Ελληνικά αυτοκίνητα; Ναι!

mel

Member
Μηνύματα
359
Likes
200
Επόμενο Ταξίδι
Ξανά λατρεμένο Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Αν ισχύει η είδηση, χαίρομαι πολύ. Πρόσφατα έμαθα ότι παλιά είχαμε ελληνικά αυτοκίνητα και λυπάμαι που δεν το ήξερα νωρίτερα ώστε να "τάπωνα" μια γερμανοτραφή που μου είχε πει ότι στην Ελλάδα εισάγουμε γερμανικά και άλλα αυτοκίνητα επειδή δεν έχουμε τα κατάλληλα κοιτάσματα (μάλλον) για πρώτες ύλες. Αχ και να ήξερα αυτή την πληροφορία τότε... Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα (πολιτικό) κι εδώ η είδηση είναι ότι επιδιώκεται η
"επαναλειτουργία της ελληνικής βιομηχανίας που κατασκευάζει το δικό της αυτοκίνητο το οποίο θα πωλείται τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων".
Όλο το άρθρο εδώ:
"Η βαριά βιομηχανία είναι κάτι που λείπει από την Ελλάδα. Ξένες και ελληνικές εταιρίες δεν επενδύουν καθώς το πλαίσιο που ισχύει δεν ευνοεί τις επιχειρήσεις. Το παρελθόν έχει αποδείξει πως ότι μεγάλο και σημαντικό χτίζεται απλά... γκρεμίζεται, με το πιο τρανταχτό παράδειγμα το εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων της Nissan στο Βόλο.

Τα τελευταία δύο χρόνια ολοένα και πιο έντονα ακούμε ότι θα αρχίσει και πάλι την λειτουργία του, το εργοστάσιο της Namco στην Θεσσαλονίκη το οποίο πριν από δεκαετίες κατασκεύαζε το θρυλικό Pony. Εκατοντάδες άρθρα έχουν γραφτεί και η πλειοψηφία του κόσμου θα ήθελε να δει και πάλι να λειτουργεί μία ελληνική βιομηχανία που κατασκευάζει το δικό της αυτοκίνητο το οποίο θα πωλείται τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.


Εποχές κατά τις οποίες το Pony έσπαγε.. ταμεία


Περιμένοντας την έγκριση

Όπως έχουμε γράψει σε σχετικό ρεπορτάζ ήδη έχουν φτιαχτεί τρία σύγχρονα αυτοκίνητα Pony τα οποία πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης. Παράλληλα βρίσκονται στην διαδικασία της έγκρισης τύπου που πρέπει να εκδοθεί για να μπορέσει το Pony να περάσει την γραμμή παραγωγής. Η συγκεκριμένη μάλιστα είναι έτοιμη να ξεκινήσει ακόμα και σήμερα, αρκεί να δοθεί το περιβόητο χαρτί της έγκρισης. Αν και όλα, όπως περιμέναμε, βάδιζαν ομαλά μία ανακοίνωση προ λίγων ημερών, του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μας έβαλε και πάλι σε σκέψεις για το τι πραγματικά συμβαίνει με την κατασκευή του σύγχρονου Pony.

Ακούστε τις αποκλειστικές δηλώσεις του επικεφαλής της Namco Πέτρου Κοντογούρη στο zougla.gr



To zougla.gr επικοινώνησε με τον επικεφαλής της Namco κ. Κοντογούρη, ο οποίος αναφέρθηκε στο τι

O Πέτρος Κοντογούρης
συνέβη δίνοντας και μία απάντηση στα όσα έχουν γραφτεί. Ο ίδιος δήλωσε πως έχει σημασία να υπάρχει κρατικός φορέας που να πιστοποιεί κάθε ελληνικό αυτοκίνητο και να μην γίνεται αποκλειστικά από ξένες εταιρείες με σκοπό το Κράτος να βγάζει χρήματα. Επίσης τόνισε πως η Namco είναι η μοναδική βιομηχανία αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα που έχει πουλήσει 40.000 αυτοκίνητα, ενώ δεν παρέλειψε να ρίξει ευθύνες σε συνδικαλιστικές κινήσεις που πιθανώς γίνονται προκειμένου να μην ξεκινήσει η παραγωγή.
Άμεσα 300 προσλήψειςΟ κ. Κοντογούρης ξεκαθάρισε πως η εταιρεία του ήδη έχει τεράστιες παραγγελίες από το εξωτερικό και αυτή τη στιγμή περιμένει την έκδοση της έγκρισης τύπου για να ανάψει το πράσινο φως και να γίνουν άμεσα 300 προσλήψεις. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του σε 1-2 μήνες θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και μέχρι τέλος του έτους θα ξεκινήσει και πάλι η παραγωγή του σύγχρονου Pony.

Συνολικά 2.5000 εργαζόμενοιΑν όλα γίνουν πράξη και πιστοποιηθεί τελικά το νέο Pony είναι σίγουρο πως θα δώσει ανάσα στην περιοχή της Βορείου Ελλάδος αλλά και στη χώρα μας γενικότερα καθώς ο πρωταρχικός στόχος είναι οι εξαγωγές. Υπολογίζεται ότι θα επωφεληθούν σχεδόν 2.500 άτομα που θα εργάζονται είτε άμεσα είτε έμμεσα για την Namco. Ο χρόνος «τρέχει» και πολύ σύντομα θα δούμε αν όλα όσα γράφονται θα πάρουν σάρκα και οστά. "

Πηγή: http://www.zougla.gr/automoto/article/telos-tou-2014-ksekina-i-paragogi-tou-pony
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.204
Μηνύματα
883.739
Μέλη
38.901
Νεότερο μέλος
udemeetim036

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom