Μάμα Άφρικα

Euphemia

Member
Μηνύματα
40
Likes
73
Ταξίδι-Όνειρο
Ο ΒΑ διάπλους
Είμαι φαν της μαύρης ηπείρου και κάνω τρέκινγκ, όσο γίνεται δηλαδή. Έχω πάει αρκετές φορές στην Αλγερινή Σαχάρα, 2 φορές στη Ναμίμπια και σε διάφορα άλλα μέρη. Η περιπλάνηση στην έρημο με τους νομάδες, έστω και για 2-3 βδομάδες, είναι μία συγκλονιστική εμπειρία. Επειδή είμαι και ερασιτέχνης φωτογράφος πρόσφατα εγκαινίασα το προσωπικό μου ιστότοπο http://www.euphemia.gr όπου μπορείτε να δείτε όλα αυτά τα μέρη. Δεν έχω δει στα ταξίδια μου Έλληνα... Βλέπετε, δεν υπάρχουν ανέσεις στην έρημο ή στα χωριά των Τουαρέγκ ή των Χίμπα :roll: Απεναντίας οι Γάλλοι έρχονται και με τα παιδιά τους.
Τέλος 2009 ελπίζω να ξαναφύγω, είτε για Νίγηρα, αν έχουν ανοίξει τα σύνορα για τους τουρίστες, είτε για Ν. Αλγερία :cool: Είναι μαγικά μέρη.
 

Nikos5050

Member
Μηνύματα
535
Likes
137
Επόμενο Ταξίδι
Ναύπλιο
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία - Ειρηνικός
πολύ ωραία ιστοσελίδα, μπράβο!
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Μαγευτικες φωτογραφιες! Εξαιρετικη ιστοσελιδα! Συγχαρητηρια!
Α και μια αλλη ερωτηση; Πως ξεκινα κανεις να κανει trekking; Ετσι με τη μια; Ζαλωνεται σακιδια και σλιπιγκ μπαγκ και ξαμολιεται για κανα δυο εβδομαδες; Η θα πρεπει να ξεκινησει σταδιακα κανα δυωρο-τριωρο περπατημα την ημερα για καποιον καιρο και σιγα σιγα να αυξανει τις ωρες και τα χιλιομετρα; Αν θες γραψε μας σχετικα με τις προυποθεσεις αυτου του σπορ: Λαβε υποψη σου οτι απευθυνεσαι σε ατομο που βλεπει το γυμναστηριο μονο απεξω και απο το απενατι πεζοδρομιο. Και με μια εγχειρηση δισκοκηλης και αλλη μια μηνισκου, αλλα που θελγεται στην ιδεα του περπατηματος στη φυση.
Ευχαριστω
 

Rosa

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
1.964
Ταξίδι-Όνειρο
Trobriand Islands...
Επιτέλους!!! Καλώς ήρθες, κοπέλα μου!!! :clap:Θα 'χουμε πολλά να πούμε εμείς οι δυο!!!
 

chrikky

Member
Μηνύματα
1.122
Likes
274
Επόμενο Ταξίδι
Στη Μόσχα αδερφές μου...
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη ξανά...
αυτά είναι!