Βιετνάμ Εισιτήρια για Βιετνάμ

astirpal

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
66
Likes
59
Επόμενο Ταξίδι
Bελιγραδι
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνια (✓)
Εγω απλα θα προτεινα καλυτερα μια κρατηση πηγαινε-ελα γιατι αν προκυψει αλλαγη δρομολογιου σε μια πτηση και εχεις κλεισει με δυο εταιριες δε θα μπορεις να αλλαξεις το αλλο σκελος. Με σκουτ μου αλλαξαν πτησεις 2-3 φορες και ευτυχως ηταν μια κρατηση και μπορεσα και αλλαξα και τις δυο πτησεις ωστε να μην επηρεαστουν οι μερες ταξιδιου.
 

Terra2012

Member
Μηνύματα
57
Likes
38
Εγω απλα θα προτεινα καλυτερα μια κρατηση πηγαινε-ελα γιατι αν προκυψει αλλαγη δρομολογιου σε μια πτηση και εχεις κλεισει με δυο εταιριες δε θα μπορεις να αλλαξεις το αλλο σκελος. Με σκουτ μου αλλαξαν πτησεις 2-3 φορες και ευτυχως ηταν μια κρατηση και μπορεσα και αλλαξα και τις δυο πτησεις ωστε να μην επηρεαστουν οι μερες ταξιδιου.
Την ίδια πτήση άλλαξαν; ώρες οι μέρες?
 

astirpal

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
66
Likes
59
Επόμενο Ταξίδι
Bελιγραδι
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνια (✓)
Δε θυμαμαι επακριβως μια μερα μπροστα νομιζω αλλα επειδη ηταν κοινη κρατηση αλλαξα και τα δυο σκελη και ετσι δεν επηρεαστηκαν οι μερες που θα ξοδευα εκει.
 

AERAS

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
892
Likes
1.361
Δε θυμαμαι επακριβως μια μερα μπροστα νομιζω αλλα επειδη ηταν κοινη κρατηση αλλαξα και τα δυο σκελη και ετσι δεν επηρεαστηκαν οι μερες που θα ξοδευα εκει.
Και αυτό βέβαια είναι σχετικό. Εξαρτάται αν έχουν κλειστεί ξενοδοχεία εσωτερικές πτήσεις, δραστηριότητες γενικά σε συγκεκριμένες ημέρες. Σίγουρα πάντως συμφωνώ απόλυτα ότι τα εισιτήρια πρέπει να είναι ενιαία πήγαινε - έλα.
 

Konstantinb

Member
Μηνύματα
299
Likes
1.543
Ιαπωνία και Ταϊλάνδη έχω πάει με σκουτ και τις δύο φορές συνέβη αυτό με την αλλαγή ωρών ή και ημερών. Και εγώ για Βιετνάμ κοιτάω τώρα για Ιούλιο 26' και από εκεί Μπαλί.
 

makzax

Member
Μηνύματα
107
Likes
336
Εντωμεταξύ οι τιμές στα αεροπορικά έχουν πάει στο θεό, η μόνη νορμάλ επιλογή για Ανόι τον Ιούλιο που κοιτάζω είναι με την ινδική IndiGo. Δεν ξέρω αν το έχει κάνει κανείς, φέτος ξεκίνησε από ότι είδα αυτό το δρομολόγιο. Το κακό είναι ότι φτάνει γύρω στις 1 το πρωί στο Δελχί και η επόμενη πτήση φεύγει μετά τις 5 οπότε θα πρέπει να βγάλουμε την νύχτα κάπως έτσι...
Επιστροφή από ΧοΤσι Μινχ είναι πιο καλά τα πράγματα με Scoot.
 

poised

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.263
Likes
10.221
Μετά τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία στη πράξη είχαμε μόνο τις χώρες του κόλπου, τις τουρκικές και τη scoot. Τώρα που βγήκαν εκτός οι χώρες του κόλπου γιατί να μη το πάνε οι άλλες δύο στο θεό όταν ξέρουν ότι θα ξεπουλήσουν έτσι και αλλιώς;

Επίσης μεγάλο πρόβλημα υπάρχει στη ΝΑ Ασία με το αεροπορικό καύσιμο (αλλά και γενικά με κάθε καύσιμο). Το αεροπορικό το Βιετνάμ το εισάγει από Ταϊλάνδη και Κίνα, δεν έχει διυλιστήριο. Η Κίνα σταμάτησε τις εξαγωγές ενώ η Ταϊλάνδη όταν δίνει, δίνει με το σταγονόμετρο, οπότε έχουν δώσει εντολή να μειωθούν οι εσωτερικές πτήσεις γιατί τρώνε από αποθέματα που κάποια στιγμή θα τελειώσουν. Με άλλα λόγια ακόμα και το να πετάξει κάποιος από Ανόι σε HCMC δεν θα το θεωρούσα δεδομένο (θα γίνει πανάκριβο με πιθανότητα καθυστερήσεων/ακυρώσεων).
 

exploring

Member
Μηνύματα
153
Likes
1.519
Μετά τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία στη πράξη είχαμε μόνο τις χώρες του κόλπου, τις τουρκικές και τη scoot. Τώρα που βγήκαν εκτός οι χώρες του κόλπου γιατί να μη το πάνε οι άλλες δύο στο θεό όταν ξέρουν ότι θα ξεπουλήσουν έτσι και αλλιώς;

Επίσης μεγάλο πρόβλημα υπάρχει στη ΝΑ Ασία με το αεροπορικό καύσιμο (αλλά και γενικά με κάθε καύσιμο). Το αεροπορικό το Βιετνάμ το εισάγει από Ταϊλάνδη και Κίνα, δεν έχει διυλιστήριο. Η Κίνα σταμάτησε τις εξαγωγές ενώ η Ταϊλάνδη όταν δίνει, δίνει με το σταγονόμετρο, οπότε έχουν δώσει εντολή να μειωθούν οι εσωτερικές πτήσεις γιατί τρώνε από αποθέματα που κάποια στιγμή θα τελειώσουν. Με άλλα λόγια ακόμα και το να πετάξει κάποιος από Ανόι σε HCMC δεν θα το θεωρούσα δεδομένο (θα γίνει πανάκριβο με πιθανότητα καθυστερήσεων/ακυρώσεων).
Οι Τούρκοι γενικά εκμεταλλεύονται καταστάσεις για να ανεβάσουν τα εισιτήρια.
Οι ενδοασιατικές πτήσεις πάντως (Ιούλιο Αύγουστο) παραμένουν εξαιρετικά χαμηλές και σε μερικές περιπτώσεις έχουν πέσει.
 

makzax

Member
Μηνύματα
107
Likes
336
Λοιπόν έχουμε κλείσει το πήγαινε για Ανόι και εκκρεμεί η επιστροφή από Χο Τσι Μινχ. (περίμενα να δω τι θα γίνει με τις τιμές). Σκεφτομουν να γυρίσουμε με Scoot που έχουμε ταξιδέψει αρκετές φορές και γενικά συμφέρουν τα δρομολόγιά της από Σιγκαπούρη για Αθήνα, αλλά βλέπω ότι οι τιμές είναι πολύ πάνω. Για τις 4 Αυγούστου που θέλουμε, είναι γύρω στα 510 ευρώ και επειδή θα έχουμε και μια αποσκευή (περιλαμβάνεται στο πήγαινε) θα έχουμε και πάνω από 100 ευρώ ακόμα έξτρα.
Μου βγάζει λοιπόν εναλλακτική επιστροφή με Vietnam Air και Gulf Air λίγο πάνω από 400 ευρώ με πλήρες πακέτο (φαγητό και αποσκευές) - πολύ καλύτερα από Scoot! Με προβληματίζει όμως το ότι γυρίζει μέσω Μπαχρέην, πώς το βλέπετε το πράγμα; Θέλω να πιστεύω ότι μέχρι τότε θα έχουν ομαλοποιηθεί τα πράγματα. Οι πτήσεις στις χώρες του Κόλπου γίνονται κανονικά τώρα;
 

poised

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.263
Likes
10.221
Λοιπόν έχουμε κλείσει το πήγαινε για Ανόι και εκκρεμεί η επιστροφή από Χο Τσι Μινχ. (περίμενα να δω τι θα γίνει με τις τιμές). Σκεφτομουν να γυρίσουμε με Scoot που έχουμε ταξιδέψει αρκετές φορές και γενικά συμφέρουν τα δρομολόγιά της από Σιγκαπούρη για Αθήνα, αλλά βλέπω ότι οι τιμές είναι πολύ πάνω. Για τις 4 Αυγούστου που θέλουμε, είναι γύρω στα 510 ευρώ και επειδή θα έχουμε και μια αποσκευή (περιλαμβάνεται στο πήγαινε) θα έχουμε και πάνω από 100 ευρώ ακόμα έξτρα.
Μου βγάζει λοιπόν εναλλακτική επιστροφή με Vietnam Air και Gulf Air λίγο πάνω από 400 ευρώ με πλήρες πακέτο (φαγητό και αποσκευές) - πολύ καλύτερα από Scoot! Με προβληματίζει όμως το ότι γυρίζει μέσω Μπαχρέην, πώς το βλέπετε το πράγμα; Θέλω να πιστεύω ότι μέχρι τότε θα έχουν ομαλοποιηθεί τα πράγματα. Οι πτήσεις στις χώρες του Κόλπου γίνονται κανονικά τώρα;
Κανείς δε μπορεί να μαντέψει τι θα γίνεται τότε, μπορεί να είναι ένα τζέρτζελο ενός απογεύματος που θα επηρεάσει τις αεροπορικές για μία βδομάδα μέχρι να εξομαλυνθεί. Αν έχετε το περιθώριο να ξεμείνετε στο Βιετνάμ για κάποιες μέρες ή/και να πηγαίνετε μέσω τρίτης χώρας με εισιτήρια τελευταίας στιγμής πάρε το ρίσκο.

Σε άλλες συνθήκες θα σου έλεγα να κάνεις μία καλή ασφάλιση αλλά όσες έχω δει δεν καλύπτουν πολέμους, πολεμικές επιχειρήσεις και παρόμοιες καταστάσεις οπότε ότι και να συμβεί θα πάει από τη τσέπη σας (αν έχει βρει κάποιος ασφάλιση που το καλύπτει ας μου πει).
 

makzax

Member
Μηνύματα
107
Likes
336
Κανείς δε μπορεί να μαντέψει τι θα γίνεται τότε, μπορεί να είναι ένα τζέρτζελο ενός απογεύματος που θα επηρεάσει τις αεροπορικές για μία βδομάδα μέχρι να εξομαλυνθεί. Αν έχετε το περιθώριο να ξεμείνετε στο Βιετνάμ για κάποιες μέρες ή/και να πηγαίνετε μέσω τρίτης χώρας με εισιτήρια τελευταίας στιγμής πάρε το ρίσκο.
Κάπως έτσι το σκέφτομαι κι εγώ, τουλάχιστον δεν επηρεάζονται οι διακοπές μας εκεί αφού θα είμαστε στο τέλος έτσι κι αλλιώς.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.650
Μέλη
40.152
Νεότερο μέλος
reisyldala1975

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom