Απεργίες ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας 9,10,12,13/10/2016

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.152
Likes
14.443
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Σάββατο βράδυ στην Guangzhou ο υπεύθυνος της Qatar με ενημερώνει γι'αυτο που ήδη είχα πληροφορηθεί από το φόρουμ. Ότι απεργουν οι ΕΕΕ και δεν γίνονται πτήσεις προς Αθήνα.
Οι επιλογες ηταν ή να αλλαξω ημερομηνία επιστροφής (κι αντε βγάλε ακρη με τη δουλειά) και με επιβαρυνση δική μου το κόστος διαμονης κλπ ή να πετάξω σε κοντινό προορισμό. Επέλεξα τη κουρτίνα 2 επιλέγοντας Σόφια κι αναλογιζόμενος τι οδύσσεια οδική με περιμένει.
Τελικά φτάνοντας Ντόχα με βρήκαν τα καλά νέα της αναστολής. Μέσα σε 10 λεπτα άλλαξαν τη κράτηση κι εδωσαν εντολή ηλεκτρονικά να σταλεί η βαλιτσα στην Αθήνα
Το αεροπλάνο ήταν σχεδόν άδειο. Προφανώς πολλοί προτίμησαν να μη ρισκάρουν.
Πάντως εύγε στη Qatar που δεν προτιμησε να ακυρωσει τη πτήση παρά τη χαμηλοτατη πληρότητα.
 

STKF

Member
Μηνύματα
1.149
Likes
5.373
Η εξαγγελθείσα απεργία και η ακόλουθη αναστολή της,
είχαν ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να αποτανθούμε στην Aegean για την ακύρωση ενός εισητηρίου.με αυριανή ημερομηνία.
Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες μας να επικοινωνήσουμε με το τηλεφωνικό κέντρο τηε εταιρείας, αυτό δεν κατέστη δυνατό.
Έτσι αναγκαστήκαμε να πάμε στο αεροδρόμιο για να εξυπηρετηθούμε.. Μετά από αναμονή περίπου 45 λεπτών στην μεγαλύτερη ουρά του αεροδρομίου, τελικώς ακυρώσαμε το εισητήριο με επιστροφή ολοκλήρου του αντιτίμου.
Οφείλω βέβαια να τονίσω ότι οι υπάληλοι στα γκισέ ήταν εξυπηρετικότατοι.
Δεν θα προβώ σε κανέναν χαρακτηρισμό για την ταλαιπωρία( και το κόστος των 13 ευρώ,χωρίς την βενζίνη) που υποστήκαμε. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Θα ανεβάσω μόνο μία φωτογραφία, η οπία ελήφθη περίπου στι; 2 το μεσημέρι.
20161009_140849.jpg


Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους συμφορουμίτες που συμμετείχαν σε αυτό το νήμα. Οι πληροφορίες τους μας βοήθησαν παρα πολύ.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.613
Likes
12.436
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
H aegean μόλις έστειλε αυτό

Αγαπητό μας Μέλος,

Γνωρίζουμε την ταλαιπωρία και την αναστάτωση που έχει προκληθεί σε πολλούς από εσάς λόγω της ανακοίνωσης της απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και των αναγκαστικών ακυρώσεων πτήσεων στις οποίες προχωρήσαμε.

Η απεργία είχε προκηρυχτεί για τις 9, 10 και 12, 13 Οκτωβρίου. Όταν αναγκαστήκαμε να ακυρώσουμε την Παρασκευή το βράδυ τις πτήσεις των δύο πρώτων ημερών, έπρεπε να βρεθεί λύση για 40.000 επιβάτες ενώ άλλοι 35.000 επιβάτες του δεύτερου 48ωρου ήταν επίσης σε αναστάτωση. Δυστυχώς, πάρα τις προσπάθειες που καταβάλαμε ενισχύοντας το τηλεφωνικό μας κέντρο με επιπλέον βάρδιες και 24ωρη λειτουργία και παρά την ουσιαστική βοήθεια που λάβαμε από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, υπήρξαν ιδιαίτερα μεγάλες αναμονές στο τηλεφωνικό κέντρο αφού όλοι οι επιβάτες καλούσαν ταυτόχρονα για αλλαγές.

Όταν ανεστάλη η απεργία αργά το Σάββατο, λίγες ώρες πριν ξεκινήσει, κάναμε ότι ήταν δυνατό για να επαναφέρουμε άμεσα όλες μας τις πτήσεις για την Κυριακή και την Δευτέρα και φυσικά να τις διαθέσουμε στους επιβάτες μας προκειμένου να κρατήσουν θέσεις εκ νέου. Αναπόφευκτα, υπήρξε και πάλι δυσκολία στην επικοινωνία λόγω του σημαντικού όγκου αιτημάτων. Όλο το διάστημα αυτό, υπήρχε ενημέρωση από το site και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της εταιρίας μας.

Ο μόνος σκοπός της επικοινωνίας μας αυτής, είναι να σας ευχαριστήσουμε για μία ακόμα φορά για την επιλογή της εταιρείας μας και για την υπομονή όσων από εσάς υπέστησαν την ταλαιπωρία των αλλαγών και της δύσκολης επικοινωνίας μαζί μας. Σε τέτοιες καταστάσεις που προκαλούνται εκτός δικού μας ελέγχου (από απεργίες ή από καιρικά φαινόμενα), καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια και γνωρίζουμε ότι κάποιες φορές δεν είναι αρκετό.

Στις επόμενες ώρες, με την εξυπηρέτηση του μεγαλύτερου όγκου επαφών, θα έχουμε επιστρέψει στο ποιοτικό επίπεδο ανταπόκρισης που πρέπει να μας χαρακτηρίζει πάντα.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Με εκτίμηση,
Δημήτρης Γερογιάννης
Διευθύνων Σύμβουλος
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.613
Likes
12.436
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Σε εμένα, ως μέλος του miles + bonus κι ας μην ταξίδευα.
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.726
Likes
14.887
Επόμενο Ταξίδι
Κοιλάδα μέσου Ρήνου.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
πρίν από μισή ώρα ήρθε και σε μένα το ίδιο mail.
 

PenelopeApos

Member
Μηνύματα
73
Likes
62
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Ινδία, Περσία
και σε εμένα το έστειλαν γύρω στις 6 το απόγευμα .... τι ταλαιπωρία για όσους είχαν προγραμματίσει εκείνες τις ημέρες να ταξιδέψουν !!!!! οι υπόλοιποι δε , θα τρέχουν τώρα τελευταία στιγμή να ετοιμαστούν για τις αυριανές πτήσεις .....
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.859
Likes
7.077
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Λίγο που κοίταξα και με κάθε επιφύλαξη βρήκα ένα leaflet της Turkish όπου αναφέρει ότι σε περίπτωση απεργίας δεν δικαιούσαι αποζημίωση αλλά κάποιες άλλες διευκολύνσεις. Άλλοι στο forum θα ξέρουν καλύτερα αλλά δεν βλέπω κανέναν ξενύχτη...Μη σε πάρω στο λαιμό μου, εδώ το link http://www.turkishairlines.com/download/passenger_rights_leaflet-2015.pdf
Σ ευχαριστώ για τον κόπο σου να μου απαντήσεις. Τελικά έγινε κανονικά η πτήση...

Για να ξέρουμε τα δικαιώματά μας:
http://www.osypa.gr/component/k2/item/98
Τα παραπάνω, για τα οποία είχα μια ιδέα, ισχύουν για ΕΕ μόνο. Η απορία μου εξακολουθεί γενικά να είναι τι ισχύει στις υπόλοιπες περιπτώσεις.
 

Viaggi

Member
Μηνύματα
1.248
Likes
7.002
Τα παραπάνω, για τα οποία είχα μια ιδέα, ισχύουν για ΕΕ μόνο. Η απορία μου εξακολουθεί γενικά να είναι τι ισχύει στις υπόλοιπες περιπτώσεις.
Ισχύουν για πτήσεις εντός της ΕΕ, αλλά και για πτήσεις μεταξύ αεροδρομίου της ΕΕ και αεροδρομίου εκτός ΕΕ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.902
Μέλη
38.906
Νεότερο μέλος
Makarena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom