Ryanair Ερωτήσεις για ryanair

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

giorgosk

Member
Μηνύματα
322
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
Μπέργκαμο Κόμο Λέκο
Ονειρεμένο Ταξίδι
Los Angeles
Πρέπει να λάβω το mail για να κάνω on line check in ;;
Σαν να αργεί να έρθει μου φαίνεται ....
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.433
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ονειρεμένο Ταξίδι
RTW
μπορείς να κάνεις και μόνο σου, νομίζω πως 2 βδομάδες πριν πετάξεις.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.013
Likes
6.395
Δεν χρειαζεται το mail για να κανεις τσεκ ιν. Απο 15 μερες ως και 4 ωρες πριν την πτηση και εισαι μια χαρα.
 

mbrunel

Member
Μηνύματα
9
Likes
3
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά. Θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση σχετικά με μια κράτηση μου στη Ryanair καθώς, αν και ταξιδεύω πολλά χρόνια με αυτήν (αλλά και με πολλές άλλες αεροπορικές), δεν έχω συναντήσει κάτι ανάλογο.

Έχω κλείσει ένα εισιτήριο για τις αρχές Ιουλίου από το Stansted του Λονδίνου για Θεσσαλονίκη. Ενώ η ώρα αναχώρησης έλεγε 12:55, έλαβα ένα email πριν λίγες ημέρες που μου έλεγε ότι η ώρα αναχώρησης άλλαξε για τις 06:40 το πρωί. Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν (με μεγάλη δόση αγένειας) ότι οι εταιρίες διατηρούν το δικαίωμα να αλλάξουν τις ώρες της πτήσεις και πως δε δικαιούμαι κάποια αποζημίωση, ενώ στο FAQ του site τους λέει καθαρά πως αν η ώρα αλλάξει για πάνω από 3 ώρες δικαιούσαι πλήρη αποζημίωση. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση;

Επιπλέον -και μιας και απευθύνομαι σε έμπειρους ταξιδιώτες-, στο ενδεχόμενο που τελικά αποφασίσω να έρθω με αυτή την πτήση ακόμη και μετά την αλλαγή της ώρας (αφού για εκείνες τις ημερομηνίες τα εισιτήρια είναι πανάκριβα), δικαιούμαι κάποια χρηματική αποζημίωση για την ταλαιπωρία; Για να προλάβω μια πτήση στις 06:40 στο Stansted θα πρέπει να φύγω από το σπίτι μου στο δυτικό Λονδίνο κατά τη 1 το βράδυ και να αλλάξω 3 βραδινά λεωφορεία. Δεν είναι πως είμαι μεγάλος σε ηλικία ή περίεργος, απλά δε μου αρέσουν αυτά τα νταβατζηλίκια και μια τέτοια εν γένει αγενή και ασεβή συμπεριφορά, ειδικά από τη στιγμή που εδώ και πολλά χρόνια χρησιμοποιώ τη Ryanair πάνω από 40 φορές το χρόνο.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας
 

angelo_kav

Member
Μηνύματα
384
Likes
419
Επόμενο Ταξίδι
ΤΑΛΙΝ
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά. Θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση σχετικά με μια κράτηση μου στη Ryanair καθώς, αν και ταξιδεύω πολλά χρόνια με αυτήν (αλλά και με πολλές άλλες αεροπορικές), δεν έχω συναντήσει κάτι ανάλογο.

Έχω κλείσει ένα εισιτήριο για τις αρχές Ιουλίου από το Stansted του Λονδίνου για Θεσσαλονίκη. Ενώ η ώρα αναχώρησης έλεγε 12:55, έλαβα ένα email πριν λίγες ημέρες που μου έλεγε ότι η ώρα αναχώρησης άλλαξε για τις 06:40 το πρωί. Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν (με μεγάλη δόση αγένειας) ότι οι εταιρίες διατηρούν το δικαίωμα να αλλάξουν τις ώρες της πτήσεις και πως δε δικαιούμαι κάποια αποζημίωση, ενώ στο FAQ του site τους λέει καθαρά πως αν η ώρα αλλάξει για πάνω από 3 ώρες δικαιούσαι πλήρη αποζημίωση. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση;

Επιπλέον -και μιας και απευθύνομαι σε έμπειρους ταξιδιώτες-, στο ενδεχόμενο που τελικά αποφασίσω να έρθω με αυτή την πτήση ακόμη και μετά την αλλαγή της ώρας (αφού για εκείνες τις ημερομηνίες τα εισιτήρια είναι πανάκριβα), δικαιούμαι κάποια χρηματική αποζημίωση για την ταλαιπωρία; Για να προλάβω μια πτήση στις 06:40 στο Stansted θα πρέπει να φύγω από το σπίτι μου στο δυτικό Λονδίνο κατά τη 1 το βράδυ και να αλλάξω 3 βραδινά λεωφορεία. Δεν είναι πως είμαι μεγάλος σε ηλικία ή περίεργος, απλά δε μου αρέσουν αυτά τα νταβατζηλίκια και μια τέτοια εν γένει αγενή και ασεβή συμπεριφορά, ειδικά από τη στιγμή που εδώ και πολλά χρόνια χρησιμοποιώ τη Ryanair πάνω από 40 φορές το χρόνο.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Φίλε δυστυχώς με τις Low cost δεν βγάζεις άκρη.. Εγώ είχα κλείσει με την ίδια εταιρία από Θεσσαλονίκη για Βουδαπέστη και 1,5 μήνα πριν το ταξίδι μ έστειλαν ένα email που λένε ότι διακόπτετε αυτή η πτήση λόγω μειωμένης ζήτησης. Ευτυχώς είχα κλείσει ξενοδοχείο με δωρεάν ακύρωση.
 

mbrunel

Member
Μηνύματα
9
Likes
3
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Κατανοώ ότι οι low-cost λειτουργούν πιο πρόχειρα από τις άλλες εταιρίες και δε περιμένω φυσικά την ανάλογη ευαισθησία από μέρους τους. Επίσης, σέβομαι το γεγονός ότι για τους λόγους τους αποφάσισαν να αλλάξουν την ώρα της πτήσης. Αυτό που δε δέχομαι όμως είναι η αδιάφορη και ανεύθυνη συμπεριφορά τους απέναντι στον κόσμο που έκλεισε ένα συγκεκριμένο εισιτήριο και που θεωρούν δικαίωμα τους να σου χαλάνε το πρόγραμμα και να σε ταλαιπωρούν χωρίς να πρέπει να σε αποζημιώσουν... Αυτός είναι ο λόγος που ψάχνομαι να δω τι μπορώ να κάνω, δεν είναι συμπεριφορά σοβαρής εταιρίας αυτή !
 
Μηνύματα
3
Likes
0
θα ηθελα κι εγω να ρωτησω κατι εφοσον γνωριζετε. θα επισκευθω το γιο μου μετα της συζυγου τον αλλο μηνα στο εξωτερικο. ο γιος μου μας εκλεισε τα εισιτηρια αλλα εκανε ενα μικρο λαθος στο ονομα της συζυγου. την εγραψε papadimoulis αντι για papadimouli. μπηκα στην ιστοσελιδα να το αλλαξω και μου ζηταει 110 ευρω !!! τι να κανω; θα το δεχτουν οπως ειναι στο αεροδρομιο καθως το λαθος ειναι οφθαλμοφανες; ευχαριστω
 

angelo_kav

Member
Μηνύματα
384
Likes
419
Επόμενο Ταξίδι
ΤΑΛΙΝ
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ
Δεν υπάρχει πρόβλημα, μην ανησυχείς άσκοπα..
 
Μηνύματα
3
Likes
0
θα μου επιτρεψεις και με καθε σεβασμο να ρωτησω αν εισαι απολυτα σιγουρος για αυτο;
διαβαζω στο διαδικτυο οτι ειναι αετονυχηδες εκει στην ryanair και στα παιρνουν απο παντου. αντε για ελλαδα δεν ανησυχω τοσο, αυτο που με τρομαζει ειναι μηπως και γυρνωντας απο αγγλια εχουμε προβλημα. ουτε εγω ουτε και η γυναικα μου μπορουμε να συνεννοηθουμε στα αγγλικα και απο οσο διαβαζω θελουν 160 ευρω για να στο αλλαξουν στο αεροδρομιο
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.712
Likes
14.779
Επόμενο Ταξίδι
Βενετία,Λουμπλιάνα,Μπλέντ
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νησιά Φίτζι
θα μου επιτρεψεις και με καθε σεβασμο να ρωτησω αν εισαι απολυτα σιγουρος για αυτο;
διαβαζω στο διαδικτυο οτι ειναι αετονυχηδες εκει στην ryanair και στα παιρνουν απο παντου. αντε για ελλαδα δεν ανησυχω τοσο, αυτο που με τρομαζει ειναι μηπως και γυρνωντας απο αγγλια εχουμε προβλημα. ουτε εγω ουτε και η γυναικα μου μπορουμε να συνεννοηθουμε στα αγγλικα και απο οσο διαβαζω θελουν 160 ευρω για να στο αλλαξουν στο αεροδρομιο

έχεις απόλυτο δίκιο για τους φόβους σου.
έχει όμως απαντηθεί πολλές φορές παραπάνω ότι επιβάτες που έχουν κάνει λάθος κάποιο γράμμα του ονόματος τους ή του επιθέτου τους, επικοινωνώντας τηλεφωνικά με της εταιρία και εξηγώντας τους το λάθος,η διόρθωση γίνετε χωρίς κόστος.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.013
Likes
6.395
Ναι αλλα οπως λεει και ο φιλος δεν ξερει αγγλικα.
Αν και δεν χρειαζεται να αγχωθεις, σε προσφατη πτηση φιλος μου ειχε γραψει το ονομα του λαθος, δεν εγινε τιποτα. Αλλα το ιδανικο θα ηταν να εβαζες καποιον που ξερει αγγλικα να παρει τηλεφωνο και να τους εξηγησει τι προβλημα υπαρχει και αυτοι θα σου ξαναστειλουν δωρεαν τα νεα στοιχεια της κρατησης.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.115
Μηνύματα
880.692
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom