Γερμανία Βερολίνο! (εντυπώσεις-tips)

traveller_vani

New Member
Μηνύματα
4
Likes
14
Καλημέρα,
είπα να σας γράψω κι εγώ τις εντυπώσεις μου για το Βερολίνο για να βοηθήσω ίσως σε τυχόν απορίες που είχα κι εγώ πριν πάω και με βοήθησαν αντίστοιχα άλλες ιστορίες. Εμείς πήγαμε αρχές Δεκέμβρη και ενθουσιαστήκαμε ενώ δεν το περιμέναμε.Για αρχή να σας πω ότι κλείσαμε ξενοδοχείο δυτικά ακριβώς απέναντι από σταθμό μετρό πού εξυπηρετεί εύκολα και γρήγορα όλη την πόλη. Φροντίστε όσοι πάτε χειμώνα να είστε κοντά σε σταθμό γιατί τις μέρες με βροχή βολεύει πάρα πολύ. Πήγαμε για πέντε νύχτες ενώ νομίζω ότι χρειάζεται μία εβδομάδα για να δει κανείς την πόλη, τουλάχιστον όπως μας αρέσει εμάς που πάμε σε πολλά μουσεία. Φύγαμε από Θεσσαλονίκη με ryanair και προσγειωθήκαμε στο schonefeld που εξυπηρετεί τις low cost εταιρίες (η πτήση διαρκεί 2 ω και 15 λ). Μόλις φτάσαμε πήγαμε και βγάλαμε τις κάρτες μας. Εμείς επιλέξαμε την Berlin welcome card all inclusive και δεν το μετανιώσαμε καθόλου. Κοστίζει για 5 μέρες 145 ευρώ αλλά περιλαμβάνονται σχεδόν όλα τα αξιοθέατα(μπορείτε να μπείτε στο site και να διαβάσετε το σχετικό φυλλάδιο),έχει έκπτωση στα υπόλοιπα αξιοθέατα, σε εστιατόρια και περιλαμβάνονται όλα τα μέσα μεταφοράς και για τις τρεις ζώνες (Α Β C ) όπως και το αεροδρόμιο.Για να φύγουμε από το αεροδρόμιο πήραμε λεωφορείο και μετρό και σε 30 λεπτά ήμασταν το ξενοδοχείο μας. tip:κατεβάστε στο κινητό σας έναν χάρτη με όλες τις διαδρομές των μέσων για να μπορείτε να ματακινηθείτε πιο εύκολα.
Εμείς φτάσαμε μεσημεράκι οπότε αφήσαμε τα πράγματα μας και φύγαμε. Είχαμε κλείσει επίσκεψη στο Ραϊχσταγκ 5:30μμ οπότε είχαμε αρκετό χρόνο στη διάθεση μας για την γύρω περιοχή (για να κλείσετε επίσκεψη στο θόλο πρέπει τουλάχιστον 10 μέρες πριν να μπείτε στο site να δώσετε τα στοιχεία σας και θα σας στείλουν με email το χαρτί που θα σας ζητήσουν κατά την είσοδο).
Πήραμε μετρό και φτάσαμε στην πύλη του Βρανδεμβούργου περπατήσαμε λίγο στην περιοχή και πήγαμε στο μουσείο Madame tussauds(περιλαμβάνεται στην κάρτα) , μετά περπατήσαμε στο μνημείο του ολοκαυτώματος(δωρεαν) και αφού το είδαμε έφτασε η ώρα για το Ραϊχσταγκ. Ο έλεγχος κατά την είσοδο είναι αεροδρομίου αλλά δεν υπάρχει μεγάλη αναμονή. Μας ανέβασαν στον θόλο με ασανσέρ και μετά περπατήσαμε στο κυκλικό διάδρομο του θόλου μέχρι την κορυφή. Το κτήριο είναι καταπληκτικό και η θέα επίσης , αξίζει να το επισκεφτείτε (δωρεαν).Αφού φύγαμε κατεβήκαμε στο mall of berlin που είναι πολύ κοντά για ψώνια και φαγητό.
Την δεύτερη μέρα επισκεφτήκαμε τον ζωολογικό κήπο (21 ευρω είσοδος -25% έκπτωση με την κάρτα), απέναντι ακριβώς βρήκαμε την κατεστραμμένη μνημειακή εκκλησία του Κάιζερ Βίλχελμ που την αποκαλούν "κούφιο δόντι". Δίπλα από τον σταθμό του μετρό του ζωολογικού είναι το c/o berlin είναι ένας χώρος σύγχρονης τέχνης που μας άρεσε πολύ(περιλαμβάνετα στην καρτα). Απο το σταθμό πήραμε μετρό και κατευθυνθήκαμε στην potsdamer platz . Εκεί πήγαμε στο μουσείο κατασκόπων που μας άρεσε πολύ (περιλαμβάνεται στην κάρτα) ειδικά για όσους ταξιδεύουν με παιδιά, στο μουσείο για τον Νταλί(περιλαμβάνεται στην καρτα) και μετά στο checkpoint charlie( το πιο γνωστό σημείο διέλευσης του τείχους). Δίπλα από το checkpoion charlie πήγαμε στο asisi panorama (περιλαμβάνεται στην κάρτα) όπου είναι σαν να ταξιδεύεις στον χρόνο.Αμέσως μετά πήγαμε στο εβραϊκό μουσείο περίπου 500μ απόσταση (περιλαμβάνεται στην κάρτα) και γυρίσαμε στην γειτονιά μας για φαγητό και έξοδο!!
tip:επειδή η πόλη έχει πολλά πράγματα να δείς προτείνω να τα ομαδοποιήσετε ανά περιοχή πριν πάτε για να μην κάνετε άσκοπα μετακινήσεις στην πόλη.
Την τρίτη μέρα πήγαμε στο μουσείο φυσικής ιστορίας που μας άρεσε αλλά έχουν κάποιους χώρους κλειστούς προσωρινά οπότε δεν το είδαμε όλο(8 ευρώ-25% με την κάρτα). Μετά περπατήσαμε 300μ και πήγαμε στο hamburger bahnhof ένα μουσείο σύγχρονης τέχνης εκπληκτικό (περιλαμβάνεται στην κάρτα). Μετά πήραμε λεωφορείο και πήγαμε στο Ινστιτούτο Σύγχρονης Τέχνης Kunst-Werke που φιλοξενεί ανά διαστήματα και εκθέσεις καθώς και έργα γνωστών και μη δημιουργών, εμάς μας άρεσε πάρα πολύ(9 ευρω -25% με την κάρτα).Σταματήσαμε το μεσημέρι για φαγητό και καφέ και το απόγευμα πήγαμε στο aquadom και στο DDR MUSEUM. Στο aquadom δεν ήταν διαθέσιμο το ασανσέρ για αυτό το διάστημα ,δυστυχώς θα λειτουργήσει από το νέο έτος αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό( περιλαμβάνεται στην κάρτα).Το DDR δείχνει την καθημερινή ζωή στην ανατολική Γερμανία, είναι ένα διαδραστικό μουσείο που σε πάει πίσω στο χρόνο(περιλαμβάνεται στην κάρτα).Αφού τελειώσαμε με τα μουσεία πήγαμε στην gendarmenmarkt, μια από τις μεγαλύτερες χριστουγεννιάτικες αγορές του Βερολίνου.

Την τέταρτη μέρα πήγαμε στην east side gallery και μετά στον καθεδρικό και στο νησί των μουσείων(περιλαμβάνονται ολα στην καρτα). Μας άρεσε πιο πολύ το μουσείο της Πέργάμου. Ακόμη κι αν δεν σας αρέσουν πολύ τα μουσεία αυτό αξίζει πραγματικά να το δείτε.Το νησί των μουσείων αποτελείται από 5 μουσεία και δίπλα ακριβώς είναι ο καθεδρικός.Στο τέλος της μέρας φαγητό και ξεκούραση.
Την πέμπτη μέρα πήγαμε στο ιστορικό μουσείο δίπλα στο νησί των μουσείων(περλαμβάνεται στην κάρτα). Στον πύργο της τηλεόρασης(περιλαμβάνεται στην κάρτα) , 203 μέτρα ύψος με θέα σε όλη την πόλη . Πήραμε hop on-hop of (περιλαμβάνεται στην κάρτα) και γυρίσαμε την πόλη να δούμε τα μέρη που δεν καταφέραμε να πάμε και την υπόλοιπη μέρα πήγαμε για ψώνια,σουβενίρ και πολλές χριστουγεννιάτικες αγορές!!!!!
Την επόμενη φύγαμε πρωί και αποχαιρετίσαμε το Βερολίνο με την υπόσχεση να ξαναπάμε...
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...καλά ταξίδια!!!!
 

Bobcat89

Member
Μηνύματα
190
Likes
195
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΑΝΚΟΥΝ
Καλημέρα,
είπα να σας γράψω κι εγώ τις εντυπώσεις μου για το Βερολίνο για να βοηθήσω ίσως σε τυχόν απορίες που είχα κι εγώ πριν πάω και με βοήθησαν αντίστοιχα άλλες ιστορίες. Εμείς πήγαμε αρχές Δεκέμβρη και ενθουσιαστήκαμε ενώ δεν το περιμέναμε.Για αρχή να σας πω ότι κλείσαμε ξενοδοχείο δυτικά ακριβώς απέναντι από σταθμό μετρό πού εξυπηρετεί εύκολα και γρήγορα όλη την πόλη. Φροντίστε όσοι πάτε χειμώνα να είστε κοντά σε σταθμό γιατί τις μέρες με βροχή βολεύει πάρα πολύ. Πήγαμε για πέντε νύχτες ενώ νομίζω ότι χρειάζεται μία εβδομάδα για να δει κανείς την πόλη, τουλάχιστον όπως μας αρέσει εμάς που πάμε σε πολλά μουσεία. Φύγαμε από Θεσσαλονίκη με ryanair και προσγειωθήκαμε στο schonefeld που εξυπηρετεί τις low cost εταιρίες (η πτήση διαρκεί 2 ω και 15 λ). Μόλις φτάσαμε πήγαμε και βγάλαμε τις κάρτες μας. Εμείς επιλέξαμε την Berlin welcome card all inclusive και δεν το μετανιώσαμε καθόλου. Κοστίζει για 5 μέρες 145 ευρώ αλλά περιλαμβάνονται σχεδόν όλα τα αξιοθέατα(μπορείτε να μπείτε στο site και να διαβάσετε το σχετικό φυλλάδιο),έχει έκπτωση στα υπόλοιπα αξιοθέατα, σε εστιατόρια και περιλαμβάνονται όλα τα μέσα μεταφοράς και για τις τρεις ζώνες (Α Β C ) όπως και το αεροδρόμιο.Για να φύγουμε από το αεροδρόμιο πήραμε λεωφορείο και μετρό και σε 30 λεπτά ήμασταν το ξενοδοχείο μας. tip:κατεβάστε στο κινητό σας έναν χάρτη με όλες τις διαδρομές των μέσων για να μπορείτε να ματακινηθείτε πιο εύκολα.
Εμείς φτάσαμε μεσημεράκι οπότε αφήσαμε τα πράγματα μας και φύγαμε. Είχαμε κλείσει επίσκεψη στο Ραϊχσταγκ 5:30μμ οπότε είχαμε αρκετό χρόνο στη διάθεση μας για την γύρω περιοχή (για να κλείσετε επίσκεψη στο θόλο πρέπει τουλάχιστον 10 μέρες πριν να μπείτε στο site να δώσετε τα στοιχεία σας και θα σας στείλουν με email το χαρτί που θα σας ζητήσουν κατά την είσοδο).
Πήραμε μετρό και φτάσαμε στην πύλη του Βρανδεμβούργου περπατήσαμε λίγο στην περιοχή και πήγαμε στο μουσείο Madame tussauds(περιλαμβάνεται στην κάρτα) , μετά περπατήσαμε στο μνημείο του ολοκαυτώματος(δωρεαν) και αφού το είδαμε έφτασε η ώρα για το Ραϊχσταγκ. Ο έλεγχος κατά την είσοδο είναι αεροδρομίου αλλά δεν υπάρχει μεγάλη αναμονή. Μας ανέβασαν στον θόλο με ασανσέρ και μετά περπατήσαμε στο κυκλικό διάδρομο του θόλου μέχρι την κορυφή. Το κτήριο είναι καταπληκτικό και η θέα επίσης , αξίζει να το επισκεφτείτε (δωρεαν).Αφού φύγαμε κατεβήκαμε στο mall of berlin που είναι πολύ κοντά για ψώνια και φαγητό.
Την δεύτερη μέρα επισκεφτήκαμε τον ζωολογικό κήπο (21 ευρω είσοδος -25% έκπτωση με την κάρτα), απέναντι ακριβώς βρήκαμε την κατεστραμμένη μνημειακή εκκλησία του Κάιζερ Βίλχελμ που την αποκαλούν "κούφιο δόντι". Δίπλα από τον σταθμό του μετρό του ζωολογικού είναι το c/o berlin είναι ένας χώρος σύγχρονης τέχνης που μας άρεσε πολύ(περιλαμβάνετα στην καρτα). Απο το σταθμό πήραμε μετρό και κατευθυνθήκαμε στην potsdamer platz . Εκεί πήγαμε στο μουσείο κατασκόπων που μας άρεσε πολύ (περιλαμβάνεται στην κάρτα) ειδικά για όσους ταξιδεύουν με παιδιά, στο μουσείο για τον Νταλί(περιλαμβάνεται στην καρτα) και μετά στο checkpoint charlie( το πιο γνωστό σημείο διέλευσης του τείχους). Δίπλα από το checkpoion charlie πήγαμε στο asisi panorama (περιλαμβάνεται στην κάρτα) όπου είναι σαν να ταξιδεύεις στον χρόνο.Αμέσως μετά πήγαμε στο εβραϊκό μουσείο περίπου 500μ απόσταση (περιλαμβάνεται στην κάρτα) και γυρίσαμε στην γειτονιά μας για φαγητό και έξοδο!!
tip:επειδή η πόλη έχει πολλά πράγματα να δείς προτείνω να τα ομαδοποιήσετε ανά περιοχή πριν πάτε για να μην κάνετε άσκοπα μετακινήσεις στην πόλη.
Την τρίτη μέρα πήγαμε στο μουσείο φυσικής ιστορίας που μας άρεσε αλλά έχουν κάποιους χώρους κλειστούς προσωρινά οπότε δεν το είδαμε όλο(8 ευρώ-25% με την κάρτα). Μετά περπατήσαμε 300μ και πήγαμε στο hamburger bahnhof ένα μουσείο σύγχρονης τέχνης εκπληκτικό (περιλαμβάνεται στην κάρτα). Μετά πήραμε λεωφορείο και πήγαμε στο Ινστιτούτο Σύγχρονης Τέχνης Kunst-Werke που φιλοξενεί ανά διαστήματα και εκθέσεις καθώς και έργα γνωστών και μη δημιουργών, εμάς μας άρεσε πάρα πολύ(9 ευρω -25% με την κάρτα).Σταματήσαμε το μεσημέρι για φαγητό και καφέ και το απόγευμα πήγαμε στο aquadom και στο DDR MUSEUM. Στο aquadom δεν ήταν διαθέσιμο το ασανσέρ για αυτό το διάστημα ,δυστυχώς θα λειτουργήσει από το νέο έτος αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό( περιλαμβάνεται στην κάρτα).Το DDR δείχνει την καθημερινή ζωή στην ανατολική Γερμανία, είναι ένα διαδραστικό μουσείο που σε πάει πίσω στο χρόνο(περιλαμβάνεται στην κάρτα).Αφού τελειώσαμε με τα μουσεία πήγαμε στην gendarmenmarkt, μια από τις μεγαλύτερες χριστουγεννιάτικες αγορές του Βερολίνου.

Την τέταρτη μέρα πήγαμε στην east side gallery και μετά στον καθεδρικό και στο νησί των μουσείων(περιλαμβάνονται ολα στην καρτα). Μας άρεσε πιο πολύ το μουσείο της Πέργάμου. Ακόμη κι αν δεν σας αρέσουν πολύ τα μουσεία αυτό αξίζει πραγματικά να το δείτε.Το νησί των μουσείων αποτελείται από 5 μουσεία και δίπλα ακριβώς είναι ο καθεδρικός.Στο τέλος της μέρας φαγητό και ξεκούραση.
Την πέμπτη μέρα πήγαμε στο ιστορικό μουσείο δίπλα στο νησί των μουσείων(περλαμβάνεται στην κάρτα). Στον πύργο της τηλεόρασης(περιλαμβάνεται στην κάρτα) , 203 μέτρα ύψος με θέα σε όλη την πόλη . Πήραμε hop on-hop of (περιλαμβάνεται στην κάρτα) και γυρίσαμε την πόλη να δούμε τα μέρη που δεν καταφέραμε να πάμε και την υπόλοιπη μέρα πήγαμε για ψώνια,σουβενίρ και πολλές χριστουγεννιάτικες αγορές!!!!!
Την επόμενη φύγαμε πρωί και αποχαιρετίσαμε το Βερολίνο με την υπόσχεση να ξαναπάμε...
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...καλά ταξίδια!!!!

πολυ ωραια η ιστορια σου!σας πηρε πολυ ωρα ο ελενχος στο αεροδρομιο?ειναι μακρυα απο ο σταθσμος των τρεων η των λεωφορειων?
 

traveller_vani

New Member
Μηνύματα
4
Likes
14
πολυ ωραια η ιστορια σου!σας πηρε πολυ ωρα ο ελενχος στο αεροδρομιο?ειναι μακρυα απο ο σταθσμος των τρεων η των λεωφορειων?
Όχι δεν μας έκαναν έλεγχο όταν φτάσαμε .Όταν φύγαμε όμως μας πήρε αρκετή ώρα. Τα λεωφορεία είναι ακριβώς απ' έξω . Σε αυτό το αεροδρόμιο δεν έχει μετρό.
 

traveller_vani

New Member
Μηνύματα
4
Likes
14
https://www.berlin-welcomecard.de/en/berlin-welcomecard-all-inclusiveΑυτό είναι το λινκ. Αν έχετε σκοπό να πάτε σε όλα τα μουσεία και τα αξιοθέατα αξίζει . Αν όχι η απλή welcome card ειναι μια χαρά . Νομίζω κάνει γύρω στα 40 ευρώ και έχει απεριόριστες μετακινήσεις. Αν πάτε παντού αξίζει η all inclusive. Στο λινκ έχει κάπου το flyer γράφει μέσα τις τιμές , ποια είναι δωρεάν και πόση έκπτωση έχεις.
 

Bobcat89

Member
Μηνύματα
190
Likes
195
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΑΝΚΟΥΝ
Για οικονομικό φαγητό και για καφέ έχει κάποιος να προτείνει κάτι??για ρεβεγιόν Χριστουγέννων ξέρει κανενας;η να αρκεστω σε κάποιο μενού ξενοδοχείων;
 

pavlos1985

Member
Μηνύματα
576
Likes
423
Επόμενο Ταξίδι
???
Πες μου λίγο, σε παρακαλώ, πώς έκανες κράτηση για τον θόλο στο κοινοβούλιο γιατί ενώ μπαίνω στο site δεν μπορώ να το βρω με τίποτα.
Ευχαριστώ
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.418
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Πες μου λίγο, σε παρακαλώ, πώς έκανες κράτηση για τον θόλο στο κοινοβούλιο γιατί ενώ μπαίνω στο site δεν μπορώ να το βρω με τίποτα.
Ευχαριστώ
Πηγαίνεις εδώ:

https://visite.bundestag.de/BAPWeb/pages/createBookingRequest/viewBasicInformation.jsf?lang=en
και συμπληρώνεις τη φόρμα.
Είναι πολύ εύκολο!
 

pavlos1985

Member
Μηνύματα
576
Likes
423
Επόμενο Ταξίδι
???
Πηγαίνεις εδώ:

https://visite.bundestag.de/BAPWeb/pages/createBookingRequest/viewBasicInformation.jsf?lang=en
και συμπληρώνεις τη φόρμα.
Είναι πολύ εύκολο!
Οκ το βρήκα. Σ' ευχαριστώ.
Εγώ επέλεγα τα ελληνικά σαν γλώσσα και δεν μου έδινε το λινκ. Οταν έβαλα αγγλικά μου το έβγαλε δίπλα.
 

traveller_vani

New Member
Μηνύματα
4
Likes
14
Οκ το βρήκα. Σ' ευχαριστώ.
Εγώ επέλεγα τα ελληνικά σαν γλώσσα και δεν μου έδινε το λινκ. Οταν έβαλα αγγλικά μου το έβγαλε δίπλα.
Απλα κλεισε νωρις την περιηγηση αν πας τωρα γτ νυχτωνει νωρις και δεν φαινεται η πολη...
 

vasilis.gkik

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
269
Likes
215
Ταξίδι-Όνειρο
Ο Γυρος του Κοσμου
Εμεις προγραμματιζουμε ενα tour Βαρσοβια - Βερολινο - Πραγα....
Γενικα δεν βλεπουμε τοσα πολλα μουσεια τεχνης...για να δουμε την πολη πιστευετε οτι φτανουν δυο μερες?
Περπαταμε πολυ και δεν εχουμε θεμα...δεν λεω ολη την πολη... ειμαι σιγουρος οτι ειναι τεραστια...αλλα εστω τα βασικα στο κεντρο...
 

pepakos

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
312
Likes
989
Ταξίδι-Όνειρο
Αργεντινή 🇦🇷
Καλησπέρα και από εμένα, επιστρέψαμε από Βερολίνο για τριήμερο του Αγίου Πνέυματος.

Εισιτήρια κλεισμένα με μίλια της Aegean - 13.000 μίλια + 67 ευρώ πήγαινε έλα.
Παρασκευή απόγευμα αναχώρηση από Αθήνα, Δευτέρα βράδυ αναχώρηση από Βερολίνο, οι ώρες άκρως βολικές για την δουλειά μου.

Ξενοδοχείο κλείσαμε το παρακάτω, 4-5 λεπτά περπάτημα από το νησί των μουσείων και το Berliner Dom, και δύο διαφορετικοί σταθμοί του μετρό σε ακτίνα 200 μέτρων.
ARCOTEL John F Berlin
Google Maps
Κόστος 470€ για 3 νύχτες με πρωινό, και δωρεάν upgrade σε γωνιακό δωμάτιο με θέα.
Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι με το ξενοδοχείο, το πρωινό πολύ καλό, η γειτονιά ήσυχη πολύ και πεντακάθαρη, 10-15' περπάτημα από Alexanderplatz.

Δεν ενθουσιάστηκα από το Βερολίνο, παρόλα αυτά περάσαμε καλά μιας και έχουμε και φίλους εκεί που μένουν μόνιμα, και βρισκόμασταν τα απογεύματα για μπύρες και φαγητό.
3 νύχτες ήταν μια χαρά, θεωρώ αν καθόμουν παραπάνω θα βαριόμουν μιας και δεν είμαι και λάτρης των μουσείων, τα οποία έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο Βερολίνο.

Το μετρό ακριβό, 4€ η κάθε διαδρομή (Ζώνες Α,B) / 5€ για αεροδρόμιο (A,B,C) παρόλα αυτά είναι φοβερά βολικό.
Εμείς περισσότερο περπατήσαμε, και όποτε κουραζόμασταν παίρναμε lime.

Από μουσεία πήγαμε μόνο στο Εβραϊκό που ήταν και αρκετά ενδιαφέρον από αρχιτεκτονικής άποψης αλλά και από θέμα διαδραστικότητας. Και πήγαμε και στο υπόγειο μουσείο επίσης που βρίσκεται κάτω από το Μνημείο του Ολοκαυτώματος. Επίσης ενδιαφέρον αν και θλιβερό.
Και τα δύο δωρεάν και δεν χρειάζεται και ιδιαίτερα πολλή ώρα στο καθένα.

Για φαγητό/μπύρα πήγαμε στα παρακάτω μέρη τα οποία και προτείνω, με παρένθεση ίσως το τελευταίο.

Holzmarkt 25
Google Maps
Στην ουσία είναι ένας πολυχώρος πάνω στο ποτάμι με καντίνες διαφόρων κουζινών, και είναι ιδανικός για μπυρίτσες το απόγευμα που έχει πέσει ο ήλιος.

Südblock
Google Maps
Ωραίος, ζωντανός χώρος, self service, μαζεύει πολύ νεαρό κόσμο και ντόπιους και έχει και αρκετές επιλογές φαγητού.

BRLO Brwhouse
Google Maps
Γνωστή ζυθοποιία, σε όμορφη τοποθεσία δίπλα από πάρκο. Ωραία φάση και εκεί για μπυρίτσα το απόγευμα.

HeimWerk Hackescher Markt
Google Maps
Πήγαμε το πρώτο βράδυ γιατί ήταν κοντά στο ξενοδοχείο μας και ήταν το μόνο που είχε κουζίνα ανοιχτή εκείνη την ώρα. Δοκιμάσαμε burger με σνίτσελ και ήταν αρκετά καλό.
Ωραίο μέρος και εκεί κάτω από τις γραμμές του τραίνου, μαζεύει αρκετό κόσμο.

Wirtshaus Max und Moritz
Google Maps
Κλασικό Γερμανικό εστιατόριο, δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα κιόλας, δοκιμάσαμε σνίτσελ, ήταν καλά αλλά ως εκεί. Λίγο τσιμπημένο σε τιμές.
Παρόλα αυτά στην περιοχή γύρω γύρω έχει άπειρες επιλογές.

Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε το Βερολίνο, αλλά ήταν ιδανικό για ένα τριήμερο city break και με τόσο βολικές πτήσεις.
Η πόλη νομίζω είναι ένα mix αρχιτεκτονικής και πολιτισμών, χωρίς να έχει κάποια ιδιαίτερη ταυτότητα, όχι πως είναι κακό αυτό.
Το βρήκα αρκετά "εναλλακτικό" για τα δικά μου γούστα.
Το καλό είναι πως όλοι μιλούν αγγλικά και είναι αρκετά φιλικοί μάλιστα.
Ήπιαμε πολλές μπύρες, περπατήσαμε πολύ, (δεν φάγαμε) τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά περάσαμε όμορφα.

Και στα επόμενα!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.846
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom