• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιούλιο - Αύγουστο 2016! Κάντε κλικ εδώ!

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

vasilios

New Member
Εχει το δικαιωμα το ξενοδοχειο να διεκδικησει δικαστικα τα χρηματα του αν το επιθυμει και το συμφερει. Νομικα το πατημα του κουμπιου της κρατησης που εκανες ισοδυναμει με υπογραφη συμβολαιου
ευχαριστω πολυ
 

Ntt

Member
Εχει το δικαιωμα το ξενοδοχειο να διεκδικησει δικαστικα τα χρηματα του αν το επιθυμει και το συμφερει. Νομικα το πατημα του κουμπιου της κρατησης που εκανες ισοδυναμει με υπογραφη συμβολαιου
Ισχύουν τα παραπάνω που γράφεις.
Απλά εύχομαι καλή τύχη στον ξενοδόχο που θα κάνει τα παραπάνω, καθώς όπως έχουμε ξανά αναφέρει,"δικό του πρόβλημα" αν δέχτηκε κράτηση χωρίς κάρτα.
 

North66

Member
Το ξενοδοχείο μπορεί να γράφει στους όρους (που αποδέχτηκε κάποιος πριν πατήσει το κουμπί) ότι αν δεν πληρώσεις την κράτησή σου του χρωστάς 100,000 ευρώ. Δε σημαίνει ότι επειδή κάτι γράφεται στους όρους, θα μπορούσε να σταθεί νομικά σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό δικαστήριο.
 
Δεν ξέρω αν γράφω στο κατάλληλο θέμα αλλά δεν βρήκα κάποιο άλλο που να ταιριάζει περισσότερο.

Πριν 10 μέρες περίπου σε πληρωμή ξενοδοχείου στο Ανόι με χρεωστική κάρτα της εθνικής έγινε η χρέωση (200κατι €) χωρίς να μας ζητήσουν το pin. Η πληρωμή έγινε στο ξενοδοχείο και όχι μέσο ίντερνετ. Στην αρχή δεν δώσαμε βάση, φεύγοντας όμως από το ξενοδοχείο το συνηδητοποιησαμε και όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο σε ερώτηση μας στο πώς έγινε η χρέωση χωρίς να μας ζητήσουν το πιν,έκαναν ότι δεν καταλάβαιναν!
Μόλις γυρίσαμε Ελλάδα, μιλήσαμε με την τράπεζα αλλά και αυτοί δεν μας είπαν κάτι ουσιαστικό, απλά ότι κανονικά δεν έπρεπε να είχε συμβεί αυτό κ ότι μάλλον έχουν βρει τρόπο(το ξενοδοχείο δηλαδή) να ξεπερνάνε το πιν...
Φυσικά κάτι τέτοιο δεν μου έχει ξανατυχει και σε όλες τις άλλες συναλλαγές που είχαμε με την κάρτα μας ζητήθηκε κανονικά το πιν.
Έχει κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία; Να ανησυχήσω για την κάρτα; Έχει νόημα να το αναφέρω στο booking;;
 
Last edited:

panpan

Member
Όταν μου έρχονται πελάτες με Αμερικάνικη κάρτα,το μηχάνημα μου δεν ζητάει πιν.
Μόνο υπογραφή του πελάτη.Τώρα αν δεν έχεις βάλει ούτε υπογραφή,δεν ξέρω.
 

jimp

Member
Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει αλλά τις τελευταίες μέρες μου βγάζει ξενοδοχεία με άμεση πληρωμή και δωρεάν ακύρωση, κάτι που παλιότερα δεν το εμφάνιζε καν.
 
Όταν μου έρχονται πελάτες με Αμερικάνικη κάρτα,το μηχάνημα μου δεν ζητάει πιν.
Μόνο υπογραφή του πελάτη.Τώρα αν δεν έχεις βάλει ούτε υπογραφή,δεν ξέρω.
Αυτό η τράπεζα δεν το ξέρει; Σε εμάς μας είπαν θα έπρεπε να έχει ζητηθεί το πιν.
Υπογραφή βάλαμε στην απόδειξη αν εννοείς αυτό. Αλλά δεν νομίζω ότι μια υπογραφή αντισταθμίζει το pin της κάρτας.
Υπογραφή βάλαμε σε όλα τα ξενοδοχεία που μείναμε, είτε πληρώσαμε με κάρτα,είτε με μετρητά.
 

fotast

Member
Αυτό η τράπεζα δεν το ξέρει; Σε εμάς μας είπαν θα έπρεπε να έχει ζητηθεί το πιν.
Υπογραφή βάλαμε στην απόδειξη αν εννοείς αυτό. Αλλά δεν νομίζω ότι μια υπογραφή αντισταθμίζει το pin της κάρτας.
Υπογραφή βάλαμε σε όλα τα ξενοδοχεία που μείναμε, είτε πληρώσαμε με κάρτα,είτε με μετρητά.
Υπογραφή στο απόκομμα της συναλλαγής βάλατε;Όχι στην αναλυτική απόδειξη του ξενοδοχείου.
 
Υπογραφή στο απόκομμα της συναλλαγής βάλατε;Όχι στην αναλυτική απόδειξη του ξενοδοχείου.
Ναι στο απόκομμα της συναλλαγής.
Βασικά μας έδωσαν ένα χαρτί Α4 με τον αναλυτικό λογαριασμό και την απόδειξη στην οποία υπογράψαμε.
 

fotast

Member
Ναι στο απόκομμα της συναλλαγής.
Βασικά μας έδωσαν ένα χαρτί Α4 με τον αναλυτικό λογαριασμό και την απόδειξη στην οποία υπογράψαμε.
Παλαιότερα δεν υπήρχαν pin.Με υπογραφή ήταν η ταυτοποίηση της συναλλαγής.Αφου το ανέφερες ήδη στην τράπεζα δεν νομίζω να χρειάζεται κάτι άλλο.Για καλό και για καλό παρακολούθησε το επόμενο διάστημα την κίνηση της κάρτας.Το booking δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο.
 

tripakias

Member
Τα τερματικα POS δεν χρειαζονται PIN για να ολοκληρωσουν συναλλαγη οταν ο αριθμος της καρτας εισαγεται/πληκτρολογειται χειροκινητα (και οχι μεσω καρτας). Τουλαχιστον ετσι ειναι ρυθμισμενα αυτα των ξενοδοχειων για να μπορουν να κανουν χρεωσεις χωρις τη φυσικη παρουσια της καρτας.
 
Τα τερματικα POS δεν χρειαζονται PIN για να ολοκληρωσουν συναλλαγη οταν ο αριθμος της καρτας εισαγεται/πληκτρολογειται χειροκινητα (και οχι μεσω καρτας). Τουλαχιστον ετσι ειναι ρυθμισμενα αυτα των ξενοδοχειων για να μπορουν να κανουν χρεωσεις χωρις τη φυσικη παρουσια της καρτας.
Σωστό αυτό,δεν το σκέφτηκα και δυστυχώς δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αν έβαλε την κάρτα στο τερματικό ή αν έβαλε τον αριθμό της κάρτας χειροκίνητα γιατί ήταν ο πάγκος και δεν έβλεπα.
 

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.259
Μηνύματα
707.424
Μέλη
35.046
Νεότερο μέλος
Asimenia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom