NOSTIMON HMAP
Member
- Μηνύματα
- 219
- Likes
- 88
- Επόμενο Ταξίδι
- ΙΤΑΛΙΑ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΗΣΙΑ ΛΟΦΟΝΤΕΝ
Περιεχόμενα
Μετά από ένα 3ήμερο και αφού πληρώσαμε 75 ευρω τη βραδιά και χωρίς μπάνιο στη θάλασσα, στο δρόμο της επιστροφής μέσω Σόφιας αλλά από βορά με διανυκτέρευση στο Veliko Turnovo. Η απόσταση 250 km ο δρόμος πιο ξεκούραστος ίσως και γιατί συνηθίσαμε, η διαδρομή και οι πόλεις (Shumen) αδιάφορες, οι βούλγαροι αστυνομικοί επίσης αδιάφοροι και πάντα ξέραμε που μας την έστηναν. Το Veliko Turnovo παλιά πρωτεύουσα της Βουλγαρίας ωραίο, γραφικό, πρωτότυπο, παραδοσιακό με το κάστρο του τα μοναστήρια του, αξίζει. Ένα ζαλισμένο ποτάμι κάνει σε κείνο το σημείο κι αυτό δεν ξέρει πόσες στροφές και πάνω στις όχθες του κρεμασμένα στη κυριολεξία τα σπίτια. Βρήκαμε ξενοδοχείο από τη λίστα (την θυμάστε, του booking και ήταν όπως τα έλεγε) με θέα την πόλη και μπροστά στα ερείπια ενός ναού, παραγγείλαμε φαΐ στα ελληνικά σε μία περιποιημένη σύγχρονη ταβέρνα (ο νεαρός ιδιοκτήτης την έβγαζε στα ελληνικά νησιά εξ’ού και η γλώσσα) επισκεφτήκαμε το κάστρο, ένα κοντινό μοναστήρι και το απόγευμα μαζί με όλους τους συμπολίτες μας στο πάρκο για το διεθνές φεστιβάλ παραδοσιακών χορών με μπύρες και κεφτέ στο πόδι (στους Βούλγαρους έπαιζε πολύ ένα ψιλό τηγανιτό ψαράκι σαν αθερίνα. Να εδώ μούμεινε). Το βράδυ με ένα μπουκάλι κρασί σ’ένα από αυτά τα κρεμαστά μπαλκόνια πάνω από το ποτάμι με θέα την πόλη (δύο φορές περάσαμε για να βρούμε θέση).
Την επομένη φορτώνουμε το αυτοκίνητο (ήταν εκεί, στο δρόμο, χωρίς πάρκινκ) και πορεία για τη τελευταία διανυκτέρευση της διαδρομής την Σόφια.
Στη Σόφια φτάσαμε εύκολα γιατί ο δρόμος είναι πολύ καλός, αλλά τα βρήκαμε σκούρα με την κίνηση και γιατί ψάχναμε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο το Residence Oborishte (από booking με 100 ευρω η σουίτα και σύμφωνα με τις φωτό μπανιέρα με ποδάρια μέσα στο δωμάτιο).Τελικά βρέθηκε, αλλά δωμάτιο νέμα (όχι Βουλγάρικο). Ξανά στη γύρα για το δεύτερο καλύτερο στη λίστα μας, ώσπου βαρεθήκαμε με τα Κυριλλικά και δώσαμε 2 ευρω σε έναν ταξιτζή και μας οδήγησε στο ξενοδοχείο. Επίσης στο κέντρο, σε ένα ανακαινισμένο 3όροφο με μεγάλα ψηλοτάβανα δωμάτια, τεράστια κρεβάτια (ειδική παραγγελία σκεπάσματα λόγω μεγέθους) μεγάλο μπάνιο με υδρομασάζ κλπ, αυλίτσα για καφέ και φαί, υπάλληλο στην είσοδο ο οποίος πρόσεχε και τα αυτοκίνητα των πελατών στο στενάκι και κουβαλούσε και τις βαλίτσες, πέντε λεπτά με τα πόδια από τη κεντρική λεωφόρο πεζόδρομο της Σόφιας Vitosha και τιμή 80 ευρω. Εκτός αυτού βρίσκεται δίπλα ακριβώς σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της Σόφιας όπου απολαύσαμε ένα υπέροχο δείπνο στη δροσιά της αυλής του.
Η Σόφια φυσικά τεράστια αλλαγή μετά από 20τόσα χρόνια. Κατ’ αρχάς βλέπεις φώτα. Μετά μπορείς να πιεις καφέ οπουδήποτε (παλιά μόνο στα σαλόνια των ξενοδοχείων) και φυσικά βιτρίνες (όχι μόνο Τζουμ). Αλλά άμα την έχεις δεί μία φορά έστω και πρίν από 20 χρόνια δεν έχει τι άλλο να κάνεις. Εντάξει είναι μεγάλη πόλη, όχι καθαρή, έχει τραμ και προβλήματα κυκλοφορίας φαντάζομαι. Αυτά δεν ξέρω τι άλλο να πω. (Εκτός ίσως το ότι έχει νέο διεθνές αεροδρόμιο και οι φίλοι από Β. Ελλάδα να έριχναν μία ματιά, τι πτήσεις γίνονται από εκεί skyeurope, wiz air και με τι τιμές, σε σύγκριση με Θεσσαλονίκη και Αθήνα).
Είχε και έργα στον περιφερειακό, στο δρόμο της επιστροφής και πολλές παρακάμψεις με αποτέλεσμα να χάσουμε τον δρόμο αλλά προς τη σωστή κατεύθυνση και από αγροτικούς δρόμους (κάτι Ρουμάνοι που μας ακολουθούσαν απελπίστηκαν και γύρισαν πίσω), απλώς αποφύγαμε τη κίνηση της εθνικής. Την εθνική που την αφήσαμε ξανά 100 km μετά τη Σόφια για να πάμε στο μοναστήρι της Ρίλας. Φτάνεις στη Ρίλα και αρχίζεις να ψάχνεις το μοναστήρι της. Πιστεύεις ότι χωριό και μοναστήρι θα είναι κοντά αφού έχουν το ίδιο όνομα. Φαίνεται όμως ότι πήρε το όνομα έτσι, γιατί από εκει περνά ο μόνος δρόμος Ένας δρόμος στη βάση ενός τεράστιου φαραγγιού δίπλα στο ποτάμι και ανάμεσα σε πυκνά δένδρα που αν δεν έβλεπες από απέναντι αυτοκίνητα να έρχονται δεν θα τον ακολουθούσες για 20 km πιστεύοντας ότι το έχασες το μοναστήρι,. Τελικά φτάνεις και το πρώτο που σου κάνει εντύπωση είναι η ομορφιά του μέρους. Βουνό νερό και πράσινο. Το μοναστήρι μεγάλο, συντηρημένο, ενδιαφέρον. (Κάτι σαν Παναγία της Τήνου για τους Βούλγαρους). Πάρκινκ με κουπόνι στον ανοιχτό χώρο πριν την είσοδο και πολλοί επισκέπτες. Τουριστικός προορισμός και άμα πας Βουλγαρία δεν κάνει να το χάσεις. Στο δρόμο της επιστροφής απολαύσαμε καλύτερα το τοπίο και τις πέστροφες σε εστιατόριο δίπλα στο ποτάμι (ναι! τα έχω τα κιλά μου αλλά δε με λεν χοντρό) και κλείσαμε με τα τελευταία 230 αδιάφορα και χωρίς απρόοπτα και κλήσεις χιλιόμετρα μέχρι τη Θεσσαλονίκη.
Τους φίλους που δεν ήρθαν μαζί μας τους είπα ότι μπορούν να πεταχτούν άνετα όποτε θέλουν στη Βουλγαρία, να ευχαριστηθούν ανέγγιχτη φύση, δροσερά νερά, πολύ καλά κρασιά, νόστιμα φαγητά καλής ποιότητας και φτηνές υπηρεσίες. Έχει και 3-4 μέρη που αξίζει να δούν αλλά να μην πάρουν μαζί τους μάσκα και βατραχοπέδιλα. ( Α!!. Και ότι στη Βουλγαρία αλλά και σε όλο τον κόσμο κλέβουν).
Την επομένη φορτώνουμε το αυτοκίνητο (ήταν εκεί, στο δρόμο, χωρίς πάρκινκ) και πορεία για τη τελευταία διανυκτέρευση της διαδρομής την Σόφια.
Στη Σόφια φτάσαμε εύκολα γιατί ο δρόμος είναι πολύ καλός, αλλά τα βρήκαμε σκούρα με την κίνηση και γιατί ψάχναμε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο το Residence Oborishte (από booking με 100 ευρω η σουίτα και σύμφωνα με τις φωτό μπανιέρα με ποδάρια μέσα στο δωμάτιο).Τελικά βρέθηκε, αλλά δωμάτιο νέμα (όχι Βουλγάρικο). Ξανά στη γύρα για το δεύτερο καλύτερο στη λίστα μας, ώσπου βαρεθήκαμε με τα Κυριλλικά και δώσαμε 2 ευρω σε έναν ταξιτζή και μας οδήγησε στο ξενοδοχείο. Επίσης στο κέντρο, σε ένα ανακαινισμένο 3όροφο με μεγάλα ψηλοτάβανα δωμάτια, τεράστια κρεβάτια (ειδική παραγγελία σκεπάσματα λόγω μεγέθους) μεγάλο μπάνιο με υδρομασάζ κλπ, αυλίτσα για καφέ και φαί, υπάλληλο στην είσοδο ο οποίος πρόσεχε και τα αυτοκίνητα των πελατών στο στενάκι και κουβαλούσε και τις βαλίτσες, πέντε λεπτά με τα πόδια από τη κεντρική λεωφόρο πεζόδρομο της Σόφιας Vitosha και τιμή 80 ευρω. Εκτός αυτού βρίσκεται δίπλα ακριβώς σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της Σόφιας όπου απολαύσαμε ένα υπέροχο δείπνο στη δροσιά της αυλής του.
Η Σόφια φυσικά τεράστια αλλαγή μετά από 20τόσα χρόνια. Κατ’ αρχάς βλέπεις φώτα. Μετά μπορείς να πιεις καφέ οπουδήποτε (παλιά μόνο στα σαλόνια των ξενοδοχείων) και φυσικά βιτρίνες (όχι μόνο Τζουμ). Αλλά άμα την έχεις δεί μία φορά έστω και πρίν από 20 χρόνια δεν έχει τι άλλο να κάνεις. Εντάξει είναι μεγάλη πόλη, όχι καθαρή, έχει τραμ και προβλήματα κυκλοφορίας φαντάζομαι. Αυτά δεν ξέρω τι άλλο να πω. (Εκτός ίσως το ότι έχει νέο διεθνές αεροδρόμιο και οι φίλοι από Β. Ελλάδα να έριχναν μία ματιά, τι πτήσεις γίνονται από εκεί skyeurope, wiz air και με τι τιμές, σε σύγκριση με Θεσσαλονίκη και Αθήνα).
Είχε και έργα στον περιφερειακό, στο δρόμο της επιστροφής και πολλές παρακάμψεις με αποτέλεσμα να χάσουμε τον δρόμο αλλά προς τη σωστή κατεύθυνση και από αγροτικούς δρόμους (κάτι Ρουμάνοι που μας ακολουθούσαν απελπίστηκαν και γύρισαν πίσω), απλώς αποφύγαμε τη κίνηση της εθνικής. Την εθνική που την αφήσαμε ξανά 100 km μετά τη Σόφια για να πάμε στο μοναστήρι της Ρίλας. Φτάνεις στη Ρίλα και αρχίζεις να ψάχνεις το μοναστήρι της. Πιστεύεις ότι χωριό και μοναστήρι θα είναι κοντά αφού έχουν το ίδιο όνομα. Φαίνεται όμως ότι πήρε το όνομα έτσι, γιατί από εκει περνά ο μόνος δρόμος Ένας δρόμος στη βάση ενός τεράστιου φαραγγιού δίπλα στο ποτάμι και ανάμεσα σε πυκνά δένδρα που αν δεν έβλεπες από απέναντι αυτοκίνητα να έρχονται δεν θα τον ακολουθούσες για 20 km πιστεύοντας ότι το έχασες το μοναστήρι,. Τελικά φτάνεις και το πρώτο που σου κάνει εντύπωση είναι η ομορφιά του μέρους. Βουνό νερό και πράσινο. Το μοναστήρι μεγάλο, συντηρημένο, ενδιαφέρον. (Κάτι σαν Παναγία της Τήνου για τους Βούλγαρους). Πάρκινκ με κουπόνι στον ανοιχτό χώρο πριν την είσοδο και πολλοί επισκέπτες. Τουριστικός προορισμός και άμα πας Βουλγαρία δεν κάνει να το χάσεις. Στο δρόμο της επιστροφής απολαύσαμε καλύτερα το τοπίο και τις πέστροφες σε εστιατόριο δίπλα στο ποτάμι (ναι! τα έχω τα κιλά μου αλλά δε με λεν χοντρό) και κλείσαμε με τα τελευταία 230 αδιάφορα και χωρίς απρόοπτα και κλήσεις χιλιόμετρα μέχρι τη Θεσσαλονίκη.
Τους φίλους που δεν ήρθαν μαζί μας τους είπα ότι μπορούν να πεταχτούν άνετα όποτε θέλουν στη Βουλγαρία, να ευχαριστηθούν ανέγγιχτη φύση, δροσερά νερά, πολύ καλά κρασιά, νόστιμα φαγητά καλής ποιότητας και φτηνές υπηρεσίες. Έχει και 3-4 μέρη που αξίζει να δούν αλλά να μην πάρουν μαζί τους μάσκα και βατραχοπέδιλα. ( Α!!. Και ότι στη Βουλγαρία αλλά και σε όλο τον κόσμο κλέβουν).
Attachments
-
278,6 KB Προβολές: 741
Last edited by a moderator: