Εχουν δυναμη οι κριτικες μας;

Nikos1986

Member
Μηνύματα
908
Likes
4.011
Επόμενο Ταξίδι
Γενεύη - Ανεσί
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Στο trip advisor εμπιστευόμαστε Αμερικανούς(ΗΠΑ) στις κριτικές καταλυμάτων. Γάλλους , Ιταλούς και Έλληνες στα εστιατόρια. Επίσης και ντόπιους.
Αυτό το εθνογραφικό το βασίζεις κάπου; Έχεις προσέξει οι μεν να είναι πιο αυστηροί (ή τέλος πάντων να τα περιγράφουν πιο αντικειμενικά) με τα πρώτα και οι δε με τα δεύτερα;
 

STKF

Member
Μηνύματα
1.150
Likes
5.402
Αυτό το εθνογραφικό το βασίζεις κάπου; Έχεις προσέξει οι μεν να είναι πιο αυστηροί (ή τέλος πάντων να τα περιγράφουν πιο αντικειμενικά) με τα πρώτα και οι δε με τα δεύτερα;
Αυτό για τους Αμερικανούς το βασίζω σε προσωπική παρατήρηση συν συζητήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού. Καλοπληρωτές αλλά και απαιτητικοί καταναλωτές γενικώς. Γράφουν κριτικές και εκφράζουν παράπονο για οτιδήποτε δεν τους αρέσει. Θυμάμαι να κοιτάζω για ένα κατάλυμα στο οποίο πήγα και έμεινα τελικά και ο Αμερικανός πελάτης όχι μόνο είχε γράψει για τα μειονεκτήματα του δωματίου αλλά είχε ανεβάσει και σχετικές φωτογραφίες.
Για τους άλλους τους εμπιστεύομαι επειδή ξέρω ότι έχουν <<δυνατές>> κουζίνες.
 

noobtraveller

Member
Μηνύματα
140
Likes
573
Έχουν δύναμη οι κριτικές να επηρεάσουν και τους ιδιοκτήτες και το κοινό,όχι πάντα όμως προς τη σωστή κατεύθυνση. Όχι μόνο στα ταξίδια,αλλά γενικά τις κριτικές πρέπει να τις παίρνουμε 'with a grain of salt' που λένε και οι Αμερικάνοι,γιατί πολλές φορές ξεφεύγουν από την ουσία και επηρεάζονται από γεγονότα και πράγματα που αποπροσανατολίζουν. Το να πηγαίνεις 'συστημένος' κάπου και να διαβάσεις και τις κριτικές βοηθάει παραπάνω.
Ποιο είναι το κριτήριο που έδωσε ο χρήστης την άριστη ή αρνητική βαθμολογία; Ήταν άριστο το service στο εστιατόριο ,το μενού χάλια ,αλλά το βρήκανε τέλειο και φθηνό ,γιατί συγκριτικά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού τρώνε σκουπίδια; Ή μήπως ήταν ωραίο το φαγητό ,αλλά η Κάρεν ζήτησε να πάρει take away τα αποφάγια και το κατάστημα δε δέχθηκε,με αποτέλεσμα να ρίξει ένα αστέρι;
Αποδείχθηκε σε βάθος χρόνου ότι ο τεχνικός που ήρθε στο σπίτι ήταν ακριβός και δεν έλυσε όλα τα προβλήματα ,αλλά με επικοινωνιακά τεχνάσματα πίεσε να πάρει 5 αστέρια στην κριτική; Ξέρει ο κόσμος ότι το διάσημο Ιταλικό παγωτατζίδικο στην τάδε πόλη έχει φάει δύο φορές πρόστιμο από το υγειονομικό; Είναι όντως 5στερος ο χειρουργός ή απλά το κατέχει μόνο το επικοινωνιακό κομμάτι ,δεν έχει ανοίξει βιβλίο και δεν έχει μεγάλη εμπειρία σε κάτι εξιδεικευμένο, παρά μόνο σε απλές επεμβάσεις;
Ειδικά της google ,όταν βλέπω κοντά στο 5 χωρίς επικριτικές βαθμολογιές ,σε οποιοδήποτε τομέα ,από καταστήματα,εστιατόρια,ξενοδοχεία,skroutz,τεχνικούς ,μέχρι γιατρούς ειδικοτήτων(πάντα με σύσταση από ανθρώπους του χώρου και όχι από κριτικές) ,η πρώτη πρόταση που μου ρχεται στο μυαλό είναι 'αλάργα'. Θέλει πολύ ψάξιμο για εμπεριστατωμένες και με σωστά επιχειρήματα απόψεις.
 

STKF

Member
Μηνύματα
1.150
Likes
5.402
Ειδικά της google ,όταν βλέπω κοντά στο 5 χωρίς επικριτικές βαθμολογιές ,σε οποιοδήποτε τομέα ,από καταστήματα,εστιατόρια,ξενοδοχεία,skroutz,τεχνικούς ,μέχρι γιατρούς ειδικοτήτων(πάντα με σύσταση από ανθρώπους του χώρου και όχι από κριτικές) ,η πρώτη πρόταση που μου ρχεται στο μυαλό είναι 'αλάργα'. Θέλει πολύ ψάξιμο για εμπεριστατωμένες και με σωστά επιχειρήματα απόψεις.
Δηλαδή αυτά που θεωρείς εσύ προσωπικά ως καλύτερα εστιατόρια, ξενοδοχεία και καταστήματα, δεν έχουν καλές κριτικές στο google?
 

noobtraveller

Member
Μηνύματα
140
Likes
573
Δηλαδή αυτά που θεωρείς εσύ προσωπικά ως καλύτερα εστιατόρια, ξενοδοχεία και καταστήματα, δεν έχουν καλές κριτικές στο google?
Δεν είπα αυτό ,απλά υπάρχουν και μέτριες και αρνητικές αξιολογήσεις μέσα στις περισσότερες θετικές.Ακόμα και τα εστιατόρια με Μισελέν έχουν αρνητικές βαθμολογίες.Το 5/5 με βάζει συνήθως σε σκέψεις ,γιατί το έχω πάθει ,όχι μόνο σε εστιατόρια .
Το ερώτημα που δεν απαντιέται συνήθως στις κριτικές είναι το 'σε σύγκριση με τι';
 

stavros2

Member
Μηνύματα
44
Likes
330
Θα συμφωνήσω με τις εθνικότητες.
Σε ένα ταξίδι μου στην Ινδία βρίσκω ένα ξενοδοχείο στο booking 9.7 βαθμολογία πάνω στην παραλία πισίνα πρωινό με 50-60 ευρώ. Το κλείνω αμέσως και σκέφτομαι πόσο τυχερός είμαι. Όταν φτάνω τα σεντόνια μέσα στις λαδιες από φαγητό η πισίνα είχε κίτρινο χρώμα. Και μετά καταλαβαίνω ότι όλες οι κριτικές ήταν από ινδούς.
Ναι για τους ινδούς θεωρείται καθαρό και η πισίνα ήταν κίτρινη γιατί μια κυρία έκανε μπάνιο με τα κίτρινα ρούχα της και από το χλώριο ξεβαφανε. Την άλλη μέρα ήταν άλλο χρώμα.
 

STKF

Member
Μηνύματα
1.150
Likes
5.402
Το 5/5 με βάζει συνήθως σε σκέψεις ,γιατί το έχω πάθει ,όχι μόνο σε εστιατόρια .
Όσο επιφυλακτικός και να είναι κάποιος με το 5/5 ,νομίζω ότι δεν αναιρεί την αξία των κριτικών. Πολύτιμο εργαλείο.
Το 5/5 που σε βάζει σε σκέψεις δεν συναντάται τόσο συχνά στο google, Συνήθως αφορά τις πρώτες κριτικές μιας νέας επιχείρησης που γράφονται από συγγενείς,, φίλους, γνωστούς και εργαζόμενους σε αυτήν. :)
Άρα καλώς προβληματίζεσαι. Πολλές όμως επιχειρήσεις έχουν πλέον εκατοντάδες έως και χιλιάδες κριτικές που αποτυπώνουν μία καλή εικόνα για αυτές.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.219
Μηνύματα
884.038
Μέλη
38.909
Νεότερο μέλος
LEANDROS GOUMENOS

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom