Η βιομηχανία του τουρισμού (σκέψεις για το παρόν και το μέλλον)

Extra muros

Member
Μηνύματα
217
Likes
1.590
Η κυρά Μαρίκα μαζεύει τα σκουπίδια, καθαρίζει το δωμάτιο, γυαλίζει τη λεκάνη της τουαλέτας από τα σκατα και τα κωλοχαρτα, τη ντουζιέρα από τις τρίχες και την άμμο, την κουζίνα από τα λάδια και τα γάλατα, σκουπίζει τα ψίχουλα, τα αποφάγια, τα μιξομαντιλα, τις κολλημένες τσίχλες, τα κεριά, τους καφέδες, τα παγωτά, τις σαλτσες, πλένει τα μπαλκόνια και τις σκάλες, ενίοτε πλένει και τα σεντόνια και τις πετσέτες που έχουν χίλιους δυο δύσκολους λεκέδες από κρασιά, αντηλιακά, σοκολάτες, αίμα, βαφές μαλλιών, μακιγιαζ, ξεροστσλιαζει όλη μέρα με χαμόγελο και περιμένει μήπως κάποιος χρειαστεί κάτι ή μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα που πρέπει να λυθεί άμεσα, δεν κοιμάται τα βράδια από το άγχος και δεν μπορεί να σηκωθεί από την κούραση. Για να έρθει ο κάθε τσιγγούνης να την πει άπληστη. Αν δεν σας κάνει η τιμή μην πηγαίνετε στην κυρά Μαρίκα, δεν σας υποχρεώνει κανείς.
Ως επιχειρηματίας του τουρισμού γνωρίζεις ωστόσο καλύτερα από τον καθένα ότι η καθαριότητα και η διαθεσιμότητα- ειδικά το πρώτο - είναι το bare minimum για όποιον διαθέτει κάθε λογής κατάλυμα. Όπως δε δίνουμε συγχαρητήρια στον εστιάτορα που δε μας δηλητηρίασε, δε θα δώσουμε βραβείο στον ξενοδόχο ή στην πολυαναφερθείσα κυρία που δε βρήκαμε τρίχες στο νιπτήρα. Δικαίωμα λοιπόν της κυριούλας να κοστολογεί το Bionol κατά της κιτρινίλας των αντιηλιακών μαζί με τον κόπο της στα 200 ευρώ και όσο παραπάνω θέλει, δικαίωμά μου και μένα της τσιγγούνας να θεωρώ ότι με δουλεύει και να πάω στην κυρία-Τούλα που θεωρεί τα παραπάνω αυτονόητα και χρεώνει κάτι πλησιέστερο στο μπάτζετ μου. Όχι ότι αν τα είχα θα τα έδινα στην πρώτη, ίσα - ίσα κάποιες φορές όσο περισσότερα έχεις τόσο περισσότερο κοιτάς το vfm.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.231
Likes
12.946
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ως επιχειρηματίας του τουρισμού γνωρίζεις ωστόσο καλύτερα από τον καθένα ότι η καθαριότητα και η διαθεσιμότητα- ειδικά το πρώτο - είναι το bare minimum για όποιον διαθέτει κάθε λογής κατάλυμα. Όπως δε δίνουμε συγχαρητήρια στον εστιάτορα που δε μας δηλητηρίασε, δε θα δώσουμε βραβείο στον ξενοδόχο ή στην πολυαναφερθείσα κυρία που δε βρήκαμε τρίχες στο νιπτήρα.
Οι υπηρεσίες καθαριότητας, όπως καθαρίστριες, καμαριέρες, σκουπιδιαρηδες, οδοκαθαριστες, λάντζα κλπ. είναι κατά την άποψη μου οι πιο υποτιμημένες και κακοπληρωμένες δουλειές.
Από κει και πέρα βλέπουμε τα πράγματα με διαφορετική οπτική. Σαφώς και ένα κατάλυμα πρέπει να είναι καθαρό, όπως κι ένα εστιατόριο πρέπει να έχει καθαρό και φρέσκο φαγητό. Όταν όμως πάω στο εστιατόριο τους ευχαριστώ για το φαγητό που μου μαγείρεψαν, για το σέρβις, για την περιποίηση που έλαβα και για την ευγένεια τους. Το ίδιο κάνω και στα καταλύματα που διαμένω. Εμένα μου αρέσει να δίνω συγχαρητήρια, να επιβραβευω εργαζόμενους και επιχειρηματίες και να εκτιμώ την προσπάθεια τους και τον κόπο τους ώστε να απολαμβάνω εγώ ευχάριστες στιγμές.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.116
Μηνύματα
932.664
Μέλη
39.872
Νεότερο μέλος
katrints

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom