Ινδία Ινδία...τα πάντα είναι πιθανά!

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
Είναι μερικά μέρη που τα έχουμε κάπως στο μυαλό μας από παιδιά και αν ποτέ αποκτήσουμε την ευλογία να τα δούμε από κοντά, το συναίσθημα είναι μοναδικό! Κάτι παρόμοιο μου έχει συμβεί και μένα με τους καταρράκτες του Νιαγάρα και το Νείλο-μόλις τα αντίκρυσα ανατρίχιασα!
Ακριβώς έτσι είναι!Όταν ονειρευεσαι κάτι για χρόνια και τελικά καταφέρεις να το δεις από κοντά ανατριχιάζεις από συγκίνηση.Μακάρι να καταφέρουμε όλοι μας να δούμε όσα ονειρευόμαστε!!!!
Προς το παρόν νιώθω απίστευτη ευλογία που κατάφερα να δω το Ταζ Μαχάλ,τα Ιμαλάια σε προηγούμενο ταξίδι αλλά και για να ευλογήσουμε λίγο και τα γένια μας δέος αισθάνθηκα έντονο και στο φαράγγι του Βίκου!
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
Εμένα πάλι η Άγγρα μου φάνηκε χωματερή! :haha: Μάλλον την προσεγγίσαμε από διαφορετικά σημεία!
Αλήθεια?Μου κάνει πραγματικά εντύπωση!Εντάξει το κέντρο δεν ήταν και Βιέννη αλλά σε σύγκριση με άλλα μέρη νομίζω ότι ήταν καλύτερα.Ίσως έπαιξε ρόλο που μείναμε σε καλή περιοχή και φύγαμε με καλή εντύπωση!
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.102
Likes
23.974
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
Πανέμορφες φωτογραφίες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ggonholidays

Member
Μηνύματα
576
Likes
1.164
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Γκαλαπάγκος
Αγαπητη μου κυρια villi καταπληκτική η περιγραφή του Ταζ και ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες που δίνεις!!! Με κανείς να ανυπομονώ ακόμα περισσότερο!!!
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
Αγαπητη μου κυρια villi καταπληκτική η περιγραφή του Ταζ και ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες που δίνεις!!! Με κανείς να ανυπομονώ ακόμα περισσότερο!!!
Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση φαντάζομαι!Αχ έχει αρχίσει ήδη να μου λείπει η Ινδία,από τα άπειρα μικροβιά της μου κόλλησε αυτό της έλλειψης τελικά!!!
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
JHANSI-KAJHURAHO

6 το πρωί,έχουμε ξυπνήσει ήδη και φτιάχνουμε βαλίτσες.Ετοιμαζόμαστε να αποχαιρετήσουμε την Agra και το Taz Mahal που χρόνια ονειρευόμουν.Κοιτάζω έξω από τις τεράστιες τζαμαρίες που περιβάλλουν το δωμάτιο και παρά την ομίχλη και την υγρασία που τρέχει σε μικρά ρυάκια πάνω στα τζάμια το βλέπω αμυδρά εκεί στο βάθος να στέκει πεισματικά αγέρωχο στου χρόνου την αδυσώπητη πορεία!

Χριστούγεννα σήμερα…μια γιορτή γνωστή και άγνωστη σε τούτη τη χώρα.
Πολλά και συγκρουόμενα αισθήματα αναβλύζουν από την καρδιά μου καθώς τρώμε το χριστουγεννιάτικο πρωινό μας.Νιώθω ότι έκλεισε ένα κύκλος.Παρ’όλο που η Agra δεν ανήκει στο Rajasthan αλλά στην επαρχία Uttar Pradesh,εδώ τελείωσε μία οδική πορεία που ξεκίνησε πριν 10 μέρες στην Udaipur.

Στις 7 και κάτι ψιλά βρισκόμαστε έξω από τον σιδηροδρομικό σταθμό,αποχαιρετούμε μέσα σε κλίμα συναισθηματικής φόρτισης και συγκίνησης τον υπέροχο αυτό άνθρωπο που είχαμε τη χαρά και την τύχη να έχουμε οδηγό μας στους δύσκολους δρόμους της Ινδίας.Φορτωνόμαστε τα μπαγκάζια μας,παίρνουμε βαθιά ανάσα για να αντέξουμε το εσωτερικό του σταθμού που κρίνοντας από το εξωτερικό μπορούσαμε να φανταστούμε σε τι χάλι θα είναι.Πράγματι η διάχυτη μυρωδιά του κάτουρου μας καλωσόρισε στις αποβάθρες όπου κόσμος κοιμόταν χάμω δίπλα στις βρωμιές και στις ακαθαρσίες.Τι το’θελα το πρωινό σκέφτηκα και μια αναγούλα με ταρακούνησε για τα καλά.
DSC05845.JPG

Άντε τώρα να μαντέψεις από πού θα έρθει το τρένο.Υπήρχαν μεγάφωνα,κάτι ανακοίνωνε η κοπέλα αλλά τι ακριβώς δεν κατέστει δυνατό να μάθουμε.Το γραφείο πληροφοριών ήταν κλειστό.Σ’ένα φωτεινό σηματοδότη υποπτευόμαστε πως αναγράφεται η αποβάθρα άφιξης του τρένου μας το οποίο θα παραμείνει για να φορτώσει μόλις για ένα λεπτό όπως και τα περισσότερα τρένα που περνούσαν από κει.
DSC05844.JPG

Επιβεβαιώνουμε την πληροφορία από δυο Νοτιοκορεάτισσες που περιμένουν το ίδιο τρένο οπότε στεκόμαστε όλοι μαζί εκεί και πιάνουμε την κουβέντα με θέμα από πού είμαστε,που πάμε και που θα καταλήξουμε.Σε λίγα λεπτά μαζεύτηκαν γύρω μας ζητιάνοι αλλά και καθαριστές παπουτσιών,επιδιορθωτές βαλιτσών και ρούχων.Και να μας τραβάνε με δύναμη τις βαλίτσες,να αντιστεκόμαστε σθεναρά εμείς και γενικά δόθηκε μια μάχη άνευ προηγουμένου.Τότε καταλάβαμε γιατί φοράγανε μακριά αδιάβροχα οι κοπελιές και είχανε καλύψει με το κάλυμμα τα backpack.Ταξιδευανε στην Ινδία με τρένο,σχεδόν αποκλειστικά 3η θέση οπότε είχανε πάρει τα μέτρα τους!
Κι εκεί που καταφέραμε να ξεφορτωθούμε τους επίμονους γυρολόγους τρέχει καταπάνω μας ένα αλλόφρων ζευγάρι και μας ρωτά αν ξέρουμε από πού φεύγει το τρένο για Δελχί.Ιδέα δεν είχαμε οπότε συνέχισαν να τρέχουν πάνω κάτω ρωτώντας όποιον έβρισκαν μπροστά τους.Σε πέντε λεπτά ξαναεμφανίστηκαν ανακουφισμένοι καθώς πίστευαν ότι το έχασαν αλλά για καλή τους τύχη είχε μισή ώρα καθυστέρηση οπότε θα έφτανε μετά το δικό μας στην ίδια αποβάθρα.Κι έτσι ανταλλάξαμε τις πρώτες και μοναδικές χριστουγεννιάτικες ευχές με μία Αγγλίδα κι ένα Τούρκο(!!!).
Κι αφού γελάσαμε με τον τρόπο που μας περιέγραψε η Αγγλίδα τις ιστορίες διάρροιας και εμετών που την ταλαιπώρησαν σε όλο το ταξίδι,εμφανίστηκε το τρένο μας που τα βαγόνια του τελειωμό δεν είχαν.Χαιρετήσαμε εγκάρδια το αγγλοτουρκικό ζέυγος κι αρχίσαμε να τρέχουμε μαζί με τις νοτιοκορεάτισσες να βρούμε το βαγόνι μας.Αυτές εντοπίσανε γρήγορα το δικό τους μιας και έμπαινε ο περισσότερος κόσμος και κρεμόντουσαν και μπόλικοι από τις σιδεριές των παραθύρων εμείς όμως συνεχίσαμε να τρέχουμε γιατί το βαγόνι της πρώτης θέσης πρέπει να είχε φτάσει ήδη στο Τζανσι!
Πάμε να μπούμε σ’ένα που έγραφε εξωτερικά πρώτη θέση αλλά ο ελεγκτής μας είπε να πάμε τρία βαγόνια πιο κάτω που ήταν οι αεροπορικές θέσεις.Να σφυρίζει το τρένο,να με λούσει κρύος ιδρώτας,να σέρνω τον σάκο που αναποδογύριζε συνέχεια και με είχε εκνευρίσει υπερβολικά,να φωνάζει ο σύζυγος,γενικά ένας πανικός!!!
Στο παραένα κυριολεκτικά πέταξα την τσάντα στον σύζυγο που είχε ανέβει και σκαρφάλωσα ενώ το τρένο ξεκινούσε.Εκεί όταν λένε ένα λεπτό το εννοούν!

Το βαγόνι αυτό ήταν πολύ μικρό με πολύ άνετες θέσεις και άπλετο χώρο για τα πόδια.Αλλά ήταν βρώμικο όπως όλο το τρένο με θολά από την βρωμιά τζάμια και λεκιασμένες θέσεις.Για να ακουμπήσω την πλάτη μου πίσω έβαλα την κουκούλα του φούτερ στο κεφάλι και δεν την έβγαλα μέχρι που κατεβήκαμε.Ευτυχώς ποντικάκια και λοιπά τρωκτικά δεν είδα αλλά κάθε που άνοιγε η πόρτα ερχόταν η μυρωδιά της βοθρίλας από την παρακείμενη τουαλέτα,ο θεός να την κάνει!
Στο εισιτήριο περιλαμβανόταν ένα γεύμα,δεν το άγγιξα,τσάι ή καφές,δεν ήπια κι ένα μπουκάλι εμφιαλωμένο νερό το οποίο πήρα για το πλύσιμο των δοντιών.
Για τρεις ώρες που διήρκησε το ταξίδι στο συγκεκριμένο βαγόνι η κατάσταση ήταν ανεκτή καθώς ήταν μέρα και χάζευα έξω τα χωριά από τα οποία περνούσαμε.Σε άλλη θέση πχ΄Β δεν ξέρω πως είναι τα πράγματα,στη ΄Γ δεν θέλω ούτε να φανταστώ!

Στο Τζανσί μας περίμενε ο νέος μας οδηγός,πιτσιρικάς μόλις 22 χρονών,με πολύ όρεξη για κουβέντα και σχετικά καλά αγγλικά.Το αυτοκίνητο καινούριο και πεντακάθαρο όπως κι ο ίδιος αφού μας αποκάλυψε ότι είναι υποχρεωμένοι να καθαρίζουν καθημερινά τα αυτοκίνητα του πρακτορείου και να κάνουν μπάνιο πριν παραλάβουν τους πελάτες.

Το Τζανσί από τα λίγα που είδαμε μου φάνηκε αδιάφορη πόλη οπότε
πήραμε κατευθείαν το δρόμο για Όρτσα που τελευταία στιγμή αφήσαμε πίσω μας γιατί φοβηθήκαμε ότι δε θα έχουμε αρκετό χρόνο στο Κατζουράχο.Ακόμη μετανιώνω που δεν αφιέρωσα έστω 2 ώρες στην Όρτσα που μου φάνηκε πολύ όμορφη και ιδιαίτερη.
Συνεχίσαμε λοιπόν την πορεία μας,το σκηνικό γύρω μας είχε αλλάξει εντελώς με έντονη βλάστηση εν μέρει εξωτική να μας προδιαθέτει θετικά και να φτιάχνει τη διαθεσή μας!Ο οδηγός μας μίλησε για το μικρό χωριό του 5 χιλιόμετρα μακριά από το Κατζουράχο,για τη καθημερινή ζωή του,για την αρραβωνιάστικιά του που διάλεξαν οι γονείς του όταν ήταν 10 χρονών(!!!) αλλά δεν τον πείραζε γιατί είναι καλή κοπέλα και οι γονείς της τον αγαπάνε.Ένιωθε τυχερός για τη δουλειά που βρήκε γιατί θα κατάφερνε σε πέντε χρόνια να συγκεντρώσει τα χρήματα για τον γάμο τους!Μέχρι τότε μπορεί να τη βλέπει μόνο στο σπίτι των γονιών της με τη συγκατάθεσή τους.Αν και δεν την είχε διαλέξει αυτός φαινόταν ερωτευμένος καθώς μιλούσε για κείνη και χαμογελούσε συνεχώς κάτι που μου φάνηκε τόσο παρήγορο και ελπιδοφόρο για μια χώρα που οι προσυμφωνημένοι και αναγκαστικοί γάμοι αγγίζουν το 80%!Στον αντίποδα δυστυχώς στέκουν γάμοι ανήλικων κοριτσιών με άντρες άνω των 40 ετών,πολλές φορές 50 ή 60 γιατί αυτές οι ηλικιακές ομάδες έχουν συνήθως τα λεφτά για να πληρώσουν τον πατέρα της νύφης και στην ουσία να την αγοράσουν!Συνήθης πρακτική κυρίως του μουσουλμανικού πληθυσμού που είναι γνωστή παρ’ότι κατακριτέα σε πολλά μουσουλμανικά κράτη.

Το Κατζουράχο ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμασταν σε εκείνη τη φάση.Ένα ήσυχο και όμορφο χωριό,για τα μεγέθη της Ινδίας, με φοίνικες,χωμάτινους δρόμους και χαμογελαστούς κατοίκους!Ανήκει στην επαρχία Madya Pradesh και αδιαμφισβήτητα ήταν μία όαση μετά την θορυβώδη Τζαιπούρ και την πολυπληθή Άγκρα.
Το ξενοδοχείο μας όμορφο,με εξωτική αυλή και επιτέλους μπορούσες να ανοίξεις το παράθυρο και να αναπνεύσεις καθαρό αέρα. http://www.ushalexushotels.com/khajuraho/
DSC05920.JPG


Μετά το απαραίτητο φρεσκάρισμα αποφασίσαμε να επισκεφτούμε τους ναούς του ανατολικού συμπλέγματος και να αφήσουμε τους ναούς του Κάμα Σούτρα για το επόμενο πρωί.
Το χωριό διασχίζανε ελάχιστα τουριστικά αυτοκίνητα ενώ οι κάτοικοι κινούνταν κυρίως με ποδήλατα ή με τα πόδια.Η ησυχία ήταν βαθιά εκτιμητέα!
DSC05916.JPG


Ο πρώτος ναός που επισκεφτήκαμε ήταν ο Parsvanath temple που μαζί με τους δύο επόμενους αποτελούν το ανατολικό γκρουπ ναών .Είχαμε πλέον ξεπεράσει την ξυπόλητη κατάσταση οπότε το βγάλσιμο των παπουτσιών γινόταν μηχανικά.Παντού βασίλευε η ηρεμία που διαταρασσόταν μόνο από τον χτύπο της καμπάνας όταν τον έκρουαν οι προσκυνητές.
DSC05851.JPG

Δεν φανταζόμουν ότι μία τέτοια μέρα για τη Χριστιανοσύνη εγώ θα ένιωθα κατάνυξη σ’έναν ινδουιστικό ναό χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου και τους αγαπημένους μου ανθρώπους.
Ακολούθησε ο παρακείμενος ναός Adinath
DSC05857.JPG

όπου χαριτωμένα σκυλάκια έκαναν την εμφανισή τους στο προαύλιο και μας γέμισαν χαρά με μία δόση παιχνιδιού κι ανεμελιάς
DSC05854.JPG

και ο Shanti Nath
DSC05858.JPG

στον οποίο βρίσκεται το 4,5μ ύψους άγαλμα του θεού Adinath.
DSC05850.JPG

Συνεχίσαμε τις σημερινές επισκέψεις μας στον ναό Duladeo temple που ανήκει στο νότιο γκρουπ ναών
DSC05899.JPG


όπου ντόπιες κυρίες προσήλθαν για την βραδινή προσευχή καθώς ο ήλιος έδυε μακάρια κι έδινε τη θέση του στο ολόγιομο φεγγάρι.
DSC05907.JPG

Στη συνέχεια ζητήσαμε από τον οδηγό να μας αφήσει στο κέντρο του χωριού για να χαρούμε την βραδινή μας βόλτα και επιμείναμε να περπατήσουμε ως το ξενοδοχείο παρ’ότι βρισκόταν 2-3 χιλιόμετρα έξω από το χωριό.Το κέντρο ήταν γεμάτο από παιδάκια που παίζανε τρέχοντας όπως θα έβλεπε κανείς και σε οποιοδήποτε ελληνικό χωριό την άνοιξη,οικογένειες κάνανε βόλτες χαζεύοντας στα όμορφα μαγαζάκια.Μα τι χαρά,τι ευτυχία ήταν αυτή!

Αναμιχθήκαμε με τον κόσμο κι αρχίσαμε κι εμείς να χαζεύουμε με χαλαρή διάθεση αλλά η χαρά δεν κράτησε πολύ γιατί σε λίγο είχε μαζευτεί γύρω μας μία ομάδα πιτσιρικάδων ένα από κάθε μαγαζί που περνάγαμε και μας πίεζαν έντονα να πάμε να μας δείξουν τα καλούδια τους.Στην αρχή αρνούμασταν ευγενικά,άντε ρίξαμε μια ματιά σε καναδυό όπου πλέον όλα μας φαίνονταν ίδια εκτός από τα αγαλματάκια σε ερωτικές στάσεις λόγω των περιβόητων ναών όπου τρέχανε πίσω μας να μας τα δείξουν.Κάποια στιγμή τους λέω μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι είναι αγενές να δείχνουν σε μια κυρία τέτοια πράγματα καθώς πολλά ήταν εκτός από κιτς και πρόστυχα!Δεν πτοήθηκαν καθόλου αλλά εγώ άρχισα να δυσανασχετώ γιατί δεν μπορούσαμε πια να περπατήσουμε και να απολαύσουμε τη βόλτα μας οπότε βάζω κάτι φωνές που γύρισαν και με κοίταξαν όλοι όσοι ήταν σε ακτίνα 2 χιλιομέτρων.
Πότε εξαφανίστηκαν δε φαντάζεστε!
Η ευγένεια δεν πολυπιάνει στη Ινδία,θέλει και σκληρότητα και το λέω εγώ που είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητη με τα παιδιά και τους φτωχούς ανθρώπους.Πρώτη φορά στη ζωή μου βγήκα έξω από τα ρούχα μου από την υπερβολική πίεση.Που να’ξερα ότι με περίμεναν χειρότερα σ’αυτή τη χώρα!
Ξαναφοράω το χαμογελό μου,είπαμε δεν αφήνουμε τίποτα να μας χαλάσει τη διάθεση,είναι και Χριστούγεννα σήμερα οπότε θέλουμε ένα καλό εορταστικό γεύμα.
Και πάλι ο ταξιδιωτικός οδηγός θα κάνει το θαύμα του και θα φάμε το καλύτερο ινδικό όλου του ταξιδιού με διαφορά!
Raja’s Café,δε δυσκολευτήκαμε καθόλου να το βρούμε,όλα εκεί γύρω ήταν άλλωστε, όπου τόσο ο καφές/τσάι όσο και το φαγητό είναι κορυφαία!Το paneer kofta,το chicken kababi και το tandoori ήταν στην καλύτερή τους εκδοχή,τα δε σκορδάτα και τυρένια naan,όπως και η πίτα paratha σας διαβεβαιώ δε θα τα βρείτε πουθενά νοστιμότερα!Απόλυτα ευχαριστημένοι χαιρετίσαμε τον νεαρό ιδιοκτήτη/σερβιτόρο που ανήκει στην τρίτη γενιά λειτουργίας του καφέ-εστιατορίου το οποίο είχε ανοίξει ο παππούς του πριν 30 χρόνια.
Η βόλτα της επιστροφής ήταν ότι χρειαζόμασταν για τη χώνεψη σ’ένα δρόμο που βασίλευε το ημίφως και η απόλυτη ησυχία!
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
Khajuraho συνέχεια…

Ένας υπέροχος ήλιος έκανε την εμφανισή του στον καταγάλανο ουρανό,εξαφάνισε κάθε ίχνος υγρασίας από την ατμόσφαιρα και κάθε δική μας ανησυχία για τη μεσημεριανή μας πτήση.Ανησυχία γιατί ο Δεκέμβρης είναι ο μήνας των καθυστερήσεων και ακυρώσεων λόγω ομίχλης και μειωμένης ορατότητας αλλά ευτυχώς δεν αντιμετωπίσαμε κανένα απολύτως πρόβλημα σε όλο το ταξίδι.Ο φετινός Ινδικός χειμώνας ήταν πολύ ζεστός σε σχέση με άλλες χρονιές κατά γενική ομολογία άλλωστε πολλές φορές φορoύσαμε κοντομάνικο κατά τη διάρκεια της ημέρας και σχεδόν όλα μας τα βράδια τα περάσαμε σε υπαίθρια εστιατόρια.

Σειρά σήμερα είχε το δυτικό γκρούπ ναών το οποίο είναι παγκοσμίως γνωστό για τους ναούς με τα ερωτικές σκηνές.Βρίσκονται περιφραγμένοι και είναι το μοναδικό γκρουπ στο οποίο πληρώσαμε είσοδο.
DSC05926.JPG

Ομολογουμένως είναι από τα ωραιότερα συμπλέγματα ναών,με υπέροχα διατηρημένους κήπους να τους περιβάλλουν. Η πρωινή βόλτα αυτή την ηλιόλουστη μέρα ήταν σκέτη απόλαυση αφού εκτός από πολιτιστικό χαρακτήρα μπορεί κανείς εύκολα να πει ότι συνυπάρχει και ‘’ψυχαγωγία’’!Πολλά ζευγάρια Ινδών μας ζητούσαν να φωτογραφηθούμε παρέα μπροστά στις ερωτικές σκηνές με χιουμοριστική διάθεση!
DSC05923.JPG


Το σύμπλεγμα διαθέτει συγκεκριμένη κυκλική πορεία που ακολουθούσαν οι περισσότεροι επισκέπτες ξεκινώντας από τον βωμό Varaha με το χαρακτηριστικό άγαλμα χοίρου που είναι μία από τις μετεμψυχώσεις του Vishnu
DSC05930.JPG

και τον βωμό Laksmi οι οποίοι είναι αντίκρυ στον μεγάλο ναό Lakshmana.Ο ναός Lakshmana αδιαφιλονίκητα είναι ο ωραιότερος του συμπλέγματος με πλήθος ερωτικών έως και σοκαριστικών σκηνών να κοσμούν τον εξωτερικό του περίγυρο.Η περιγραφή είναι δύσκολη όπως καταλαβαίνετε οπότε αποκομίστε μία ιδέα από τις φωτογραφίες…
DSC05949.JPG DSC05945.JPG DSC05948.JPG

Ο ναός αυτός είναι αφιερωμένος στον Vishnu αν και μοιάζει αρκετά με τον επόμενο σε σειρά ναό Kandariya-Mahadev όπως και με τον τελευταίο στη σειρά Vishanath.
Ο Kandariya-Mahadev είναι ο μεγαλύτερος ναός ολόκληρου του Khajuraho και είναι το καλύτερο δείγμα της αρχιτεκτονικής Chandelan.
DSC05963.JPG
Πολλά από τα γλυπτά του είναι αφιερωμένα στην γυναικεία ομορφιά και επίσης κοσμείτε από 872 αγάλματα ακροβατών πολλά από τα οποία αναφέρονται στη σεξουαλική αεροβική πρακτική.
DSC05958.JPG DSC05960.JPG DSC05968.JPG
Η οροφή του συγκλίνει σε σχήμα βουνών με σκοπό να αναπαραστήσει την οροσειρά των Ιμαλαίων η οποία βρίσκεται πάνω από τους θεούς.
DSC05990.JPG DSC05974.JPG

Στην ίδια πλατφόρμα βρίσκεται ο μικρός μισοκατεστραμένος ναός Mahadeva στον οποίο βρίσκεται το γλυπτό sardula (μυθικό τέρας μισό λιοντάρι-μισό ενδεχομένως ανθρώπινο μέλος)
DSC05987.JPG

και ο ναός Devi Jagamba.
DSC06001.JPG


O επόμενος ναός Chitragupta είναι αφιερωμένος στον θεό του ήλιου Surya.Περιμετρικά διακρίνονται πολύ ωραία σκαλιστά apsarasκαι surasundaris που απεικονίζουν ελεφαντομαχείες και σκηνές κυνηγιού.
Συνεχίζοντας στο δεξί χέρι συναντάμε τον ναό της Parvati
DSC06011.JPG

κι αμέσως μετά τον τελευταίο εντός της περίφραξης Vishanath temple με τον Nandi shrine.
Δύο μεγάλοι σκαλιστοί ελέφαντες στέκουν αριστερά και δεξιά των νότιων σκαλοπατιών ενώ μέσα στον Nandi βρίσκεται το 2,2 μέτρων άγαλμα με όψη βουβαλιού που αναπαριστά το όχημα του θεού Shiva και κοιτά προς τον μεγάλο ναό.
DSC06017.JPG


Οδεύοντας προς την έξοδο περάσαμε μπροστά από τον νεότερο λευκό ναό Pratapeswar.Έξω από την περίφραξη βρίσκεται ο ναός Matangesvara,ο μοναδικός στο δυτικό σύμπλεγμα που χρησιμοποιείται καθημερινά για λατρευτικό σκοπό και προσευχή.
Θέλαμε τόσο πολύ να κάτσουμε σ’ένα καφέ απέναντι από το σύμπλεγμα να απολαύσουμε τη θέα και τον ήλιο αλλά δυστυχώς η ώρα είχε περάσει κι έπρεπε να φύγουμε για το αεροδρόμιο.
DSC06014.JPG


Ενώ περιμέναμε το αεροπλάνο να φανεί μας έπιασε κουβέντα μια 50άρα Ινδή στην καταγωγή αλλά ζούσε 30 χρόνια στην Αμερική με τον γιατρό συζυγό της.Αφού μας εξιστόρησε τα ταξίδια της ανά την υφήλιο μας ξεφούρνισε ότι φοβάται ιδιαίτερα που πάει στο Βαρανάσι γιατί οι συγγενείς της,της έχουν διηγηθεί φρικτές ιστορίες και εγκλήματα!Είναι το χειρότερο μέρος στην Ινδία μας είπε με στόμφο και μας προέτρεψε να προσέχουμε σε ποιον μιλάμε και να μην εμπιστευτούμε κανέναν.Είναι συχνό το φαινόμενο να παρασύρουν τουρίστες σε δήθεν μαγαζιά ή σπίτια και να τους ναρκώνουν για να κλέψουν ή να βιάσουν κοπέλες.Τέλεια,μας έκανε την καρδιά περιβόλι!Είχα που είχα μια ανησυχία τώρα διπλασιάστηκε ο φόβος.Εκ των υστέρων αποδείχτηκε ελαφρώς υπερβολική αλλά είναι γεγονός ότι το Βαρανάσι θέλει παραπάνω προσοχή από τα υπόλοιπα μέρη που επισκεφτήκαμε αν φυσικά το περπατήσετε μόνοι.

Η πτήση στην ώρα της,γεμάτη Ινδούς αλλά και αρκετούς τουρίστες αυτή τη φορά.
 

panius

Member
Μηνύματα
664
Likes
2.720
"...εμείς όμως συνεχίσαμε να τρέχουμε γιατί το βαγόνι της πρώτης θέσης πρέπει να είχε φτάσει ήδη στο Τζανσι!" Αχαχαχα!!! Έτσι ακριβώς! Πολύ μάκρος αυτά τα τρένα! Και συ με την Indian Railways βλέπω ξετρελάθηκες!!!

Πολύ λυπήθηκα που δεν πήγα στο Kajhuraho και τώρα που διαβάζω την όμορφη ιστορία σου και τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου, μετανιώνω ακόμα περισσότερο :( :bash: Τι όμορφοι ναοί!!! Δεν πειράζει, next time!!!

Πάμε Βαρανάσι τώρα!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.221
Μηνύματα
884.150
Μέλη
38.912
Νεότερο μέλος
Aza

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom