flying-doc
Member
- Μηνύματα
- 21
- Likes
- 82
- Επόμενο Ταξίδι
- Νάπολη-Ακτή Αμάλφι
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ταϋλάνδη
Έπειτα από μια μικρή αναμονή στον έλεγχο διαβατηρίων και την έκδοση συναλλάγματος βγαίνουμε από το αεροδρόμιο και αντικρίζουμε έναν κόκκινο ήλιο να ετοιμάζεται να χαθεί στον ορίζοντα κάπου μεταξύ ξανθιάς ερήμου και χιονισμένου Άτλαντα. Φοίνικες διάσπαρτοι και αμέσως οι οδηγοί ταξί ως κράχτες (στο Μαρακές έχει άπειρους) να μας προσκαλούν στο όχημά τους. Όλοι οι τουρίστες που σέβονται όμως τον έμπειρο εαυτό τους (όπως εμείς
) κατευθυνόμαστε προς το μοναδικό αστικό λεωφορείο και πληρώνοντας μόλις 50 DH το άτομο (γύρω στα 4,5 ευρώ) συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής, κατευθυνόμαστε στο ξενοδοχείο.
Ο ήλιος ξεκίνησε να πέφτει και μόλις αποβιβαζόμαστε συναντούμε στα αριστερά 5-6 καμήλες και έναν καμηλάρη να μας προσκαλεί σε βόλτα. Προτιμούμε να κατευθυνθούμε, ενθουσιασμένοι από την εξωτική δύση του ήλιου, προς το ξενοδοχείο. Δεν θα αναφερθώ στο Sofitel Palais Imperial Hotel και στη σουίτα γιατί είναι περιττό, όλα ήταν υπέροχα σε παραδοσιακό μαροκινό στυλ με αύρα γαλλικής φινέτσας και κινηματογράφου, από εκεί πέρασαν και περνούν άλλωστε αμέτρητοι διεθνείς σταρ και μαροκινοί προύχοντες... Αυτή είναι όμως μόνο η μια όψη του Μαρακές, η πολυτελής, η ευρωπαϊκή, η αποικιοκρατική, η ίσως και ''δήθεν''. Το αληθινό Μαρακές κρύβεται αλλού, εντός των τοιχών της Μεδίνα, εκεί όπου εκτυλίσσονται στιγμές αραβικού παραμυθιού παρέα με τη φτώχεια, την εξαθλίωση και όλη τη μαγεία της ανατολής...
Η βραδιά περνάει και έρχεται το ξημέρωμα όπου ο καλός μου με αποχαιρετά με βαρύτατη καρδιά και έτσι απομένω στη σουίτα μόνη..., μια ξανθιά ευρωπαία μόνη, κατάμονη στο Μαρακές. Αποφασίζω να μην το βάλω κάτω και να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία, παρέα με όλα τα ρίσκα της περιπλάνησης μιας μη συνοδευόμενης αλλόθρησκης γυναίκας στο Μαρόκο.. Και πιστέψτε με, οι Μαροκινοί αν δουν τέτοιες γυναίκες μόνοι, επιδίδονται σε έντονο και συχνά χυδαίο φλερτ. Μιλούν, προκαλούν, κάνουν χειρονομίες. Επικίνδυνα δεν ένιωσα, αλλά μια ανασφάλεια την είχα πάντα και, για να κυκλοφορώ μόνη το βράδυ, πέρα από το μπαρ του ξενοδοχείου και παρά το πολυτελές της περιοχής, ούτε λόγος.

Ο ήλιος ξεκίνησε να πέφτει και μόλις αποβιβαζόμαστε συναντούμε στα αριστερά 5-6 καμήλες και έναν καμηλάρη να μας προσκαλεί σε βόλτα. Προτιμούμε να κατευθυνθούμε, ενθουσιασμένοι από την εξωτική δύση του ήλιου, προς το ξενοδοχείο. Δεν θα αναφερθώ στο Sofitel Palais Imperial Hotel και στη σουίτα γιατί είναι περιττό, όλα ήταν υπέροχα σε παραδοσιακό μαροκινό στυλ με αύρα γαλλικής φινέτσας και κινηματογράφου, από εκεί πέρασαν και περνούν άλλωστε αμέτρητοι διεθνείς σταρ και μαροκινοί προύχοντες... Αυτή είναι όμως μόνο η μια όψη του Μαρακές, η πολυτελής, η ευρωπαϊκή, η αποικιοκρατική, η ίσως και ''δήθεν''. Το αληθινό Μαρακές κρύβεται αλλού, εντός των τοιχών της Μεδίνα, εκεί όπου εκτυλίσσονται στιγμές αραβικού παραμυθιού παρέα με τη φτώχεια, την εξαθλίωση και όλη τη μαγεία της ανατολής...
Η βραδιά περνάει και έρχεται το ξημέρωμα όπου ο καλός μου με αποχαιρετά με βαρύτατη καρδιά και έτσι απομένω στη σουίτα μόνη..., μια ξανθιά ευρωπαία μόνη, κατάμονη στο Μαρακές. Αποφασίζω να μην το βάλω κάτω και να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία, παρέα με όλα τα ρίσκα της περιπλάνησης μιας μη συνοδευόμενης αλλόθρησκης γυναίκας στο Μαρόκο.. Και πιστέψτε με, οι Μαροκινοί αν δουν τέτοιες γυναίκες μόνοι, επιδίδονται σε έντονο και συχνά χυδαίο φλερτ. Μιλούν, προκαλούν, κάνουν χειρονομίες. Επικίνδυνα δεν ένιωσα, αλλά μια ανασφάλεια την είχα πάντα και, για να κυκλοφορώ μόνη το βράδυ, πέρα από το μπαρ του ξενοδοχείου και παρά το πολυτελές της περιοχής, ούτε λόγος.
Attachments
-
260,3 KB Προβολές: 219
-
215,5 KB Προβολές: 189
-
308,8 KB Προβολές: 149
-
308,8 KB Προβολές: 22.023
Last edited by a moderator: