται από κανέναν σχεδόν.






Και τρίτο και πιο ασυνήθιστο πρόβλημα ήταν οι πάσης φυσεως ζωήλατες άμαξες. Κάρα με άλογο, γάιδαρο, αγελάδα, ή και συνδυασμό, τα οποία κινούνται κανονικά σε όλο το δίκτυο.


















Επίσης υπάρχουν παραπολλά μπλόκα μετρησαμε δεκαεφτά μέχρι να βγούμε από τη χώρα. Ενώ όπου υπήρχε κυκλικός κόμβος, υπήρχε τροχαία για ρύθμιση, γιατί αλλιώς θα είμασταν ακόμα εκεί. !!
Αφού λοιπόν φτάνουμε στην διαστάρωση ΦΙΕΡΙ - ΑΥΛΏΝΑ, καταλαβαίνουμε ότι για να την διασχίσουμε, απλά πρέπει να είσαι πολύ γρήγορος. Δεν υπάρχει σήμανση, πατάς γκάζι κλείνεις τα μάτια και περνάς !!!!! Από εκείνο τοσημείο και μεχρι να μπούμε στον δρόμο για Τίρανα, είναι πολύ κακό κομμάτι, πολύ κίνηση, λακούβες, βρωμιά και παει λέγωντας. Περίπου κανά τέταρτο είναι αυτό.




Αφού πήραμε τις κατάλληλες ανάσες συνεχίσαμε το ταξίδι μας. Σε όλο το δίκτυο υπήρχε πάρα πολλή κίνηση και στα δύο ρεύματα, ενώ έβλεπες αυτοκίνητα από όλες σχεδόν τις χώρες της κεντρικής Ευρώπης.
Το τελευταίο κομμάτι , πριν τα Σκόδρα ως και τα σύνορα με Μαυροβούνιο, ήταν και τα χειρότερα. Ο δρόμος γίνεται πολύ στενός με κάποιες στροφές. Στα σύνορα καναμε περίπου 40 λεπτά να περάσουμε τα αλβανικά σύνορα. Είχε ουρά 1,7 χμ ενώ σε όλο αυτό το χρόνο μας χτυπούσαν το τζάμι μόνιμα ζητιάνοι.








Ο έλεγχος στα σύνορα του Μαυροβουνίου ήταν πολύ γρήγορος και έτσι εισήλθαμε στην επόμενη χώρα !!





Attachments
-
223,5 KB Προβολές: 0
Last edited: