Καταγγελία σε ξενοδοχείο

Camelia

Member
Μηνύματα
50
Likes
17
Καλησπέρα συγγνώμη αν είναι άκυρο εδώ αλλά δεν ξέρω που ταιριάζει . Έχει κάνει κανείς ποτέ καταγγελία σε ξενοδοχείο για παραπλάνηση και αν ναι έβγαλε άκρη ;

είχα κάνει τηλεφωνική κράτηση για 1 βράδυ και όταν φτάσαμε εκεί μας οδήγησε σε ένα ξενοδοχείο ( ο θεός να το κάνει, σαν δωμάτιο σπιτιού ήταν ) δύο κτίρια παραδίπλα και μας έβαλε εκεί ενώ είχα κλείσει άλλο . Ουσιαστικά ήταν κλεισμένη την ημερομηνία που ήθελα και αντί να πει δεν έχω διαθεσιμότητα με πάσαρε σε δωμάτιο γνωστής της για να μη χάσουν τον πελάτη . Φυσικά ήταν κατώτερης ποιότητας και γενικά δεν εξήγησε τίποτα απλά μας πήγε εκεί σαν να το είχαμε ήδη συνεννοηθεί . Θέλω να προβώ σε καταγγελία αλλά δεν ξέρω αν θα βγάλω άκρη και αν αξίζει τον κόπο και γενικά ποια είναι η διαδικασία . Ευχαριστώ
 

armar

Member
Μηνύματα
46
Likes
337
Καλησπέρα. Δεν ξέρω ποια υπηρεσία είναι αρμόδια αλλά σίγουρο είναι ότι όταν κάνεις καταγγελία πρέπει να είναι κάτι που μπορεί να αποδειχθεί γιατί αλλιώς είναι ο λόγος σου εναντίον του δικού του. Ωστόσο μπορείς να βρεις κάποια άλλη παράβαση που εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί. Π.χ. έλλειψη pos ή φοροδιαφυγή ώστε με κάποιο τρόπο να τιμωρηθεί. Όσον αφορά στην διαδικασία πάρε τηλ 1520 και αυτοί θα το στείλουν στην αρμόδια υπηρεσία ίσως όμως όχι άμεσα.
 
Μηνύματα
9
Likes
11
Καλησπέρα συγγνώμη αν είναι άκυρο εδώ αλλά δεν ξέρω που ταιριάζει . Έχει κάνει κανείς ποτέ καταγγελία σε ξενοδοχείο για παραπλάνηση και αν ναι έβγαλε άκρη ;

είχα κάνει τηλεφωνική κράτηση για 1 βράδυ και όταν φτάσαμε εκεί μας οδήγησε σε ένα ξενοδοχείο ( ο θεός να το κάνει, σαν δωμάτιο σπιτιού ήταν ) δύο κτίρια παραδίπλα και μας έβαλε εκεί ενώ είχα κλείσει άλλο . Ουσιαστικά ήταν κλεισμένη την ημερομηνία που ήθελα και αντί να πει δεν έχω διαθεσιμότητα με πάσαρε σε δωμάτιο γνωστής της για να μη χάσουν τον πελάτη . Φυσικά ήταν κατώτερης ποιότητας και γενικά δεν εξήγησε τίποτα απλά μας πήγε εκεί σαν να το είχαμε ήδη συνεννοηθεί . Θέλω να προβώ σε καταγγελία αλλά δεν ξέρω αν θα βγάλω άκρη και αν αξίζει τον κόπο και γενικά ποια είναι η διαδικασία . Ευχαριστώ
Παρεμπιπτόντως, το μόνο που βελτίωσε έστω και λίγο την κατάσταση είναι αυτός ο ιστότοπος. Σε αυτόν μπορώ να χαλαρώσω, να ξεφορτωθώ τις αρνητικές σκέψεις και μάλιστα να βγάλω και λίγα χρήματα. Όποιος ενδιαφέρεται, ας συμμετάσχει.
Αν η κράτηση έγινε μέσω κάποιας πλατφόρμας, στείλετε τους αμέσως καταγγελία – συνήθως απαντούν γρήγορα και μπορεί να σας επιστρέψουν τη διαφορά ή να προσφέρουν κάποια αποζημίωση. Είναι σημαντικό να επισυνάψετε όλα τα στοιχεία, όπως επιβεβαίωση κράτησης και φωτογραφίες του δωματίου, για να ενισχύσετε το αίτημά σας. Έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να λυθεί το θέμα προς όφελός σας χωρίς μεγάλη ταλαιπωρία.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.154
Μηνύματα
934.456
Μέλη
39.900
Νεότερο μέλος
ankara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom